Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
-
Brogyi
senior tag
válasz SyMbioTe #56648 üzenetére
Semmi gond.
Szerintem a Suzukinál sokkal "megengedőbb", vagy később lép működésbe az automatika. Ebből jön az, hogy a kerék bizony kipörög, az autó hátragurul a lejtőn, és a vészvillogó csak nagy sebességkülönbségnél kapcsol be. A határok sokkal magasabbak. Bezzeg a csipogója az nem. -
Brogyi
senior tag
válasz burgatshow #56650 üzenetére
FAT32 nem NTFS a file format, és bizony jó hosszú idő. Légy türelmes. Nem hiszem, hogy elrontod. Ha többieknek sikerült akkor neked is kell. Tehát jó a forrás. Lenovo-hoz nem, vagy úgy gondolom hogy nem jó. Röviden ennyi.
-
Brogyi
senior tag
válasz 2ozzmexy #56856 üzenetére
Végre valaki leírta a lényeget a tudatlanoknak.
Én se tudtam mi a fene ez a stop&go.
Részemről az új Scross-ra szavazok. A többségnek pozitív dolgokat ad, vagy amit megint csak díjaznék.
Az a néhány lóerő ha valakinek hiányzik akkor maradjon a réginél. Kevesebbet fogyaszt, sokkal több szolgáltatás, és nekem jobban tetszik, de ez szubjektív. -
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #56859 üzenetére
Ha jól írta akkor csak az automatánál megvalósítható az araszolós követés. Kézinél nem látom értelmét.
Bp-i dugóban használhatod a messenger-t (ami nem szabályos), mert az autó követi a forgalmat egészen 0km/h-tól. Érthető miért jobb az automata erre. A start-stop pedig a motor leállítós nem szeretem valami.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #56859 üzenetére
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #56863 üzenetére
Igen, de a kézi kidob 20km/h alatt, vagy még előbb. Talán 40-nél.
-
Brogyi
senior tag
válasz Cunaja #57234 üzenetére
Hát fiúk, ha lenne pénzem erre az új Vitarára biztos, hogy [ezt választanám]. Többet eszik, de fülig szalad a szád mikor padlót nyomsz.
-
Brogyi
senior tag
[Ez] a cikk süt a hülyeségtől. Ennyire azért nem kellene utálni a villanyt mégha bezingőz van a fejünkben akkor se.
Idézem:
ekkora akkuval (0,86 Ah) nem is lenne értelme
Sejtem, hogy gyár b@szott el valamit, de akkor is szégyen a magyar suzukira (mint Nemecsek ). Ki az a hülye aki elhiszi ezt? A jóval kisebb Swift 3Ah kezd majd 10Ah módosítja a 12V lithium akksit. Az mild, a Vitara strong.
A másik nagyhiba az "Ah" nem olyan fontos paraméter egy villamos hajtásnál ha tudjuk "Wh" értékét. "Wh" amit használni kell, és információ tartalma van. Természetesen meg lehet adni a feszültséget, mert az már információ a "Wh" mellett. A meghajtott motor teljesítménye is információ. Ha megnézitek még a modellesek akksiján is ott szerepel a "Wh". Azért gondoljon már bele az a cikk írója hogyan mozgat meg egy kb. 1t autót egy AAA méretű elem?
Nézd meg a rajzot. Ott egy bazi nagy méretű akkupakk van. Az nem 0,86Ah. Ha igen akkor nagyon nagy marhák a Suzukinál, mert akkor ez mild, és semmi strong. Jó nagy átverés, vagy jó nagy trehány ember ül magasan, mert tudása az nincs. Szerintem az utóbbi igaz. Tipikus magyar valóság.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz PeterPH #57250 üzenetére
Kicsit átgondolva az egészet a következőt látom.
Már te is lekörözted a cikk íróját. Tehát sokkal jobb oldalról közelíted meg. Egy egyszerű táblázatba bele kell írni az ismert adatokat. Pl. Vitara mild, Vitara strong, és Swace. Természtesen ilyenkor a legjobb ezeket egyszerre, egy útvonalon tesztelni, mint ahogy a fogyasztás guru magyar youtuber teszi. Pl. reggel 8:00 indulás Hűvösvölgy, Erzsébet hid, Keleti... Tripp nullázva az eljén, indulás tele tank. A tripp mond egy városit, majd egy kis 130km/h, itt is tripp nullázás az elején. A végén megmondja a valóshoz közelit, majd egy kis 90km/h. Hasonlóan mint a többinél.
Így kaphatunk volna egy átfogó képet. A végén tele tank ami pedig a valós átlagot mondja meg.
Tudom ehhez sok idő kell, de azt a táblázatot se rakta össze.
Sajnos papíron a "strong' alig egy egész decivel fogyaszt kevesebbet. Ez a valóságban nulla, vagy több lesz.
Szomorú.
A piac majd eldönti mennyire lesz jó. A cikk írójának a tényeket kellett volna leírni, és a végén a saját véleményét. Talán megváltozik a Swace vételi statisztikája ezután. -
Brogyi
senior tag
válasz slett27 #57414 üzenetére
Kíváncsiságból megnéztem az új Swift műszakiját. Ezt találtam:
Elöl:185 / 55R16
Hátul:185 / 65R16
Ez most komoly? Kizárt, hogy nálam ez van. Inkább 185 / 55R16.
Más egy kicsit, de szorosan idetartozik. Új Swift, és 5 csavarral volt a kerék rögzítve. Enyém miért 4-vel?
Ki érti ezt a Suzukit.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz AMD Power #57531 üzenetére
Szerintem ez csak az indián piaci változat. Őszintén melyik az marha kereskedő aki króm kilncshez ragaszkodik? Nem tudja eladni az emelt új áron.
Az egérmozi új. Talán wifi-n keresztül is kapcsolódik az AA. A tolatóképen a segédvonalak mások, de ez az egérmozi miatt is lehet. Lényegébe semmi új. Tettek hátra egy spoilert, de az is csak a GLX-n. Itt EU-ban nem fog menni rendes hibrid nélkül. Indiánoknál nincs EU.
Ha jól megnézitek ez semmiben nem különbözik a mostani verziótól. -
Brogyi
senior tag
válasz szabonagyur #57571 üzenetére
Szerintem duma. Az elsőt el szokták engedni, de nem is csinálnak sokat, csak nézegetik.
-
Brogyi
senior tag
válasz Janusz001 #57588 üzenetére
Ne haragudj ez a klasszikus majom, és a banán esete.
Azért valami használhatót is írjak a Waze nem generál adatforgalmat a Thome-nál. A lényeg nincs adatkeret csökkenés. Ezek alapján ne haragudj ökörség az offline map. Ez az én saját véleményem.
Nézd meg a Waze mellett még más is ingyenes pl WhatsApp... -
Brogyi
senior tag
válasz Janusz001 #58003 üzenetére
Világítania kell. Az automatával megállásig követi az autót.
A mögötted lévő meg paraszt egyszerűen. Azt hiszi a barom, hogy a reflexe gyors, de ez még álomnak is túlzás. Gondolj bele egy kicsit. Az autódon van AEBS, ami tőled függetlenül ABS-sel együtt olyat fékez, hogy a barom gazdaságira töri az autódat. Az ilyen köcsögöket el kell engedni, vagy elmenni. A legérdekesebb ilyenkor, hogy nem követ az ősember ha az utóbbit választod. Ez a helyzet. -
Brogyi
senior tag
válasz spamstore #58432 üzenetére
A következőket tenném. Szinte biztos van frissebb verzió a Suzukira. Ellenőrizd le, és frissítsd ha régi.
A telefonoknál kizárólag Snapdragon-nal próbálkozz (MTK, Kirin, Exynos első körben kizárva) , és ne telefon márkáját nézd. Az AA-t törölném, és apkmirror-ról telepíteném. Mostanság már a playstore-ról is frissít. Tipikus software hiba. Az USB kábelre is szoktak hívatkozni, de az nagyon kevés. -
Brogyi
senior tag
válasz Cunaja #58620 üzenetére
GLX 61k km után csak a kötelező szervíz volt. Mondom ezt főleg városi közlekedés után. Nemrég volt fék csere, mert elkopott. Brembo került bele. Nem tudom mi volt a gyári, de mintha még érzékenyebb lenne. Gondolom sokan majd írják persze a név miatt érzed. Semmit nem bántam meg. Az AEBS egy agyatlan biciklis életét már megmentette. Megérte. Dobféket pedig semmi áron nem akartam.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Fiúk ne személyeskedjük ha lehet. Az érvek jöhetnek, de ne szidjátok már egymást.
Nálam egyszerű volt miért is ragaszkodtam a hátsó tárcsákhoz. Kevés ismerettel, egy kézzel ki lehet cserélni a betétet, de dobféket felszabályozni már nem lehet az utcán. Egyszerű szervizelni, és biztos működés
Az igaz érv pedig az, hogy volt egy digó TD autónk. Minden dobfék javítás után másnap mentem reklamálni, hogy folyik a fékfolyadék, úgy hogy mindig új alkatrészt raktak bele. Ez a biztonság? Ez nekem nem kell. Tboldi figyelni majd a hátsófék javításnál.
A dobfék felszabályozás pedig egy smirgli volt. Király. -
Brogyi
senior tag
Nálam a Swift is csinálta. Érdekes volt tankolni amikor egyedül voltam. Az én megoldásom elég egyszerű volt. WD40 a zsanérra, és kész. A következő nyitásnál szinte kivágódott az ajtó. Próbáld ezt, majd utána hajlítgasd.
-
Brogyi
senior tag
Kicsit feljebb volt róla szó, AGM, vagy közönséges akksi van az új Scross-ban. Valamelyik új tulaj tegye már be ide az akksi cimkéjének a fényképét. Úgyis ilyenkor még gyakran belenéznek a tulajok.
Esetleg Kolondrum? -
Brogyi
senior tag
válasz hemaka #59244 üzenetére
Ha már itt tartunk akkor a múlt hétvégi tapasztalatomat bedobom ide. Újabban csak kidobják a lézeres kecskelábat, és sehol egy gyanús autó. Többször láttam ezt a fajta vadászatot. Ugye az megvan, hogy 1km-re is lát tiszta időben ha egyenes az út? Nem olyan messziről fog levenni, de ott a videó, és mikor közel vagy véged van. Ott már hiába lassítasz. Próbáld ki hogy milyen messziről látod azt a fekete szart napfényes időben.
-
Brogyi
senior tag
Ugye te mindig 30-cal hajtasz a 30-s táblánál? Én még embert nem láttam elöttem aki betartotta. Bocs, megfogtál, egyszer mikor a rend becses őrei fényképeztek árnyékból. Na, akkor mentek 20-szal. Ez normális szerinted?
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #59388 üzenetére
Ez valami új tulajdonság, mert én nem tapasztaltam a régebbi kiadáson. Kis gurulás nálam nem indítja be. Sőt ha megnyomom a féket kétszer akkor se indul be, pedig kellene mert elfogy a szervó.
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #59396 üzenetére
Próbáltad csavargatni a kormányt mikor nem megy a motor? No, a fék is ilyen. Meghal a paraszt ha nem megy a motor.
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #59515 üzenetére
Szerintem te a kezelőfelületet rosszul használod. Megpróbálom leírni mi is lett volna célszerű.
Ha hiszel a kijelzőnek akkor az autópályás út elején a jobb kezednél lévő pálcikát megnyomod, és tartod míg az átlagérték kinullázódik. Ezzel csak a fogyiértéket nullázod. Természetesen a megfelelő kijelző felületen. Ha sokáig nyomod akkor a beállítás menübe kerülsz, de ez is attól függ mit látsz a kijelzőn.
Így mikor lehajtasz a pályáról tisztán látod mit fogyaszt a szekér.
Egyébként biztos, hogy elfelejtetted nullázni azon a felületen az átlag fogyit. Akármilyen hibrid új Suzuki az nem fogyaszt 4,8-t 120-nál, de 130-nál biztos nem.
Láttam én is 3-sal kezdődő fogyiértéket a kocsin, de tisztába vagyok vele, hogy soha nem tudom úgy használni. -
Brogyi
senior tag
"Családi házaknál látom néha, hogy a ház alatti garázsból 5 méter felhajtó van és olyan meredek, hogy a hegymászók azon gyakorlatoznának."
Ilyen beállón próbáltam spórolni, és kikapcsolt motorral akartam beállni. Ugye a szervó elment, és szépen majdnem a garázs falának mentem. A szerencsém az volt, hogy az adrenalin miatt a kormányt el tudtam tekerni, de a kézifék az meg nulla ilyen meredek lejtőn, a fékpedál meg beton volt, és semmi hatás. Ott fogadtam meg hogy soha nem megyek egy cm-t se álló motorral. Ennyit a takarékoskodásról.
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #59533 üzenetére
A te autód, te tudod, de azért engedj meg egy régi történetet. Volt itt egy ember 3,5, vagy 3,3 liter/100km fogyival. Mondom jó, menjük egy 100km karikát egymás mögött. Elötte, és utána tankoljunk. Mit gondolsz bevállalta? Ne törd a fejed, nem.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #60295 üzenetére
"de érdekesség képpen, ha kinyitom az ajtót, akkor is!"
Nálam ha kikapcsolom a biztonságiövet akkor is beindul. Azért gyanítom ez a riasztó műve, de te majd igazolod, vagy megcáfolod.
laca891
"Az akkumulátor 3-4 év után mehet a kukába..."
Ez így nem igaz. 5. tél közeledik a gyári akksival. -
Brogyi
senior tag
válasz szabonagyur #60363 üzenetére
Kikapcsolod(leállítod), majd beindítod és megy. Reset. Télen a hó eltakarta a radart. Akkor is hibaüzi jött. Előre mentem, letakarítottam, és működött.
-
Brogyi
senior tag
Mindig ez a fogyi. A legújabbak biztos keveset fogyasztanak, de az enyém a fotón lévőhöz van közel.
Sajnos a lenullázott kijelző becsül. Semmi köze a valós fogyihoz. Nekem most az első 100km-re 4,7 jelez Bp-n. Ez hülyeség, és hülye aki elhiszi, mert a tankolásnál kiderül, hogy városban nincs 5 alatt.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz Cunaja #61061 üzenetére
2018-s ásvány szürke GLX . Napokra nem volt benne akksi. Semmi hibát nem vettem észre. Még a napi számláló se veszett el. A riasztó az viszont megszívatott. Bezártam a kocsit, mert utcán állt. Viszont a riasztó nem engedte kinyitni a motorháztetőt. Aranyos volt, védte a hülye gazdájától.
A riasztó az egy gombos indítás miatt lett telepítve. -
Brogyi
senior tag
válasz venom8888 #61528 üzenetére
Az kb. 3,5l/100km-es fogyi 100-110-es tempónál. Tedd össze a két kezed, és örülj neki.
Bár elég hihetetlen, mert az még nem hibrid. A mostaniak 60km/h-nál produkál 3,3l/100km fogyit.
Természetesen mindig van troll akinek 130km/h-nál 3,5l/100km fogyaszt. Majd ők überlni fognak téged.
2ozzmexy
Apkmirror-ról kézzel telepítsd fel az AA v8-t.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz dethroner #61553 üzenetére
"Gyorsításkor amikor besegít, akkor a benzinmotor teljesítményét visszafogja, ezáltal próbál fogyasztást csökkenteni."
Te határozottan rosszul értelmezted, vagy fordítottad a szöveget. Nálam biztos nem így működik. Gondolj már bele egy kicsit. Alacsony fordulton fékez. Ez . -
Brogyi
senior tag
válasz dethroner #61616 üzenetére
Meglátszik a válaszodon, hogy nem te vezeted a Swiftet. Ha leközelebb belülsz akkor az egérmozin válts arra a képre ahol mutatja az energia áramlását. Legalább 3 zöld pálcikád legyen, de jó ha több. Amikor elindulsz minden váltás után besegít amíg le nem csökken 2 pálcikára. Képes 1000-1500-től segíteni, ott nem veszi el a gázt. Az egérmozi pedig a valóságot mutatja. A feszültségszabályzótól függetlenül mindig megemelkedik a rendszer feszültsége motorfék üzemmódban. A kék nyilak pedig plusz, és az erőtlen tartományban segít. A kis akksi feltöltése elég agresszív vezetési stílust kíván sok motorfékkel. A lejtő is segít. Működhetne úgyis ahogy elképzelted, de ez nem az. Remélem érted miért az alacsony fordulatnál segít be. Ott fogyaszt sokat, és ott erőtlen. Vitara hibrid tulajok megerősíthetik, hogy váltásnál érezhető a rásegítés, Igen, a Vitara 48V-s, de csodák nincsenek. Nem kell ehhez Suzuki szakember.
Nézd meg a reklámjukat. Az élet pedig azt a változatot erősíti. A jó oldala a dolognak ha egy kicsit tempósabban vezetsz a megfelelő stílusban akkor biztos, hogy kevesebb benyába kerül a mutatvány. -
Brogyi
senior tag
Hát uraim erre a fogyira eldobtam az agyam. Most már kezdek hinni.
[link]
Egy tény ez egy mostani 82 vs 83LE-s darab. Az én régi masinám azért más, de mindene hasonló, és minden benne. Igaz kisebb az ISG akksija, de akkor is. Ez szinte hihetetlen, és mégis a szemünk elött csinálta meg. Autópálya, emelkedő, város minden volt. Persze az autópálya tescos volt.