- Path of Exile (ARPG)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Assetto Corsa Competizione
- Xbox Series X|S
- Fallout 4
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- War Thunder - MMO Combat Game
- EAFC 24
- Bemutatkozott az Astropulse: Reincarnation
- Dragon's Dogma 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz bigdigit #35564 üzenetére
Lehet, nem tudom, kb. 1 km-t vezettem összesen ilyen Swiftet, csak ez a jelenség tipikusan az elkopott kuplungtárcsa tünete. Az ugyanazzal a motorral és váltóval szerelt WagonR nem fent fogós eredetileg, ebből indultam ki.
Egyébként az új Suzukiknak is olyan puhák a pedáljaik, semmi ellenállásuk, pont mint a WagonR-ben. Na jó, ahhoz képest egy hangyapöcsnyivel keményebbek most, de többel nem.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz KubanitoS #35640 üzenetére
Tudom, hogy nem ugyanaz, de az is egy berendezés, ami segíthet a tájékozódásban.
Az eredeti kérdés kabdzsitól nem tartalmazott típust. Azért írtam Vitarát, mert abban pl. van kamera a GL+-ban, de radar nincs.
szerk.: Ahogy nézem, az S-Cross esetén is ugyanígy van.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tomics #35671 üzenetére
mivel mindig azt mondták hogy jó még
Az ilyen
szerelőknekpékeknek úgy "megsimogatnám" a hátát egy fa testápolóval. 2, max. 3 évente cserélni kell.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Győri Suzuki Stabil jónak számít? Sza_Sa?
-
tboldi
nagyúr
Olajcserét mi is magunknak fogjuk csinálni valószínűleg. Akna adott (Volvo 343-hoz készült a garázs, ott szükség volt rá), csak egy nyomatékkulcs kellene. Várom, mikor lesz a Lidl-ben/Aldiban.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nem láttam erre utaló nyomot, de a Motul olajat nem is nagyon hamisítják (még?).
Mondjuk a köz érdekében kicsit bővebben is leírhatnád a tapasztalataidat, melyik lánc, milyen termék, stb.#35726) PeterPH: És Renault-motor. Jó is az.
(#35727) Krisztián: Csörögj rájuk, nekem is beszerezték a Motul 7100 10W30-at a motoromhoz kérésre.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz jézusom #35783 üzenetére
1. Maradhat a szelepfedél.
2. Rögzíteni kell a fogaskerekeket, miután jelre van állítva minden, egy-egy hatlapfejű csavar is megteszi.
Egy csápos emelő azért eléggé megkönnyíti a dolgot, mert a jobb első kerék mögött is kell matatni, de nem lehetetlen nélküle sem.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #35791 üzenetére
A kormányról majd szedd le a karbonfóliát, nem illik az oda.
Amúgy grat!
Saint_-nek most mi lesz?szerk.: Ja, megvan, Opel Ampera.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Hehe, kiraktak a facebookos S-Cross csoportból. Gondolom azért, mert nem voltam aktív tag, csak olvasgattam.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #35820 üzenetére
Mindegy, jelentkeztem újra, főleg most már esély is van rá, hogy vegyek egyet. Velem nem baCnak ki.
szerk.: 4 és fél hónapig bírtam.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Visszavettek.
Még az előző hsz-emhez: Ha az S-Cross-t választom, marad durván 2 millió tartalékom. Formára nagyon bejön a Civic és az erősebb motor is tetszene, de nem vagyok benne biztos, hogy akarok-e ennyivel többet kiadni érte. Ha kevésbé tetszene az S-Cross, akkor nem lenne kérdés, megérne nekem annyi pluszt a Honda. De az a baj, hogy a Suzuki is tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #35833 üzenetére
A linkelést még gyakorolni kell.
Tessék, itt van kattintható formában: [link]Rengeteg dologtól függ. Főként attól, hogy milyen a vezetési stílusod, de az is számít, hogy inkább városban használod vagy inkább lakott területen kívül, rövid távok sok hidegindítással vagy egyhuzamban több km, síkság vagy dombos vidék, hőmérséklet, páratartalom, és még sorolhatnám...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
És azt is tudjuk, hogy miért van így. A tartály nem szabályos téglatest formájú, a szintjelző meg egy egyszerű úszós szerkezettel van megoldva. Ha elmozdul mondjuk 1 centit lefelé az úszó, az lehet pl. 5 liter is, de később akár 10 is.
Random számokat írtam.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tibko8 #35859 üzenetére
Mi már évek óta csak emelt fényerejű izzókat használunk, semmi baja sem a búráknak, sem a csatlakozóknak. Igaz, hogy hamarabb kiégnek, de szerintem megér ennyit a jobb látás/láthatóság. Most éppen ilyen NBL van mindkét autónkban, az egyikben ~1, a másikban ~1,5 éve. Egyelőre még bírják.
Amúgy a jobb világítás érdekében célszerű a foncsort is ellenőrizni, illetve a búrát is polírozni, ha be van mattulva (de lehet, hogy az még üveg, nem tudom). És fontos a jó beállítás is.
Ha meg esezleg egy sérülés után utángyártott lámpatestek lettek beszerelve, akkor jobb lenne bontott gyárit keresni, mert az utángyártottak néha jóval gyengébbek.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én biztos, hogy nem csúfítanám el az autóm gyárias kinézetét utólagos DRL-lel. Jó dolognak tartom amúgy, de csak a gyári megoldások érdekelnek. 2006-ban meg még nem volt ilyesmi.
Amúgy meg sötétben való közlekedésről volt szó, oda nem jó a DRL.(#35862) Tibko8: Nem tudom, milyen a Vitaráé, de leginkább foncsor- és búrafüggő.
Egyébként olcsóbb az utólagos DRL, mint gondolod, és be lehet szerelni otthon is könnyedén. A nevesebb márkák típusaihoz szoktak adni útmutatót is.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Most esett le, hogy hogyan értetted. A DRL mellett nappal nem kell a tompított és így hosszabbodik az élettartama. My bad.
Erre csak annyit tudok reagálni, hogy a WagonR-be 2016 őszén kerültek bele a Night Breaker Laserek, és még bírják, pedig minden hétköznap ingázik vele apum 40-40 km-t oda-vissza, és a tompított is folyamatosan világít közben.
-
tboldi
nagyúr
válasz nokiae51 #35891 üzenetére
Hali!
A gumi és felni topik összefoglalóját fusd át! Ha valami mégsem tiszta, ott biztosan segítenek majd.
(#35889) Mattyokar: De, egy kicsit kevésbé komfortos a 17-es, de attól nem kell félni szerintem, hogy eltörik. A gyári felnik elég strapabírók szoktak lenni minden autón.
Amúgy sem terepjáró(-féleség) már, csak egy normál személyautó, mint ahogy a többi divat-SUV is. Ha van rá lehetőséged, próbáld ki 16-os és 17-es kerekekkel is![ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #35894 üzenetére
A Jettához meg rendelsz Aliról VAG-COM-ot.
szerk.: Csak az a baj, hogy mostanában rászállt a NAV ezekre, meg a sima OBD-s kütyükre is, mert jellemzően adnak hozzájuk lemezen tört szoftvereket. Én is akarnék rendelni egy WiFis olvasót iPhone-hoz (a jelenlegi Bluetoothos csak Androiddal működik), egyedül csak ez tart vissza.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Andrewhouse #35909 üzenetére
Kati után.
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #35945 üzenetére
Az autók 99,5%-ában a kati után.
-
tboldi
nagyúr
Erről jut eszembe:
Az új Honda Civic-nél inkább ciki, hogy egy 4.4-es Androidot futtató lassú akármit tettek oda, aminek a kezelőfelülete is inkább vicces, főleg 8 millióért. XDA-n már sikerült rootolni is, és telepíteni is lehet APK-kat, csak semmi nem indul el.
Még a Suzuki Bosch rendszere is jobb ennél. De szerintem a legjobb infotainment manapság a Volkswagen-csoportos autóké, UI-ban, sebességben és funkcionalitásban egyaránt.Persze ettől még nagyon szívesen hajtanék egy 1.5T Sport Plus-t.
Amúgy egy Androidos telefont rákötve, vagyis az Android Autót használva kinyílik a világ, így nem kell feltétlenül okosabbnak lennie a rendszernek szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én akárhányszor próbáltam, sosem sikerült olyan pontosan beállnom kamerával, mint tükörből. Sőt, amikor az új Civic-kel akartam betolatni a parkolóba a tesztkör után (a bejárat mellől oda hátra, ahol a Jazz is áll), egyáltalán nem tudtam a kamerával beállni többszöri nekifutásra sem, aztán a jól megszokott tükörrel meg elsőre sikerült.