Új hozzászólás Aktív témák
-
zharkanyi
tag
válasz werszomjas #5 üzenetére
Nem csak a Berlini gyár, hanem a Kínai is számít ilyen szempontból. Fejlődjön csak a Tesla, adjanak el minél többet az egyes modellekből, mert:
1. csökken az egy darabra eső fix költség, magyarul a kocsi előállítási ára
2. ha lesz nagy gyártó kapacitás és egyszer eljut oda a Tesla, hogy nem alapértelmezés, hogy annyi autót ad el amennyit le tud gyártani, akkor majd jönnek néha akciók.Egyébként én is Model 3 párti vagyok, no nem a letisztultság miatt, de az olyan emberi léptékű autó. Én meg nem szeretnék annyira kítűnni, mint mondjuk egy Model X-el, ha kinyitod a hátsó ajtót.
Plusz árban is ez az egyetlen, ami már normális kategória felső határait közlíti (felülről). -
Balázzs
senior tag
válasz werszomjas #363 üzenetére
Láttam, én simán vállalnék heti 1-2 napot, de főállásban nem csinálnám, part-time job pedig nincsen náluk sajna. Pedig akár az átadásoknál az alap dolgokat, vagy a papírozást lehetne így gyorsítani, könnyíteni, az úgysincs minden nap.
-
h1mpi
nagyúr
válasz werszomjas #363 üzenetére
Kevés a fizu...
Balázzs: van tervben második szerviz?
[ Szerkesztve ]
Eladó újszerű Edifier MR4: https://hardverapro.hu/apro/edifier_mr4_hangfal_elado_garis_2025_01_ig/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI internet
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...