Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Tigerclaw #42996 üzenetére
Hát ja, most már azért az Ignis is 3,5 milla mire kigurítod, az azért már nem olyan olcsó. Swiftben sem tudom meddig lesz "hibrid" mentes darab ami 200-al olcsóbb. Pedig bünti elkerülés végett nem ártana hacsak nem termelni fogják az új hibrid vitarák és scrossok a benzint jövő januártól.
Mondjuk erről jut szembe hogy mindjárt november és még mindig kb. semmit nem tudni milyen hibrid lesz a vitarákba/scrossokba (egy az egybe toyota? 1.8? 2.0? 2.5? vagy az 1.4t-re megy rá? stb. stb.)
-
őstag
válasz Pickit3 #43000 üzenetére
Fizetsz mert valaki bejáratta... A szívó benzines vitaráknál is ez volt, drágábban adták az 1-2 éveseket mint az új ára (ugye a gl baleno is olyan 3,3-ért, metállal legrosszabb esetben 3,4-ért elvihető volt amíg volt).
Azt nem tudom hogy sikerült-e őket ennyiért eladni, én biztos nem vennék használtat új ár felett.
-
-
őstag
válasz Dare2Live #43018 üzenetére
2,7-ért kellett volna baleno 1.2 ga-t venni Az is kb befektetés lett volna de olyan bántóan fapad volt hogy nem bírtuk lenyelni... Azt már vitara előtt is néztem, páran eladták pár év használat után 2-300 ezer haszonnal (nem volt fenn sokáig a hahun gondolom elment annyiért).
-
őstag
Az scrossban (Facliftes 2017-es) gyárilag milyen féktárcsa és fékbetét van? Bosch? Mert ha az, akkor a [féktárcsa] és a [fékbetét] árat nézve kicsit vastagon fog a ceruza a 100 körüli márkaszerviz ajánlatot nézve az első tárcsa és fékbetét cserére (még lista áron is csak 50 az alkatrész, vagy kell még valami amit nem veszek figyelembe). Tudja valaki mennyi egy ilyen cserére az időnorma?
-
őstag
válasz gyenesmartin #43355 üzenetére
Led fényszóró? A tompított és a távolsági (vagy csak a helyzetjelző)? Teljes leddel nagyon fullos lenne...
Szerk: Igazad lehet, led projektort ír a katalógus és külön van a led helyzetjelző. Na ez ha igaz akkor megéri a plusz 200 ezret, még ha a mild hybrid nem is
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz gyenesmartin #43357 üzenetére
Köszi, megyek aztán megnézem.
-
őstag
válasz tboldi #43425 üzenetére
Hát igen, én Zuglóban sok rövid úttal még egy 1.0 toyota iq-val is meg tudtam télen etetni 8-at Most a feleségem jazze 5,8-on áll kijelző szintem, de városban az is megeszik 7-et szerintem. Autópályán nyugis tempóval tud benzint termelni Scross télen 12-öt is megkajál városban, jó időben 9-10. Ha nem fogyasztásra koncentrál az ember hanem pörög akkor ez van, főleg pesten.
-
őstag
válasz 2ozzmexy #43497 üzenetére
Használat függő. Ha nagyon sokat mész városban mint pl én akkor évente 2-szer vagy 7500 kilométerenként. Az első csere viszont már már vallási kérdés Ki miben hisz De a lényeg a használathoz illő olajcsere. Plusz nekem olyat mondtak a szervizben hogy a szívó kibírja a kis csúszást, de a turbósat inkább hamarabb de semmiképpen se később mint a hivatalos intervallum (ettől még gondolom megvan a +1 hónap és plusz ezer kilométer hivatalos suzuki tűréshatár).
-
őstag
válasz Brogyi #43503 üzenetére
Az "auto" állással is vigyázni kell. Múlt héten a nagy ködben mentem nyíregyháza felé m3-ason, android auto/ google maps bekapcsolva (pontosan tudom hova megyek, csak hogy lássam hogy van-e valami torlódás). Automata fényszóró + ködlámpa hátul. Picit besütött a ködön a nap, lekapcsolta a fényszórót+ ködlámpát. Hála istennek rögtön észrevettem a központi kijelző fényváltozásán (igazi ködben nekem majd semmit nem ér nappal a fényszóró, de abban hogy lássanak életfontosságú). 2 másodperc alatt visszakapcsoltam mindent, de azért frászt kaptam. És én voltam a hülye valljuk be, nem lett volna elég az ég a fényszóró rakjuk rá a ködlámpát (és nem auto-ban hagyni, de hirtelen jött a köd Gödöllő után, hirtelen az éltemért küzdöttem). Feleségemnek is rögtön mondtam hogy tanuljon a hülyeségemből, a ködben nem jó az "auto" állás (jazzen is van ilyen opció).
Szerk: az eredeti sztori alanya scross 1.4t gl+ (led lámpa és van auto állása)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Gondolom az a kérdés hogy árt e neki, főleg a belső tömítéseknek a motorban. És a kérdés jogos mert a 2000 előtti autóknál ez reális lehetőség (éljen az e10 egy olyan országban ahol az autók jó része 2000 előtti, a nézesd át az üzemanyagrendszert jó tanács meg igen sokat ér).
De a választ sajnos nem tudom.
-
őstag
válasz ncc1701 #43749 üzenetére
Ja, hát autót hitelre akkor vesz a felelős ember ha "termelő eszköz". Mondjuk nekem ebbe beletartozik az ha nincs normális tömegközlekedés a munkába menetelre (pl. faluból 20 kilométerre lévő városba a munkarendjével 4 óra várás/menetidő oda-vissza a tömegközlekedés, a kocsi meg 40 perc mondjuk).
Mondjuk az sem gond ha jobban tudja forgatni a pénzét mint a hitel ára (azaz ki tudná fizetni csak így jobban jár).
-
őstag
válasz Hadrianus #43978 üzenetére
Hát nem is tudom. És azért nem mert a benzineshez való részecskeszűrő a hozzám hasonló laikusok előtt legjobban őrzőt titkok egyike. Senki nem tud róla semmit, vagy nem ad ki infót Miben különbözik a dízelestől, mennyivel bírja jobban a rövid városi utakat stb. (a benzin magasabb hőfokon ég ezért jobban bírja nagy általánosságán kívül, engem szerkezeti felépítés és működés érdekelne lehetőleg a dízeleshez hasonlítva).Sok helyen kérdeztem, soha nem érdemi válasz.
De ha olyan problémás lehet mint a dízel részecskeszűrő, akkor eltűnése akár meg is érheti a plusz árat (főleg ha ez a kicsit jelentősebb hibrid tud is valamit).
-
őstag
válasz 2ozzmexy #43982 üzenetére
Hát én azért karbantartok minden autómat szerintem magyar átlag felett, de nálam sok a városi járat. És gyakran úgy hogy nincs hosszabb út hetekig. Szóval én vagyok a tipikus eset a gondot okozhat a részecskeszűrőre. Ezért szeretném tudni milyen a benzinesé a dízelhez képest (a duplakuplungos automatát is tudom, azért nem az lett). De választ még nem kaptam sehol.
-
őstag
A katalizátorral való egybeépítés nem feltétlenül pozitívum, bár ez ugye erősen függ az alkatrészártól. De persze nyugodtan lehet az a változat is hogy benzinesben ez nem gond, maga a részecskeszűrő is egyszerűbb és nem jellemző az végleges eltömődés (ha meg igen ez megvan 200 ezerből és aztán autó életének végéig jó). Szokás szerint majd a tapasztalat megadja a választ (bár hozzátenném hogy azért most már van egy ideje benzines részecskeszűrő és egy horror sztorit sem hallottam, dízelből már KIA részről is hallottam ilyet pl. több mint egy milla mert együtt kell cserélni a ...-al).
-
őstag
válasz Idiofil #44023 üzenetére
Hát itt csak az a kérdés hogy a Corolla kombi 1.2t maradt e 5.7 milla... Bár a toyota az egyetlen kb akit az új szabályok nem érintenek annyira (sok hybrid miatt jó a fogyasztás/kibocsátás átlaguk).
De attól hogy nem kell emelnie, még nem biztos hogy nem fog ha a piaci helyzet megengedi. Profitráta is számít, és ezt nem is gúnyból mondom.
-
őstag
válasz Montesantos #44084 üzenetére
Szép. Engem is érdekelne a matek. Meg remélem nem te voltál hanem csináltattad. Mert én ehhez béna vagyok de jó szakihoz én is elvinném
-
őstag
válasz BigBlackDog #44147 üzenetére
Ezért csábít annyira a RAV4 ahogy telik az idő és spórolgatok... Most hogy nincs automata szerintem új áron is lehet hogy elmenne az scross (17. augusztusi 37 ezer kilométerrel, gl+ automata allgrip 1.4t, nekem még 5,6 millióba volt)... És ez a teljesen életszerűtlen használt autós trend nem tudom meddig marad fenn.
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
-
őstag
válasz tipuka #44168 üzenetére
Hát igen. Örülök hogy 17-ben megvettem az automata scrosst. Pedig az én lábammal tényleg csak kis baj van (avagy a 100-ik kuplungolásra fáj a talpam, biztos sok tenisz és khm nem ideális testsúly valamint sok ingázás dugóban korábban együttes következménye). Most gyakorlatilag az első "normális" automata még nehezebben elérhető, és 17-ben is kb a vitara/scross volt a belépő 4,6 milla környékén (1.0t és korábban 1.6 automata).
Talán most, hogy még nincs suzuki automata a [Ssangyong] a legolcsóbb. Ha jól tudom ez is aisin.
-
őstag
válasz AMD Power #44250 üzenetére
Én attól tartok hogy ez az "öngyilkosság" kollektív lesz. Mindenki emelni fog, kis kategória amúgy is még inkább megszívja a változásokat (= még kevésbé fizeti ki a vevőréteg a fejlesztések árát mint pl hybrid). Én speciel toyotára vagyok kíváncsi mennyire fog tarolni (vagy árat emelni, mert neki a többiekkel szemben nem kell, csak lehet).
-
őstag
válasz dReFiX #44715 üzenetére
Ahogy nézem az új árlistákat majdnem azt lehet mondani minden gyártónál 4 millió a régi 3 millió. Ha ez túlzás is egy kicsit a 4 millióra már inkább rá lehet mondani... Azaz ami egy éve 4 milláról kezdődött az most 5 milla (persze plusz hibrid és egyéb dolgok, de az indulási küszöb durvult igazán).
Mondjuk ha 4 milláért cvt és 48v hibrid jár az nem rossz, a yaris hibrid legalább 1,5 milla plusz.
-
-
őstag
válasz Phobion #44830 üzenetére
Ezen a listán menj végig hogy megéri-e:
1. Ha csak ennyi pénzed van akkor igen, ha jóval több akkor nem
2. Zavar-e a nagyon gagyi és nagyon jó váltakozó elegye, ha zavar megint csak nemNekem scrossom van, semmi baja de én is felemásan vagyok vele. Hangszigetelést és hifit utálom, motort és váltót szerettem. Értéktartása kitűnő ahogy halmozódik a pénzecske egyre többször esek kísértésbe hogy lecseréljem. Pedig nincs 3 éves.
-
őstag
válasz Kicsirics77 #44971 üzenetére
+1 csak nálam Scross (1.4t automata allgrip gl+, 39 ezer km). Ha tetszik az idén kijövő kis toyota suv (ha nem lesz túl kicsi...) hibridben akkor lehet hogy csere lesz.
-
őstag
Sok helyen hallottam ezt, van akinek bejáratódott van aki csinált benne egy olajcserét és utána lett jobb. Mondanám tapasztalatból hogy az automata az szuper, de most olyat nem gyártanak.
Szerk: A led fényszóró szerintem nagyon jó. A korábbi i30-am és a feleségem jelenlegi jazzének halogénje jóval gyengébb.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Nem tökéletes az Scross, de értékarányos. Sajna minden rohadt drága lett, az 5,5 milláért legyen minden pöpec beidegződés már nem működik. Olyan jó áron van hogy lehet hogy eladom előbb utóbb (ha tetszeni fog az új kis Toyota Suv és hibrid motorja), de millákat fogok plusz belerakni szóval az ár érték arány egyáltalán nem biztos hogy jobb lesz...
-
őstag
Hát ott nagyon óvatosan az 1.2-es turbóval (hivatalosan már kifutott, de készleten még lehet). Az 1.33 állítólag nagyon pöpec, de az nagyon új és nincs vele sok tapasztalat. Nissan cvt-ket viszont én kerülném, van egy két legendásan rossz darab. Náluk inkább az új hibrid (mert ugye nissan és renault egy család) lehet érdekes ha megérkezik, én hajlok rá műszaki leírás alapján hogy higgyek nekik, hogy tartós lesz.
-
őstag
válasz 2ozzmexy #45328 üzenetére
Ennek a részleteit ki tudnád fejteni kérlek? :
"Az egyik kollégám 508-a most bukott meg a kiiktatott SS miatt..."
Hogy volt kiiktatva és hogy bukott le? Khm ismerek olyat aki ismer olyat akinek ki van iktatva Ott ugye semmi nem jelez vissza csak ki van kapcsolva a motorháztető szenzor ezért soha nem működik a start stop.
-
őstag
válasz 2ozzmexy #45347 üzenetére
Ez mondjuk érdekes, kíváncsi vagyok mennyi autó hozza az előírt papírformát bekapcsolt SS-el is (ha befolyásol a fogyasztás nem csak az összetétel, de ha összetétel az meg nem igazán SS függőnek tűnik nekem). Abba meg nem igazán szólhatnak bele ha forgalomba engedett típus bizonyos esetekben nem használja az SS-t. Mondjuk a menüben kikapcsolt eset nehezen lehet mert az újraindításnál majd minden modellnél visszakapcsol (ha meg nem akkor megint csak így engedték eredetileg forgalomba).
Lehet hogy igazad van az igazi okban
-
őstag
válasz DeadMeat #46208 üzenetére
Érdekes a morál itthon. Én a múlt héten ennél jóval enyhébbet csináltam a belvárosban Pesten (elnéztem az elejét). Festéket cseréltünk. Névjegyet otthagytam. Felhívott, bocsánatot kértem, és gyakorlatilag csodálkozott hogy hagytam üzenetet (udvariasan megköszönte, és "futni hagyott"). Mondjuk velem többször csináltak ilyet (kis festék le, nem ilyen durvát mint ez), és soha senki nem hagyott üzenetet. Egy még úgy tolatott bele kicsit az autóba hogy benne ültem (és úgy próbálta elhúzni a csíkot).
-
őstag
válasz blakey #46223 üzenetére
Én arról írok amit tudok (hazai tapasztalatok). Te feltételezzél rólam valamit (hogy negatív, vagyok és szomszéd kertje stb.). Nincs benne igazad, én mindennel együtt szeretek itthon (lásd példámban volt pozitívum is, megtettem amit kellett és teljesen pozitív volt a válasz). Szóval én nem vagyok frusztrált, hiába akarod annak beállítani (kapitális hülyeségeket írsz a szürke szemellenzővel és társaival, szerintem ez nem egy szar ország). Van ami jó és van ami kevésbé, ennyi.
De ha akarod legyen igazad Az utolsó szó is a tied lehet, most már én ezt elengedem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- iPhone topik
- Milyen videókártyát?
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Dell Precision munkaállomások
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Gyúrósok ide!
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- További aktív témák...