Új hozzászólás Aktív témák
-
Vistaboy
veterán
Sziasztok.
Sokan emlékezhetnek még 2000-ből az American McGee (Volt ID software tag) nevével fémjelzett Alice című játékra, ami az azonos című rajzfilm elferdítése volt. Csodaországot ezúttal komor környezet, depressziós hangulat, és elmebajos szereplők jellemezték.A folytatás sokban fog hasonlítani a sikeres elődhöz, azaz egy TPS-nézetben játszható Akció-Ügyességi-Kaland játék lesz. Az egyelőre csak The Return of American McGee's Alice munkacímet viselő alkotás a bejelentés szerint még brutálisabb, még véresebb lesz, mint az első rész és ennek megjelenítéséhez a legújabb Unreal-motort hívják segítségül.
A történet szerint Alice átlép egy tükrön és ezúttal is egy nem túl kedves világba jut el. Az American McGee's Alice 2 egyszerre készül PS3-ra, X360-ra és PC-re. Sajnos egyenlőre több információ nincsen a játékról, de bízzunk benne, hogy meg fogja majd ismételni az elődje sikerét.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
Egy pár infó a játékról és a fejlesztőkről
"Sokszor méltattuk már a jó értelemben véve elmebeteg American McGee-t – de épp annyiszor korholtuk is. Az id Software egykori pályatervezője -- így visszatekintve -- az ezredfordulón elkészítette pályafutása legjobb, és gyakorlatilag tökéletes játékát, a nevével fémjelzett Alice-feldolgozást."
Forrás: PC Guru Online."A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
Közben kiderült a játék végleges címe is.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
nagyúr
Én nagyon szerettem a 2000-es verziót többször újrajátszottam. Ez is nagyon ígéretesnek tűnik, gondolom a Jonny Depp-es film adta nekik is az ötletet, hogy most éppen aktuális lesz belőle egy PC-s játék is. Amúgy ilyen jellegű játék volt még az Undying is, abból is szívesen látnék egy folytatást.
Üdv,
Vik~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
Vistaboy
veterán
Kíváncsi vagyok a játékra, hamarosan meglesz és akkor tesztet is készítek majd róla.
MOD: Majdnem egy év után az első hsz...
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Croft-21
őstag
Egy kis gameplay tőlem
-
Vistaboy
veterán
Croft-21 videója alapján azt tudom mondani, hogy idáig hozza a régi Alice játék hangulatát. A grafika megfelelő egy ilyen jellegű platformjátékhoz, a különféle fogak, kulcsok, emlékek és hasonlók gyűjtögetése pedig egy kis extra nehézséggel ruházza fel azok számára a játékot, akik szeretnek mindent 100%-osra teljesíteni.
Egyelőre azt mondom, hogy azoknak, akiknek tetszett az American McGee's Alice, kellemes kikapcsolódást fog nyújtani, vágjanak bele bátran.
Akik nem játszottak az előző résszel, azok is tehetnek vele egy próbát, hiszen egy általánosságban véve jó ugrálós/gyűjtögetős játékot kapnak, amivel hosszabb ideig el lehet szórakozni.
MOD: Holnap végre én is megkapom, alig várom már, hogy kipróbáljam.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
FehérHolló
veterán
Bár ez kicsit vágottnak tűnik, de ha folytatod esetleg, ajánlom inkább a Let's play XYZ - Part # mintájú nevet. Így szokás a jutúbon a végigjátszásokat elnevezni.
Persze ha csak egy gameplay bemutató, akkor mindegy.De amiért itt vagyok: Erősen gondolkodom ezen a játékon. A Hunted: Demon's Forge is felébresztette bennem a gyereket.
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
Croft-21
őstag
válasz FehérHolló #10 üzenetére
Nincs nekem annyi időm, hogy walkthrough videókat tegyek fel a teljes játékról. Nem véletlenül gameplay a videó neve, mert csak egy gameplay
Vistaboy
A játék főmenüjében benne van az Alice 1 is! Így aki nem játszott azzal, most megteheti
[ Szerkesztve ]
-
Sonja
veterán
Egész jó a játék! Mondom ezt úgy, hogy soha nem játszottam az első résszel! Ismerni ismertem (képek és videók alapján), de nem játszottam vele. A PhysX effektek nagyon jók, kivételesen itt egyelőre tetszenek.
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
DeFranco
nagyúr
Nem tudom, hogyan álljak ehhez a játékhoz. Az első rész is tetszett, eljátszogattam vele, de valahogy soha nem tudott annyira lekötni, hogy végigvigyem. Lehet hogy túl nehéz volt? Már nem emlékszem.
-
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Csabahun
senior tag
Skacok akit esetleg zavar a 30fps limit az a következőt teheti:
\Documents\My Games\Alice Madness Returns\AliceGame\Config\AliceEngine.ini
MaxSmoothedFrameRate=60 (eredetileg itt 31 van)
Jóval jobb lesz a játék.
Sok sikert!
-
cskamacska
addikt
Azért az sajnálatos, hogy az nVidia a PC piacon való utolsó utolsó rúgkapálózásának egyik következményeként "PhysX-es húzócímet" csinált a játékból.
Ergo ATi kártyán szegényesebb a látvány. (S3 és Intel grafikával is, de mivel ott egyébként is le kell venni a részletességet így kevésbé számít)"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Löncsi
őstag
Hello
Tudnál írni egy keveset arról, milyen beállításokkal és kb. hány fps-el futott a játék PhysX-el?
Mostanság gondolkodok Fermi-n, érdekelne mit tud, előre is kösz.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Az igen, akkor High-on eszi a kártyát rendesen.
Lehet nálam marad majd akkor a Medium beállítás, egyik Youtube gameplaynél egy GTX460-al 60 fps-t mért a játékos, az szerintem egész jónak számít.[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
kexksz
addikt
Én is játszogatok a játékkal, nagyon tetszik. Komolyan, ilyen jó játékkal régen játszottam. Annyira beteg maga az egész világ, meg a viccei, hogy már jó.
Az FPS korlát feloldásért külön köszönet, az rohadtul idegesített. Nálam GTX460-nal PhsyX: Mediumon megy rendesen, blur meg ezek ki vannak kapcsolva, mert azoktól csak a hányinger jön rám, szétmossa az egész képet.
-
xplayerx
csendes tag
helo
anizotrópikus szűrést hogy lehet rákényszeríteni?
ccc-ban "alkalmazásvezérelt"-en van, de ha kikapcsolom és úgy rakom rá, akkor sincs rajta!
-
HS 2142
őstag
Az első rész felújított változatáról tud valaki valami konkrétat, mert én még egy videót se nagyon találtam róla a neten. Megjelent ez egyáltalán PC-re? (Az Origin store mindenesetre nem téri kiaz első részre)
I am...the architect of my own destruction...So this is it. What is written in the timeline cannot be changed.
-
julius666
addikt
Az umbrella bughoz tud valaki valami tanácsot? A configfájlban átíróst megcsináltam (úgy ahogy írva vagyon), mégsem működik.
Maga a játék kurva jó LENNE, ha nem lennének az ilyen ótvar bugjai. Ez így viszont hihetetlenül gáz... -
xplayerx
csendes tag
nekem olyat csinál, hogy bizonyos helyeken mindig beszaggat olyan 2-3 másodpercre, aztán megy tovább. És nem a gépem a gyenge, szóval szerintem ez is valami csúnya bug
annyi a szerencsém hogy mindig ugyanazokon a helyeken szaggat be, szóval rá tudok készülni a laggolásra.
van egy fix, ami kikapcsolja a 30as fps korlátozást meg a vsync-et, de ez sem segített!
igaz hogy általában csak nagyon ritkán fordul elő, de a dollhause pályán pl van olyan rész ahol folyamatosan laggol
(hogy az eredeti is bugos-e azt nemtudom, mert nekem a tört verzió van meg) -
cskamacska
addikt
válasz julius666 #29 üzenetére
Ami elég kellemetlen, mert a manőverezni így nem lehet, nna most ha több ellenség van a közelben(és mikor nincs..), akkor el is lehet felejteni az esernyőzést.
Viszont maga a harc egész jó(amikor épp nem egy rakás ellen kell folyamatosan félreugorgatni), a hisztéria a különösen tetszik, viszont a fegyver fejlsztéseket feldobhatták volna spéci képességekkel, vagy valami mással.Teszt?
Viszont a Chris Vrennát/Jessicka Addams-t nagyon hiányolom, a második részben néha jó, néha rossz a zene, összességében nincs olyan mint az első rész volt. Chesire cat(Roger Labon Jackson) beszólásait sem találtam olyan jónak mint az előző részben, néha egész jó, de általában erőltetett és gyenge szöveget adtak a szájába, maga a színész sem hozza mindig azt a hangszínt és beszédstílust amit szeretne.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
xplayerx
csendes tag
azért elég sok negatívumot is el lehetne mondani a játékról. pl ahhoz képest hogy unreal 3 enginnel megy, nem hozza azt a grafikai színvonalat amit 2011-ban elvárnék.
Meg lehetne SOKKAL több harc benne, bossfightok is, mert a játékmenet 90 százaléka csak ugrálás -
julius666
addikt
PC-n játszod? PC-n elég szép. Számomra a grafika sokat számít, de én nem találtam semmi kivetnivalót benne, platformernél ne várjatok Crysis szintet. Volt szerencsém konzolon is látni (illetve a neten fellelhető képek nagy része is abból van) és ott valóban nem az igazi, főleg az alacsony felbontású textúráknak hála.
mert a játékmenet 90 százaléka csak ugrálás
A platformer ettől platformer és nem TPS. Ha nem tetszik, akkor rossz műfajnál keresgélsz.
-
blambun
tag
válasz julius666 #32 üzenetére
azonban az csak féligazság, hogy platformer. én mindenképpen odatenném mellé az akciót is, mint műfajt. ezt most csak azért emelem ki, hogy kihangsúlyozzam, hogy a folytatás teljesen hasonló műfaji elemeket vonultat fel, mint az első. az első részben ugyan -ha jól emlékszem -, azért az arányok máshogyan alakultak, ott azt hiszem több volt az akció és valamivel kevesebb az ügyességi rész (de azért kellett ott is jó néhány helyen indákra mászni, Tarzant megszégyenítően himbálódzni, gombákon ugrálgatni, vízfolyáson apró falevélen utazni, miközben mindenféle akadály szembejön stb.).
az akció ugyan több volt, de a játékot magát nem tette még így sem pörgősebbé, mint a második rész kevesebb harca. a folytatásban a harcok dinamikusabbak, az ellenfelek agresszívabbak és amikor mondjuk kapsz 4-5 félét egyszerre, akkor taktikázni is muszáj lesz. egyébként, ha valaki szeretné a harcokat izgalmasabbá tenni, annak javaslom, válassza a royal suit dresst és a nightmare módot. én következő végigjátszásnál biztosan így járok el.
summa summarum van itt egy akció és platformer játék és akkor olyanokat lehet olvasni a kritikákban, hogy sokat kell benne ugrálni, ügyességi részeket teljesíteni. valóban meglepő, erre nem is gondoltam volna. én nem tudom, hogy akik ilyenek rónak fel hibának, azok mire számítottak ? én részemről az első rész után arra számítottam, hogy ütöm-vágom, meg hogy platformokra ugrálok. és ezt is kaptam. aki meg nem ismeri az első részt, az meg legalább nézzen utána, hogy mégis milyen játékról van szó, mielőtt egyáltalán időt fordítana a kipróbálására.
a másik kedvencem, amikor azt olvasom, hogy a plaftormrészek milyen idegesítőek, mert így meg, úgy rossz az irányítás. hát én nem tudom mi van velem, de egér+billentyűzet párossal játszva max. tizen egynéhányszor halhattam meg ilyen részeknél. biztosan csak az én verziómban jó az irányítás PC-ről. ha valaki ennyitől frusztrálva érzi magát, attól ismét csak azt tudnám kérdezni, hogy minek játszik platformerekkel ?
valamint azért feltehetjük azt a kérdést is, hogy vajon az első részt a játékmenete tette olyan jó játékká ? az izgalmas harcai ? vagy az ügyességi részek ? megreformálta az akció-platformer műfajt ? szerintem egyik sem. ahogy a folytatás sem.
én úgy vélem, hogy az első részt a lenyűgöző, borult világa, az abból áramló hangulat, egy jó történet és néhány érdekes karakter tette azzá, ami. ha valaki az első részt szerette, az szerintem ezek miatt szerette. azt meg mindenki eldönti magának, hogy a fentebb említettek közül, mi az amit visszakap a folytatástól. erről is tudnék mit írni, de pont elég volt ez már belőlem.
-
cskamacska
addikt
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Vistaboy
veterán
válasz julius666 #29 üzenetére
Akartam róla tesztet írni, de sajnos az EA nem adott tesztpéldányt, nekem meg most nincs rá pénzem. A Deus Ex: Human Revolution miatt pedig még a jövő hónapban sem lesz. Úgyhogy egyelőre talonban marad, pedig engem is érdekelne.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
cskamacska
addikt
Olyan sok mindenről nem maradsz le, igazából ha az ember újrajátssza az eredetit, akkor még tán jobban is fog szórakozni. Szép és jó ez a folytatás, de olyan tisztes iparos munka szaga van, olyan Bioshock 1-2 féle, ahol nincs sehol kirívó gond, és néha még kifejezetten élvezi is az ember, de inkább az eredetinek az izzadságszagú továbbnyújtása, mint valami új és érdekes. Eredetinél lestem ki a fejemből a beteg és mégbetegebb helyszíneken, élveztem a zenét, és a játékmenetet, de ennél néha ténylegesen unalomba fullad a ugrabugra, agyamra megy a lock on használata(esernyő trükkhöz és a borsszóró rendes használatához kell, de szinte egyáltalán nem lehet más az ellenfelek elől így elugrani), agyamra megy a folyamatos gyűjtögetés(más úton megyek mint kellett volna/leesek ahonnan nem kellett volna, háhá már is lemradatam egy emléktöredékről, egy orrmányról, rakás tejfogról), az első rész karaktereinek aranyos/gonosz őrültsége után, itt olyan toszok rá/ellenszenves érzésem volt a karakterek szenvedéseit látva. Ami igen érdekes volt, az a grimdark való világgal való kapcsolódás, ez tetszett, de az unalmasan hosszas ugrabugra részek azért nem estek jól.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Croft-21
őstag
Sztem nem nagyon lehet panaszunk a játékra. Nekem legalábbis nem volt gondom a grafikával. Egy két helyen volt lag, meg az is hogy nem vette elő az esernyőt, de egy egyszeri átírás a config fájlban megoldotta a gondomat.
Nekem a zenék is nagyon tetszettek, jó játék... Bár én ezzel is úgy vagyok, ahogy a többivel: Jó volt, szép volt, de 2x bőven elég volt 1x végigvittem + a gyűjtögetés. (összes malac orr + emléktöredék)Egyébként ha végigviszitek akkor megnyílnak az extra ruhák is, amik különböző képeségekkel bírnak. Pl hogyha sérülsz, akkor nem a rózsákból veszítesz, hanem a fogakból. Vagy oylan is van, amiben állandó hisztéria módba tudsz kapcsolni....
Meg ha fullra föl fejlesztetted a fegyvereket, azokat is át lehet állítani egy még durvább fokozatra. Bár úgy tudom hogy ez nem minden verzióban érhető el... -
Vistaboy
veterán
Na, sikerült végre összekaparnom a játék árát, és el is kezdtem tolni, viszont elakadtam benne. Tudom, mit kellene csinálni, de akárhogy akarom, nem sikerül. Tehát a szitu:
Hogy kell használni az esernyőt? Elméletileg vissza kellene hogy verje az ellenfél lövedékeit rá, de akármit nyomkodok, nem működik. Mindent próbáltam már, más billentyűre is raktam, mégsem sikerül használni. Valakinek valami ötlet?
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
-
Csabahun
senior tag
-
Vistaboy
veterán
Nekem úgy sem megy, sőt, utána még a Target Lock sem működik. Azt hiszem, megvárom a patchet.
Azért ez gáz, nagy nehezen vesz az ember egy eredeti játékot, erre nem tud vele játszani, mert várni kell a patch-re.
MOD: És én még tesztet is akartam róla írni, de addig nem tudok... De ezt a hibát mindenképpen beleszámítom majd a végösszegbe...
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Croft-21
őstag
Nekem is volt esernyős problémám de rákerestem angol fórumokon és tényleg kvázi annyit kell csinálni, hogy a config fájlban átírod az E-t, G-re és aztán a játékban visszaállítasz mindent defaultra. Mármint a controls menüben. És így a G-t fogja alapértelmezettnek venni már. Próbáld ki
-
Vistaboy
veterán
-
Messa
tag
Most értem végig vele. Nekem kifejezetten tetszett! Az esernyő bug nálam is volt,de a google segített. Nem játszottam az első részével annó csak tervben volt annak idején. Igazából nem tudom mihez hasonlítani, mert volt pár nem gyengén beteg rész, de összességében nagyon jól átgondolt játék. A végén sajnáltam, hogy elfogytak a pályák
Time is the fire in which you'll burn.
-
Murder3
addikt
esernyős bugra mit kell csinálni?
config fájlt én nem találom h hol van:S -
Vistaboy
veterán
Ajánlom az általam írt teszt elolvasását, abban sok információt találsz, többek között ezt is.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- Philips LCD és LED TV-k
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- OLED TV topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...