Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz SirKero #45213 üzenetére
Az nem kicsit lehúzás. Igaz nekem Baleno van de mikor megnyomták az ajtót akkor elmentem három Suzuki szalonba érdeklődni az árakról. Az első ajtó talán 106.000 Ft, míg a hátsó 88.000 Ft lett volna. És ezek fix hivatalos árak voltak gyári ajtókra. Na most ugye ehhez jön még a fényezés, legyen mondjuk 50.000 Ft/elem + munkadíj (esetleg még egyép apróságok az ajtóhoz).
Nálam ennyit kellett javítani:
- első ajtó csere gyárira
- hátsó ajtó horpadás javítása
- fényezés (ajtó + a szomszédos elemekbe is ugye)Ez lett munkadíjjal együtt 330.000 Ft egy igen profi szervizben (nem Suzuki hanem direkt karosszériás).
Ebből kiindulva én ilyen max 6-700 k-s összeget gondolnék reálisra egy Scross két ajtócserés mutatványra.Més que un club!
-
nagyúr
válasz 2ozzmexy #45217 üzenetére
Nem biztos hogy olyan nagyot kapott az ajtó hogy cserélni kelljen. Nekem is csak annyi volt hogy egy platós kisteher a platú élével nekitolatott az autó oldalának és hopp máris az egyik ajtó cserés lett.
2,3 milliós kárhoz mondjuk nem tudom mennyi mindent számoltak fel. Lehet tényleg valami brutál nagyot kapott és kb Tk lett az autó azon oldala. Azért enyni pénz már majdnem az újkori árának a fele.
Asszony BMW szalonban dolgozott, ott is volt valami szerencsétlen aki telekről jövet lezúzta az X3-asa egyik oldalát (ajtók, küszöb) de ha jól rémlik még annál is megállt 1,3 M Ft-ból a javítás. Pedig hidd el a BMW-nél baromi vastagon fog a ceruza.
Volt náluk egyszer egy 6-os amin motort kellett cserélni (szar a gyári konstrukció), 7,2 M Ft volt a kedvezményes végösszeg.Biztosítókat amúgy nem sajnálom, azért vannak hogy ha már fizetem őket akkor baj esetén térítsék a káromat. Az én esetemben mivel alig 1 éves autóról volt szó még értékvesztési kompenzációt is fizettek, igaz nem valami sokat.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz taranis #46096 üzenetére
Hasonló sérülésünk volt a Balenón mikor nekitolattak.
Ott kellett első ajtót cserélni és ugye azt fényezték, plusz a két szomszédos elembe is belefényeztek hogy ne látszódjon eltérés. Nálam nagyon profi munkát végeztek (mondjuk olyan helyre vittem ahol baromi drága autókat is csinálnak és elég jó a nevük). Így volt mindennel 330 k a vége.Més que un club!
-
nagyúr
Itt a helyedben én is az újra mennék rá.
3 éve nálam is a használt volt a célpont de aztán megtoldva a keretet inkább vettem egy új Suzukit. Azóta is elégedetten használjuk a családdal. Eddig a három kötelező szerviz volt összesen 100k amit költeni kellett rá. Oké van még Casco mellé meg vettem egy téli kerékszettet hozzá de kb ennyi.Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Elemet cseréltem a Baleno kulcsában erre a távirányító nem csinál semmit. Van ötlet mit lehet ezzel kezdeni?
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
Megoldódott a gondom, háklis az autó az elemekre, kell a 3 volt a kulcsba. Kapott a szalonban Vartát azzal flottul működik.
De vicc hogy Fehérváron alig találni CR1616-os elemet...Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz mefistofeles #55564 üzenetére
Mi is így voltunk, 3,3-ért vettük a Balenot ami kb 5 literből elgurulgat. Most két kis gyerekkel (1 és 3 éves) ez a családi autónk. Még a bringámat is szoktam tetőn vinni a család mellett.
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz mefistofeles #55601 üzenetére
Ezt ne nekem mond nem én írtam hogy kell a nagy nyomaték. Simán elvagyok az 1.2 szívóbenzinessel.
Már jópár éve vezetek, meglátásom szerint csak előzéshez meg esetleg autópályán belső sávba soroláshoz kell igazából nagyobb erő. Ezeknél jól jöhet ha van tartalék főleg ha valaki annyira nem tud jól vezetni.Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Gyöször #55778 üzenetére
Én is szoktam menni az úton néha ha megy is mellette bringaút mert sokszor ez utóbbi veszélyesebb (tele rutintalan, összevissza kacsázókkal).
Amúgy ha jól tudom tervben van valami kresz módosítás hogy sportoló kerékpárosnak nem kell kötelezően a bringautat használnia.Més que un club!
-
nagyúr
válasz zsolt19900 #55793 üzenetére
A szomorú hogy nem feltétlen a gyerekekkel van gond, sőt legtöbbször nem velük.
Amúgy autósként sem értem mi a gond ha egy-egy bringás kint megy az úton, ki tudom őket kerülni. Persze menjenek normálisan azt aláírom.
Érdekes hogy nyugatibb országokban ahol nincs ennyi gyűlöletpropaganda ott ez nem is jelent gondot.Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz burgatshow #55843 üzenetére
Szerencsétlen S-cross. Sikerült toyotásan rondára elcseszni.
Més que un club!
-
nagyúr
Új Scross teszt: [link]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz mefistofeles #56895 üzenetére
Hála égnek nálunk is pont kék autó volt a szalonban amit el lehetett azonnal vinni.
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz mefistofeles #57671 üzenetére
A Balenot méltatlanul gyorsan kivezették itthon pedig nem rossz kisautó, mi nagyon elégedettek vagyunk vele.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz sagesz93 #57676 üzenetére
Mi is 3,2-ért vettük 2017-ben az 1.2 GL-t, apóséknak is az van csak az övék 2016-os (részben az ő hatásukra választottuk).
Nem is értettem 3 év után miért szüntették meg, zseniális kis motor remek fogyasztással, az ára is rendben volt és belül egy Vitara tágasságát hozta csak a csomagtartója kisebb.Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
Még a végén kiderül hogy a Suzukisok fele hobbibringás.
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Úgy nézem elég jól fogy az új Scross, itt Fehérváron egyre többet látok belőle.
Més que un club!
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 1 / 2
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Napelem
- World of Tanks - MMO
- Magisk
- LEGO klub
- Mobilinternet
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- bobalazs: RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- További aktív témák...