Új hozzászólás Aktív témák
-
divot
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4664 üzenetére
Ezt már én is néztem: akkor lesz rá akció, amikor majd épp lejár az ezeröcsi garanciája.
-
divot
veterán
Még nem járt le a gari: április 20-án fog.
Egyébként semmi trükk nincs a dologban: egyszerűen jóba lettem a kereskedővel, akitől vettem annó az autót. Most visszatértem hozzá: ismét rendes volt velem. Ergó harmadszor is vissza fogok térni hozzá.
Tulajdonképpen így kéne működnie a dolgoknak mindenütt. -
-
-
divot
veterán
Pénteken 11 órakor autócsere. Már nagyon várom. Hétvégén szerintem bele is tesszük az első ezret.
-
divot
veterán
Na, megyek az ezeröcsiért. De előtte még érzékeny búcsút veszek Szuzitól.
-
divot
veterán
Túl az első hatvan kilóméteren...
Az első benyomások: sokkal jobb a motor hangja (tudom, ez a legkevésbé fontos, de azért számít), olyan kis morgós. Nagyon nem huzatgatom, de abban a kanyarban, ahol az 1.3-al kettesbe kellett visszakapcsolni, hármasban is simán elmegy.
A digitális klíma tetszik, és jól is dolgozik. Az mp3-as fejegység valamivel szebben szól, mint a régi: egy kicsivel több részletet ad - ez nekem fontos, mert rengeteg zenét hallgatok.
Sokkal finomabb a kuplung.
És most elmegyünk autópályára, mert kíváncsi vagyok.
-
divot
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4726 üzenetére
Tegnap egész nap Budapesten furikáztunk, ráadásul próbálgattam a gyorsulást, és egy haverom is meghajtotta: így lett 6.7 az átlagfogyasztás.
-
divot
veterán
válasz South Velen #4728 üzenetére
Gyári.
-
divot
veterán
válasz South Velen #4730 üzenetére
Tudom, hogy nem nagy szám a gyári hi-fi, de nem is várok tőle sokat, ráadásul kocsiban rányomom a basszust, oszt jó napot. Az élvezetet meghagyom az otthoni zenehallgatásra.
-
divot
veterán
Persze, én is ezt tettem, de az enyémet most már havonta kellett szervízbe hordani, és egy hónap volt még hátra a garanciából. Szóval nem sok mindent kellett mérlegelni...
Egyébként meg szerelmes vagyok.
Elképesztő jól megy, és a morgós hangja valami isteni. Ma meghajtottuk: 140-170 között az autópályán olyan száz kilóméter, a többi Budapesten: 8 literes átlagfogyasztás. Nekem tetszik.
-
divot
veterán
Semmire nem kell készülnöd, kivéve, ha totálkárosra töröd az autót.
Ezek ugyanis nem szériahibák, hanem én majdnem totálkárra zúztam szegényt két évvel ezelőtt, és az összes további hiba ebből származott. Egy ennyire meggombócozott autó már nem tud magához térni, hol ez, hol az megy szét benne. Például elszállt a légkondim, de úgy, hogy kilőtte előre az összes folyadékot magából, aztán leesett az első szpojler félig, aztán beszart a jobb első ajtó, ki sem lehetett nyitni.
Végül az utolsó nap, most pénteken, amikor vittem cserélni a kereskedőhöz, elszállt a belső műszerfalvilágítás is, ha felkapcsoltam a lámpákat... Mondtam is neki, hogy megértem, ha haragszik rám, de azért ezt túlzás.
Morgós hang: ha erre jársz, szólj előtte, megbeszélünk egy talákát, aztán moroghattok egymásnak.
Holnap is megyünk vidékre: 200km a Duna-kanyarban, már alig várom, hogy végre elinduljunk.
-
divot
veterán
Megvolt a mai, Duna-kanyaros kirándulás: Budapest-Dömös. Odafelé végig a parton, visszafelé a hegyen keresztül, Pilisszentlászló felé.
Az átlagfogyasztás 6 liter lett. Ha nem a saját szememmel látom, én sem hinném el, sőt, hülyének nézném, aki ilyet állít, márpedig ennyi...Az autó elképesztően jól megy, odafelé ötösben pilicgáztam 50 km/h és 100 km/h között, ahogy a forgalom engedte, de nem kellett visszatolni negyedikbe, mert nyomatékból ötvennél is elment.
És bár még nem huzattam ki igazán, már így is sikerült meglepnem egy-két antiszuzukista nagymenőt. Nem nézik ki ebből az autóból, hogy mire képes, pedig a mezőny 90 százalékánál jobban gyorsul.
Imádom.
-
divot
veterán
válasz Khelben #4756 üzenetére
Computer mutatott ennyit: de ez szerintem is lehetetlen, mondjuk ha rátoljuk azt az egy liternyi tévedést, akkor legyen 7 az átlagfogyi. Ami szintén majdnem hihetetlen.
Az autó pedig 102 lóerős, amihez 1000 kg tartozik, tehát igencsak tisztességes a súly/teljesítmény arány. Ezért meny ennyire, s csak a nagyobb sebességeknél fekszik meg, mert az autó nagyon magas.
-
divot
veterán
De nem is mondtam, hogy a nagymenőket nyomnám le, szó nincs erről, egyébként sem vagyok versenyzőtípus, no meg tisztában vagyok az autó képességeivel. Amit írsz a végén, azt mondom én is, hogy nem nézik ki belőle, mennyit tud valójában. Csak egy Suzuki, nagyjából ennyit gondolnak, aztán meg nem értik, hogy mi történt, és ezt nagyon élvezem. Azért a 10 másodperces 0-100 sprint az átlagmagyar átlagautója kategóriában nagyon ott van.
-
divot
veterán
-
divot
veterán
válasz Khelben #4763 üzenetére
Asszem tényleg nem érted, talán azért, mert nem Suzukit vezetsz.
A honi közlekedés tele van olyan flusztrált faszkalapokkal, akik nem bírják elviselni, hogy egy Suzuki haladjon előttük, és hiába a szakadt verda, akár az életük kockáztatásával is, de mindenképpen megpróbálnak megelőzni. Ezeken amúgy csak röhögni szoktam az első piros lámpánál, amikor begurulok mögéjük, de mivel most úgy is próbálgatom az autót, egy kicsit megmutattam nekik is, hogy mire képes egy szar Swift.
A másik antisuzukista társaság meg ül a húsz éves, kétezer köbcentis akármiben, és egy centire megy a seggedtől, csak hogy mutassa, akármelyik pillanatban simán letolhatna. Átlagos napon ilyenkor lehúzódom a külső sávba, hadd erőlködjön, mert úgy is letolja az első A6-os. De ma inkább odaléptem neki én is.
-
divot
veterán
válasz Khelben #4769 üzenetére
Persze: most gondolj bele, hogy ha egy idióta barom hozzájut egy bazi erős Audihoz, mit fög művelni az utakon? Sőt, azt tapasztalom, hogy aki az életben pöcs, az az úton még pöcsebb lesz.
Szerencsére azért tapasztalni némi javulást, legalább is mostanában úgy tűnik, hogy valamelyest javult a morál. -
divot
veterán
válasz South Velen #4774 üzenetére
Talán arra gondol az olvtárs, hogy az Suzuki a legnagyobb tömegautó, ezért mindenféle figura előfordul a volán mögött, értelemszerűen a hülyék is nagy számban mutatkoznak.
Én kétféle rossz Suzukist ismerek (már ha lehet ezt a kategóriát használni), az egyik, amelyiknek tudatalatt kisebbrendűségi érzése van az autója miatt, ezért megpróbál mindenkit megelőzni, és nagyon, de nagyon haladni, a másik meg a kalapos suzukis bácsi anyukával az anyósülésen, aki 49-el megy a 60-as táblánál.
-
divot
veterán
válasz Integra #4781 üzenetére
"Azt meg nem tudom hibáztatni aki nem tud vezetni, mit idegeskedjek rajta? 5x jobban odakell figyelni és segíteni őket."
Erről van szó. Emlékszem, hogy mennyire igzultam az első hetekben, kezem-lábam remegett, hát persze, hogy hibázik ilyenkor az ember.
Az új Swift meg talán az ára miatt is szűri egyelőre a közönséget. Az én autóm listaáron 3.640.000 forint, azért ez mégsem az, amibe csak úgy beleugrik hitelileg az ember. És ahogy nézem a swifteseket: a gombócokban nagyrészt fiatalok, fiatal családok ücsörögnek. Talán egy kalapos sofőrt láttam eddig.
-
divot
veterán
Csak május elején kapok egy hétre Splasht. Viszont a háromhengerest, csak hogy kövér legyen a lúd.
-
divot
veterán
Asszem az ezeröcsitől lelkileg visszaestem vagy tizenöt évet, és újra kamasz vagyok.
Nyomul mögöttem egy széttuningolt Opel Astra Classic, de valami olyan istentelen kipufogószettel, hogy elnyomta még a zenémet is a hangja, pedig előrefelé az fizikai lehetetlenség. Jön egy milliméterre a seggemtől, mert neki a 80 nem elég... Aztán persze a leglehetetlenebb pillanatban kivág, majd bezúg elém, mivel szemből érkezik a busz, és az mégiscsak nagyobb ellenfél. Végre két sávossá válik az út, tolja ezerrel a külsőben, el is húz rendesen, persze az első piros lámpánál begördülök szolidan mellé.
Na, itt jön a galiba. Az én sávom olyan ötven méteren belül elfogy útfelbontás miatt. Gondoltam, kipróbálom, mit tud valójában a Swift. Most először hagytam kipörögni egyesben 5500-ig, aztán kettesben is - én magam meglepődtem, hogy milyen szinten maradt el mögöttem az egyetlen sávért folytatott ádáz küzdelemben.
[ Szerkesztve ]
-
divot
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4815 üzenetére
Az esetek 90százalékában én is csak röhögök ezeken a dolgokon, de a maradék 10százalékban rálépek a gázpedálra. Egészségtelen, ha az ember mindig elfojt minden gerjedelmet.
-
divot
veterán
Aki egy Suzukival nekiáll egy Audinak, az hülye. De itt nem is ez volt a felvetés, hanem épp a fordítottja, tehát hogy nagyon sokan lenézik a Suzukit, noha igencsak jól sikerült az új Swift.
Golf témája: az 1.6-os Golf 11.4 alatt van 100-on, az 1.3-as Swift 11s alatt, az 1.5-ös pedig 10s alatt.
[ Szerkesztve ]
-
divot
veterán
válasz DeadMeat #4843 üzenetére
Hát, az 1.3-as tényleg nem egy erőművész: egyszer-kétszer kíváncsiságból meghajtottam, de 160-ról 180-ra egy örökkévalóság alatt mászott föl.
130-140-et szereti, fölötte irdatlan sokat is fogyaszt, mert magas a kasztni.Az 1.5-el még nem próbáltam ki a dolgot, mert alig 600 km van benne: az biztos, hogy sokkal könnyebben beleszaladt a 160-ba, amikor hagytam neki egyetlen alkalommal. Majd egy hónap múlva kiderül, hogy mit bír.
-
divot
veterán
válasz Khelben #4853 üzenetére
Az csak az első szériában volt gond: tudom, mi is szívtunk vele. De az ezerötösben (2007. decemberi gyártás) semmi probléma nincs a kuplunggal, ugyanolyan, mint bármelyik másik autóban.
Egyébként meg elég sok járgányt vezettem mostanában: öt perc alatt megszokod, hogy mi hogyan működik, aztán már nincs probléma.
-
divot
veterán
válasz Khelben #4864 üzenetére
Engem már a mi saját történetünk is elriaszt a használtautók vásárlásától.
A mi Suzukink ugye majdnem totálkáros lett: kicserélték a teljes kormányművet, két légzsák nyílt, stb., tulajdonképpen újra kellett építeni az autó elejét. Szépen megcsinálták, de ebből a bummból már nincs autó, amelyik igazából magához tudna térni. Ezért is jöttek aztán sorra a kisebb-nagyobb hibák.
Na most az autót a kereskedő normál állapotúként árulja...
-
-
-
divot
veterán
Na ja, csak a te hozzászólásaidban a következő "logika" szerepel:
A barátnőm imádja a szőke pasikat, én utálom őket, még az életben rá nem néztem egyre sem. Összejött egy szőka pasival, aki megcsalta. Hát, én mondtam neki, hogy a szőke pasik ilyenek.
Érted: általánosítasz, miközben még saját tapasztalatod sincs.
-
divot
veterán
válasz Khelben #4883 üzenetére
Mivel újraépítették, kvázi cserélték az elejét, az égvilágon semmit nem venne észre, és még egy szakember is csak akkor, ha jobban elmélyed a témában.
Az autó baja, hogy a nagy ütéstől olyan sérülések is keletkezhettek, amiket nem látni: szétcsúszott drótok, meglazult csatlakozok, stb, stb.Szóval most tényleg nem kő ide ez az én sokkal jobban tudom, és nekem van igazam úgy is, mert nincs igazad, és nem tudod jobban. Ugyanis az én volt autómról van szó. Márpedig ha használtat vásárolsz, akkor simán belefuthatsz egy hasonló járgányba.
-
divot
veterán