- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Path of Exile (ARPG)
- 2024 - Íme a 17. héten megjelenő játékok listája
- Alkoholista nevelde
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- Bemutatkozott az Astropulse: Reincarnation
- War Thunder - MMO Combat Game
- EA Play - Napokon belül elérhető lesz a Star Wars Jedi: Survivor
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz blakey #32703 üzenetére
Szerintem az 1.0t a jobb összehasonlítási alap az 1.6-hoz. Úgy meg már jóval kisebb a különbség a vitara és az scross ára között.
Az ideális persze az lenne ha meghagynák az 1.6-ot is a turbók mellé, és gl+ szinten ledes lámpa lenne (meg talán egy kis ici pici belső minőség javítás).
-
őstag
válasz Kornel #32715 üzenetére
Igen, az 1.4t egy más kategória. Elevenen felfalja az 1.6-ot, és ennek megfelelően drágább.
De az 1,6 rövid távokra alkalmassága fontos szempont. Tehát ha a facelift hoz felszereltségbővülést (főleg a led lámpa lenne nekem érdekes) akkor könnyen lehet belőle asszony autó ha lesz 1,6 (sok a ha).Neki nem való turbó, csak benzint kelljen bele tenni meg évente szervizelni, másra ne kelljen figyelni
-
-
őstag
Én Gusztávhoz bejelentkeztem péntekre az scros-szal szoftverfrissítésre. Szerintem meg tudnám csinálni, de inkább legyen garis ha valami félre megy...
-
őstag
válasz Kornel #32948 üzenetére
Igen, ezt úgy kell venni mint minden más szolgáltatást. Ára van. Én 350 ezerrel drágábban adtam el a beszámítandót mint amit ajánlottak (1,55 lett 1,2 helyett). Eleve így volt megbeszélve, még boldog is volt a kereskedés hogy nem kell szenvedni vele. Aztán szívogattam a fogam hogy majd 2 hónapig nincs autóm és túl ügyes voltam...
Szerk, Krisztián: szerintem a csendes többség normális ott is csak az adminek "kicsit" diktátorok és hát ott is vannak istennek szent állatai
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Offoljunk már még egy kicsit, ha VW-ben kérdezem meg akkor megnyúznak Asszonynak autópályán megtetszett ahogy az 1.4t scross lépeget(ez a turbó? alapon ). A VW 1.0 tsi megbízható? Ugye kis kocsi kellene neki (valami hyundai i10, i20 méret és pályára is megy vele) és a VW tetszik neki.
-
őstag
Köszi! Igazából új kis autó kellene jövőre feleségemnek (de legalább 10 évig megtartanánk), és egyenlőre hyundai i10 1.2, i20 1.2 és esetleg baleno 1.2 ami versenyben van. Csak hát ezek mind gyengébbek menetteljesítményre mint az 1,4-es első generációs i30 amit vált.
Nu mondjuk a baleno lehet hogy nem gyengébb, de annak belső tér minősége lehangolja asszonykát, én meg az indiai gyártástól nem vagyok feldobva (új swift nem tetszik neki egyáltalán).
Erre gondoltam ugye a vw up 1.0 tsi-t, mert a vw-t bezzeg szeretné (nem Ő szervizelné ugye...), de akkor az kiesik.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Hát azért a kasztni nem mindegy biztonságban. És ami engem aggaszt hogy az indiai autók biztonsága nulla. Tehát együtt gyártják a helyieknek jó lesz rossz biztonságot az export jó biztonsággal...
Túl nagy az én ízlésemnek a kísértés (na jó idén jó lesz ez a helyi keresztmerevítés is...)...
Tboldi: Igen, nekem is tetszik. De az nem és kész És ugye az övé lesz.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tboldi #33186 üzenetére
Nem, de most megnéztem. 4 milla felett bele kell ülnie a jazzbe (most nem tetszik neki, de ugye most még inkább 3,5 millánál tartunk mint célár, de ugye ez az scrossnál is elmozgott...).
A jazz alapárán látszik milyen keresett, minden évben rádobnak 100-150k-t. 1.5-össel azért pöpec autó lesz. Még mindig fél év felett kell rá várni?
-
őstag
válasz Kornel #33192 üzenetére
Hát 4,5 milla az még esetleg (a jelenlegi álom az asszonynak az i20 active, az is van annyi és szerintem a jazz jobb, bár az active hasmagassága azért hasznos).
tboldi: hát majd meglátjuk akarnak-e belőle itthon eladni. 200 ezres felárat megér, de 1 millát biztos nem.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Padre81 #33273 üzenetére
Az olajos sztori sajnos bármilyen irreális, megtörtént. Közvetlenül beszéltem velük és bevallották nyíltan amikor rákérdeztem. Szerelő tanulót nem felügyelte a kijelölt emberre...
Egy hölgy volt aki elment olaj nélkül. Nem mindenki autóbuzi, szerintem nem elvárható hogy ilyenre számítson valaki egy szerviztől. -
őstag
Ma reggel alig tudtam elindítani az scrosst (1.4t automata), kőkemény volt a fékpedál.Gondolom nem érzékelte a nyomást a fék, úgy meg nem indul (csak gyújtás). A fék bekeményedésnek mi lehet az oka? Eddig ilyet nem csinált (és útközben semmi gondot nem éreztem a fékkel). Most leállás után sem volt kőkemény a fék (de csak egyszer nyomtam be, nyilván gyújtás nélkül eleget nyomogatom akkor kemény lesz).
Remélem csak okosabb az autó mint én (olyan kalandom már volt hogy a gombnyomásos zárás nem működött a kilincsen, aztán kiderült hogy az feleségem táskájában bent van a másik kulcs a kocsiban vagy én ejtettem ki az enyémet a zsebemből az ülés mellé).
Nyilván akkor amikor az i30 defektes...
offba: tud valaki Zuglóban jó gumist aki este is dolgozik nem csak a munkaidőmben (8-16.30)?
-
őstag
válasz Kornel #34234 üzenetére
Ja, 1.6 gdi csak nagyon nyugisaknak való. Egy megfelelő 1.6 turbó automata minimum 2 millával több mint az scrossom. De inkább 3 led lámpával (és majd 4 összkerékkel, de azt mondjuk rám kényszerítette suzuki). De pöpec gép, annyival nagyobb és jobb is. Csak hát az automatája nálam kizáró tényező volt.
-
őstag
válasz Kornel #34809 üzenetére
Köszi, sajna nincsen garázsom, de nyáron lehet hogy aktuális lehet Kíváncsi lennék hány decibel lett így kezelve a te s-crossod 130-nál. A 6 decibel a vw golf javára az érzékelve ég és föld ha jól tudom (2 decibel is sok érzetre).
Az új hangszórók hogy szuperálnak így csendesebb autóban?
-
őstag
válasz Kornel #34813 üzenetére
Hát igen, de nekem is főleg hátul ülők panaszkodnak hogy egy kalap ... a hangzás. Még a 10 éves i30-hoz képest is. Ez összecseng a tapasztalataiddal, hátul zajos+vacak hangszórók.
Szóval ha a volvo xc60-as top hifi-je 10, az i30-asom 3 akkor ez bizony 2 alá.. Ha a te módosításoddal mondjuk 5 akkor már boldog lennék...
Kb. ez az egyetlen "gondom"
-
őstag
válasz Motion_Blur #34816 üzenetére
Nekem 1.4 összkerekes automata van. Nagyon király szerintem a motor és a váltó. De nem 5 lityit fog fogyasztani
-
őstag
válasz Kornel #34828 üzenetére
Van egy magyar youtube videós aki lemérte pályán az 1.6-os vitarát 130-al 500+ kilométeren, 7,7 lett. Város meg 8.
Érdekes módon most a karácsonyi pályázásnál m3-on nekem 7,8at evett 130 tempomattal (gondolom itt jó az erő meg a hosszú hatodikja az automatának). Közúton Romániában egy hosszú úton nekem is nagyon kevesett evett, nem számoltam ki pontosan de 6 liter alatt (nem lehetett haladni).
Ahol büntett az a rövid városi út dugóval, ott 11 liter simán.
-
őstag
Nekem megoldották, automata klíma és minden amit leírtál az marad és mükődik.
Az enyém turbós, nem szeretném ha állandóan leállítaná (az én városi dugós utaimon kb 37-szer naponta) mert hosszú távra tervezek vele. A plusz fogyasztás meg kibírom.
De tiszteletben tartom ha valaki máshogy gondolja.
-
őstag
Minden jó árnak megvan az oka. Itt szerintem a kockázat. Ha pl. azt a golf gti-t megveszed, 5 évig boldogan használod és csak a szükségeset kell ráköltened, majd eladod még vállalható áron akkor jól jártál.
Arra akarok utalni hogy a kockázat valószínűleg nagyobb ha így árazza a piac.
Nem vagyok suzuki fanatikus (eddig mindig más márkájú autóm volt, éppen ami szerintem legjobban megérte), szóval nem vonom kétségbe hogy egy golf gti pöpecebb amíg minden ok. De a fenntartása és értékvesztése biztosan nagyobb, és a f*sz rossz végére kerülése is esélyesebb egy nagy szervizszámla formájában.
Én pl. a volvokat tartom istenkirálynak, de a fenntartása és beszerzési ára miatt talán majd következőre (és ahol olcsó a használt volvo ott oka is van, ők is kurvultak el néhány esetben...).
Röviden: nincs olyan hogy előre tudod melyik éri meg jobban (új suzi, vagy 2 éves vw gti) ezt max utólag derül ki. És még arról nem is beszéltem ha átvernek a használttal (én nem értek hozzá, de ha te igen akkor ki tudod szűrni).
-
őstag
válasz Motion_Blur #34971 üzenetére
Én meg hibriden gondolkozom az asszonynak. Yaris hibrid pont jól kiegészítené az scrosst, a városban kevesebb mint fele annyit enne és maradna az automataság is.
És itt én is gondolkozom azon hogy használtan venni, mert az 5 milla + már fáj második autónak ami évi 10 ezer alatt megy.
Off-ba van megbízható hibriddel foglalkozó kereskedő (azaz drágább de nem 2 darabból összerakott járgányok)?
-
-
őstag
A hyundai szerintem karosszériában masszívabb azért, de szerintem használtan nem nagyon érdemes venni mert túl jól tartja az árát.
Simán vettem volna tucsont ha pl. volna az ami alap változat (2 lityi szívó benzines + 6-os hagyományos automata).
-
őstag
válasz Kornel #35008 üzenetére
Nem töréstesztre gondolok, inkább arra hogy több benne az "anyag". Hangszigetelésben, menet közben ez szerintem érződik. Törésteszt az azért alapvetően a merev vázon múlik az megvan a suzukinak is már.
Mondjuk a hyundai tucson az mindenféle törésteszten szintén jól szerepel (ahol az amiknál ha jól emlékszem a toyota rav4 pl utasoldali első védelemben lebőgött).Tegyük hozzá hogy biztonságban igazán csak a volvonak hiszek, azok valós élet karambolok alapján is nyomulnak (meg azért azok az ajtóvastagságok...).