Új hozzászólás Aktív témák
-
dove
csendes tag
csak a VW Touareget tudom hepe-hupán elképzelni...
-
dove
csendes tag
válasz sysyphus #346 üzenetére
nos ezzel így nem értek egyet. megelőzendő a tapasztalatmentes vitákat, elmentem egy próbavezetésre, szerencsére haver az egyik eladó, és kivittük a százalékokra. csak pozitívumokkal szolgálhatok, szerintem nagyon jó vezetni és jó terepen is. a terepjáró szót pedig nem szeretem, bár káromkodni nem lehet angolul választékosan, de erre csak kitaláltak egy jó szót: SUV vagyis sport utility vehicle
vagyis ugyanúgy mehetsz vele autópályán mint homokdűnéken és dombokon
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
dove
csendes tag
válasz sysyphus #360 üzenetére
hepék és hupák a nyitó hozzászólásban? mi ez ha nem tuareg?
na jó akkor tudom ajánlani a Polonak az SUV változatát, csak egy picit furcsa színe van, nekem bejön, csak azért írom, mert a magyarok színízlése (tisztelet a kivételnek) nem terjed a tovább a fekete szereteténél... -
dove
csendes tag
de mindenekelőtt siess be az önkormányzathoz és csapj az asztalra!
-
dove
csendes tag
kedvenc kátyús sztorim 2-3 éve mikor építették a 33ast voltak részek ahol az új aszfalt kiemelkedett, de kevés volt a figyelmeztetés; ismerős 1 éves 3as BMWvel kb 110-120al ráment...az első 2 felnin 2 szép kis horpadás keletkezett, úgy nézett ki mint ha egy kör egy pontján egy picit benyomod.. nem volt rossz....
-
dove
csendes tag
csak hogy én is megmutassam, hogy tudok komolyan is autókról beszélni: először, hogy mit nem, talán ez a könnyebb: franciát. ezek közül citromot soha, de a többi sem ajánlott, a thalia például tűzre hajlamos... volt szerencsém kipróbálni egy renault vel satis 3.0 V6 t is, jól ment ez nem is kérdés (van fotóm is hogy 200al kentük) , de mikor lenyúltam valami tárgyért ami a nagy gyorsulásokban leesett, egy műanyag panel simán a kezemben maradt... ez kicsit furcsán hatott pláne annak tükrében, hogy annyi pénzből egy E-class is kijön...
távolikeleti autókkal nem vagyok kibékülve, igaz nem is ismerem őket, de www.langlovagok.hu -n gyakran találni olyan képsorozatokat, ahol a suzukikból nem sok maradt...
végülis én a német autókat ajánlanám, polo, golf, astra, ilyesmi, egy jó kis minimáldízellel, és elégedett leszel!
főleg a vwk váltóját dícsérném, egyszerűen hibátlan, kis távok, sima átmenetek....
[i
[Szerkesztve] -
dove
csendes tag
valaki mondta használt témában : svédeket, nos vezethetőségileg nagyon rosszak (minden szerintem) és minden bajuk van, nagyon hamar elöregednek...na jó ez inkább volvó saabot nem ismerem
mint mondtam nem mondok véleményt olyanokról amit nem ismerek, de a citromokról egy autószerelő barátom (aki 2 évig húzta egy c szakszervízben) javasolta, hogy kerüljem,
azt már én teszem hozzá, hogy szeretnek ámítani a gallok, pl a start/stop gomb a scénicben (''úúúú, olyan mint egy CLK, csak nincs odaírva, hogy engine'')
ha meg valaki fél óra múlva el akarja fárasztani a seggét, az nyugodtan üljön suzukiba...
a német autók egyetlen baja az elektronika, nem tudják rendesen egyeztetni a feszültségszinteket, ilyesmi, éppen ezért most sok autógyártó tervezi a visszatérést az elektromechanikus berendezésekhez, mert ott eleve kevesebb volt a hiba, és azok is könnyebben javíthatóak
és ami a legfontosabb: a mai autókat már nem 20évre hanem jóval kevesebbre tervezik -
dove
csendes tag
egyidős 750(remélem ez a száma, nem vagyok nagy értő) és passat:
előbbi kb 10x annyit volt szervízben, minden baja volt, össze vissza inog a kormány a futómű totál rossz, instabil , utóbbinál meg kiégett néhány led (hátul az ablakemelőgomb meg elől a szellőzőirányítás csavar nem égett), ja meg a váltó.... vwnál pici, könnyen megy... 2,5 millóért olyan sirály passatot lehet venni, hogy csak na! nem beszélve a 4,5literes fogyasztásról (1,9 tdi 90LE) -
dove
csendes tag
kb 80 as tempó 1 emberrel simán tudta! ha használt én most is azt mondom, hogy egy 4-5éves passat ! (ha újonnan akkor is
ja és még valami biztos ismeritek a filmet, hogy milyen jó kis kocsi a polo!
Bővebben: link -
dove
csendes tag
azt hiszem azért már kinőttünk abból a korból, amikor az volt a ''jó autó'', amelyiknek a max sebessége a legnagyobb volt..nem is, amibe több volt beleírva...
ne tudom, ti hogyan vagytok vele, de én próbálom teljesen áttekinteni a dolgot....és miért ne szidhatnánk egy olyan autót ami,
- nagyon kényelmetlen
- hátul kicsi
-nem biztonságos
-relatíve sokat zabál
-gyorsan értékét veszti
-azért van, hogy legyen mire lecserélni a trabit, zsigát, burgot...
ha lenne 2 és fél millióm, tuti nem akarnék újat, pláne, ha családra is gondolni kell
most direkt nem mondok márkát, de utána kell nézni, hogy ezek a tulajdonságok alapján melyik a legjobb vétel, és keresni kell egy jó állapotban lévőt:
- 4-5 éves
-dízel
-középkategória (úgy sem bírom ki: vectra mondeo passat laguna 406 )
- kifejezettem előny, ha az előző tulaj német, mert ott jók az utak, nem hajtják szét, és vigyáznak is rá, vagy legalábbis jobban mint máshol
hű most nézem ez a 100hsz om!
[Szerkesztve] -
dove
csendes tag
mindenben meg lehet halni,...de a statisztikus esélyed nagyobb a túlélésre,ha nagyobban ülsz...
abban tanultam vezetni 186/70 vagyok félóra múlva már fájt a seggem (ráadásul az a kötsög mindig koppon tolta a fűtést, pedig úgy tudom, ha nincs többzóna (hogyhogynem itt nem volt) akkor általában a sofőr szav dönt
nem azt mondtam, hogy újat kell venni, hanem használt, megkímélt nagyot ...
regadóban sajnos nem vagyok képben...
ma már nem hülyeság cserélni 3 évente mert már nem 20évre csinálják az autókat
én nem teszek fel suzuki lepisáló matricát, mert nem vagyok ilyen, én azt mondom,minek az mikor van sokkal jobb (de hálistennek már nincs is régi swift, tizennemtudomhányévig ugyanazt a kocsit gyártani,....hmmm...elmehetnek...)
Új hozzászólás Aktív témák
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Nyaralás topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- További aktív témák...