Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz dReFiX #26011 üzenetére
Metál fehér vagy a világosabb metál szürke. A gond az hogy előbb el kellene adnom a toyota iq-m, és az nem annyira egyszerű (3 autót nem akarok tartani, és az iq-t sem akarom elkótyavetyélni ezért fokozatosan engedek majd az árából havonta egyszer míg el nem viszik ).
De nem várják meg legalább a ráncfelvarrást a motorcserével?
Egyébként az 1.4 turbós sem taszít annyira, csak ugye a megbízhatóság (és az scross gl+ felszereltség is tetszik csak ott meg az 1.4 turbósnál kötelező az összkerék az automatához).
-
őstag
válasz Kornel #26101 üzenetére
Köszi az infót...
Én is gondolkozom rajta majd az új kocsinál.
De itthon sajna a tél inkább nedves trutyi mint havas, szóval nekem a víz talán a legfontosabb.
Te biztosan jól utánanéztél, melyik 4 évszakos a legkiegyenlítettebb nagy gyengeség nélkül (olyan mindenből közepesre céloznék, az se baj ha ezért a gumi maga drága)? -
őstag
válasz dReFiX #26152 üzenetére
Tőled kérdezném, hátha kimerítőbb választ is tudsz mint akit eddig kérdeztem a szalonokban (ilyet biztos nem tenne a suzuki ). A kérdés tárgya az 1.4-es turbó. Több helyen is olvastam hogy a turbót a leömlővel együtt a hengerfejbe integrálták (pl itt ). Ez mit jelent ha szétmegy a turbó? Motorcsere?
Azért kérdezem mert kipróbáltam ma az 1.4t s-crosst és tényleg szépen szedte a lábát. Tudom akinek van majma annak legyen pénze banánra De pl. ha ez azt jelenti hogy 200-300 ezer egy esetleges turbócsere az ok, ha viszont milla fölött akkor elszáll bátorságom.
Legjobban egy olyan példa nyugtatna meg hogy nyugi cseréltünk gariba turbót 1.4-en, gari nélkül 182 ezer forint lett volna
Köszönöm!
-
őstag
válasz Harkovz #26160 üzenetére
A motor tényleg erősebbnek érződik (két éve teszteltem az 1,6-ot, de az elejétől visszarettentem). A kolléga mondta hogy a vitara futóművét kapta és most 1 centivel magasabb mint volt. Nekem ettől függetlenül elég stabilnak tűnt, egy pár körforgalomban is körbementem vele, nem dülőngélt.
A kuplung is elég puha (ez nálam előny, lábam már fájdogál a sok kuplungolástól) de nem sokkal puhább mint az i30-é.
Nem nagyon hajtottam meg (ami nem sajátom azt jobban féltem) és azt is csak bemelegedés után, de pl. turbólyukat nem nagyon éreztem, egyszerűen kellemesen erős volt.
-
őstag
Ami még esetleg érdekes hogy az értékesítő szerint az új ignist japánból hozzák majd hozzánk. Mondjuk Ő aggódott hogy ezért nem lesz versenyképes ára. Bár amíg a japán jegybank ezerrel gyengíti a jent addig akár versenyképes is lehet.
Előbb utóbb szeretném ha mindkét autó egy márka lenne és nem kellene kétfelé szaladgálni... De ez még a távoli jövő.
-
őstag
válasz dedike #26175 üzenetére
Ja nekem is. Kicsit sokalok 5,8 millát egy suzukira, de az már automata váltos 4wd és led a fényszóró is...
Meg majd fel kell mennem egyszer-kétszer a budai gyerekfogorvoshoz a hegyre télen nagy hóban, csak hogy érezem hogy mégis kellett a 4wd (ha anélkül lenne 1,4 automata az még tutibb lenne) -
őstag
És az első tesztszerűség.
-
őstag
válasz dReFiX #26201 üzenetére
És nem tudod ráncfelvarrás is lesz januártól vagy csak motorcsere? A kérdésem motivációja hogy nagyon tetszik az s-cross gl+ felszereltséges, ha hasonlóvá válna a vitara gl+ (nekem a led lámpa és a +2 hangszóró ami igazából érdekes) akkor nem is kellene a vitarából sem a glx. Az 1.4 turboval kezdek megbékélni
-
őstag
Ezért kérdeztem meg hogy külön cserélhető-e a turbó.
De az aggodalmat megértem, az én rezsimem ennél jóval durvább. Reggel 2,5 km a suli, megállás 1,5 kilométer a metró melletti leparkolás. Hazafelé ugyanez meg a plusz délutáni foglalkozások szintén Zuglón belül...A "pozitivum" hogy az 1.6os suzuki motor kifutása után (főleg normális automatával amit én szeretnék) nem nagyon lesz más normális szívó motoros gép mint a mazda. Attól én meg rozsda miatt félek (és más árkategória is).
-
őstag
Egy awd nélküli 1.4t kb el is döntené az scross felé a kérdést. De félek hogy ez is csak hiba.
A mazdánál 600e az automata 400e helyett. De sajna tényleg nincs átfedés. 3-as alacsony, cx-3 kevésbé praktikus (csomagtér!) a cx-5 pedig már sokkal drágább. És a rozsda ugye....
-
őstag
válasz dReFiX #26428 üzenetére
Jól sejtem, hogy az olcsóbb modellekre kell többet várni? Ez nekem jó lenne, mert ha el tudom adni a másik autót valamikor (toyota iq) akkor annál rövidebb ideig lenne szükség arra hogy az asszony pajtástól könyörögjem el az autóját Ha a volvo project elbukik (nagyon úgy tűnik az 1.5 ecoboost ford motor miatt) akkor 1.4 awd automata gl+ scross vagy 1.6 automata glx vitara lesz.
-
őstag
válasz Kornel #26683 üzenetére
Érdekes téma, én is olvastam a tesztet. Érdekes módon nekem ebből a táblázatból, a négyévszakosokból a Quatrak 5 tetszett legjobban. Száraz nedves úton max 1,2 méterrel rosszabb mint a CC (kevesebb mint 10%), viszont a keményebb telet szimuláló műgyantán több mint 20%-al jobb.
Én mondjuk alapvetően a toyota iq-ra gondolkozom ezen, ott már nagyon vacak a nyári és elég régi a téli is (és megy évente vagy 7 ezret, főleg városban). Mondjuk tegyük hozzá hogy jobb is hogy a quatrak 5 tetszik mert abból van iq-ra méret, cc-ből nincs
-
őstag
válasz dReFiX #26926 üzenetére
Nekem ez is tetszik. Mostanában eltér az ízlésem az átlagtól, nekem az audi q2 is tetszik (pedig a fórumon köpködték rendesen).
Most hogy a jen gyenge (és direktbe gyengíti a japán jegybank) lehet egy japán gyártású autó is versenyképes árú (lásd mitsu asx is tudott olcsóbb lenni jen gyengüléssel a ciklusa végén). Ha balenónál drágább akkor nem igazán lesz szerintem életképes (bár a mostani suzuki modellpaleta elég szorosan egymáson van árban). 2-ik autónak szimpi lenne 1,2-es cvt-és fapad +1 felszereltséggel (jókat olvastam erről a cvt moci kombinációról a balenoban).
-
őstag
válasz Kornel #27042 üzenetére
Ezelőtt állok én most szerintem ezért, érdekelne mennyi volt ez a futomű rendbetétel (i30-asom 9 éves és szerintem a pesti utaktól már legattyásodott a futómű)? Gondolom a hyundaira kicsit olcsóbb lesz.
Ja és ha általános (nem hondás) volt a futóműves akkor elérhetőséget is megköszönnék ( jó szaki a fehér holló felénk).
-
őstag
válasz Kornel #27064 üzenetére
Köszi a választ. Szóval olyan 200k. Az enyémben 140 ezer van így kilenc évesen, az előnyöm annyi hogy csak 15-ös a kerék (185/65). Meg a hyundai talán olcsóbb alkatrészben (de ez elég általános dolog, egyáltalán nem biztos hogy így lesz).
Ha elégedett leszel a szakival akkor kérném privátban az elérhatőségét
-
őstag
válasz Kornel #27659 üzenetére
Balenoban legalább cvt van (istenem ideáig jutottunk kis autó és automata ügyben), ha jól tudom az ignisben a celerio robotizált váltója van...
Automata ignisért áráért kapsz majdnem automata vitarát vagy scrosst...
Szerk DRefix: Sima Gl-ben nincs klíma? Ajajj, így nehéz lesz neki szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz roberto211 #27662 üzenetére
1.2 klímával szerintem sem rossz ár. Az 1.2-es ebben a kategóriában combos motor, hyundai i10-et sem nagyon kapni olcsóbban 1,2-essel pl. (nekem az "olcsó" kicsik között az az etalon, de hát ízlések és pofonok).
-
őstag
válasz Kornel #27762 üzenetére
Hát sajna kicsi kategóriában a 4-es hagyományos automata vagy a cvt a legjobb amit kapsz, igazán jó automata nincsen.
Azt meg hiába kérdeztem kb. senki nem tudta milyen megbízhatóak a toyota/honda cvt-k (kb. csak biztos jó mint minden ezeknél kategória válasz jött, kevés a személyes tapasztalat). Én speciel a toyota iq-m cserélném szívesen egy cvt-sre, csak gyakorlatilag nincs normális itthon. Annyira nem fontos hogy németbe menjek miatta...
-
őstag
válasz szabonagyur #27771 üzenetére
Melyik modell, jazz? Elégedett vagy vele (tudod amit minden teszt rinyál a gyorsításkor vonyítás és befőttes gumi hatás)? Mennyi kilométerenként/idönként kell olajat cserélni?
Köszike
-
őstag
válasz szabonagyur #27787 üzenetére
Köszi az infót!
-
őstag
Nekem nem volt még suzukim, de mostanában veszek új autót (nagyon ráérve mert a mostaniakkal sincs igazán baj).
Amit észre kell venni hogy a felszerelési szintek és ezzel az árak is mások mint akár 3 éve. Már az 5 millió nem az ezért már pöpec legyen az alsó közepes járgány. Inkább belépő...
Nekem hyundai i30 van most, abból az új minimum plusz 1 milla az scrosshoz képest azonos felszereltséggel (a tucsonról ne is beszéljünk, de az kicsit nagyobb is).
Amit nem tud a suzuki az minőségi belső anyagok (asszony hyundai párti is emiatt).
Megvárom még az új hyundai kis suv-ot (az opel crossland már elszállt, nem bízok az 1,2-es peugeot motorban) aztán valószínűleg nyer az scross.
De 4,8 milláért szerintem nem nagyon van jobb választás mint az scross 1.4t gl+.
-
őstag
-
őstag
-
őstag
Gondolom azt a 3 kábelt visszafelé is meg lehet csinálni.
Igazából ez a start stop a legnagyobb baromsága az eu-s fogyasztási szabályoknak.
Még ha lehetne programozni akkor jó lenne, de így...Vagy mint extra, nagyobb akkuval és indítóval, pirosnál nyugodtan leállíthatja (úgyis csak egy gomb már...). -
őstag
válasz Kornel #28024 üzenetére
Azért neked ha jól emlékszem volt sport swifted
És annál nem lesz rosszabb érzés mint bánkódni egy 4+ millás autóban azon hogy plusz 300 ezerért sokkal jobban menne (1.4t).
Én hasonló cipőben vagyok autóvásárlásban mint te, de szerintem az 5 millás k astra még nem igazán hasonlítható a 4,8 millás scross felszereltségben (led lámpájuk nagyon jó de gyakoraltilag hiánycikk és nagyobb felszereltséghez adják pl.).
Szerintem nem érdemes lélektani összeghatárt húzni, azt kell venni ami tetszik és még belefér Az astra nagyon jó ha az jobban tetszik.
-
őstag
válasz Kornel #28044 üzenetére
Ahogy én olvasgatom nem eszik többet mint az 1.4-es i30-asom... Jó az 1.0 igazi éhezőbajnok, de szerintem az erejéhez az 1.4t sem rossz. Az 5.5 vagy 7.0 nem olyan sokat oszt vagy szoroz (behozod az olcsóbb alaktrészen a hondához képest ).
Egyébként fogyasztásra az 1.0 és 1.2 sima szívó meg az 1.0 turbó kegyetlenül el lett találva suzukinál... Ha asszony mégis lenyúlná az scrosst akkor lehet hogy másodiknak lecserélem az i30-at egy automata celerióra (most nem adja az i30-at az scrossért...). Vagy az új swiftre ha nem lesz túl drága vagy túl alacsony hasmagasságú.
-
őstag
válasz Kornel #28046 üzenetére
A baleno szerintem pofás, de nekem az indiai az utolsó gyártási hely (1. Japán, 2. Magyarország) a preferenciámban.
Kell az a plusz csomagtér? Mert ha nem esetleg új swift ha nem lesz drága...
u.i: és hozzászólásaidból valamennyire látva téged (nem bántásból, nincs gond azzal ha valaki szereti az erősebb autót), én azt mondom 1.4t-t vegyél, és boldogan kifizeted az 1.5-2 liter plusz fogyit...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Renpho talpmasszírozó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Euforia kétszemélyes kanapé