- PlayStation 5
- PlayStation 1 / 2
- Automobilista
- Demon's Souls topic
- Drug Lord 2 - Mafia Empire
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
- Jóval később jelenik meg a Prison Architect 2
- Dying Light 2
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Pintim.... #36650 üzenetére
Kizashi sportkocsi? Milyen cuccot szívsz?
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #36727 üzenetére
Lehet, apóséknak a Baleno 1.2 GL is ennyit fogyaszt mert nem járnak sokat városban. Nekem ugyanez az autó csupa városi rövidtávval fogyaszt olyan 5,2 litert (nyáron).
Més que un club!
-
nagyúr
Én is ugyanígy voltam tavaly: 7-8 éves használt ki tudja mennyi kilóméterrel vagy új autó (igaz valamivel többért) ami Suzuki.
Mondjuk engem apósék tereltek az újautó felé, nekik már akkor majd 1 éve volt egy ugyanolyan mint ami aztán nekem is lett.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #36910 üzenetére
Egy BMX X5-be egy ilyen nyamvadt csomagtértakaró tálca kerül 65k-ba. Feleségem 10 évig BMW szalonban dolgozott, ott aztán vannak durva árak.
De azért a Suzuki se szégyenkezhet kiegészítő árakkal. Nálam a pótkerék szett lett volna valami 55k. Fogtam, betettem egy épp nem használ (téli/nyári) kereket meg egy emelőt és kész is van.
Mondjuk nekem csak a könyöklő kellett mert az szerintem egy hasznos extra.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #37238 üzenetére
Ejj, amikor még a Hondámban csak 5500-nál váltott a vezérlés...
És 8500-ig leforgott.Més que un club!
-
nagyúr
Ha jól emlékszem egy szombaton intéztük az autó vételárát meg aszükséges papírokat és a következő pénteken mehettem volna átvenni a kocsit. Végül szombaton mentem meló miatt de ott már tényleg kb 1,5 óra alatt ahogy a fórumtárs írja megvoltunk mindennel és mehettem is haza boldogan.
Persze egy benzinkutat útba ejtve.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
Fura hogy nem adnak át.
Nálunk direkt emiatt bemenet a kereskedésbe szombaton a faszi akivel intéztük mert nekünk csak ez a nap volt jó (kb 80 km-re lakunk a szalontól). Mondjuk az is igaz hogy apósék már ismerték az őt meg már a második Suzukit vettük ott 1 éven belül.Més que un club!
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #37297 üzenetére
A K12C is remek motor lett, apósék Balenójában 4,5 L a mért átlag fogyasztás. Nálam 5,2 L de én heti 10*5 km-es rövidtávokat is megyek.
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Ha ez a szín jön be és ezt szerenéd akkor viszont nincs mit tenni sajnos ki kell várni mire lesz.
Nekem tök véletlen hogy olyan színű lett tavaly az autó amilyen: épp kékben (ZQT) volt a szalonban egy eladó amire jó gyorsan le is csaptunk. Szerencsémre én kifejezetten szeretem a kék színt de ha mondjuk szürke lett volna akkor is elhozom alighanem.
Bezzeg a bringánál választhattam és az is kék lett (előtte fekete volt) szóval most az autó és a kerékpár passzolnak.Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Múlt héten kényszerből asszony 2005-ös 1.3-as Swiftjével kellett járkálnom. Jópofa kis autó de azért a Balenóba visszaülni más világ volt. Sportosságban mondjuk a Swift a nyerő az tény.
Més que un club!
-
nagyúr
Ha jól tudom akkor a motor meg a váltó ugyanaz és tömegben sincs jelentős eltérés a Swift meg a Baleno között. Szerintem hasonlóan fogyaszthatnak.
Nálam elég sok rövid városi úttal olyan 5,2 litert kér, apóséknak meg elvan bőven ilyen 4,5 literrel de ők hosszabb utakat szoktak menni.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
Egy dolgot olvastam ami előjöhet a Balenóknál gyakrabban: a kuplung kinyomócsapágy gond. De elég random hogy kinél fordult elő. Nálam 10.000 km után semmi gond, apóséknak bő 30.000 km-nél még szintén semmi. A két autó között gyártásban meg majdnem 1 év van. Akinél előjött ez a dolog annál garanciában javították.
Én erről is csak a típus FB csoportjában olvastam, nélam semmi minőségbeli gond nem lépett fel. A fényezése elég vékony még az kényes de ez általában egyik Suzukinak se erőssége. A beltér anyagai kb olyanok mint a többi új Suzukinak, kapcsolók, kormány például tök azonos a Vitarával.
Nyilván a műszerfal nem szűz Connolly marha bőrével van bevonva de azt nem is ennél a márkánál kell keresni.Én speciel bő 1 év után nagyon elégedett vagyok vele. Pedig egy Honda Civic VTi-ről váltottam de a sportosságot leszámítva egyáltalán nem hiányzik (8 évig volt meg és nagyon szerettem). Két dolog nagyon kellemes meglepetés volt a Balenónál: rendkívül jól fogyaszt és méretéhez képest nagyon tág a beltere. Konkrétan nagyobb a hely benne mint az egyel nagyobb méretű Vitarában. Persze a csomagtartója kisebb.
Ezen kívül a kis önsúly miatt viszonylag fürge. Megpakolva mondjuk erősen romlik a dinamikája de persze ez nem meglepő egy 1.2-es szívó motortól.Amúgy épp most kezdem családi autóként tesztelni mert 1 hónapja született meg a kislányom. Kíváncsi vagyok hogy fogunk elférni így.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Mondjuk ha valaki hosszútávra tervez (ilyen 10 év) akkor szerintem pont nem érdekli hogy mennyit esik az autó értéke az első pár évben. Suzukiknak egyébként alapból nem is vészes az értékvesztésük.
Én is azért vettem új autót mert szeretném úgy 10 évig megtartani és remélhetőleg ezalatt kevesebb nyűgje lesz mintha alapból vettem volna egy 5-8 éves használt gépet olcsóbban amin aztán ki tudja mik jönnek elő.
Més que un club!
-
nagyúr
2,2 M körül nézegettem használt autókat, ennyiért kaptam volna egy minimum 6 de inkább 7-8 éves 150-200k km futású autót. Ehhez képest 3,3 M-ért hoztam el a Balenót. Nekem megérte főleg hogy kp-ra lett vásárolva így kamatot se kellett fizetnem utána. Igaz még csak 17 hónapos de eddig egy 23k Ft-os kötelező szervizem volt mint karbantartási költség.
Més que un club!
-
nagyúr
Amiket nézegettem: Focus, Astra, Auris, Lancer, i30, Ceed.
Igen ezek újan egy fél kategóriával feljebb vannak de végül nem bántam meg hogy nem ilyenbe ugrottam bele. Amúgy beltérben a Baleno szerintem pariban van velük, meglepően tágas autó méretéhez képest.
Mehettem volna még árban picit feljebb mondjuk a Vitaráig de azt az összeget inkább a bringámba tettem.Kollégámnak volt egy Audi A4 1.8T Quattrója amire már a világ pénzét rá kellett locsolnia, azon volt hogy ha nem viszik el felgyújtja. Na ő is úgy döntött hogy inkább vesz egy új S-Crosst. Igaz az 5M volt meg ő is alacsonyabb szintű autóba ült ha úgy vesszük de most végre gond nélkül használhat egy autót és boldog vele.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Dark Archon #39336 üzenetére
Könyöklőből én is megvettem a gyárit a Balenóba.
Viszont kellene tetősínt vennem meg majd bringatartót és azért a két sínért gyári) kissé sokallom az 50k-s árat.
Mire lenne egy normális bringaszállító megoldásom már közel 100k-ba fájna így és az akkor még csak egy kerékpárra...Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Dark Archon #39339 üzenetére
Menabóról hallottam már, megfontolom mindenképp. Ha úgy van megveszem a drágábbat is csak tartsa jól a bringát, annak az árából már egy bakancs Swiftet lehetne venni szóval vigyázok rá.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #39366 üzenetére
Kerékpártartóból Thulét néztem és mindenképp olyat akarok aminél az első villát lehet befogatni mert karbonvázas a gépem és a vázat nem szívesen szorítanám meg (a villa viszont átütőtengelyes).
Ilyenekre gondolok:
Thule OutRide 561
Thule ThruRide 565Mondjuk ezek is ilyen 40-50k-s kategóriák. Tetősínből azért lenne jó a gyári Suzuki mert az passzol a neki kialakított négy lyukba az autó tetején. Így a fényezést boztos nem csesztetné.
Alighanem nincs mese el kell fogadnom hogy ez bringára is egy 100k-s tétel lesz.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #39532 üzenetére
1.2-esnél elég hamar, úgy 3 km után már jön a meleg.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz villifog #39627 üzenetére
A Vitarára ráfért a frissítés, a hátsó lámpája úgy nézett ki mintha a 90-es évekből bent ragadt valami japán raktári készletből szedték volna elő. Viszont az a gond hogy a faceliftes se lett valami szép.
Suzukiéknál olyan mintha az autó elejét még tök jól megrajzolnák de a végére elfogyna a tervezők lendülete.
Ignis is ilyen: elölről a B oszlopig még egész pofás de ami utána jön az valami borzalom.Mondjuk az S-Crossnál meg lehet hátulról kezdték a tervezést mert annak meg szerintem ez a szebbik oldala.
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Androidos tablet topic
- Házimozi haladó szinten
- Aliexpress tapasztalatok
- Politika
- Hétvégi hardvermozaik
- PlayStation 5
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...