Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz tomsics #10224 üzenetére
sok sikert hozzá.
nekem elsősorban hely kellene, én is úgy vagyok vele, hogy bármit megcsinálok, bár itthon se keresek rosszul, de itthon nem látok perspektívát, főleg nem hosszú távon. én most a D-s jogsit akarom megcsinálni, elég sok helyen keresnek kint buszsofőrt, bár ez egy 500k-s befektetés lenne így, de lehet jövő héten el is kezdem, 2-3 hónap és megvan. -
Kornel
veterán
válasz shootme2 #10247 üzenetére
hogy a fórum témájánál maradjunk, 300k-ért már kap egy 2003 körüli utolsó szériás ezres swiftet, amikkel még sok-sok évig nem lenne gondja, és majdnem fele annyit fogyasztana, mint a jó öreg zsiguli viszont így tél közeledtével mindig elgondolkozok, hogy azért télre jó lenne egy leharcolt, de motorikusan jó kis 1500-ös négykörlámpás, amivel lehetne egy kicsit csapatni
-
Kornel
veterán
pf... szerinted a japánok miért nem erőltetik a turbót? (benzin motornál)
toyota, mazda, suzuki etc.
az új mazda skyactiv benzinesek mondanak valamit?
illetve az "új" k12b suzuki motorok is ebbe az irányba vannak fejlesztve, 5-7 liter fogyasztással, lábtól függően.
de lehet nyomni a turbót+esetleg együtt a kompresszorral is, aztán 100k-nál komplett motorgenerál+turbo csere
De ha gondolod, vegyél TSI-t és másolatait, csak utána ne itt panaszkodj -
Kornel
veterán
szerintem semmi indoklást nem írtál a véleményedhez, csak ennyit, hogy fail.
ellenben én megindoklom, hogy miért lehet zsákutca a kis ccm-es turbós benzines.
fogyasztásban, és teljesítményben is felveszi a versenyt egy nagy sűrítési arányú szívó benzines a turbóssal.
ha meg nem tetszik, akkor ne egy szívó benzines kocsikra specializálódott márka topicjába irogasd a hittérítésed -
Kornel
veterán
1. nem vagyok a haverod
2. nem a motorok hengerűrtartalmáról beszéltem, hanem arról, hogy a turbón kívül is lehet fogyasztást csökkenteni és/vagy teljesítményt növelni. linkeltem is hozzá olvasnivalót, tekintsd meg.
3. tényleg ne offold szét a topicot, magyarázz másnak, tarts máshol hittérítést. -
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #10340 üzenetére
140 volt a gáz annak idején, nekem visszahozta duplán az árát, sőt...
6,5-et evett gázból, az a kétszeri adóemelés után 300*6,5=1950 Ft 100 km lesz a költsége.
splash nekem valamiért kurva jól eszik, 5*425=2125 Ft 100 km, tehát 100 km-en bukok 175 Ft-ot, 100.000 km alatt 175.000 Ft, tehát annyira nem éri meg ezzel pöcsölnöm most. amúgy is egy ilyen új motorba 300k a gáz kb. -
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #10354 üzenetére
azért a check engine világít a vége felé
(#10356) Szplöttyy: szerintem vegyél egy 1.6 sportot, és ott vagy vele, mintha turbora meg futóműre költenéd a pénzed, és még jól is néz ki, mindig akad egy-egy alkalmi vétel!
1,5-ért ez nagyon megérné, néha bánom, hogy nem ilyet vettem, viszont tankoláskor örülök, főleg, amennyit megyek.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #10374 üzenetére
régire 8,19-et ír.
kap hozzá egy hosszú végáttételt, és máris az is 7,5 -
Kornel
veterán
válasz moszka #10380 üzenetére
legjobb áron volt, igaz után gyártott, de teljesen meg vagyok vele elégedve.
ami nekem kellesz nemsoká, ha így nyomom bele a km-eket, az valami 5w30 eneos olaj, meg szűrők.
ja meg a szerviz szerint egy ilyen kell még bele majd (gondolom kapott a bp-i utakon):Toronyszilent Suzuki Splash,gyári[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #10406 üzenetére
splash-ben meg csak digitális kijelző van, azt is megspórolták
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #10409 üzenetére
teljesen jól működik, nekem még nem volt gondom vele, már az utolsó osztás is eltűnik, akkor sárga tank világít, de még úgy is van benne benya, 20-30 km-t biztos elmegy, mert nem állt meg, de először paráztam azért.
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #10429 üzenetére
gyorsulunk egyet, m13a vs. k12b
csak előbb rakok bele eneos sustina 5w30-at, lassan úgyis olajcsere jön na jó, még várhat egy kicsit, csak 5000-et nyomtam bele[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ne haragudj meg, de még egyszer megkérdezem, mi az oka annak, hogy tartósan a minimum közelében tartod az üzemanyagszintet, amivel minden szempontból csak árthatsz a kocsinak? Ha nem is mész sokat, akkor is érdemes 10-20 liter üzemanyagot tartani a tankban, annyit elhasznál mindenki egy hónap alatt, nem tud számottevően romlani a minősége. Ha nem használod el, akkor meg nem éri meg kocsit tartani, ilyen kis futás esetén bármi olcsóbb
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10455 üzenetére
persze, és ha plusz egyszer leállítod, és beindítod a kocsit (a tankolás miatt), akkor el is buktad, amit ott nyertél. 1 dl-nél többet biztos nem nyersz amúgy!
egyébként a másik ok, amiért a teletankot preferálom, az, hogy mindig mérem a fogyasztásom, rögtön kiderül, ha valami nem ok.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10457 üzenetére
én sokkot kaptam a legutóbbi 5,3-as fogyasztásomon, igaz kb. harmada város volt (bp), illetve volt benne padló is, amit eddig kerültem
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10460 üzenetére
nekem sincs, de szerintem majd megtudod
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10477 üzenetére
gyerekek.
vegyetek egy ilyen magyar akksit, 2 év garanciával, ha lehet magyar kiskereskedőtől, olcsó is, és legalább nem külföldre lapátoljuk a pénzt. én ezt tettem a régi swiftemnél, miután az auchanos, egyáltalán nem olcsó (15k) akksi 2 év 2 hónap után úgy adta meg magát, hogy a szerelőig elmentem, de ott már beindítani se tudtuk utána, persze a garancia itt is 2 év volt.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
lehet külön is kapni, 17. kerület valami kis suzuki bolt, kifelé maglód felé azt hiszem.
másik: kiszeded, leméred, bemész egy ilyen szakboltba, és adnak neked oda való O gyűrűt, kemény 10 Ft?
De két helyről szivároghat az olaj, majd keresek képeket a pontos alkatrészekről. -
Kornel
veterán
kitöröltem a linkeket a könyvjelzőből sajnos, de a lényeg, hogy maga az egész gyújtáselosztó egyben levehetó a blokkról, és ott van egy O gyűrű, ami tényleg vicces összeg, szakboltba megkapod, tökéletes.
A másik variáció, amikor magából az elosztóból folyik kifelé, itt a rotor alatt van egy kis gumi tömítés, ez suzuki specifikus, van után gyártott, de azt mondta az alkatrész boltos, hogy az nem tart fél évig se, érdemes gyárit venni, de az 2-3 ezer Ft, már nem emlékszem. Viszont ennek a cseréje is nehezebb, ennek nem álltam neki otthon, úgyis ment vizsgázni a kocsi, szerelő megcsinálta. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10509 üzenetére
szervizszámla szerint 2500 HUF
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Gaming notebook topik
- Commodore 64
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- SONY LCD és LED TV-k
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős
- TEKA TZ 6415 elektromos főzőlap
- Suzuki Vitara 17"-os felni eladó