- Xbox Series X|S
- World of Tanks - MMO
- Dragon's Dogma 2
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Limitált ideig ingyen kipróbálható az Assassin's Creed: Mirage
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 24
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Fallout 4
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
válasz tboldi #51678 üzenetére
Valószínűleg a felhasználó nem tudja megváltoztatni a régiekben. A riasztóval egyszerre nyitja zárja szerintem.
A BCM tudja csak programozni kell. Ha nagyon zavaró akkor pénzért megcsinálják, és ezért nincs kint a neten.
Végső esetben ilyenre csinálták, de én ezt nem hiszem. Lehet, hogy egy riasztó beszereléssel foglakozó ember azt mondja "persze lehet melyiket építsem be?". -
Brogyi
senior tag
válasz DIEGO15 #52253 üzenetére
Ahogy írták. Auto állás, és a kart előre nyomod. A szerkezet olyan érzékeny, hogy a közvilágításra már nem engedi a reflektort. Szinte csak tök sötétben engedi. Persze az enyém is Swift. A kart nem nyomod előre akkor nem csinálja. Így auto állásban nem tudsz reflektor kapcsolni ha világos van. Villantani azt tudsz. Sok paraszt használhatná az auto állást.
Talán felszereltségi plusz. Valszeg GL nem tudja csak a GLX. Milyen a tied?[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz zsolt19900 #53468 üzenetére
3 év után jöttem rá, vagy figyeltem fel az automata klima működésére. Swift-ről beszélek. Messze jobb mint a manuális. A venti belassít, néha kikapcsolja a klimát. Mivel nincs hőhullámom így ez nekem jó. Nem jeges zuhany. A felfedezésem csak annyi volt, hogy ha kint hideg van akkor a lábadra fújja, ha pedig meleg van akkor a fejedre. Ismeri a fizikát. Tetszik. Természetes amötörködhetsz magad is, és van páramentesítő állás is.
Ha megteheted akkor ne gondolkozz rajta. Nagy a különbség.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Reggel ment mellettem egy új Swift, és a tükörben sárgán égett valami visszajelző. Nálam az a tükör fűtés.
Csak nem valami holttér figyelő van a Swift-ben? -
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #54051 üzenetére
Új tulajok! Megnéznétek a sebességfüggő hangerő beállítás melyik szinten van alaphelyzetben?
Az egyik szervíz után kikapcsolódott. Gondolom a hülye update miatt. Köszi. -
Brogyi
senior tag
válasz 2ozzmexy #54103 üzenetére
"akkor ad jelet amikor forog, tudtommal."
Nem-nem. Nálam többször leeresztett. Ugye ilyenkor ott a hibajelzés a műszerfalon. Nekem egyből lejött, hogy kell a gyujtás. Magyarul mentem egy kört, hogy lássa mind a 4 kereket. Megálsz, fújod a kereket, és addig mutatja amíg alacsony, és ha eléri a szintet akkor már nem látod. Ilyenkor kell bemenni a menűbe, hogy pontosan lásd.
Én azért akartam látni, mert lesz@rom, hogy mennyi a nyomás, én arra fújom ami jó a szekérnek. Hiszen ő fog sípolni ha alacsony. Természetesen mindenki odaállítja ahova akarja.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #54160 üzenetére
Jól érezted. Nézd csak ezt.[link]
Nagy érv ez, mert sok ismert márka elhasal. Pl. a Cross is. -
Brogyi
senior tag
válasz Brogyi #54181 üzenetére
Itt az én fényképem.
A kérdés lehet-e csak egyszerűen csavargatni, vagy ha jól láttam az a fém koronás anya állításával működik?
Ugyanis az egyik mélyedésben egy fekete műanyag pöcköt láttam.
Más.
Azért szégyen ha a szerviz ezt nem tudja, és nem is tudják állítani. Természetesen az enyém is rosszul van beállítva. -
Brogyi
senior tag
válasz zsolt19900 #54355 üzenetére
Ne törödj velük. A miénk is X-s. Most már kisebb a különbség. Az automata vészfék asszisztens fékezést a csajok miatt választottam, és nálam is működött. Kicsit feljebb reklamálták a működését. Nálam mindig kiderült, hogy a vezető nézte be, és nem a kocsi. A kattogás pedig az ABS, és a hajtáslánc. Hiszen te a gázt nyomod, mert nem látod a bajt. Most is azt venném. A légkondi szabályozás is verhetetlen. Nálam nem bólogat mikor bekapcsol a frigó.
-
-
Brogyi
senior tag
válasz zsolt19900 #54400 üzenetére
Az újabb Suzukikban van "auto" állás. Az dönt helyetted, és nem is rosszul. Feledékenyeknek jó. Majd próbáld ki.
-
Brogyi
senior tag
válasz 2ozzmexy #54409 üzenetére
"M0-n is tompítottal kell menni vasárnap délben felhőtlen égbolt esetén is..."
Ezt rosszul tudják. A DLR elég még a KRESZ, és az EU szerint is. A bünti fékezés pedig hallatlan nagy bunkó viselkedés.
Az AA témához csak annyi, hogy lényeges a teló chipset is. A snapi jó, az MTK-t nem szereti a suzi.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #54498 üzenetére
Húúú, ezt nézd meg, és írd meg.
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #54539 üzenetére
Ezek szerint akkor jobb lett a világítási képed.
Ha ráérsz annyit tegyél meg, hogy benézel a motortérbe, és leolvasod az akksi típusát. Onnantól érdekes, vagy érdekelne ez ha Varta valamilyen EFB-s verzió lenne. Az újakat ilyesmivel adják. Esetleg egy cimke foto.
Az sokat elárul. Gondolom a tied is 55Ah-s, és kicsi. Nehéz találni ilyet. -
Brogyi
senior tag
A reggeli hideg jól megijesztett. Bejelzett a TPMS. Mire beértem emelkedett nyomás. Talán nem szög volt.
Kíváncsi vagyok hazafelé jelezni fog-e, mert ha nincs baja akkor a limit fölött lesz. Este azért biztos pumpálni fogok. Nálam olyan 215 alatt villog. Hiába emelkedett a nyomás az üzenet ott pislogott az arcomba. -
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #54688 üzenetére
Nézz meg egy másikat, és nyisd ki a motorháztetőt. Hasonlítsd össze belülről is. Remélem nem szállítási sérült darabod van. Bár sok mindent már nem tudsz tenni. A rétegmérő is segíthet ebben, mert a magyar biztos vastagabban fest. Csak miért sérülékenyebb mint a többi rész? Valamit kihagytak. A japók biztos nem. Ők egyforma vékonyra csinálják. Esteleg egy macska szeret rajta aludni, ahogy a többiek mondták.
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #54690 üzenetére
Most olyan vagy mint az egyszeri technikus. Csak kérdez, és kédez. Az egyik okos fönököm ilyenkor visszakérdez " és mit mértél?". Remélem érted. Van akinek nem lehet tanácsot adni, vagy nem tud mit kezdni vele. Remélem nincs harag. Csak gondolj bele egy picit.
-
Brogyi
senior tag
válasz Moleman #54743 üzenetére
Gondolkodj egy picit. A hibridnek semmi előnye autópályán. Sőt hátránya van, mert cipelni kell plusz súlyt (akksi). Kizárólag városban van előnye. Pont, és nem több. Egyenletes sebességnél ugyan mi a fénét segít a hibrid technológia? Megmondom semmit. A kolléga autópályás tempót írt jó kis fogyasztással, de nem írta a tempó nagyságát. Van itt egy másik kolléga aki 3lit/100km fogyival büszkélkedik. Felajánlottam neki menjük egy karikát egymás mögött, félúton helyet cserélünk. Semmi válasz, mert kiderült volna, hogy az a hármas 60km/h tempónál igaz egyenletes sebességnél. Ezt énis tudom produkálni. Csak ki megy 60km/h-val autópályán éjjel?
A részletek fontosak. A benzin típusa, az olaj típusa...[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Egy kis hír morzsa az új érkezőkről. Nekem az jön le, hogy a Swift nem lesz átemblémázott Yaris. 48V mild hibrid lesz, és Suzuki ötlet. A szigeten már több éve forgalmazzák. A mild változatot nagyon lenézik, de az a 32kmpl nagyon ott van. A nagy kérdés, hogy a valóságban ez mennyi lesz.
[link]
Látom nem mindegyik böngésző hozza amit akartam. Azoknak itt egy picit idézet.The stronger mild hybrid system will also help the new Maruti Swift to compliant with upcoming stricter emission norms, which will be applicable from 2023. The hatchback is likely to receive the existing 1.2-litre K12 Dualjet petrol engine, which currently powers the existing model. In the current form, this engine produces 89bhp of power and 113Nm of torque. It is yet to be confirmed that the India-spec model will get the 48V system.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz Moleman #55874 üzenetére
Nekem ha csak 1cm-t is akarok mozdulni akkor is be kell kötni magam. Az ok rém egyzserű, hijack-nak veszi, és ordít a riasztó. Ez a vezető ülés. A másik ok, nem egyszerű leállítani. Első alkalomal legalább 5 percig ordított. Probálj meg nyugodtan gondolkozni abban a hangzavarban, és a többiek néznek, hogy "nézd azt a köcsög autóst".
-
Brogyi
senior tag
Új Swift tulajotoktól kérdezném mennyi volt a számlán az éves KGFB? Tudom ez szóhat nagyon, de azért mégis. Főleg Bp.
-
Brogyi
senior tag
válasz Gyöször #56079 üzenetére
Belső keringetés mellett mindig. Ha az ablakfűtés gombot megnyomod akkor automatán külsőre vált, és néhány másodperc alatt eltűnik. Ez tipikus user error. Egyébként én inkább törölgetek, mert katasztrofális büdös a városi forgalomban az előtted menő olajkályha, de mondhatok benzinest is, mert abból is dől a büdi.
-
Brogyi
senior tag
válasz tboldi #56211 üzenetére
Érdekes ez a 48V hibrid. Az elején 9,5-11 volt a fogyi. Ez kb. Bp-nek megfelelő fogyi. Természetesen lesz majd aki 3 litert fog fogyasztani pl. az a fószer aki 40 000km után az Scross-án az első tárcsa sima volt. Semmi váll. Na ezek a majmok szoktak 30-cal menni.
A végén már büszkén mutatta a 7-es fogyit.
Azért szebb mint a régi, és több új technika van benne.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Swift új töltési rendszere meglepett egy kicsit, vagy a mostani akksim gyengül. Tünet SS nem működik. Gondoltam hideg van azért nem áll le, de egyszer már gyanús volt, hogy meleg, és még se áll meg. Az ok amit találtam egészen meglepett, pedig a Ford után azt hittem nincs új a nap alatt. Megnéztem a kijelzőn az akksi feszültségét, és amikor haladok akkor 12-12,8V-t látok. Ha megállok akkor 14-14,5V. Ilyet egy parasztos akksi nem bír ki. Leparkolok minden létező fogyasztót, fűtést bekapcsolok 14V. Hát szerintem érzi a hideget, és nem engedi leállítani a motort. Először még jó is volt, mert milyen rendesek vigyáznak rám nehogy megfázzak. Szóval nem úszom meg a jó drága akksi megvásárlását, mert egy mezei akksi összecsinálja magát egy év alatt. Új tulajok ránézhetnének erre. Ha beindult a gép akkor a fogaskereket kell tartani, és menűben ott lesz az akksi fesz. Leállítás után rendesen jön vissza, vagy kiléptek a "házikóval".
Ez városi tapasztalat nem pedig országúti. Ebben a jó hidegben nem kedvező ez a viselkedés. -
Brogyi
senior tag
válasz Gyöször #56306 üzenetére
Én ha veszek biztos nem ilyen "belevaló" akksival fogok próbálkozni, hátha nem működne a startstop az kész havaj lenne :-)
Ezzel a többieket megtéveszted, mert semmi köze ahhoz, hogy használod-e az SS-t. A parasztos akksi SS használat nélkül megdöglik egy év alatt, mert a többség nem használ csepptöltőt (én se). Mindezeken felül az SS nem a fő akksiról működik. Az új BM fogja megölni a parasztos akksit. A Fordnál már van tapasztalat. Nyilván nem márkaszervíztől kell vásárolni, de nagyon ajánlott a hasonló képességű akksi. Ha EFB akkor EFB, vagy AGM akkor AGM. Az teljesen midegy milyen márka, de ne a létra aljáról válasszatok.
Nálam volt még egy másik tünet az egérmozin. Amikor a kis akksi rásegít akkor a "battery"-től az "engine"-ig kék nyilacskák jelennek meg. Ezek nem jelentek meg bár a "battery" pálcikák mutatták, hogy működik. -
Brogyi
senior tag
válasz Gyöször #56332 üzenetére
Gondoltam, de a megerősítés fontos. Köszi.
A BM tulajdonképpen a feszültségszabályozó program angol neve battery management. Azt a kis feszültséget nem hiszem hogy szeretni fogják az egyszerű akksik. Nálad nem lesz gond, megúszhatod a csepptöltés miatt.
Szerintem a központi egység kikapcsolja az SS-t fagypont alatt, és ilyen a tünet mikor hideg van. Nekem is csak most tünt fel. Az is igaz hideg tél régen volt itt a fővárosban. -
Brogyi
senior tag
válasz zsolt19900 #56358 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy a Suzukinak is meg kell mondani az akkucserét. Valakinek volt itt már cseréje fiatal Scross-ba. Emlékeim szerintem nem mondta a tulaj, hogy laptoppal játszott volna a szervizes. Egyébként néha megjelenik itt is egy szervizes az el tudja mondani a tutit.
Nem kell puffer se az akksi cseréhez, mert az újak nem felejtenek. Tehát ilyen feltanítás baromság. Itt az alapjáratra gondolok.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Mint már említettük korábban tök mindegy, hogy használod, vagy se az SS-t akkor is EFB kell bele.
A saját Suzukidon is láthatod. Tartsd nyomva a fogaskereket kb. 10 secig. Akkor látod az akksi feszültségét menetközben. Ott azt fogod látni, hogy sokszor 12V körül lesz menet közben. Ezt egy tescos akksi kb. egy évig bírja. Viszont tied a döntés. Azt veszel bele amit akarsz. -
Brogyi
senior tag
válasz 2ozzmexy #56587 üzenetére
"a keylessGo kulcsok pedig aktív transceiver-ek, ezért kell bele az elem."
Nem tudhatod, mert hagyományos kulcsod van. Ha kimerül az elem akkor is el lehet indítani az újakat. Benne a használatiban a módszer. Közel kell tartani a Start gombhoz. Tehát van benne passzív RFID.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.