Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hequila

    őstag

    Csak annyit szeretnék hozzáfűzni:
    A PFC sokkal inkább a hatásfokkal van összefüggésben, mint a feszültségekkel.
    Másrészt, ha a tápod automata fordulatszabályzós, akkor elég kényes dolog lesz leszabályozni a ventit, mert ha Te le is szabályzod, az automatika több kraftot fog neki adni, ergó ugyanannyit pörög, csak melegít pluszban egy ellenállást is (ezt csak azért jegyzem meg, mert én sem tudtam a 360-as Sirtec-ről, hogy automata, faszául beállítottam a ventit 12 voltra ellenállásokkal, beraktam a tápba, és ekkor ért a döbbenet, a venti alig pörgött. Ezután kimértem a ventire menő ágat; 5,5 volttól megy felfelé a feszültség. Sehol nincs a tápon feltüntetve, hogy automata).
    Ez kiküszöbölhető pl. úgy, hogy nem a tápban lévő csatlakozóra kötöd a ventit, hanem fix 12 vagy 5 voltra.

    ''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda

  • Hequila

    őstag

    válasz Hercooles #23 üzenetére

    Az ötlet jó, bár problémás lehet, mert a táp belsejét nem 90 fokkal elfordított légáramlásra tervezték (remélem érthetően írtam), ennek következtében nem biztos, hogy minden hülni fog, aminek hülnie kell. Én nem rizikóznék vele (bár ha értessz az elektronikához, és tudod, hogy minek kell hűtés és minek nem fontos, egy kis körültekintéssel eredménnyel járhatsz).
    Másik probléma szintén a táp belső kialakításából ered; a 12.es ventit nem fogod tudni belülre felfogatni, mert nem fér be.

    Így első nekifutásra ennyi gondos dolgot találtam.

    MOD: és igen, mint előttem írták, nem éri meg (szerintem) ezzel baszakodni.

    [Szerkesztve]

    ''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda

Új hozzászólás Aktív témák