Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Csak érdeklődés szintjén nem tudjátok, hogy van-e vagy lesz-e a közeljövőben valamilyen csereakció Suzukiéknál? Tavaly egyik ismerősöm bevitt egy lepukkant Feliciat, amit nagyon jó árban beszámítottak, ráadásul még meg is tarthatta a kocsit az illető, mert csak a papírozáshoz kellett, és kihozott egy Balenot hatalmas kedvezménnyel. Van mostanság ilyesmi?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz SirKero #40757 üzenetére
Tehát ami évek óta megfigyelhető kedvezmény adott típusoknál pl. hahu-n, az eddig nagyrészt csereakcióhoz kötött kedvezményes ár lehetett, és ezek most csereautó nélkül is igénybe vehetőek?
Pl. SX4 S-Cross 1.4T GL+ listaár 5.760.000Ft, akciósan 4.820.000Ft. Mert ezt kb. 2 éve látom kiírva rengeteg kereskedés hahu-s hirdetésében. De akár említhetném a Baleno 1.2 GL 3.250.000Ft-os akciós árát is stb...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Napfénysüti #40759 üzenetére
& (#40760) salieri.: Köszönöm a válaszokat!
Ettől függetlenül szoktak beszámolni használt autót? Szeretnék új autóba átcsücsülni ~1 éven belül, de a régi verda eladásával járó procedúrával nem szeretnék foglalkozni. Vagy olyan árat mondanának a mostanira, hogy inkább adjam el én?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz SirKero #40763 üzenetére
Mondjuk az az ajánlat nem olyan borzasztóan rossz. A német autókkal foglalkozó márkakereskedések általában fele, harmad áron számolnak be.
"meghirdettem a használt autón ingyen és 860 000 Ft-ért tudtam eladni"
Ki volt az a madár, aki egy ingyen autóért ennyi pénzt adott? Ne haragudj, ezt nem tudtam kihagyni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Dark Archon #40942 üzenetére
"Ebben a világban mindenki mindent azonnal akar"
Ez egy viselkedési minta, és nem korszak függő.
Én pl. borzasztóan türelmes tudok lenni olyan dolgokkal, amikkel előre tervezek, de ha spontán eszembe jut valami, akkor az azonnal kell.
Viszont valóban furcsa, hogy egy szalonautó vásárlásnál miért nem tud várni az ember, hisz az tervezhető.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz M_AND_Ms #40998 üzenetére
Ez ugyanolyan, mint a telefontok dilemma. Én pl. nem használok, mert a telefon választásnál fontos szempont az is, hogy tetsszen, érezzem, hogy milyen jó minőségű anyagból készült stb... Persze ha komoly veszélynek van kitéve a készülék, az más téma, de ez ugyanúgy vonatkozik pl. egy munkára használt autóra is, mert abba már lehet én is raknék üléshuzatot, amit sűrűn mosnék/cserélnék, de átlagos felhasználásra a hideg is kirázna tőle.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz M_AND_Ms #41004 üzenetére
Majdnem 2 éve vettem az első üveg hátlapos, fémkeretes telefonomat, és fél évvel ezelőtt egy még csúszósabb, kerámia hátlaposra, és még jobban lekerekített telefonra váltottam. Kézben tudom tartani, és nem szoktam leejteni őket.
Szerintem ugyanolyan a helyzet, mint az autónál. Ha az ember átlag felhasználásra veszi, és tud rá vigyázni, akkor maximum apró sérülések lesznek, nem kell tőle besz@rni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
A Swift AllGrip hajtása ugyanaz, mint a Vitaráé és Scrossé? Kicsit dombosabb helyen lakom, ami télen nehezebben járható, mint a város főbb utcái, és elgondolkodtam azon, hogyha veszek új autót, akkor nem lenne hülyeség az összkerék hajtás, mivel ilyen célra állítólag nagyon jól jön, és télen sokkal stabilabb a futómű.
Az árlista szerint a GL+ felszereltség 3.490.000 Ft + 400k az AllGrip. Ennyit számomra simán megér a stabilabb, biztonságosabb hajtás.
Gondolkoztam SX4 Scross-on is (meg egyéb gyártók autóin is), de egyelőre csak ketten vagyunk a párommal, amihez bőven elég lenne egy kis Swift is, ráadásul ha közben jönne egy poronty, akkor is elférnénk hárman benne, aztán pár év múlva (garancia időn belül) becserélném egy nagyobbra, ha szükséges.Nagyjából tavasz környékén lenne esedékes a vásárlás. Addigra előfordulhat, hogy egyetlen motorral lesz kapható a Swift? Olvastam az 1.2-es kivezetéséről pletykákat. Ha ez így történik, akkor rengeteg vevőtől fognak elesni, mert a piac legszegényebb motorkínálatú autója lesz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Gergőke88 #42387 üzenetére
Értem. A több hónapos várakozással számolok, tehát tisztában vagyok vele, hogy ha pl. áprilisban befizetem a foglalót, akkor lehet, hogy csak szeptemberben kapom meg a kocsit. Ez manapság természetes dolog, főleg az ilyen népszerű modelleknél.
(#42388) Pickit3: Köszönöm az infót! Akkor tulajdonképpen a Swift-nél nem biztos, hogy megéri a több, mint 10%-os felárat.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tom1939 #42397 üzenetére
És a Stiftesek közül mennyien vannak itt 1.0T tulajok? Engem inkább az érdekelne. Pl. milyen a lórúgása a turbónak, amikor megjön a nyomás, illetve 5000 felett van-e még benne élet? Sajnos nagyon válogatós vagyok, és inkább a lineáris motorokat szeretem, amik 5000 felett virgoncak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Hadrianus #42413 üzenetére
Tehát ha jól értelmezem, akkor ez azt jelenti, hogy a modern, ezres turbóst megszüntetik azért, hogy az 1.2-eseket meghibridezzék'? De akkor legalább csinálnának rendeset, ha már a Toyotával ilyen komoly üzletet kötöttek...
Ha lenne egy "olcsó" (5 millió alatti) élhető hibrid, azonnal futnék érte a kereskedésbe. Még a számomra rondának számító Yaris is majdnem 6 millió...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Hadrianus #42416 üzenetére
Szvsz. a következő generációban el tudom képzelni már a Toyota féle motorokat, de mivel a sajtó durván ráment a hibrid csesztetésre ("csak a sima elektromos az übercsászárság"), ezért el tudom képzelni, hogy későn lépett a Suzuki. Gondolom az mindenkinek egyértelmű, hogy amit a média mond, az volt/van/lesz.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Kérdés, hogy városban használva mennyire hatékony. Én pl. hétköznap 90%-ban városban közlekedem, rövid távokon. Ha ilyen esetben sokat besegít, akkor akár enyhén kímélheti is a benzinmotort, így a meghibásodást is elodázhatja.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szaniszlokar #42575 üzenetére
Típus hiba, faterom gombóca is ezt csinálja.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz csaba1203 #42752 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy inkább legyen pofátlanul drága valami, de megbízható. Nem a magas árak érdekelnek, hanem a megbízhatatlan működéssel járó idegeskedés. Ez utóbbiból minél kevesebbet igényel a szervezetem.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- PlayStation 5
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nők, nőügyek (18+)
- BestBuy topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- SkyShowtime
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Android szakmai topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...