Új hozzászólás Aktív témák
-
Dudu67
tag
Kicsit régi a topic nem is biztos, hogy olvasod, de azért leírom.
Én most vásároltam náluk egy elég komoly konfigot alkatrészenként, összeszerelés utén kiderült, hogy az alaplap meg se nyikkan (MSI K9N Diamond). Visszavittem, mondtam mi van, nagyon segítőkészek voltak, másnapra ott volt egy vadiúj lap.
Nosza hazavittem, eljárás az előző, lap elindult, windows install, driverek, kiderült nem működőképes az sli funkció. Telefon IPON-nak, mondták ez gáz de hát így jártam, vigyem be esetleg a komplett gépet, hátha én csesztem el valamit. No még egy napig szórakoztam hátha, de nem jött össze az a fránya SLI. Gép hónom alá, be IPON-ba, kedvesen, előzékenyen küzdött vele az egyik srác kb 30 percet, neki sem jött össze, ezért szépen kiszedte a lapot a gépből és elkezdte szó nélkül a gari ügyintézést.
No itt tartunk most, várom, mikor szólnak, hogy mehetek az új lapért.
Tehát összegezve: Segítőkészek, értenek is valamit a gépekhez (ha már egyszer itt dolgoznak.... )ja és az áraik sem észveszejtőek.
Cuccokat neten rendeltem, másnap tényleg meg volt minden.Az optimisták angolul tanulnak, a pesszimisták héberül. A realisták pedig lőni ! http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
próbakocka
senior tag
-
Ariadne
őstag
Hát, nézzük csak:
- 15 napos javításra törekvés - helyett eleve 21 napra ígéri és 4 hétig nem teljesíti
- csökkentett áron akar beszámítani
- plusz el akarja hitetni, hogy ez így szabályos
- aztán ''hirtelen'' talál egy többé-kevésbé megfelelőt
Hmm...
A kulcsmondat szerintem ez:
Nem értem, asztalcsapkodás nélkül miért nem lehet megoldani egy ilyen helyzetet?
Költői kérdés, sajnos...
Azért nem csak fikázni tudok üzleteket, jó tapasztalataim is vannak, csak nem sok helyen. Ami azért szomorú, pedig én próbálkoztam...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
edipqe
senior tag
háááááááááááttt most akarok ott memót venni aminek 10 év garija van szval igen nagy a vsz-ge, hogy majd még találkozok velük
majd meglássuk milyen hely.I aint fightin! I would not give a f. if I would see a russian tank drivin flat bush on avenue. I aint shootin nobody, so call me a fagget! When the wars over Im gona be the fagget with two legs!
-
Ariadne
őstag
Miért lenne hülye hozzáállás? Ha tesztelve, összeszerelve rendelek egy gépet, akkor ne kelljen már kutakodnom a belsejében ahhoz, hogy rájöjjek, miért nem megy. És ha nem értek hozzá? Aki ért hozzá, az külön rendeli az alkatrészeket és összepakolja otthon, tehát nyilván oka van annak, ha valaki egyben rendeli. Nem vagyok köteles tudni, mi honnan csúszott ki, ha tesztelt komplett gépet rendeltem. Szóval itt örülhetnek, hogy volt annyi hozzáértése a tulajnak, hogy rájöjjön, mi a bibi. Egyébként furikáztathatták volna saját költségükre újra.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Mindenki magából indul ki. Nekem nem lenne egyértelmű, hova is kellene visszatenni, meg igen sok embert ismerek, akiknek szintén nem. Sőt valószínű a PH!-t nem látogató emberek túlnyomó többségének gondot okozna megoldani ezt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
gs20
tag
Talán azért, mert 200km-re lakom tőlük
Solten:
Addig korrektnek tűntek, míg nem kellett gariztatnomArnoux:
Hohó, mielőtt rendeltem, írtam nekik valamit, nekem is 5 percen belül jött a válasz. Csak a hozzáállásuk pöppet megváltozott miután már nem arról volt szó hogy náluk hagyom-e a pénzemet, hanem nekik kellett volna valamit tenni. Addig foglalkoznak veled míg leteszed a pénzt, utána le vagy sz..vaE=MZ²
-
szumo
senior tag
válasz Jégkokó #2235 üzenetére
Hát te sem olvasod el azt az oldalt amit nézel! Egy egyszerű kábelért, meg leszaladok a sarki pc-s éjjelnappaliba, nem csinálok belőle nagy hacacárét.
S nem minden bolt tart raktárkészletet, többek között az ipon konkurenciája sem, ami az utca másik végén van, ahol lakom. Valamiért mégsem oda megyek.
Ha pedig belegondolsz, azért olyan olcsóak, és te sem a két szép szemükért indultál el hozzájuk, mert nincs raktárkészletük. Mivel nincs raktárkészletük, az áraik naprakészek, és olcsóak. Ragozhatnám ezt oda-vissza.
Legközelebb legyél körültekintőbb, mert más boltban is erre a sorsra fogsz jutni. Egyre több az ipon -hoz hasonló rendszert működtető más piaci szegmensben működő bolt.Tessék látni, ne csak nézni!
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
-
-
#95590400
törölt tag
válasz Jégkokó #2242 üzenetére
ezek szerint elbóklászol 3 üzletbe fél napot, aztán vagy lesz, vagy nem, esetleg csak holnapra, rosszabb esetben pár napon belül... nagy koponya vagy, ja.
ennél azért tisztább, h odaböksz valahova és másnap átveheted...
nyilván piti kábel esetén egyszerű az ügy, de azért ne lepődj meg, ha manapság senki nem tart óriási raktárkészletet.
persze, ha nézelődni akarsz, tapogatni, az más tészta.
az emberek egy része tudja mit akar, nem kell neki tapogatni, nyalogatni egy pl. 1.5 terás vinyót, amiből nem biztos, h találsz bárhol készleten, ha betoppansz.[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz Jégkokó #2250 üzenetére
Nagyon pro lehetsz ha ránézésre választasz alaplapot.
Egyébként pedig, hiába van raktárkészlet, az is csak az alsó/közép kategóriából szokott lenni, amit jó eséllyel el tudnak adni, ha egy picit is egzotikus termékre vágysz akkor már ugyanúgy rendelni kell mindenhol. Az én tapasztalataim szerint meg az ilyen raktározós boltok nem mindennap mennek nagykerhez, jó esetben hetente csak kétszer, szal még többet is kell várni. Bár én nem Budapesten lakom, csak a pécsi boltokból vannak ilyen tapasztalataim.
Amúgy ez eddig itt sztm még senkinek nem volt gond, hogy az iPon 1 napon belül tudja teljesíteni a rendeléseket, ha ez neked sok akkor nem fogsz itt vásárolni, ennyi. Kár tovább ragozni.
-
smiti
addikt
válasz Jégkokó #2255 üzenetére
Most már én sem tudom megállni szó nélkül, de ez már túlzás amit te itt művelsz Ha nem vásárolsz itt és nem is vettél semmit akkor miért kell ide írogatni és más üzleteket futtatni?
Én legelső alkalommal 150km-t utaztam oda mert én sem olvastam el a vásárlási feltételeket. Ott akkor elmondták mit kell tennem és mégsem jöttem ide fikázni a boltot Azóta is visszajáró vásárló vagyok, teljes megelégedéssel használom a webshop-otSenki nem fog megsértődni ha máshova mész vásárolni, lépj inkább ezen túl és ne firkálj ide zöldségeket ha kérhetjük.
Ebben a körben úgy látom Te vagy a leggyengébb láncszem !
Viszlát!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Jégkokó #2255 üzenetére
Mielott teljesen hulyet csinalsz itt magadbol, legyszives vegyel egy nagy levegot es gondolkodj el valamin, figyelj jol!
Le van irva az ipon oldalan, hogy meg kell rendelni az alkatreszt (ebbol egyertelmu, hogy nincs semmi keszleten) es masnak az uzletben, 2-3 napon belul otthon atveheted a termeket, amit megrendeltel.
Mindezek ellenere Te fogod magad es mindenfele megrendeles nelkul betoppansz az iponba egy kabelert, ami nem is lehet ott, hiszen nem rendelted meg. Ezek utan meg idejossz es ocsarolod az ipont, holott mindenki egyertelmuen latja, hogy csak magad egeted folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Jégkokó #2255 üzenetére
2004 óta nagyot fordult a világ a számtech üzletek terén. Azóta vannak webáruházak - ilyen pl. az ipon -, ahol olcsóbban vásárolhatsz, mint az állandó készletet tartó, üzlethelységgel rendelkező cégeknél, viszont egy-két napra előre kell rendelned. Valamit valamiért, és ha összetévesztesz egy webáruházat egy üzletes számtech bolttal, az a te figyelmetlenséged, nem a bolt szemétsége. És nem tudom, hol, milyen "üzleti feltételben" ígérték azt, hogy van üzlethelységük, ahol vásárolhatsz készletről, ha találsz ilyet, szerintem szólj nekik és leveszik.
A bluefishnél meg jót reklámozol, kétmilliárdos adótartozással voltak az apeh adóslistáján, mielőtt végleg felszámolták volna őket, lol.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
marcus.fenix
aktív tag
válasz Jégkokó #2258 üzenetére
Tizenix hsz.-ben magyaráztad el azt az egyszerű dolgot, hogy többé nem vásárolsz náluk, mert nincs közvetlen hozzáférésű készletük. Ez már hsz. gyűjtés
Én elfogadom, és le is ....om, és szerintem az iPon is.
Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
-
-
szumo
senior tag
válasz Jégkokó #2250 üzenetére
Már bocsáss meg, de remélem nem fáj sehol a hülyeség.
Én csak akkor megyek bármilyen boltba, ha vásárolok. Ha vásárolok, akkor pedig tudom, hogy mit akarok, és nem nézegetem, ahogy a kolléga mondta nyalogatom. Arra találták ki fukarékat, meg a nem hülyéket. De mivel soha, SOHA nem vásárolok gagyit, és nem ügyfeleken tesztelem a legújabb cuccost, nem ér meglepetés.
A múltkor kellett volna ddr1 -es ram, beszaladtam egy boltba, hogy veszek XIII. ker., s közölték, hogy holnapra tudnak hozni. Átmentem a D plázába, ott pedig olyan áron tették elém, hogy az Iponban kettőt adtak volna belőle. Hát hazasétáltam, megrendeltem és másnap 14h után átvettem.
Ha meg alaplapot vásárolok, akkor sem az van, hogy bemegyek és ott választok, hanem nekem annak a gyártónak az a modellje kell, amiről én ajánlatot adtam. Kicsit bugyuta vásárló módjára gondolkozol. Tipikus kiszállok a bömösből, és akkor mindenki előttem kell, hogy térdeljen mentalitással.
Bár szerintem hiába tépi az ember a száját, te úgyis csak azt látod meg, amit meg akarsz látni.Ui.: Ma is tiszteletemet teszem az Uraknál a boltban
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
RGabor22
csendes tag
Velem múlt héten történt meg.
Rendeltem egy Intel mini-ITX alaplapot, jelezték is, hogy megérkezett.
Először fizetni kellett, majd nagy nehezen a kollégájuk (kb 10 perc alatt) előhozott egy felbontott zacskót. Kérdeztem, nem kellene ennek originálnak lennie? Azt mondta, nem, majd aláíratta velem, hogy átvettem. Mondjuk, mi lett volna, ha nem írom alá, hiszen már kifizettem.
Otthon vettem észre, hogy a hátsó takarólap hiányzik.
Írtam egy mérges levelet (a tulaj majd jól bemásolja ide, mással nem tudja indokolni, hogy nem rendezi a panaszt), majd jól jelezte, hogy neki mindent szabad.
Ezután az Intel Magyarországnak írtam, akik jól leráztak.
Tehát nem javaslom senkinek, hogy az iPonban vásároljon, Intel terméket pedig pláne nem.Üdv: Gábor
-
-
Chal
addikt
válasz Jégkokó #8677 üzenetére
Nekem meg volt már olyan, hogy nagykerből kapott lapon alapból el voltak hajolva a lábak. A fene se nézte meg, összeraktam, működött (egyébként azzal egyetértek hogy nincs vele semmi extra szívás, belerakod, lehajtod, örülsz). A meglepetés akkor következett amikor 1 év múlva megadta magát a lapon az ethernet vezérlő, és gariztatni akartam. Közölték hogy görbe az egyik CPU pin, úgyhogy helo (függetlenül attól hogy a görbe lábnak is volt contactja, hiszen működött az alaplap jól). Amikor vettem, akkor egy barátom pont ugyanilyet szeretett volna, és volt pár kérdése a kialakítással kapcsolatban, ezért kibontás után lefotóztam neki. A fotót előkeresve szépen látszott, hogy már akkor görbe volt, csak marhára nem néztem meg.
A neten utánaolvasva amúgy nagy alapvetés mindenhol hogy inteles alaplapot csak úgy vegyen át az ember bárhonnét (kisker, nagyker, apró), hogy megvizsgálja a socket pinjeit, mert tényleg elgörbülnek még a széltől is.
Egyébként ez egy olyan probléma ami miatt szerintem kár más platformot választani, tudni kell róla, figyelni kell rá, és ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Jégkokó #8677 üzenetére
Nem a behelyezés mikéntjével van gond hanem a sérülékenységével
Hogy On is legyen
Észrevettétek az új kijelzést a garancia idő alatt
Meghibásodási arány kijelzéseNagyon hasznos bár jó lenne valahogy jelezni hogy mennyi eladás után
Mert nem mindegy hogy 100után áll mondjuk 10%-on vagy 10 eladás után
Mert ha 10-ből egy rossz az még lehet balszerencse de ha 100-ból 10 az már nehezen nevezhető annak( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
steflo
csendes tag
A garancialis reklamációkezelés, ügyfélközpontúság középvezetői szinten is nagy nulla. Elutasítóak akkor, is amikor hibájuknak felróható téves vásárlás valósult meg. Cégként semmiképpen nem javasolt a vásárlás, mert ha ők hibáznak akkor sem cserélnek vissza ill. levásárlást sem engednek a cegekre nem vonatkozó elállasi jogra hivatkozva. Nekik ennyit ér egy ügyfél. Soha többet ipon!!! (mellesleg ird be google: ipon vélemények és meglatod a sok 1*ot
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Autós topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- E-roller topik
- Ford topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...