Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #36351 üzenetére
Én ezt mondjuk nem ajánlanám.
Egyrészt a kéziféket nem szabályozza semmi, másképp foghat a két kerék, ezáltal megpördülhetsz.
Másrészt csak a hátsó fékkel rohadt hosszú lesz a féktáv (feltéve, hogy nem csúszik meg).
Harmadrészt a mögötted jövőnek nem lesz erről tudomása, nem fog világítani a féklámpa.A szétszedés javasolt csak!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én akkor cseréltettem, amikor az összes tárcsát és betétet is, mindenhogyan 3 órát számláztak ki, úgyhogy csak 2900 Ft pluszt fizettem. Ennyibe került az egy literes Motul DOT4.
Egyébként nem tudom, hogy számoltál, de én inkább fizetek többet egy fékfolyadékcseréért, minthogy a spórolás miatt beleszálljak valakibe.
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #36439 üzenetére
Már nem kötelező tartozék, szóval valószínűleg nem adnak.
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #36441 üzenetére
Kereskedésfüggő szerintem.
(#36442) PeterPH: Az alapnak halogén lámpái vannak. De a GL+-ban is pl. az irányjelzők is még hagyományosak.
-
tboldi
nagyúr
válasz Magnum_ #36445 üzenetére
A Suzuki M13A motorjánál 45k km van megadva a váltóolajra. Apum WagonR-ében szigorúan be van tartva, és nincs is semmi baja a nyelestengelycsapágynak 129k km-nél (6k múlva jön az újabb csere). Tudom, hogy milyen, amikor rossz, a tanfolyamon volt ott egy pont ugyanilyen WagonR, abban már erősen kerepelt, mondjuk az az autó már 280k-et futott. Apumé teljesen kussban van.
-
tboldi
nagyúr
Erősen benne van az is, hogy ki hogyan használja, de szerintem az olajcsere igenis meghosszabbítja az élettartamát. Hiszen a váltóban is keletkezik kopadék, ami egy esetleges olajcsere esetén javarészt kijön.
És a beépített csapágyak között is van eltérés, az egyik jobban sikerül, a másik kevésbé. De a rosszabbul sikerült is tovább kell, hogy bírja a rendszeres olajcserével. -
tboldi
nagyúr
A többi csapágy is tönkremegy idővel, csak a nyelestengelyé alulméretezésből fakadóan hamarabb.
Más gyártók meg azért nem tesznek leeresztőt/nem írnak elő csereperiódust, mert így később, mikor elromlik a váltó, több mindent kell cserélni és nagyobb a hasznuk az új alkatrészek után.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #36508 üzenetére
A két lyuk a min.-max. Értelemszerűen a kettő között.
-
tboldi
nagyúr
válasz CoolBoy323 #36510 üzenetére
Szigszalag?
-
tboldi
nagyúr
Ez csak egy kupak tulajdonképpen, nincs jelentősége. Az én Jazzemen is ilyen, habár az 12 éves és német import.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #36522 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Pontosan.
CoolBoy323: Áááh... Mit kezdenél egy diszkófelnis fűnyíróval?
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #36553 üzenetére
Pedig előfordulhat. Műszakiig azért nézesd meg, mert hivatalosan minden visszajelzőnek működnie kell.
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #36567 üzenetére
A magasabb oktánszámú benzinnel kisebb előgyújtás állítható be, mert kevésbé hajlamos a kopogásos égésre. Gondolom, a 95-ös van előírva, kérdés, hogy tud-e a jobbal kezdeni valamit. Ha nem, akkor felesleges a nagyobb oktánszám.
A közvetlen befecskendezés érzékeny dolog, én biztos, hogy prémiumot tankolnék valamelyik nevesebb kúton.
-
tboldi
nagyúr
Mondjuk én is V-Power 100-ast tankolok a Jazz-be.
Német piacos, prémium 95-ös van előírva (érdekes módon a magyaroknál csak a sima, pedig ua. a motor), de érezhetően finomabban jár a 100-assal, mint a V-Power 95-össel. Valószínűleg minőségben, adalékolásban ez felel meg a németnek.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #36577 üzenetére
Az sx4scross.hu-n elérhető a kezelési útmutató.
(#36578) pjen: Ha mindenből jobbat teszek bele a gyár által előírt minimumnál, az miért baj?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #36583 üzenetére
Azzal nem nyúlsz mellé, mehet tovább ugyanúgy.
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #36585 üzenetére
Szerintem inkább hátulról kellene próbálkozni. Mármint az óracsoport hátsó részénél.
-
tboldi
nagyúr
1. Autófüggő, a Honda Jazz GD1-nél van különbség. Még ha nem is az oktánszámbeli különbség miatt, hanem az adalékok miatt.
2. Szintén típusfüggő, van olyan autó, amiben nem való a túl vékony olaj, mert kinyomja a siklócsapágyak közül. Honda Jazz esetén nincs ezzel baj, a gyártó is megengedi.
3. Ha valaki betartja a gyár által előírtakat, azzal nem tesz rosszat, de azért ők sem működnek szeretetszolgálatként, nem érdekük, hogy mindig minden jó legyen.(#36588) Balázs1621: Jó, nem szedtem még szét soha Swiftet, meg nem is vagyok műszerész.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Még több benzinre. Petrolhead vagyok, na.
Viccen kívül, azon gondolkodom, hogy vegyek egy motort is az autó mellé, esetleg egy kétüléses roadstert játszósnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz bigdigit #36617 üzenetére
Igen, ez még a facelift előtti, 2015-ben jött, az előző 2014-es kivonása után. Idén jött a facelift, ezzel együtt az új motor is (igazából nem új, a HR-V-ben ugyanez van már egy ideje, az meg a Jazz padlólemezére épül).
Nem vezettem még más Jazz-t az enyémen kívül, de el tudom képzelni, hogy az Euro6 miatt olyan, amilyen.
Mondjuk ez enyém sem erős, de legalább szopóbenzinhez képest nyomatékos, még 8 szelepes és 2800-nál már megvan a max. 119 Nm. -
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #36641 üzenetére
focvis tud róla többet mesélni (apja vett nemrég), én csak tesztvezettem. Nem rossz kis városi cirkáló, a motor is jó, csak a hátsó dizájnnal nem vagyok kibékülve.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- lezso6: Miért veszünk SUV-okat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Rise of the Ronin (PS5)
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Sencor SVC 190W kézi porszívó