Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Nem vagyok egy motorgyilkos amúgy - 2000nél váltok a régi Swiftnél...
A túl alacsony fordulat sem jó.
Persze nem azt akarom mondani, hogy forgassuk el tiltásig (főleg nem egy még hideg motort), de nyugodtan maradhat 2000-nél a fordulat, nem kell elváltani, hogy aztán 1100-1200-on küszködjön a motor.
A WagonR-ünk pl. - hogy ne mindig a Jazz-zel jöjjek - 4. fokozatban kb. 55-tel megy 2000-nél, és nem szoktam 5-ösbe rakni.
De hogy a kérdésre is válaszoljak, manapság már nem igazán kell a motorokat bejáratni, de a biztonság kedvéért az első pár ezer km-en még ne nyúzd annyira, valamint lehetőleg ne menj huzamosan konstans fordulatszámmal.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz blakey #30309 üzenetére
Lennél szíves erről konkrétabban írni (vagy akár más, aki a közelmúltban vett új Vitarát vagy S-Crosst)? Egy link is megfelel.
Soha nem hallottam még ilyenről semmilyen gyártó esetében, hogy le lenne szabályozva egy motor az első néhány ezer kilométerén. Persze nem zárom ki egyáltalán, hogy van ilyen, de furcsállom, főleg közlekedésbiztonsági szempontból (mondjuk egy előzés közben ha "elfogy az erő", az okozhat meglepetést).
(#30312) kisza25: Köszi a kiegészítést! Gondolom, annak szántad, mert én is leírtam, hogy ne pörgesse revlimiten.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #30399 üzenetére
EBC Yellowstuff betétek + EBC Turbo Groove tárcsák + Motul RBF660 fékfolyadék
Ha ezeket bepakolod, nem lesz többé gondod a fékkel.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #30536 üzenetére
Amint sz.gép elé kerülök, rakok fel képet.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #30536 üzenetére
Ilyen az ülés: 01, 02, 03, 04, 05, 06
Ezek a képek közvetlenül a vásárlás után készültek februárban, azóta tisztább a beltér, de most nem is az a lényeg. Csak a vezetőülésen látszik kicsit a (vélhetően valós) 120k km. Picit bolyhos középen, meg gyűrött a széle a ki-beszállásoktól, de abszolút vállalható.
Ja, és a szőnyeget is kicseréltem azóta szép újra.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #30546 üzenetére
Pedig a megnézett Jazzek kb. 80%-ában ugyanilyen volt az ülés.
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #30550 üzenetére
széthajtás ellen praktikus, alapból nem lehet padlógázzal közlekedni
Ja, 13 év és 115k km után is olyan, mint az új. Pedig az utóbbi 5 évben napi melóbajárósként van használva (pontosan ezért van az ülésen is dupla huzat pluszban).Egyébként is vissza kell valahogyan fogni azt a 93 vérmes pacit, különben elszabadul a pokol.
szerk.: Viccet félretéve, semmi gond a pedálok lenyomásával, odáig csak 1 réteg szőnyeg ér fel.
szerk. 2: Ezt meg csak úgy.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #30554 üzenetére
Amikor ~15 éve ez a garázs épült (ami amúgy egybenyitott, 7*7 m^2-es), akkor még egy 343-as Volvónk volt, amit elég sűrűn kellett szerelni, hála a Renault-motornak.
Aztán 2004-ben jött helyette a WagonR, egészen idén februárig az is a szerelőakna felett állt, míg a másik oldalon a biciklik, illetve szintén 2004-től 2012-ig egy Puch Maxi S moped (konkrétan ez volt), 2012-től 2014-ig egy MZ ETZ 125, majd 2014-től idén áprilisig egy Honda CB500X (2015. júniusa óta gtk-san). Februárban megvettük a Jazzt, ezért összébb kellett pakoljunk mindent, és így sikerült. A Jazz 33 centivel hosszabb, úgyhogy az került jobbra, ahol több hely van, a WagonR meg balra, előtte a biciklikkel.
Csak azt nem tudom, hogy ha meglesz az új motorom, azt hová fogjuk rakni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tom1939 #30565 üzenetére
Tegnap mentem az autómért a móvári Suzukihoz (polírozás, illetve alváz- és üregvédelem volt), és állt a szalonban egy szürke és egy kanyonbarna S-Cross. Az a szürke annyira semmilyen, nem tudom elképzelni, hogy az kinek tetszhet.
Én vagy ebben a “kolbászzsírban” vagy indigókékben választanám.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #30581 üzenetére
A Drivvo hasonló, bár még sosem használtam.
(#30582) tboy93: Engem sem érdekelne, ha adnának egyet csak úgy, nem utasítanám vissza. De alapvetően én szeretem a színeket.
(#30584) Krisztián: 6 év Android után váltottam iOS-re, mert qrvára megutáltam.
Egyébként a pokolra fogok jutni, mert pc master race is vagyok, meg dirty mac peasant is.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz M_AND_Ms #30613 üzenetére
Az én esetemben nem büntették meg pluszban gyorshajtásért a szembejövő autóst.
Egy kanyarban a sebesség miatt (120-130 km/h 90-es szakaszon) nem tudta tartani az ívet, átjött a szembesávba és elütött engem, a szabályosan (80-90-nel) közlekedő motorost. Ennek ellenére csak a súlyos sérülések okozása miatt kapott 250k-es büntit, mást nem.szerk.: Az egyik előző hsz-omban szerepelt a gtk-s CB500X, az ennek az eredménye volt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #30667 üzenetére
Ma én is láttam egy szürkét az úton, lehet, hogy pont azt, amit még pénteken a szalonban. Még mindig nem tetszik ez a szín.
Itt egyébként a GD Jazz vált az utcakép szerves részévé. Az utóbbi hónapokban eléggé megszaporodtak a városban. És nem csak az van, hogy jobban figyelek rájuk, mert hogy én is ilyet hajtok, hanem sokat most helyeztek forgalomba P**-rendszámmal.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Horpadást nem látok, csak a fényezésbeli sérülést, úgyhogy:
1. Próbáld meg nedves ronggyal óvatosan letörölni, hátha csak az oszlopról maradt ott valami
2. Ha ez nem jött be, akkor gyári javítófestékkel bepingálni, 4-5000 szokott lenni
3. (Opcionális) Mannol polírpaszta készlet, Kauffernél 1200 Ft[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Napfénysüti #30703 üzenetére
Más világ a VTI-hez képest, az biztos.
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #30756 üzenetére
Múltkor láttam egy ilyen kombi Fókát fehérben, ültetve, arany színű felnikkel. Jól nézett ki így, de a műszerfalra nincs mentség.
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #30784 üzenetére
A 370Z nem szívó (gyárilag)?
szerk.: De az. Akkor annyira nem durrog, kivéve ha elég meleg a kipufogó és elégetetlen üzemanyag kerül oda.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #30791 üzenetére
Nálunk a WagonR még soha nem dobott P0420-at, pedig ez is M13A. Arra nem emlékszem, hogy valaha lett volna benne 100-as benya, de most már néhány éve kizárólag Shell V-Power 95-öst tankolunk.
szerk.: Viszont a Jazzbe legutóbb 100-as V-Powert tankoltam, az sem dobott még hibakódot ~100 km alatt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Kár, hogy nincs iOS-re. Pedig ha már megvette a Sygic, igazán megcsinálhatnák. Alternatívaként van Drivvo, ami funkcionalitásban ugyanaz, de valahogy a Fuelio jobban bejött. Azóta, hogy elhagytam az Androidot, nem is logolok.
#szarájfón
Mondjuk a Jazz konstans fél literrel mutat többet, mint kiszámolva, úgyhogy így is tudom, hogy mennyi valójában.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #31100 üzenetére
a motor körül elég sok Bosch részegység van, jelentsen ez akár jót, akár rosszat
Én bizakodó vagyok, ha már a 2.2-es Honda dízel (7gen Accord pl.) is Bosch befecskendezőrendszert kapott, és a mai napig az egyik legmegbízhatóbb dízel motor a világon. Ebből kiindulva talán a Suzuki sem nyúlt mellé.
-
tboldi
nagyúr
Nekem tetszik, még így sárgában is. A felni valamilyen szinten hasonlít az enyémre.
-
tboldi
nagyúr
Még ha nem is hasonlítanak egymásra igazán, nekem mégis az Audi Q2 jut az új SSS-ról eszembe.
-
tboldi
nagyúr
válasz kiskun968 #31141 üzenetére
Amikor új hozzászólást írsz, akkor itt betallózod a képet és rányomsz a feltöltésre.
Majd miután feltöltötte, az alábbi két gomb valamelyikével beszúrod a szövegbe attól függően, hogy rendes képként, vagy egy arra mutató linkként szeretnéd megosztani.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Remnant II
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Háztartási gépek
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Argos: MuzsikAI
- Android szakmai topik
- További aktív témák...