Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Andrewhouse #35141 üzenetére
Nyelestengelycsapágy akkor hallatszik, amikor nem nyomod a kuplungot. Amúgy nem tudom, mi a gond, látni kellene.
Ajánlani nem tudok sajnos budapesti szerelőt, max. győrit.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Andrewhouse #35143 üzenetére
Így viszont már lehet a csapágy.
Egy fórumba írogatva nem nagyon lehet diagnosztizálni, de ha esetleg csinálnál egy rövid videót állóhelyzetben és menet közben is a dologról, azzal már el lehet indulni. -
tboldi
nagyúr
válasz Andrewhouse #35145 üzenetére
Autószerelő tanfolyamra járok, az oktatóm elmondása szerint csinált már pár Suzuki-váltót, én szerintem hozzá fordulnék elsősorban. De ez Győr, nem BP.
———————
A többiektől kérdezem a témához kapcsolódva: szerintetek az M15A váltója felmegy egy az egyben az M13A-ra? Tudom, az áttételezés eltér, de az tudtommal nem érintett a csapágyproblémában.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Andrewhouse #35149 üzenetére
Az a baj, hogy csak a nevét tudom. Van magánpraxisa is, de nem találtam meg guglival. Amúgy a Lukácsban szakoktató.
De jövő hét szombaton vele leszek, megpróbálom elkérni a számát.Azt viszont nem gondolnám, hogy így jó ötlet ennyi km-t autókázni vele.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Lassan 14 éve megvan a WagonR, és még csak ma jöttem rá, hogy a hamutartó meg van világítva.
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #35175 üzenetére
Nem, de nem is dohányzom egyáltalán. A mai felfedezésem is csak a véletlen műve.
(#35177) szabonagyur: Nekem csak kukám van.
(Saint_ megnyugtatására: a kép közvetlenül a vásárlás után készült, azóta egy kicsit szebb a beltér. )[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #35207 üzenetére
Ne dugd be annyira a pisztoly csövét.
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #35209 üzenetére
Hidd el nekem, a motoromnál (Honda CB500X) ugyanez volt, pedig ott van egy kis fémdarab átlósan a nyílásban, hogy ne tudd teljesen beledugni.
Az okát pontosan én sem tudom, de az mindig működött, ha 1-2 centivel kijjebb húztam.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Bennem is felmerült, hogy inkább egy 2-3 éves 9gen Civicet veszek, mint új S-Cross-t. Csak a turbó hiányozna.
Még a Swift Sport is tetszene, azt még megvárom, de azzal meg az a bajom, hogy kicsi. Egyedül még oké, de ha már többen megyünk valahova, akkor...
szerk.: Vagy várok még 2-3 évet és jöhet a 10gen 1.5T.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #35220 üzenetére
A Civic jobban tetszik, de majd ha odajutok, meglesem azt is.
szerk.: A tesója, a Hyundai i30 is jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz bigdigit #35290 üzenetére
Grat!
Hogy a kérdésedre is legyen válasz:
A start-stop azt jelenti, hogy megálláskor (pl. piros lámpánál) ha kiveszed sebességből és felengeded a kuplungot, leáll a motor. De gondolom, Te most a keyless entry-re és a nyomógombos indításra gondoltál. Egy ilyen távirányítót/jeladót fogsz kapni. -
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #35454 üzenetére
Lehetni lehet, de max. csak annyit érsz vele, hogy jobban törik a másik lökhárítója, nem fogja megállítani.
A lökhárítónak pont ez a feladata, hogy elnyelje az energiát.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #35463 üzenetére
Értem, hogy mit akarsz, de erre nem megoldás a vonóhorog. Nem fog visszapattanni róla a másik fél, ugyanúgy hozzá fog érni a tiédhez, nem nyeli el az energiát az a kis kis bumszli középen.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #35468 üzenetére
Én inkább cserélem/javíttatom a lökhárítót, minthogy húzatópadon kelljen egyengetni a vázat, ami soha nem lesz már olyan, mint gyárilag, és nem fog úgy viselkedni egy esetleges újabb balesetnél (ráadásul még a futómű is elmászhat, folyamatosan félrekophat a gumi). De szerintem Te már eldöntötted, hogy vonóhorgot akarsz.
(#35469) KubanitoS: Papírforma szerint már a legfrissebb szoftververzióval (1850) jönnek a gyárból, vagyis mennie kell az Android Autónak.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Jah meg a mutató se jó, első 100 km-ig meg se moccan full feletti állásból, meg be tud esni E alá is...
Jazz-nél ugyanez. Sokáig azt hittem, nem is jó a "csóróságjelző" lámpám. Később kiderült, hogy mégis. Tényleg 8 liternél villan fel, de olyankor a mutató már teljesen nullán van. Csak én ezt sosem várom meg.
Egyébként ez a tartály szabálytalan formája miatt van, éppen ezért néhány motornál csak ilyen jelképes szintjelző van (pl. Yamaha MT-10 vagy BMW F800-as széria).(#35487) Krisztián: Az már szoftveres probléma, ahogy írtad is. A VW-csoportos autóknál pl. be lehet állítani valamennyi korrekciót, de az sem lesz egyenlő azzal, amit a kúton számolsz, mert az autó mást is figyelembe vesz, nem csak az üa. mennyiségét és a megtett km-t.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kicsirics77 #35527 üzenetére
Egyáltalán szabályos így hátul? Előre tudom, hogy lehet így (term. a légzsák kikapcsolása után).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz KubanitoS #35540 üzenetére
👍
Én most ilyeneken gondolkodom.
-
tboldi
nagyúr
Mindenki nyugodjon meg, nagy valószínűséggel maradni fog még a Jazz pár évig.
Sza_Sa: Limited Slip Differential, gyengébbek kedvéért sperr.
Krisztián: Ha mindenképp gyorsulgatni akarnék, akkor inkább valami kétkerekűt választanék.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Projektor topic
- XPEnology
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Autós topik
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- OLED TV topic
- További aktív témák...