Új hozzászólás Aktív témák

  • ripla

    őstag

    válasz poli27 #77030 üzenetére

    Villog.
    Már háromszor telefonáltam az ügyfélszolgálatnak, és eddig 3 féle verziót hallottam, hogy miért nincs net még most sem. Kicsit kezd elegem lenni, pedig a szolgáltatás minőségét még meg sem tapasztaltam.
    Soha, egyetlen szolgáltató sem szívatott ennyi ideig a nettel, bekábelezték, bekötötték, volt net, ennyi.
    Itt meg várjak amíg aktiválják meg amíg átmennek a rendszeren az adatok, meg mittudomén... könyörgöm.... amikor megkötöttem a szerződést, nem akkor illett volna elindítani az aktiválást név és cím alapján, hogy a bekötés után azonnal aktív legyen?
    Elképesztően macerásan és rendkívül felhasználó-ellenesen oldja meg a T ezt az egészet, miközben engem csak hátrány ér, mert nem tudom használni a szolgáltatást. Ha reggelig nem lesz net, holnap bemegyünk személyesen. Érdekes hozzáállás ez a részükről, hogy a kezemben lévő szerződés SEM jogosít fel arra, hogy azonnal használatba vehessem a benne foglalt szolgáltatást. Ugyanis, idézem:
    "A szolgáltatás kiépítését követően Internet hozzáférését a fenti azonosítókkal és jelszavakkal azonnal használatba veheti."
    Ezzel szemben majdnem 6 óra eltelt mire bekötötték, és még mindig nem működik... sehol, egyetlen pontban sem említi a szerződés, hogy várnom kellene bármiféle aktiválásra, vagy bármi más egyébre, szerződéskötéskor sem mondtak erről semmit. Akkor most hogy van ez? A T nem teljesíti a szerződésben leírtakat? Mert azt már látom, hogy olyan dolgokhoz kellene igazodnunk amelyekről a szerződés nem tesz említést, ergo be vagyok csapva.
    Érdekes módon, a Telenornál 10 perc alatt megvoltunk mindennel, amikor megkötöttük a szerződést a mobilnetre, miután hazaértem, már működött is. A Telekom úgy látszik erre képtelen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák