Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
válasz Ace Ventura #8423 üzenetére
Nem feltétlen kell szétszedni, valahol mintha hallottam volna olyat, hogy száloptikával bele lehet nézni, talán pont itt? Nem tudom, a memóriám már nem az igazi.
A hengerfej borításának a leszedése viszont annyira nem nagy meló, én még arra is tippelnék, hogy le van tapadva valamelyik szelep. Ha meg belenéztek mindegyik hengerbe, ki fog derülni, ha esetleg az egyik nem megy. Ez eléggé visszafogja a teljesítményt, és megküldi a fogyasztást.
Egy hengerfej leszedés viszont ha jól tudom nem olcsó, mert visszarakni nem lehet csak úgy, de annyira ezekhez a részekhez nem értek.
Nekem régen szétszedték a régi motoromat, és átvertek vele, úgyhogy azt a helyet nem ajánlanám senkinek. A szerelőm meg mindig el van havazva, úgyhogy nem tudom ekkora melót vállalna-e. Viszont lelkiismeretes apa-fia vállalkozás.
A kipufogó a leömlőtől lett cserélve? Mondjuk nem hiszem, hogy annyira el tudna tömődni, hogy bajt okozzon. -
Reaper
őstag
válasz Ace Ventura #8429 üzenetére
Nem hiszem, hogy a szaki rontotta volna el, de ha jól emlékszem, akkor valami adalék után kezdődött ez az egész. Ki tudja mit csinált az a cucc. Ezért gondolom, hogy érdemes lehet ránézni.
-
Reaper
őstag
válasz Ace Ventura #8431 üzenetére
Hát igen, ennyinek nem kellett volna gondot okoznia, tényleg szinte bármivel elmegy.
Csak azt tudom mondani, amit régebben, nekem akkor csinált ilyet, amikor elázott az egész motortért alulról, és szétszaladtak a lovak. Mivel az elektronikát ha jól vettem ki már csekkoltátok, most jönnek a mechanikus dolgok. Kitartás hozzá, most már olyan sok helyen nem lehet a hiba.
Ha máshogy nem megy, venni kell egy keveset futott motort kompletten (esetleg GTi-t), lehetőleg nem itthonról.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Ace Ventura #8435 üzenetére
Voltam egy vezetéstechnikai tréningen vele, és ott meglocsolta pár vízoszlop. KB fél óráig járattam üresen, nyitott motorháztetővel.Ha nyomtam egy padlót, le akart fulladni, egy ideig hagytam aztán elkezdtem magas fordulaton tartani, gáz el megint padló, és egyre jobban reagált. A végére nem volt baja, gondolom kiszáradt aminek ki kellett.
Persze ez nem szakszerű megoldás volt, de akkor éppen elég mérges voltam a vasra és nem érdekelt -
Reaper
őstag
Az autoklub pályáján voltam újpesten, nem volt rossz, bár kevés idő volt begyakorolni a dolgokat, de ezeket később javítottam üres havas parkolókban Viszont az ilyen tréningeket kötelezővé tenném 1 év aktív vezetés után. Az ára kb 30ezer volt ha jól emlékszem, plusz ellőttünk majd 1 tank benzint, de megéri nagyon, megismered a kocsid határait. A legfontosabb amit megtanulsz, hogy a téligumi milyen hasznos, és hogy ha se a fék se a gázra nem fordul el a vas, akkor kuplungal még el fog
De legközelebb már a Hungaroringre megyek majd ki. Ott állítólag több a gyakorlati rész, és jobb a pálya is.Nekem anno motort cseréltek ahol átvertek engem ette az olajat, a mostani szerelőm hengerfej tömítést mondott volna rá. Mindenesetre vettem egy 38ezret futottat 110 ezerért, 1.3 8V A másik meg otthon van minden cuccával a garázsban, nekem ez volt a tanulópénz.
Ha nem lett volna sürgős vadásztam volna GTi motort.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Tény lehet jó lenne rutinvizsga alatt is ráküldeni a viaszos pályára, csak hogy érezze mennyire tehetetlen is tud lenni, ha megindul az 1-1,5 tonna.
1 évet viszont azért támogatnám, mert akkora már mindenki úgy gondolja nagyon tud vezetni, és őt már semmi nem lepheti meg, mert már tudja melyik a kuplung, és el tud indulni nagyrészt lefulladás nélkül. Na ilyenkor szokott a baj történni. Én a jogsi megszerzésekor már lenyomtam pár száz kilométert, és amikor meglett a papír én is azt hittem enyém a világ, csináltam hülyeségeket, amikre nem vagyok büszke, de örülök, hogy nem lett baj, viszont ez leginkább a szerencsén múlt. Viszont ha nem adja ki, akkor ott meghalnak barátok, családtagok, stb. Na ezért még a baj előt menjen rá a rántópadra csak 30-40-el és amikor azt se tudja merre van az előre hátha kicsit visszavesz. Ha 100ból 1 már az is valami.
Akik meg bizonytalanok (igen legtöbbször nők, de nagyon sok srácot is láttam már így), azoknak meg olyan jogsit kéne adni, hogy vezetni csak felügyelet mellett mondjuk 10000km-ig. Az ilyenekkel foglalkozni kell, ahogy a hülyegyerekekkel is. Csak ugye a hivatalos oktatás (sok)pénzbe kerül, utána meg "van papírod tudsz vezetni".
Ezért olyan csodás itthon közlekedni.
Huuu, ez vastagon off lett, de kikívánkozott belőlem.#8443 - Lehet hogy valamelyik vezetéked zárlatos lett, de nem hinném, hogy ennyi ideig lappangana. Próbát megér
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Ace Ventura #8625 üzenetére
Hehe, nekem is a BH nem nyílik sose, azt hittem, ezzel egyedül vagyok.
Ami most bosszant, hogy viszont a távirányító elhalálozott, a pót is... nem tom lehet-e ezt cserélni, javítani, bicskakulcsot nem akarok, sima nyit-zár-riaszt elég, új riasztóval nem szívnék inkább... -
Reaper
őstag
Voltam kb 1 éve megnézni őket, egy családi ház garázsából árulják.
Nekem nagyon gagyinak hatott, bár az eladó azt mondta, hogy sok sedan swiftes viszi.
Én inkább belerakok valami rendes rugót (talán ültető rugót), ami nem hagyja, hogy leseggeljen.
Szerintem az úttartást kiszámíthatatlanná teszi, de ez csak az én véleményem, kimentem, megnéztem, és ezt vontam le belőle. -
Reaper
őstag
Eljutottam odáig, hogy akkor kell egy kicsit jobb futómű.
A lengéscsillapítókat tavaly cseréltem gyári újakra, de gyanítom, hogy mivel elég gyenge a hátsó gyári rugó, nem fogja már sokáig bírni. Így most ültető rugót keresek. Tud valaki ezekről bármit? Milyet érdemes, hol, vagy van-e más megoldás, pl érdemesebb-e felkovácsoltatni esetleg a gyáriakat? -
Reaper
őstag
Reménykedtem, hogy lesz valami ötleted
Nagyon jól hangzik, pont ezeket találtam én is a neten, mármint Vogtland-ot, bár asszem 35-40-ért.
Bár nem tudom, de valamelyikről azt írták többet ültet hátul mint elöl, az elég hülyén nézne ki
Mindenképpen le fogom cserélni a gyárit, mert borzalmas.
Sedanom van, stabrúd benne van, a torony merevítő is hasznos lehet, bár nem igazán tudom hátulra hova megy fel
A gumi-felni vásárlás is tervbe van véve, mivel gyári 13-as méret van, bár nem túl régi Michleinekkel, nem tudom mennyit lehet azokért kérni...
Mindenesetre az első pont mindenképpen a rugók, ötlet, honnan érdemes venni?[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Ahogy látom itt is 35, ugyanaz a cég, és amikor valaki rákérdezett, akkor ennyit mondott.
Ez alapján bemegyek akkor itt Újpesten valahova, és megveszem, úgy néz ki túl erős az euro még mindig nekünk
Egyébként igen, az Enzo volt most csekkoltam (http://ssgti.uw.hu/index.html)
14-es felnim mondjuk lehetne úgy, hogy ismerősnek adok egy gyári 13-as lemezt, meg a nyári gumijaimat, csak akkor nem lenne mire rárakni a 13-as télieket. Nem egyszerű
Köszi a segítséget -
-
Reaper
őstag
A Swift ABS-éhez nagyon hozzá kell szokni, mert hamar úgy érzi dolgoznia kell. Főleg a minőségi pesti utakon, amikor elpattan a kerék. Viszont volt már, hogy engem és a páromat megmentett, mert így a féken állvan ki tudtam kerülni a hülye szarvast viszonylag nagy tempóról fékezve.
Ha megtanulod kezelni, akkor nagy segítség.szerk.: pl. pont tegnap a hobbi kocsimmal, 4 tárcsa, de no ABS akkorát csúsztam, mert egy gyökér amatőrködött, hogy hihetetlen. Na akkor hiányzott az elektronika egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Megvannak a rugók végül is majd 3 hét lett a két hétből a szállítás
Merwede
Remélem jó lesz ez. Vogtland-ot akartam, de valamiért ez lett rendelve, na remélem mindegy.
Holnap be is lesz szerelve. -
Reaper
őstag
Rám jött az igény, hogy kicseréljem a kissé kopott gyári kormányomat, nem kopottra. '98-as fekete légzsákos.
Tud valaki valami infót honnan szerezhetnék emberi áron?
Tudom bontóból, csak akiket én tudok azok nem normális áron akarják adni 15k -
Reaper
őstag
válasz Mercutio_ #9049 üzenetére
A váci út 81-85 garázsában van egy nagyon jó autómosó, én oda viszem a kocsikat mindig.
A CenterPoint 1-es épületben (Petneházi-Lomb sarokhoz közelebbi, a Lombról lehet bekanyarodni) egy srác nyomja egyedül, vele mindent meg lehet beszélni, úgy csinálja meg ahogy te akarod, és nem kér érte sokat.
A CP2-épületben van kárpittisztítás is, átmossák géppel, azt még nem próbáltam egyelőre.
Ugyanaz a cég van mind2 garázsban, de a CP1-es srác a normálisabb.
Nekem ma 3500 volt a teljes külső-belső, de a cég ahol dolgozok kedvezményt kap, de nemtom mennyit. Ebben benne van minden, viasszal, habbal, stb...Polírt is tudnak szervezni.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Szerintem jobban jártál mint én, engem a Tesco parkolóban egy szép nagy víztócsa fogadott, kiegyenlítő, és hűtő üres. Az ideg megesz, már az egész kocsi ki van cserélve, motor, kuplung, rugók, lengéscsillapító, meg egy csomó bizbasz, erre most a hűtő, lassan eljutok odáig, hogy árokba lököm, és felgyújtom...
Valaki tudja milyen árban mozognak az új hűtők? Van-e utángyártott? Bontottal ugyanúgy megszívhatom azért nem érdekel. -
Reaper
őstag
Igen, így volt, ismerős kereskedő vert át vele.
Csak azért nem adom el, mert ebben tudom, hogy minden meg van/lesz csinálva (a váltó és a kasztni nem új benne egyedül), és megkapja a rendes olajcseréket, abból is csak a jót és ha eladnám, aztán mégis egyszer kéne egy rohangálós autó, akkor úgyse találnék még 1 ilyet.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz enginev3.0 #9408 üzenetére
Amikor hoztam haza a kocsit, kb. 150 km volt, persze eleredt az eső, az ablakörlőnek meg egyértelműen cserés hangja volt, ezért kiálltam egy benzinkúthoz, aztán néztem bután, hogy ezt most hogyan, milyet. Odajött a kutas, ajánlott egyet, fel is rakta. Majd alig pár száz méter után össze is akadt a kettő, mert nem jót kaptam, persze a 4-es úton nem fogok forgolódni, úgyhogy következő kút ki, addig lépésben vészvillogóval szakadó esőben. Izgi volt
Végigpróbáltam én is utána sokfélét, boscht is, de amit ajánlottak lentebb, sima Auchanos aero blade, na az is ugyanaddig bíja, kb 1,5 év, csak sokkal olcsóbb[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Na tegnap megvolt a hűtő csere, megkapta egy 16 szelepesét, kicsit nagyobb, újabb, szebb, jobb. Emellett megvolt a szokásos olaj, stb csere, a gatyám ráment, de mostmár készen áll, hogy elvigyen 4 embert Horvátba
-
Reaper
őstag
Csak hogy beszálljak a fogyasztásosdiba, horvát benzinből autópályán 6.1-et evett a kocsi, hegyvidéken klímával meg 6.5-öt, persze ebben város alig volt, viszont volt benne sok klíma. Ugyanez itthoni benzinnel még nem sikerült.
Jól bírta a vas 4 személlyel, megpakolva (ilyenkor örülök, hogy szedánom van, simán elfértünk a cuccokkal), bár az erős szél miatt sokszor vissza kellett vennem a tempóból. Egyedül a szilenteket nyírta ki a sok jó minőségű horvát út, de lenyomta az 1400 km-t zokszó nélkül. -
Reaper
őstag
Valószínűleg szükségem lesz első-hátsó poliuretán szilentekre, tud valaki segíteni, hol, mennyiért lehet kapni? Nem nagyon vesződnék mintadarabbal, egyedi legyártással ha már van bejáratott út.
-
Reaper
őstag
válasz Motion_Blur #10386 üzenetére
Nekem a lengőkar szilentek csináltak ilyet, bár nekem swift 1 van. Lengessétek be álló helyzetben nyitott motorház tetővel, és valaki hallgatózzon honnan jön a hang. Ha eléggé lenyomjátok elő kéne jönnie.
-
Reaper
őstag
válasz trassher #10505 üzenetére
Nekem akkor nem nyílik távirányítóval, amikor meghajlik egy kicsit a nyák, mert a nyomtatott áramkörök megszakadhatnak.
Én megpróbálnám, hogy szétkapom a távirányítót, és az elemet beletéve próbálgatnám hajlítgatni, persze nem eltörni.
Viszont meglehet, hogy más a baja a tiednek -
Reaper
őstag
Ma láttam egy jó kis GTi-t, jól gyorsult, jó hangja volt meg minden, csak ilyenkor szégyellem, hogy van Suzukim, mert olyan idióta módon ment, majdnem lett egy csúnya koccanás belőle.
Én is szeretem, ha visszapakolom 2-3-ba, és megyek, de nem tömör forgalomban... -
Reaper
őstag
válasz Motion_Blur #10880 üzenetére
Nekem 1 évig bírta a Bosch, az Auchanos aero blade is, csak az olcsó
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Ace Ventura #10944 üzenetére
Igazából bármilyet veszel, ha ritkán használod, rövid távokra nem fogja sokáig bírni. Én ilyenkor beviszem a garázsba, ott nincs mínusz, és mielőtt mennék valahova rárakom töltőre, hogy mennyit vesz fel biztos-ami biztos.
Persze amikor visszarakod az akksisarut a riasztó visítani fog -
Reaper
őstag
válasz Ace Ventura #10946 üzenetére
Akkor a lakásba, ha nincs garázs
Én merítettem már le aksimat nullára, rajta tartottam a töltőn 6 órán át, azóta is jó
Persze biztos nem tud már annyit mint újonnan, de ennyi belefér. -
Reaper
őstag
válasz AMD Power #10953 üzenetére
Én Pesten használom 90% ban és nem hiányzik a szervo, 1-2 nagyon durva kivételtől eltekintve, pl amikor előttem-mögöttem mindenki 10 centi helyet hagy a parkolóban, de ez elég ritka.
Én azt mondom városba még mindig ez az egyik legjobb autó. Vagy egy SUV, de az már más kategória -
Reaper
őstag
Nekem elvileg GLX van, de tuti valami egyedi felszereltségű: Elektromos ablak csak elöl, ABS, 2 légzsák, klíma, ford.szám mérő.
Városban nagyon ritkán sikerül a 7 liter, pláne így télen, de ugye elég hosszúak az áttételek, és országúton alig eszik ezért
Ahogy nézem, még nem is mutattam a "vasat". Semmi extra a kép minősége se az igazi, de én bírom a kicsikét, így ahogy van. Legfeljebb egyszer kap egy alufelnit, bár akkor a tolvajok lehet jobban felfigyelnének rá.
[link] -
Reaper
őstag
Az, full-full, bár hátul nem elektromos az ablak, na nem mintha kéne.
váltót egyelőre nem cserélek, majd ha ez egyszer kidől, az az 1 liter nem oszt-szoroz, cserébe országúton jól fogyaszt, és alig forog, ha nem lenne szélzaj még csöndesnek is mondanám. Lényegében már csak ez nem volt cserélve az egész kocsiban, minden máson már túl vagyokEmellett gondolkozok összkerekesítésen, és GTi motor upgraden, átfűzéssel, de még meglátom mit hoz a jövő
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Nem hiszem, hogy bárki belekötne, ha műszakilag megfelelő állapotban van, és közlekedésre alkalmas.
A motorszám marad, ez az ami a műszakisokat érdekli, valamint, hogy hozza a kibocsájtási értékeket, meg lehessen vele állni, a fő elemek meg ne rohadjanak. Mivel kívülről nem lesz pimpelve soha, ezért még csak feltűnő sem lesz, így aztán a kutyát se fogja zavarni, hogy más a hengerfej, gyújtás, computer. Persze ha összefutok egy kicsit kukacoskodó, és hozzáértőbb rendőrrel akkor lehet probléma, de azok úgyis inkább csak mérnek valahol, inkább az ilyen dolgok miatt szoktam aggódni -
Reaper
őstag
Végre rendbe lesz téve a kicsike, fizet a biztosító, annak meg törjön el mindkét keze aki végigkaristolta...
Végre úgy fog kinézni mint új korában, most, hogy lehet pár hónapon belül mégis eladom -
Reaper
őstag
válasz AMD Power #11321 üzenetére
Mert nem fogom kihasználni. Új munkahelyem lesz immáron napi szinten 60km-t kell leautóznom majd minimum, és ahhoz valami nagyobb kéne. De még majd meglátom, egyáltalán nem biztos, csak felmerült bennem. Igazából azt se tudom mit vennék helyette, kisautónak ennél jobb nem kell, mozgékony, van csomagtere, alig iszik, és megbízható.
-
Reaper
őstag
Én is gondolkodom új gumikon, de még nem tudtam eldönteni, hogy 13-ason maradjak, vagy menjek 14, esetleg 15 felé. Gyári méretek vannak jelenleg, és ez nekem túl vékony rendszeres 100-as tempóra.
Most fog kapni a kocsi 4 Exel-G-t, meg új szilenteket, esetleg poliuretánt, és nem igazán tudom innen merre -
Reaper
őstag
válasz a_tesz #11545 üzenetére
No azért nem valami peres gumira gondoltam, valami szolidabbra, valami 175/55 az elég is lenne, ha jól néztem a következő már 185/45, azért annyira nem mennék vékonyra.
Egyenesen menni nem olyan jó a gyárival, mert jön egy szellő, és lefúj az útról, hiába a 4 centi ültetés, ráadásul a vékony gummával nem túl jó a fékút, túl gyorsan blokkol is. Most még afelé hajlok, hogy megtartom a kocsit, csak képessé teszem biztonságos országúti közlekedésre. Pestre be csak hetente 1-2 alkalommal megyek úgyis
A szilentekkel az a bajom, hogy az utángyártott semeddig se bírja, a gyári meg drága, és az se sokkal tovább. Bár ez még majd eldől áprilisban, hogy merre indulok vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Robotporszívók
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Renault, Dacia topik
- Robogó, kismotor
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...