Új hozzászólás Aktív témák

  • Szabi®

    addikt

    válasz Neurotoxin #17 üzenetére

    Ugyanez, annyival kiegészíteném, hogy pont a legélvezetesebb szkenariot a repülést lehet a legritkábban csinálni, mert nagyon elvétve vannak banshee gépek, az elfoglalt pontokon meg jó sokára lehet csak venni unsc gépet.
    Sniperekbe a lőszer patikamérlegen van mérve, és az is fájó sokszor, hogy közelharc közbe kell fegyvereket grappingelgetni, "hátha majd ezzel" alapon. Néha sokaltam a belsőrészeket, de amikor meg a szabadban jártam/keltem az vált egyhangúvá, köszönhetően az ismétlődő flóra/faunának. A warthog irányítása sokkal érzékenyebb volt, mint a CE részben, ezáltal jobban is kellett figyelni minden kavicsra, mert a legkisebb tárgyak is piszkosul megdobták.
    Bizonyos bossfightok kimondottan nehezek voltak, már-már öncélúan, az élvezet kárára mentek, és ez igaz volt egy-egy enemyre is. Érthetetlen módon bázisokat/erődítményeket vérverejték árán megszerezve a gép kukázta a diadalmunkat, és pár kilométerről visszatérve, kezdődhetett minden előröl, mert megint telepakolta idegenekkel. A táj viszont lehengerlő, a hegyvonulatok, tavak, folyók, mind a helyükön voltak, az éjszaki égitestek látványa páratlan hangulatot adott, a grapling segítségével a legmagasabb hegyormok megmászása is élvezetes volt. A textúrák részletessége, és kinézete sztem remek kidolgozottságú, elnagyolt résszel nem is találkoztam, minden a helyén volt. Weapon karaktere is nagyon jól illet a sztoriba, sokat hozzátettek a reakciói/kommentárjai az élményhez.
    A Halo Infinite egy nagyon jó alap arra, hogy magasabb szinten tudják folytatni ezt az epikus kalandot a jövőben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák