- Xbox Series X|S
- World of Tanks - MMO
- Dragon's Dogma 2
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Limitált ideig ingyen kipróbálható az Assassin's Creed: Mirage
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 24
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Fallout 4
-
GAMEPOD.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bpx
őstag
kapcsolat + sávszél is megvolt, de a dns kérésekre nem jött válasz, szóval ezért nem ment a böngészés/stb míg egyes dolgok igen
de most már úgy tűnik jó -
_Zsolt_
tag
Nekem is problem van az oldalbetöltéssel.... (xx.ker)
-
d-boy
senior tag
Úgy tűnik a DNS kiszolgálójuk rosszalkodott kicsit, de mostmár megy....
If you understand or if you don't, If you believe if you doubt! There is a universal justice, and the eyes of truth are always watching you.
-
FireShadow
senior tag
Szerintem mindenki nézte a meccset és leterhelt volt a háló nemlehet?
A backup link le le esett, helyette a main müködött.
[ Szerkesztve ]
Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl
-
KicsiUbul
őstag
-
psg5
veterán
Üdv!
Az mitől lehet, hogy a netre felcsatlakozom, azonban nem jönnek be az oldalak? Modemen minden led rendben, netbeállítások rendben, router rendben.
Ez a jelenség időszakos, van hogy napokig minden oké és akkor fél órára ez van, de van, hogy csak 5 percre vagy 2 percre.
Vihar miatt lehet, hogy központilag a jel leadással van probléma? De akkor miért csatlakozik?
Router hiba esetleg?F.K.T.
-
-
Atomantiii
őstag
Egyébként érdekes módon a D-Link 321B-vel nekem sem megy a net, a tés 360R-el meg igen, viszont ezzel jött elő esténként a szinkronvesztési probléma.
-
psg5
veterán
válasz Atomantiii #11662 üzenetére
Kösz. Bár reggel 6-óta csak egyszer volt 2-3 percre a jelenség, nem kapcsolatszakadás, a netre felcsatlakozik csak nem jött be semmi. 2-3 perc elteltével meg rendben.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz Atomantiii #11665 üzenetére
A szinkronvesztési hibátérted ugyanez a jelenség alatt?
Akkor várnunk kell míg a t-home helyrerakja? Érdemes azértjelenteni be a hibát vagy felesleges mert úgyis központi?
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
KicsiUbul
őstag
válasz Atomantiii #11662 üzenetére
Szerintem semmi gond már a T nseivel:
$ nslookup
> server cns0.t-online.hu
Default server: cns0.t-online.hu
Address: 84.2.44.1#53
> set q=any
> prohardver.hu
Server: cns0.t-online.hu
Address: 84.2.44.1#53
Non-authoritative answer:
prohardver.hu
origin = ns1.iec.hu
mail addr = postmaster.mail.iec.hu
serial = 2010020901
refresh = 120
retry = 3600
expire = 3600
minimum = 3600
prohardver.hu nameserver = ns2.iec.hu.
prohardver.hu nameserver = ns1.iec.hu.
prohardver.hu mail exchanger = 20 mail.iec.hu.
prohardver.hu mail exchanger = 10 mail2.iec.hu.
Name: prohardver.hu
Address: 92.61.114.124Javaslom a saját modemed átnézését
psg5 router nélkül is van ilyen hiba?
[ Szerkesztve ]
Értem én...
-
Atomantiii
őstag
Ja nem. Hanem nálam is az volt, hogy esténként 1-szer 2-szer a 360R-es modem eldobta a szinkront. Bejelentettem, kijött a szerelő, lecserélte a házba bejövő kábeleket, a splittert, a csatlakozókat, aztán délelőtt ugyanúgy jó volt, de estére megint előjött a hiba. Ismét bejelentettem, aztán átrakott másik DSLAM-ra (már ha jól írtam), de ismét ez volt. Aztán rohadtul meguntam az egészet és vettem egy 321B-s modemet, azzal nem volt ilyen probléma.
De most, hogy nem jó a DNS szerverük érdekes módon a 321B nem tud csatlakozni, a 360R meg igen, de gondolom este ugyanúgy eldobná a szinkront.
Szóval jelentsd be, csinálnak egy vonalvizsgálatot, ezt nálam is eljátszották, és felhívtak, hogy azzal minden rendben (persze még véletlenül sem volt az), de ha elsőre nem lesz jó hagy magad lerázni, jelentsd be újra. Velem is el akarták játszani. De mióta megvan a másik modem, azóta szerencsére jó volt a tegnapi napig. Aztán remélem megoldják a hibát a mai nap folyamán.
-
Atomantiii
őstag
válasz KicsiUbul #11667 üzenetére
Reggel még nem ment, kapott egy újraindítást, belenéztem a menübe de minden jónak tűnt. Majd megnézem ismét, hogy mit alkot. De ezen mit értesz?
psg5 router nélkül is van ilyen hiba?
Vagy mit állítsak át rajta? Mert most minden alapértelmezetten van, egyedül a user / password lett neki beírva. Láttam, hogy van aki variál az MTU-val, az nekem 1400-on van alapértelmezetten.
-
KicsiUbul
őstag
válasz Atomantiii #11669 üzenetére
Esetleg csak simán bridge módban használd, vagy adj neki egy resetet és egy újrakonfigot.
Értem én...
-
psg5
veterán
-
Atomantiii
őstag
Kapott egy reset-et, és egy újrakonfigot, de úgy sem jó. Viszont átraktam bridge módba, úgy most működik.
-
psg5
veterán
válasz KicsiUbul #11673 üzenetére
Értelek. Végülis macerásan, de kiiktatom majd, bár nincs 3 éves a router, remélem nem annak van baja, de ahogy látom nagyon-nagyon sokminden lehet,dns hiba, switch hiba, router hiba, vezeték, de azért a nagy időjárási anomáliák végét még lehet, hogy megvárom ésha utána is gond van akkor ...
F.K.T.
-
KicsiUbul
őstag
válasz Atomantiii #11674 üzenetére
Nálam a 360T csinált hülyeségeket router módban.
A névfeloldás nem megy amúgy?psg5 azt kellene csak kiszűrni, hogy a hiba lokális, vagy a szolgáltató hibája.
[ Szerkesztve ]
Értem én...
-
psg5
veterán
válasz KicsiUbul #11676 üzenetére
Igaz,tegnap este mondjuk 3x20 percen át próbáltam a hibát bejelenteni, de egyszer sem sikerűlt beszélnem a 1412-ön senkivel...
Igaz bemondták, hogy az időjárás miatt fennakadásokra kell számítani, ezért gondolom, hogy a rossz körülmények végett esetleg nem érdemes-e várni a tesztek előtt.F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz KicsiUbul #11676 üzenetére
Na most délben sikerűlt elérnem a hibabejelentést és azt mondták, hogy húzzam ki a modemet csináltak egy valami "végpontról indított jelküldést" és azt mondta, hogy így jó szokott lenni, mert látja, hogy folyamatos 1-2 másodperces vonalszakadásokat látott időközönként. Ha nem jó jelentsem be újra.
Mit csinálhatott? És valóban ezzel megoldhatta?F.K.T.
-
-
glspeter1
őstag
Hello!
Azt szeretném kérdezni, hogy Pirelli routerben nem lehet valahogy a torrentet letiltani ?
Az ábra:
A net 3 fele van megosztva. Van az én gépem (Pirelli router), 2. gép (D-Link router), és egy laptop. Azt akarom megcsinálni, hogy a 2. gép ne tudjon torrentezni. Az én gépem és a D-Linkes kábellel van össze kötve.
Erre van valami megoldás ?Élj ma, harcolj holnap. Privát üzenetre illik válaszolni !! :)
-
Spectrum
aktív tag
Tegnap este itt is a DNS-ek tűntek halottnak.
Kérdésem lenne, hogy ezek mennyire normális adatok a modemről:
Uptime: 6 days, 23:01:35
Modulation: G.992.5 annex B
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 513 / 8.101
Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]: 1,80 / 79,72
Output Power (Up/Down) [dBm]: 13,0 / 18,5
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 18,0 / 28,5
SN Margin (Up/Down) [dB]: 29,0 / 14,0
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / BDCM
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 1 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 21 / 0
FEC Errors (Up/Down): 18 / 3.166.792.854
CRC Errors (Up/Down): 0 / 3.041
HEC Errors (Up/Down): 14 / 2.713Ugyanis elég szar néha a net, de az iptv is. Érdemes bejelenteni?
-
Atomantiii
őstag
Közben azt tapasztaltam, hogy most amikor töltök felfelé közben nagyon belassul a net ha böngészek, de ez eddig nem ilyen volt hanem sokkal gyorsabb.
-
SgtMathias
csendes tag
Üdv mindenkinek!
T-Online internetem van amivel most lenne egy kis problémám, vagyis jobban mondva nem magával az internettel hanem a digitális elosztóval. Egy Pirelli DRG A225G pontosan. A napokban kezdődtek a problémák most viszont már egyáltalán nem tudok rajta keresztül csatlakozni az internetre. Eleinte mintha szakadozott volna a kapcsolat, a weblapok hol betöltődtek hol nem. Először azt hittem a vonallal van baj de mint kiderült nem (visszaraktam a régebbi modemet D-Link DSL-360R és így működik). Próbálkoztam a készülék Reset-elésével visszaállítással a gyári beállításokra, de nem hozott eredményt. Arra is gondoltam, hogy esetleg a készülék beállításait sikerült elállítanom és ezért nem működik. Gondoltam hátha más már találkozott hasonló problémával vagy van ötlete.
-
sittes79
addikt
válasz SgtMathias #11688 üzenetére
Szia,
Thome hivatalos forumról:
"Szia!
Állnak a DNS serverek, adatforgalmi hiba van, sajnos csak a türelmed tudjuk kérni, dolgoznak a kollégák már a probléma elhárításán. Köszönöm és elnézést!"
illetve itt:
[link]és itt is:
[link]ahonnét idézet :
"Negyed órát szoptam a kibeb***ott Pirelli routerrel, amire rájöttem, hogy most kivételesen nem ezzel van a gond."
[ Szerkesztve ]
-
KicsiUbul
őstag
válasz Atomantiii #11693 üzenetére
Vagy a routerben. Csak ezzel az a gond, hogy van pár szolgáltató, akik tiltják más NS ek használatát, mint az SMTP servereknél is. Ha beállítod, és ne adj isten a T is kitalálja fél év múlva, vakarhatod a fejed, hogy mi is van. Szerintem kissé túl van lihegve ez a relatíve rövid leállás...
Értem én...
-
pityeszka
őstag
Sziasztok!
SatTV-nél ha 3db boxot kérek és megrendelem hozzá az HBO MaxPackot, akkor mind3 boxon tudom egy időben nézni?
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
Spectrum
aktív tag
válasz KicsiUbul #11686 üzenetére
Köszi a választ, sajnos a sebesség csak elméleti, 6800/400 fölé sosem ment az elmúlt 2 év alatt. Ha megy a tv akkor nyílván ennyi sincs.
A bosszantó az, hogy 4-5 alkalommal próbáltunk magasabb csomagra váltani, de mindig visszadobják pár hét múlva, hogy vonali adottságok nem megfelelőek stb. Pedig az oszlopon ott a VDSL, csak nem kötik át. Ezért most a 8mbites csomagot fizetjük, ami ugyanannyi árban, mint a 15-ös, viszont csak 6,5-tel megy.. Szomszédnak meg 5-ös csomaggal megy 6,5-tel. Hűségidő lejárt és csak az 5-ösre engedik újrakötni.. Egy t-home-os megmondhatná, hogy most leszaggassam a kábelt, hogy átrakjanak vdsl-re, vagy milegyen?
-
JarrekStar
tag
Másnál se megy a digitális kábeltv/kábelnet és az analog kábeltv is szemcsés? Csak mert itt a 18. kerületben már napok óta az megy, hogy hol tökéletes, hol pedig nem megy. Vasárnap bejelentettem a hibát, estére jó lett. Reggelre megint rossz, aztán hétfő este megint rossz, de éjfél körül már jó volt és azóta is egészen ma reggelig, amikor küldték az sms-t, hogy elkezdtek foglalkozni a hiba elhárításával. Az sms után másfél órával megint se kép se hang...
1 óra körül megint felhívtam a 1412-t, azt mondták, hogy az, hogy foglalkoznak a hiba elhárításával az nem függ össze az újra előjött hibával (mondtam magamban, hogy persze....) és, hogy továbbította a hibajelentést a szerelőknek...azóta sincs semmi
Valami ötlet/vélemény?
[ Szerkesztve ]
-
Pacee87
aktív tag
Sziasztok!
Szeretném megosztani veletek a T-Online-ról szerzett keserű tapasztalataimat: (bocsi, kicsit hosszú, ezt küldtem el több médiának is...)
E cikk apropóját a Magyar Telekom adta, történt ugyanis, még 2008 januárjában, hogy a nevezett szolgáltatónál az addigi 1Mbit/sec sebességű internet csomagunkat 4Mbit/sec sebességűre bővítettük. Akkoriban egyértelműen feltűnt a letöltések gyorsulása, s mivel viszonyítási alapunk sem volt, abban a hiszemben voltunk, hogy minden rendben van. 2009 márciusában aztán a T-Online telefonos megkeresésére tovább bővítettük a sávszélességet, amely így már 8Mbit/sec volt, legalábbis papíron, illetve a számlán…
Május végén, június elején, amikor vége lett a szorgalmi időszaknak az egyetemen és több időt töltöttem otthon, egyből feltűnt, hogy valami nem stimmel. A soproni lakóhelyemen is ugyanekkora sávszélességű internetet használtam, de az valahogy sokkal gyorsabb volt, igaz, azt más szolgáltató nyújtotta... Ekkor azon nyomban felléptem a www.speedtest.net internetes oldalra, melyen ellenőrizni lehet az internetkapcsolat sebességét. Ez mindösszesen 2Mbit/sec sebességet mért, így ezzel a lendülettel telefonáltam is a T-online ügyfélszolgálatára. Ők elvégeztettek velem néhány beállításbeli módosítást a számítógépen, majd saját mérést végeztek, mely szintén igazolta, hogy mindösszesen 2Mbit/sec a tényleges letöltési sebesség. Rákérdezve ennek lehetséges okaira a válaszok között szerepelt, hogy az is lehetséges, hogy ki sincs építve a lakóhelyünkön ennél nagyobb kapacitású hálózat. Ekkor már éreztem, hogy csúnyán átvertek bennünket. Közölték, hogy körülbelül hat (!) hétig tart, amíg kivizsgálják az ügyet.
Úgy egy hónap telt el amikor július 2-án felkerestük a szombathelyi Thököly Imre utcai ügyfélszolgálatot,hogy érdeklődjünk az ügy helyzetéről, illetve a további teendőkről. Azt a választ kaptuk, hogy ők ebben nem tudnak segíteni, írjunk egy panaszlevelet, és azt faxon elküldik a központnak. Ez meg is történt, bár kicsit érdekes volt, hogy egy általunk vitt számlára kézzel íratták meg velünk a panaszt. Ebben kértük a vizsgálat mielőbbi lefolytatását és amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban csak 2Mbit/sec a hálózat kapacitása, úgy fizessék vissza 2008 januárjáig a különbözetet, kamatokkal együtt. Ugyanis nem tartjuk valószínűnek, hogy időközben építették volna le a hálózatot, a XXI. század információs társadalmában. Erre a levélre másfél hónap alatt semmilyen formában sem kaptunk választ, ezért augusztus 19-én elektronikus levélben kértük a panaszunk kezelését, valamint kilátásba helyeztük, hogy amennyiben nem hajlandóak reagálni a fogyasztóvédelemhez fordulunk.
Még augusztusban érkezett aztán egy telefon, melyben édesapámat tájékoztatták, hogy valóban csak 2Mbit/sec a hálózat kapacitása, ezért „visszaállítanak” minket egy olyan sebességű csomagra, valamint visszautalják 2009 márciusáig a különbözetet. Erről azonban azóta sem kaptuk semmilyen írásos értesítést, annak ellenére sem, hogy a T-online általános szerződési feltételei szerint, a szerződéskötést minden esetben írásosan is rögzíteni kell.
Ezzel részükről le volt tudva a dolog. Én azonban felháborítónak tartottam ezt a fajta hozzáállást, ezért 2009 szeptemberében elektronikus levélben tájékoztattam a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Szombathelyi Kirendeltségét a történtekről. A vizsgálat novemberben lezárult és megállapították, hogy a Magyar Telekom nem kezelte megfelelően a panaszunkat. Mivel ezt követően sem tettek felénk semmilyen lépést sem az ügy tisztázása érdekében 2010 januárjában szolgáltatót váltottunk.
Ez év februárjában azonban postázott a T-Online egy közel 30 000 forintos csekket, melyen jogcím nem volt feltüntetve. Ekkor e-mailben felkerestük az ügyfélszolgálatot, a követelést illetően, de választ most sem kaptunk, ezért egy héten belül ügyvédhez fordultunk. Az ügyvédi levélre már hajlandóak voltak válaszolni, ám hidegzuhanyként ért az ami benne szerepelt. A Magyar Telekom azok után, hogy másfél éven át hibásan teljesített felénk, a különbözetet nem utalta vissza, megszegte a saját általános szerződési feltételeit és egyoldalúan módosította a velünk kötött szerződést, szerződésbontási díjat követelt! Ezt ügyvédi levélben utasítottuk vissza és kértük a 2008 januárja és 2009 márciusa közötti időszak különbözetének megtérítését, melyre a T-Online egy immáron 60 000 (!) forintos tartozást emlegető levéllel válaszolt! Az ezt követő ügyvédi levelekre már azt mondhatom, szokásukhoz híven nem válaszoltak, ellenben átadták a tartozást az EOS KSI Magyarország Inkasszó Kft-nek, mely törvénytelen módon való behajtással (inkasszózással) fenyegetve követelte édesapámtól telefonon az összeg befizetését.
Sajnálatos módon ez hatott, mivel nem kívánták vállalni, hogy esetleges pervesztés során ennek az összegnek a sokszorosát kelljen kifizetni, ezért a behajtó cégnek át lett utalva az összeg. Reményeim szerint azonban az ügynek itt még nincs vége, s bár a pénzünket így már biztosan nem látjuk viszont, bejelentést tettem számos a fogyasztók védelmével foglalkozó szervezetnél, valamint bízom benne, hogy valamilyen szintű médianyilvánosságot is kap az ügy, ha már a Magyar Telekomnak ennyit jelent egy tíz évig hűséges ügyfél. Aki e történet ellenére is a Magyar Telekommal kíván szerződést kötni, annak ajánlom, hogy gondosan olvasson el minden dokumentumot a szerződéskötés előtt tájékozódjon, és írásos formában rögzíttessen minden felmerülő kérdést.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X5 Pro 8/256gb - Újszerű akár beszámítással
- Apple iPhone 12 Pro 128gb Gold - Karcos, kis hiba, akku 85%, Yettel függő, akár beszámítással
- Apple Watch 9 45mm Cellular Silver/Storm Blue M/L - Új, bontatlan, garanciális akár beszámítással