Új hozzászólás Aktív témák
-
t1
addikt
válasz meroly #17078 üzenetére
Én évi szinten 15.000km-t használom ( 2000. 1.3 8V 3 ajtó + 1.0 váltó nem keveset hoz a dinamikában) , de bőven használható városon kívül is, napi szinten 30km főút + 6km várost nyomok le vele, igazából csak azért fogom lecserélni, mert született gyerek és nagyon macerás vele , van még egy 1.0 5 ajtósunk is, azzal szoktunk inkább menni ha gyerekkel kell, de ha az enyém el lesz adva akkor, az 1.0-val fogok dolgozni járni a nagyobb kocsi meg családi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz meroly #17080 üzenetére
Az 1.3-nak hosszabb a váltója mint az 1.0-nak, 100km/h = 2500 rpm 1.0 váltóval ez 3000rpm, váltáskor nem ejt annyit vissza, mindig kicsivel nagyobb fordulaton pörög a nyomatékhoz közelebb, közben a fogyasztása nem nő meg drasztikusan ( már ha megnő ) nem erőlködik a motor. Én 7 éve Swiftel járok, nyilván rengeteg hiányossága van, meg a mai világban amikor évente jelennek meg az újabbnál újabb modellek én is váltanék, de egyrészt nincs olyanra pénzem amit szeretnék, másrészt meg a kopó dolgokon kívül semmi váratlan kiadásom nem volt az elmúlt 125.000km alatt ami marha jó Aztán persze lassan jöhet a lakatolás mert rohad, de 14 év után bele fog férni .
-
t1
addikt
-
t1
addikt
válasz barack1997 #17247 üzenetére
Pont ilyen kombó van a kocsi alatt teszi a dolgàt, a tàrcsa nem sokàra cserès lesz, durvàn 50k km-t bìrt ki.
-
t1
addikt
válasz barack1997 #17249 üzenetére
Igen érezhetően jobb, csak hamarabb kopik, de hát azért van
Facebookon kell nézelődni Suzukis csoportokban pl.: [link] , ritka de szokott lenni rugó.Hátulra teljesen mindegy mi megy mert alapból nincs nagy fékhatás hátul.
GTi Enkei nekem is kéne volt is 1 éve már bánom, hogy eladtam, jelenleg ez a helyzet. [link] ( illetve más mert már nagyobb tetőablakom van, de a felnik ültetés stb ua.) -
t1
addikt
válasz barack1997 #17251 üzenetére
Köszi
-
t1
addikt
Hagyományos karácsonyi ajándékozásunk
-
t1
addikt
válasz E.Kaufmann #17579 üzenetére
Gondolom az ára sem baráti, illetve nem biztos, hogy egy idejű lenne az élettartamuk, nekem gyári első kerékcsapágyak vannak ( 175.000km) de a 3. szett féktárcsa fog felmenni idén...
-
-
t1
addikt
válasz roberto211 #18244 üzenetére
-
t1
addikt
válasz roberto211 #18255 üzenetére
Én nekem ennyit eszik, nem rég kezdtem el használni melóba járáshoz amúgy az asszonyé: [link].
Napi 2x18km, kb 10km főút maradék város, kressznek megfelelően közlekedve max 100km/h óra sebességgel olyan 2500-4000 körüli váltásokkal.
Ahol 5l alatt van a fogyasztás az hosszabb út volt 2 személlyel. -
t1
addikt
válasz Kornel #18283 üzenetére
Én vezettem kb 1 évig heti 1-2 alkalommal, főnökasszonyom kocsija volt.
1.5 GLX AC volt, ami tetszett benne, hogy magasan ülsz és jól ellehet férni elől akkor 180cm/130kg voltam, motorja alapjába véve nem jött be a 8V Swiftem után pörgetni kell, hogy menjen de akkor mondjuk megy is, fék az nagyon jó volt, szerintem az összeszerelési minőség is jó volt nem esett le benne semmi, semmi zörgés. Futómű kicsit pattogós nem annyira kényelmes.
Szerintem 2 személynek jó választás nekik családi kocsi volt, tetőbox azért volt mert a nyaralásra nem fért be minden a csomagtartóba. -
t1
addikt
válasz roberto211 #18434 üzenetére
Passz, de a kis 1.2 nagyon jó, vezettem vele a Swiftet bőven elég vele, és szemtelenül keveset eszik.
-
t1
addikt
válasz roberto211 #18462 üzenetére
Az ECO-ba nem folyamatosan megy a kompresszor.
-
t1
addikt
Nem rossz [link]
-
t1
addikt
válasz roberto211 #18788 üzenetére
Direkt szűrő felesleges pénz kidobás, 50-es rendszer hd dobbal sose lesz halk főleg, hogy katid sincs szintén pénz kidobás, tudom, tapasztalat végigjártam
-
t1
addikt
válasz roberto211 #18791 üzenetére
Mert ha nyersz vele kb 1 valós LE-t de lehet sokat mondok