Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
-
Reaper
őstag
Azt hiszem eljött az ideje nekem is az injektor tisztításnak. Tegnap tankoltam, és most 8,5 lett a fogyasztás, jó, volt amikor megkergettem a lovakat, de ezt akkor is sokallom
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Na úgy néz ki ebben a k*rva országban 1 évet sem bír ki egy friss fényezés mert valakinek pont egy zöld Suzuki szúrja a szemét egy Auchan parkolóban, és nem bírja megállni, hogy jól megkaristolja. És akkor még örülhetek, hogy ez alkalommal nem sárvédőtől sárvédőig
-
Reaper
őstag
Ezt jó tudni, hogy ilyen van, bár az egész autót max 500ért tudnám eladni, hiába szinte hibátlan, és idén tervezem is, tehát egy teljes körbe fóliázást nem szívesen vállalnék be rajta.
Sajnos elég mély lett ez a karc is, kulcs lehetett, de az is lehet, hogy ha netán nem direkt volt akkor valami kabátról/táskáról lelógó izé. A köröm simán elakad benne, sajnos a polír kevés hozzá.
Viszont akkor az utódra lehet rátetetek ilyen karcálló fóliát. -
Reaper
őstag
Úgy néz ki itt mindenkinek tetszik az új Vitara. Voltam megnézni egyet, kívülről szerintem is jól néz ki, pláne hogy én az alapmodellt láttam, és azon normál fekete hűtőrács van, nekem a műkróm az elég bazári, de ezt azért meg lehet oldani. Beülve már más volt a helyzet, nekem őszintén elég nagy csalódás volt. Szép minden, távolról, de a műanyagok, hát, tudom én hogy ennyiért mit várok, de akkor is. A középkonzolon az óra helye nekem a fillérb*szás kategória. Most komolyan nem tudták megoldani, hogy legalább rendelhető extra legyen az óra, és ne azt a vakdugót nézegesd, ez nagyon bosszantott. A legdurvább mégis az volt, amikor beültem hátulra. Az ajtó panel 1 szép nagy fröccsöntött, feketére fújt joghurtos pohár műanyag. Kérdezem a kereskedőt, hogy ez így néz ki a magasabb felszereltségben is? Azt mondta igen. Azóta mondjuk néztem teszteket, ahol a fullos volt nagyító alatt, ott azért szebb, tehát a kereskedő nem volt vele tisztában, de ez a slaggal mosható belső nagyon nagy csalódás volt. Csak elég volt visszaülni a Swiftembe, és legalább van rajta kárpit, a műanyagok közt is van puha, stb.
Persze be kell vallanom, hogy régen néztem új autót szalonban, a kereskedő szerint, most minden újdonság ilyen anyagokkal dolgozik, ami nem prémium, de ez annyira csalódás volt, hogy a tesztkör már nem is érdekelt. Hiába a szuper műszaki tartalom, de nem tudom elfogadni, hogy egy 6milliós autóban (engem a GLX 4wd benzines érdekelt) ilyen anyagokat használjanak.
Nem flémelni akarok, nem is trollkodni, egyszerűen ez kikívánkozott belőlem, és azért nagyon várom majd amikor valaki innen vesz egyet, és megosztja az élményeket.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Ahogy nézem, akkor marad a sima 1.3 áttétel, sajnos ezt sejtettem. Köszi a táblázatot roti86 !
Ma reggelre megint meghalt az akksi, valszeg a generátoromra ráfér egy kis törődés, pedig elég sokáig húzta.
Viszont amikor kivettem az akksit, az utas oldali lámpa mögött találtam egy ilyet egy szakadt vezetékkel, valaki tudja mi ez? Gondolom azért kellene bele -
Reaper
őstag
válasz bacsis #19580 üzenetére
Jó videó, ismerős mozdulatokkal, mennyit sakkoztam én is azok miatt a használhatatlan kicsi hátsó ajtók miatt, de tény, hogy eddig csak egy irodai íróasztal volt egyedül ami kifogott rajta (le is húztam vele a fényezést ), de az üveglapos étkezőt én is simán hazahoztam vele.
Viszont többet tuti nem veszek semmiből sedant, pedig nekem ez a legszebb forma, de sajnos nem annyira használható könnyen. -
Reaper
őstag
válasz Kornel #19619 üzenetére
Nagyon jól mennek ezek, volt szerencsém ilyen "ellen" gyorsulni egy párat, és egész szépen tudott jönni velem, pedig nálam bőven több ccm volt.
Viszont ha kicseréled az 5ik fokozatot, akkor azt is nézesd meg, hogy a km óra honnan szedi a jelet a sebességhez, és hogy kell-e utána hangolni. -
Reaper
őstag
válasz roberto211 #21119 üzenetére
Nekem meg elkezdte csipegetni a fagyállót, de úgy, hogy a kocsi alatt sehol nem találtam nyomot, de azért remélem csak valami gumicső kezdi megadni magát. Jövő héten megy a dokihoz.
-
Reaper
őstag
válasz sharkypeti #21496 üzenetére
Ablaktörlő Auchan, Obi aero blade, 1200Ft-os, pont valamelyik nap vettem, 1,5 évet bírt az előző, ennyiért szerintem ez pont jó, törölni jól törölt, csak elkezdett lejönni a gumi róla.
Akku, nekem a jászakku is jó volt, de szerintem vedd bele a legnagyobb AH-s akksit ami belefér fizikailag, nekem most 55ös van, de volt már 65ös is, csak olyat tavaly nem találtam.
Párásodásra klíma ha van, ha nincs, akkor ha esik nem sokat tudsz tenni ellene, mert hiába jó mindegyik ajtónak a szigetelése ahonnan beszívja a levegőt, ott megáll a víz sajnos. -
Reaper
őstag
válasz bajnokpityu #21870 üzenetére
Azért remélem őt utána feleségül vetted
Szerencsére itthon csak minimális féltékenykedés van az autókra, és az asszony segített pl fényezést javítani, meg szereti is őket
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz bajnokpityu #21874 üzenetére
Hogy ON is legyen:
Egy Grand Vitara + S-Cross kombinációra én is kíváncsi lennék, meglátjuk mikor jön FL, vagy valami újdonság, az Ignis eleje még szép is lehet(ne), de a hátulját tuti egy péntek délután rakták össze, az a kamu légbeömlő, meg a Balenos hátsó lámpa, bűnronda. Ha lefalaznák az 5ik ajtón levő lámpákat akkor már az nagyot javítana, de így...
A múlt hétvégén beiktattunk asszonnyal egy autónézés napot, a Sedant cserélni kell mostmár legkésőbb jövő év első felében, így megint megnéztünk egy új Vitarát, egy 2007 Sorentot, meg egy régebbi Grand Vitarát 2.0 motorral + 1 Captivát, de az egyikünknek se jött be annyira. A Sorentoról csak jókat olvasok népitéleten, viszont a GVről elég vegyesek az értékelések. Kívülről talán az nézett ki a legjobban (persze fekete volt ) egy 2.0 szög egyszerű benyás meg nem hiszem, hogy kidőlne 50 éven belül. Volt itt valakinek ilyen, asszem 2007es volt? Érdekelne, hogy milyen ezekkel nagy távokat megtenni, autópálya tempó és város váltakozva, hétvégén vidéki, hegyi házikóhoz terepezés, télen nyáron?[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz roberto211 #21880 üzenetére
A Captivának utána néztem, és az a 150 lovas dízel nem túl megbízható, és drága is hozzá minden, kb 1 kategóriás az opel saját CDTI motorjával, így az ki is esett.
Szép a linkelt Vitara, bár Érd nekem a város túlsó vége, nem gyakran járok arra. Én egy 3A autóban néztem itt a Fóti Auchan mellett, szerencsére ezekből van választék. Az enyémet nem tudom mennyiért számítanák be, 2el ablak, ABS, 2 légzsák, klíma, KYB csillapítók, és Merwede rugók, de szerintem örülhetek, ha 500at kapnék érte. Még a telet végignyomom vele, mert január vagy februárban vettem rá téligumi készletet, az új kocsira meg úgyis kéne venni, így halasztom tél utánra -
Reaper
őstag
válasz HUNPSP #21883 üzenetére
Nekem pont ez volt a bajom, én is néztem azokat a pogácsákat vagy miket, de mivel eléggé megváltoztatnák a rugó karakterisztikáját, és meg volt az esély, hogy rosszkor fog rosszul viselkedni az autó, ezért inkább vettem bele 4 "ültető" rugót. 4mm-t ültet, de progresszív, minél jobban nyomódna össze annál jobban ellenáll. Azóta jó sokat mentem már vele, 4 fővel, +megpakolva, és egyszer sem húzta a seggét úgy mint régen, sőt fel sem ütött, csak persze kicsit alacsonyabb és keményebb lett. Nekem ez a megoldás vált be. Másik lehetőség, hogy elviszed a mostani rugókat felkovácsoltatni, lehet ér valamit, de azokkal nincs tapasztalatom.
-
Reaper
őstag
Szerintem egy élmény autónál a vigyorfaktor a legfontosabb. Némely autóban ez a kanyarokban jön ki, némelyiknél meg amikor elrúgod a lovaknak egyenes útszakaszon. A számok kb semmit nem számítanak, hanem csak az, hogy vigyorogsz-e benne, vagy már amikor közeledsz a garázs felé.
-
Reaper
őstag
válasz Járókeret #21991 üzenetére
Ha megoldható vedd már fel videóra ezt a motorhangot. Csak azért, mert ezeknek a motoroknak főleg hidegen pont olyan hangjuk van, mintha hidrotőkés lenne, de kb újkora óta.
szerk.: még azt ellenőrizd, hogy az olaj az megmarad-e benne, tehát, hogy most van-e benne elég, és hogy 100-200km után sem változik.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Kornel #23389 üzenetére
Basszus most látom, kár hogy így tudom meg, hogy te is itt laksz a XVben, megnéztem volna a gépet, bár lehet láttam párszor. Sajnálom kár érte, de ahogy mondtad, már tuti 1-2 órával később szét volt már bontva.
A régi Swiftem nekem is utcán áll, bár mintha azokat már annyira nem vinnék, inkább az újakat, remélem.
Koreait kell venni ilyen szempontból, fél éve ismerősöm C Vectráját vitték el a 13ból, 2 hónapja volt meg neki.
Egyik kezét levágni az ilyennek, a másikat meg eltörni. Azért remélem a biztosító legalább kárpótol! -
Reaper
őstag
válasz Kornel #23400 üzenetére
Hát ha a forma tetszik, akkor nincs alternatíva, egyébként meg Mazda 6 2.0 vagy 2.3GT, esetleg Accord 2.0 vagy 2.4, kizárólag kézi váltóval, vagy ha játszós autó kell, akkor régebbi hyundai Coupe (Tiburon) V6 kézivel ha találsz, bár azok már öregek 2002, ha meg már itt tartunk, és esetleg a megbízhatóság nem szempont, és találsz ebből kézi váltóst, akkor LS1-es 1998-2002 Camaro [link], na jó nagyon elkanyarodtam, bejefeztem
-
Reaper
őstag
válasz Kornel #23405 üzenetére
Sedan vagy inkább 5 ajtós lenne a cél? Egy újabb Lancer? Nem is tudtam, hogy ezek ilyen olcsók: [link]
Bár ha szereted a dinamikát, akkor én kb 2.0 körüli szívó benzineseket néznék, pl Volvo, vagy Mazda6, Saab.
Ha kisautó, akkor pl Clio Sport, bár nem tudom az új franciák mennyire megbízhatóak: [link]
Bár én ha cserélem a Suzukit, akkor tuti valami Koreai SUVot veszek napi autónak, de mások az igények[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Kornel #23407 üzenetére
Akkor maradna az Accord, keresztanyuméknak van egy 2.0 kézivel, tetőablak, xenon, gyönyörű, alig kér enni, és vszonylag jól is megy, bár az a keskeny csomagtartó nyílás elég bosszantó. A linkelt Cruze nagyon szép, nem messze innen ahol lakok szokott állni egy fekete, jó ránézni, nem tudtam, hogy ennyi gond van velük
Ahogy látom az Accordok elég drágák, akkor max egy régebbi, 2006-2007 talán.
szerk.: A másik topicban láttam a Legacyt, na az is gyönyörű gép, és a boxer is tuti élmény lehet awd-vel ha vállalod, hogy lehet vele pár macera ami nem olcsó, de rendberakod, akkor van egy nagyon f@sza géped, ami télen-nyáron használható, és szép.
Bakancs Forester akkor már? [link] [link] .[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Hali,
tudnátok ajánlani jó szerelőt Pesten, vagy környékén? Lenne pár dolog amit rendbe kéne tenni az öreg sárkányon, '98 1.3 Sedan, JH kerékcsapágy, váltó, itt-ott rozsda. -
Reaper
őstag
Ha ennyien mondjátok. Mondjuk eladásra hozta, de mivel úgy járt vele, mint a G1 Cabrioval, vagyis, hogy élvez ezzel is minden km-t, ezért tuti nála marad ez is egy darabig. Szóval, akkor majd mondom neki.
Mi a fenéért pont ezeket lopják? Az ember azt hinné, ha Suzuki, akkor az újakat, mert abba drága az alkatrész.