Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
A Jazz-nél a gyári előírás a prémium 95, de érezhetően jobb a 100-assal. A Honda topikban Qru-val arra jutottunk, hogy az lehet a titok nyitja, hogy német piacos az autóm és az itthoni 100-as minősége (nem oktánszáma!) felelhet meg az ottani prémium 95-nek. Érdekes módon az itthoni Jazzeknél nincs prémium előírva, jó a puruttya 95-ös is a gyártó szerint.
Egyébként mindig Shell-t tankolok.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Harkovz #34044 üzenetére
Én cseréltem mindent, bár én maximalista vagyok. Még a hátsókat is, pedig azokat nem lett volna muszáj.
Összes tárcsa és betét Zimmermann lett, 51k volt a Kauffernél (Honda Jazz-re). Elégedett vagyok velük, qrvára fognak, méghozzá csendben.A Brembót passzolnám, az olcsóbbakról sok rosszat hallani.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Padre81 #34181 üzenetére
van egy ezres SV-m, ha örömködni kell
Akkor szeretettel vár a motoros topik!
-
tboldi
nagyúr
válasz dReFiX #34361 üzenetére
Korábban írtam neked, de úgy látszik, elkerülte a figyelmedet.
-----------------------------
Egyébként most úgy néz ki, hogy ha veszek is S-Cross-t, akkor valószínűleg csak tavasszal. Még alkudozunk egy kicsit a MABISZ-szal.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Napfénysüti #34420 üzenetére
Tudom, hogy VTI-d volt, de a turbó az turbó. Ha egyszer kipróbálnál egyet, soha többé nem akarnál szívót.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #34505 üzenetére
A WagonR-en nálunk sem volt túl jó az aftermarket Valeo (a gyári is Valeo volt, az több évig bírta), de a Jazzen meg vagyok velük elégedve. Nem tudom, mikor rakta fel az előző tulaj, és azt sem, hogy pontosan melyik típust. Én már ezekkel vettem az autót februárban, még most sincs semmi bajuk.
Bosch-t még nem próbáltunk.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nem tudom, említettem-e, de most autószerelő tanfolyamra járok szombatonként. A mai gyakorlaton amíg a többiek egy Renault Cliót kuplungoztak, addig én az egyik társamnak segédkeztem egy '93-as, 1.3-as, 8 szelepes Swift vezérléscseréjében. Elrontani sem lehet, annyira faék egyszerűségű az a motor.
-
tboldi
nagyúr
válasz Padre81 #34554 üzenetére
Ne kelljen már iphone-ra váltani basszus, de látszólag azt minden támogatja.
Ájfonosként mondom, hogy igen, látszólag. Az Apple CarPlay sok mindenre nem jó. Pedig egy Waze tök jó lenne, de csak az Apple saját térkép appját lehet használni, ami meg olyan, amilyen. A többihez (hívások, zene) meg elég a bluetooth is.
Amúgy egy apk-t kell telepíteni csak, és elvileg jó lesz.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Szerintem meg #csakamotul.
-
tboldi
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #34608 üzenetére
Nem tudom, nem ez volt-e az a Swift Sport, amit én is nézegettem egyszer a Hahu-n, egy bajai kereskedésnél. Az is fekete volt, és az 57k km is gyanús.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
MaTegnap elvittem a tanfolyamra a WagonR-t, hogy rázópadon megvizsgáljuk a futóművét. Lassan 14 éves az autó, minden futóműelem gyári és 123k km után is rendben vannak... Leszámítva a hátsó lengéscsillapítókat, mint kiderült. A bal 25%-os, a jobb 19%, szóval hamarosan csere. Az elsők még jók, de apumat ismerve lehet, hogy azok is újak lesznek.És
holnapma sort kerítünk mindkét autó mosására, ha nem fog esni.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Nemo1001 #34624 üzenetére
Nem tudok, mert egyrészt nincs Swift a háznál, másrészt a guglin sem találtam megfelelő képet. A légszűrőház és a szelepfedél között van.
De mint írtam, közel sem biztos, hogy ez a baja, az interneten keresztül nem nagyon lehet autót diagnosztizálni. Autószerelő-tanfolyamra járok, ott volt egy Swift hasonló tünetekkel, aminél éppen ez a szelep volt a probléma. El volt törve, a rácsatlakozó cső pedig a szabadba lógatva.