Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SeF

    tag

    válasz Bikeman #731 üzenetére

    Üdv!

    Semmit nem érsz vele ha felírod, a mai világban csak a halál biztos.
    Nem nagy kunszt lehúzni a jeladót a panelról, vagy kitekerni a sprirált...

    Nekem a toyotában kontakthibás a kábel, 0-áson 80 majd 0, motor megy semmi gond csak a kábel rossz, számláló nem pörgött...

    Próbaút: Ez szervízfüggő, ugyanúg mint a ''vizsgálat'' is...(Suzuki)
    Általában 2-4 óra alatt olajcsere meg kötelező miegymások, szelepek csattogtak....kb 30km-et metem vele városban, ugyanaz a hang a pirosnál...
    Következő szervíz előtt egyéb okokból megismertem a márkakereskedés vezetőjét,látta h ott vettem, szólt bármi kell előbb keressem meg.
    Következő szervíz: természetesen szóltam h xy-t keresem. Lejött, üdvözölt, majd mondom kötelező szervíz lenne, jó, bementünk a műhelybe, szólt a szerelőknek h nagyon vágják rendbe.
    Most kb6 órát kellett nélkülöznöm, de hangja jobb lett, kiporszívózva, lemosva, és próbaút!! Soha nem voltak eddig vele.

    Lényeg: sok múlik a kereskedő, szervíz (zerelők) hozzáállásán(mentalitásán) is, márkától függetlenül...

    Üdv: SeF

    Csavarni a spanglit! Felpróbálni az összes csálécsöcsű stoppospi*sát! Ja, lehet meg se nősülök :)

  • SeF

    tag

    Üdv mindenkinek!

    Friss élményből építkezek:

    Hétfőn reggel indultam vizsgázni,nagy hideg, igaz kis gázra de elsőre beindult.
    5perccel később az Ajtósi Dürer sor-Cházár András sarkán karamboloztam egy Corollával. (a másik kivágott elém).
    Hát mikor kiszálltam csak néztem mint hal a szatyorban, Corollának lökhárítóján pár fekete karc kerékívnél meg egy kis helyen benyomódott. Suzuki: alsó-felső lökhárító K.O. indexbúra K.O., ködlámpa K.O. Légzsák szerencsére nem nyílt.

    Azóta komolyan elkezdtem félni. Tört, nyikorgott. Évente 40-50000km-t megyünk vele, nincs kedvem se temetést intézni, sem 22évesen a másvilágba kerülni, vagy ami rosszabb örökre bármilyen maradandó sérülést.

    Szeret(tem) a Suzukit, de ezek után nem biztos, hogy ebbe kell gondolkoznom.

    Típus: Swift 1,3 GLX Extra 85LE, 2002decemberi
    Hibák amik bosszantottak 3év és 130000.km után: lámpák érintkezési hibái (hátsó világítás, műszerfalvilágítás; nyikorgó ülések, pocsék fék, tükröződő műszerfal-visszatükrözi a fényt a szélvédőre, lógó ajtók, központi zár jobb hátsó relé elromlott, elektromos ablakok lassúak, illesztési hibák, motorzaj, kopogó motor-típusbetegség állítolag, kontár szerviz (legalábbis ahol vettük), tanknyitó fél év után megadta magát+a beakadó fül le is tört-mostmár kulccsal nyílik-ki kell feszíteni:D, gyári akksi 2évet bírt és nincs hová pakolni:D
    Ami jó: a fényszóró és szélvédőmosón kívül semmit nem kell bele önteni, na jó csak benzint.:)

    Mindettől függetlenül jó kis autó, de én váltok, viszont el nem adom.

    Csavarni a spanglit! Felpróbálni az összes csálécsöcsű stoppospi*sát! Ja, lehet meg se nősülök :)

Új hozzászólás Aktív témák