Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • T-online

    tag

    válasz Snoop-y #41 üzenetére

    Ha hibabejelentés van az természetesen a 1412-n keresztül megy továbbra is, ahogy azt kell. Hibajegyeket még ha akarnék sem lenne egyszerű zárogatni, mert vpn erősen kellene hozzá.

    T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk

  • Spirit

    őstag

    válasz Snoop-y #41 üzenetére

    Akkor egy konkrét kérdés: Mit ajánlasz azoknak(több helyen olvasni ilyet) akik 8-as csomagban vannak, hoz 6-6,5 mbit-et hónapokig, majd néha van egy kis lassulás, ingadozás, bármi, kipróbálja egy normális modemmel, úgy jó.Bejelenti és a sebességét viszaveszik valami vicc szintre. A kedves user vesz egy normális modemet, és hónapokig küzd, hogy visszaállítsák az eredeti szintre a sebességét, mert arra hivatkoznak, hogy ennyit bír a vonal.

    Igazad van hogy ez nem egy ügyfélszolgálat, az adatvédelem is fontos dolog, de sajnos sok olyan ügy van, amit sehogy máshogy nem lehet elintézni. Erről meg nem én, nem Te és főleg nem "T-online" tehet.
    Abszolút nem ellened vagyok, vitatkozni meg utálok.

    teljesen más: Próbáltam lekövetni a DSLAM-től hozzám a telefonkábelt, hogy nagyjából tudjam, mire számíthatok. Azt vettem észre,hogy ugyan 400m-re lakok tőle egyenes úton, de több nyomvonalon is eljutok az utcámba.. Hogyan lehet biztosan elmérni a távolságot? :)

    [ Szerkesztve ]

  • petne

    őstag

    válasz Snoop-y #41 üzenetére

    Én nem értek egyet veled, az általad említett T-s fórum se hivatalos hibabejelentő, tehát az általad említett követelmények közel sincsenek meg, de mégis sokan kérnek segítséget ott és sokan elégedetten távoznak és ez a cégnek is jó. Én nagyon figyelemreméltónak tartom a HD-s kollégát, hiszen megpróbál segíteni azoknak az ügyfeleknek, akik nem boldogulnak a hivatalos hibabejelentővel. Hozzá kell tennem, hogy nem nehéz ezt elérni, legyen ez akármilyen szolgáltató... :(
    Biztos vagyok benne, hogy tudja Ő is, hogy hol van a határ, mivel már régen dolgozik a cégnél, gondolok itt arra, hogy nem adhat semmilyen belsős információt, illetve nem hozhatja nyílvánosságra az adatokat stb. Tehát ezért nem kéne aggódni én úgy gondolom...
    Jah és végül azok az ügyfelek, akik ilyen nem hivatalos csatornán kérnek segítséget szerintem tisztába vannak azzal, hogy ennek meg vannak az általad is felvetett korlátai és nem fog ezen problémázni, ha látja, hogy foglalkoznak az ügyével, ellentétben a hivatalos hibabejelentővel. :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák