Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #11156 üzenetére
Ha tényleg sokat fogsz pályázni, akkor nem lehet gond az alacsonyabb oldalfal miatti komfortvesztés. Viszont a szélesebb gumi, ha minimálisan is, de növelni fogja a fogyasztást. Csak kérdés, de nem lenne elég a 175/65 R14? Az váltóméret is, szélesebb is, de mégsem annyival, és nem mellesleg olcsóbb is, ha számít valamit. Ja, és hogy még kevésbé legyen könnyű a döntés, nem akarsz Uniroyal RainExpertet? Continental márka az is, de vízen ebben a méretben szerintem (meg tesztek szerint is) nincs jobb esőben ennél a mintánál, és szárazon is hasonlóan teljesít a Contihoz képest. Nekem ilyen van a Swiften, és nagyon bejött eddig, több ismerős elégedett ajánlásával tettem fel én is.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #11238 üzenetére
Sajnos konkrét nyomát nem találtam a neten, tehát nem állítanám 100%-ban igaznak, de két, egymástól független Suzuki szervizestől is arról az információról tudok, hogy megváltoztattak pár beszállítót, és pl. a dugattyúk bár ugyanazon a cikkszámon mentek, sokkal gyengébb minőségűek az ezüst fedeles 8v blokkban, és ezért hajlamosak a szoknyatörésre. De alkatrész-katalógus szerint nincsen eltérés, egyedül a szelepfedél más.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #11241 üzenetére
Elvileg az elején talán még gyártottak karbisat, az alkatrész-katalógus szerint legalábbis.
A régebbi fajta injektoros alapjáratát, ami neked is van, be lehet állítani, itt van, hogy hogyan:
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Motion_Blur #11257 üzenetére
A gyertyacsere esedékes lenne karbantartási terv szerint is, ha nem volt még, 105 ezrenként kell azokban a Swiftekben cserélni. A fogyasztás az amúgy szerintem rendben van, de tippre nem 5 km-es etapokat megy az autó naponta, akkor bőven több lenne. Ha az olaj rendben volt cserélve, nem kéne gond legyen a szelephézaggal, de végülis megméretni nem tart olyan sokáig. Ha mondjuk cserélni kell a hézagoló lapkát, az már más kérdés.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz AMD Power #11273 üzenetére
Pedig ég és föld a kettő, rokonságban volt olyan Polo, nekünk meg ezres Swift, de botrányosan lassú volt még a Swifthez képest is. A nagy gond, hogy sokan úgy akarják vezetni az 1.0 Swiftet, mint egy nagyobb motoros autót, 2000 körül elváltogatva, na úgy tényleg nem megy sehova, cserébe jól bekormosodik az egész rendszer, és még jobban nem fog menni. Ezek olyanok, hogy pörgetni kell, egyrészt úgy se eszi le a fejedet, másrészt meg legalább menni is fog. Ha megkapja inkább tízezrenként a 10w-40 olajat, akkor az élettartamában sem fog jelentkezni a "túlzott igénybevétel" (nem viccelek, volt olyan ismerős, aki szerint ez már kínzás egy motornak, mondjuk ő traktoros volt ).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz trassher #11278 üzenetére
Tény, hogy nem egy lóerőgyár, de mivel hat évig én is hajtottam egyet, jelenleg pedig egy 1.3 8v 4wd van, ezért tudom, miről beszélek. Tény, hogy autópályán megfontolandó vele az előzés, de normális, hétköznapi közlekedésre teljesen használható, ráadásul ahogy nézegettem a használtautó.hu-t, sokkal több jó ajánlatot találni közöttük (talán pont azért is, mert sokan vélekednek úgy, mint te/ti).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #11430 üzenetére
Remélem, a nevén azért még törpölnek egy kicsit, de egy ilyen modellre nagy szüksége volt a Suzukinak. Nekem kár, hogy olyan magasan van az ülése, de hátha ezzel végre nagyot szakítanak, ha nem szállnak el az árazással.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #11444 üzenetére
Nekem a tél előtt lett a két küszöb meg az alja kihegesztve, alvázvédőzve, küszöb fújással 90 ezer magyar forintért, de ebben a szerelés is benne volt (ülések, padlókárpit).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz DileRGorE #11469 üzenetére
Igaz. Viszont gyakorlatilag majdnem minden évben módosult a felszereltségi lista, szóval pontosan nagyjából senki nem fogja tudni megmondani. Volt néhány oldal régebben, ahol meg lehetett találni néhány év felszereltségi adatát, de sajnos mostanában egyik sem elérhető. Pl. '97-ben még nem járt hozzá az elektromos ablak, meg a légzsák, később meg már igen, valamint 2001 után sok egyedi felszereltségű (Cool, Sport) "lepte el" a piacot, ami torzíthatja a képet.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Akkor egy kis villamosság. Adott a '99-es Swiftem, és a következő a gondom vele. A ködlámpa, hátsó szélvédőfűtés és társai gombok az utóbbi időben nem világítanak a sötétben, egyik sem. Nem a visszajelző, amikor be van kapcsolva, hanem a piktogram, hogy megtaláljam a sötétben. Valamint a szivargyújtó körüli kis zöld karika sem világít. Az érdekes az, hogy a hátsó ablaktörlő és -mosó piktogramjai világítanak. Amennyire sikerült a kapcsolási rajzot kibogozni, ezek egy biztosítékon vannak, szóval vagy mind világít, vagy egy sem. Azt meg nem gondolnám, hogy hat izzó egyszerre égett ki. Találkozott már valaki hasonlóval, esetleg megoldással együtt?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #11542 üzenetére
Én is az Uniroyalra adok egy szavazatot, nekem is az van, szárazon olyan, mint a többi, de esőben azért még a 155 mm szélesség ellenére is jól muzsikál.
GrimReaper: egyenesen menni elég a 155 is ha meg úgyis poliuretán szilentet rakatsz be, azért az is elvesz a komfortból, ha még váltasz két méretet átmérőben, az azért rendesen kirázhatja a fogtömésedet. Mellesleg ezekre a magyar utakra bűn nagy felnit venni, csak nagyobb a szomorúság, amikor kiflibe hajtja egy közútkezelő által elhelyezett árok...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz AMD Power #11555 üzenetére
Szerintem a biztonságra sosem felesleges költeni, ha ezen múlik, hogy pont megállsz egy zebra előtt, vagy pont átcsúszol, akkor biztosan át fogod értékelni ezt a kijelentést
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #11688 üzenetére
Még talán a kézikönyvben is az van, hogy Shell olajat ajánlanak bele Most volt esedékes az olajcsere nekem is, raktam bele Eneos 10W-40-et, miután betöltöttem, tűnt fel, hogy teljesen szintetikus. Lehet, hogy csak placebo, de valahogy szebb a hangja, mint eddig. Nem is veszek többet Castrolt
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz AMD Power #11702 üzenetére
Valami baja biztosan van, mert évjárat szerint simán GA-GH környéki rendszám kéne, hogy rajta legyen, ami rajta van, az 2000. év első fele, három évet nem hiszem, hogy túltárolták a szalonban.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Motion_Blur #12051 üzenetére
Üzemanyagszűrőt szoktál cserélni? Mondjuk furcsa a dolog, mert hibalámpának szinte biztosan világítani kéne.
Szerk: mondjuk ha gázelvételnél is csinálja, az érdekes. Én nem várnék vele sokat, elvinném valami szakemberhez.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Vagy az is lehet, hogy a fékdugattyú porvédője sérült meg / fáradt el az évek alatt, és nem tud visszatérni a nyugalmi helyzetébe, ezzel pedig folyamatosan közelebb tartja a fékbetétet a tárcsához, kanyarban pedig mozdul annyit a betét, hogy hozzáérjen a tárcsához. Lehet hozzá szerezni felújítókészletet, szóval szervizkor meg tudják csinálni különösebb gond nélkül.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Tothgera30 #12112 üzenetére
Különös, alkatrész-katalógus szerint nem, de pl. suzuparts.hu-n ugyanazt hozza. Mondjuk furcsa is lenne, hogy a Swift és a WagonR+ G13B motorja eltérne Szóval igen, jó, arra figyelj, hogy a 2002-2003 közötti, 16V-hez, vagy az 1.0-hoz való szíjat vedd, a 8V 1.3-hoz más kell, de neked nem olyan motor van benne..
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Tothgera30 #12114 üzenetére
Akkor az teljesen jó lesz.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Tothgera30 #12116 üzenetére
Lassan már másodjára kéne
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Cheesy #12429 üzenetére
Olyat itthon is kaphatsz könnyűszerrel, Mazda MX-3 néven futott Európában. De azért nagy a különbség köztük, a Mazda elsőkerék-hajtású, a Suzuki meg hátsó, meg a Mazda sokkal (tényleg sokkal) nagyobb.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #12885 üzenetére
Az én meglátásom az, hogy itt nem a régi Swiften múlt, ahogy nézem, nem vízszintesen érkezett az autó, arra meg nem nagyon vannak felkészítve sajnos (lásd a múltkori hírt, amikor a 40% átfedés helyett 25%-ossal törték az autókat, és nagyon sok elvérzett...). Ezzel együtt tény, hogy eljárt felettük az idő.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Tomics #14481 üzenetére
Ahogy nézem, ezek is a Suzuki által ajánlott akciós árak, nem a márkakereskedő által kitaláltak, legalábbis a Világnál is ezek a modellek akciósak és ennyiért. Szerintem több helyen is kérdezd meg, és ahogy kornelka is javasolja, azt válaszd, ahol több mindent bele tudsz alkudni ebbe az árba.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #14512 üzenetére
Gyors keresés a használtautón megerősített abban, hogy a facelift után ezt a felnit adták, ha járt hozzá, de mindegy is De tény, 4x100 15" az egyik leggyakoribb méret, rengeteg felni közül válogathat.
Siriusb: melyik motor van a WR+-ban? Ha nem a M13, vásárlás előtt én kipróbálnám egy adapterrel, hogy egyáltalán működik-e, mert kicsi rá az esély.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Siriusb #14524 üzenetére
Nem az adapteren múlik, hogy a motor mennyire "közlékeny". Kornelka szerint működik a G13BB-vel, én hiszek neki, nekem nincs vele tapasztalatom, azt tudom, hogy a G13A-ból nem sok információt lehetett kinyerni. Nem lebeszélni akarlak róla, meg végül is nem olyan egetrengető összeg (bár persze kinek mi az), meg egyébként eladni sem lehet olyan nehéz, ha kiderülne, hogy mégsem jó.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz zalman90 #14558 üzenetére
Elég valószínű. Kb. addig mehetsz vele, amíg szét nem esik, de lehet egy kicsit kevesebbet Viccen kívül, nekem egyszer kopácsolt vagy két hónapig, a végén már egyenesben is, na akkor szántam rá magam a cserére.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz tepizoli #14753 üzenetére
Pedig rossz hírem van, elég valószínű, hogy az injektor mondta be az unalmast. Nem riogatni akarlak, de nem két forint lesz megcsinálni, ráadásul lehet kapni ugyan utángyártottat belőle (25 ezer Ft környékén), de elég sok probléma van velük, a gyári viszont 40-50 ezer Ft környékén van forrástól függően.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #14760 üzenetére
Fateréknak 2007-es Swiften ugyanazzal a csavarral megy fel az acél- meg az alufelni is, viszont a Mazda felnin a csavar felfekvő felületének a kúposságát nem ismerem, lehet, hogy nem ugyanaz, mint a Suzukié. Ha ezt ki tudod deríteni, hogy egyforma, akkor mehet fel vele elvileg gond nélkül.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #14762 üzenetére
Valami ilyesmit, aminek elforog a hüvelye, fogóval ne lehessen leszedni. Állítólag nem sokat ér (nekem attól még van), de legalább a tudat megvan, hogy te mindent megtettél
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Autós topik
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND