Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #61039 üzenetére
Vagy a duna budai oldalán esztergom felé a 11-es úton. Nem tudok arrafelé úgy menni, h ne lenne baleset. Autós-motoros-bicajos. Gyönyörű.
-
ncc1701
veterán
válasz tatararpad #61139 üzenetére
Összes autómat 2.5-re fújom körbe. Sőtt, ha gyárija 2.5, akkor 0.1-el többet teszek bele, úgyis kicsit engedni fog. Gumin ilyen jellegű kopást életembe nem tapasztaltam.
A túl nagy nyomás 4 bárnál kezdődik. -
ncc1701
veterán
válasz Qtya123 #61160 üzenetére
Én akkora ökör vagyok, h még nyaralásra is viszek autós porszívót, műanyag ápolót, vödröt, és mikroszálas kendőket. Egyszerűen zavar, ha retkes a kocsi belülről. Asszony szerint szakemberhez lenne érdemes mennem, de van több autós haverom, aki ilyen.
De az evés is ilyen. Asszony is múltkor kirinyálta, h meleg van, ne álljunk meg, csak ezt a csokit, és vigyázni fog. Ja. Utána 3 helyen is volt csokidarab belemasszírozva az ülés kárpitba. Sohatöbbet. -
ncc1701
veterán
válasz Cunaja #61199 üzenetére
Szerintem vacak a gyári váltó olaj. Érdemes mielőbb lecseréltetni a benne levő olajat, mert szar. Én castrol valamit szoktam belerakni, 40ekm amúgy is a periódusa. Nekem legalábbis csere után sokkal jobb lett a váltási érzet, sokkal puhábban vált.
Az mit jelent, h 3000 fölé nem forog? Üresben nyomod a gázt, és ott letilt? Ez igen furi. Enyémnek nem tudom, hol a tiltása, de 6000-nél még nem tilt.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #61218 üzenetére
Haver valami 150k körüli összeget mondott kerámiáztatásra, mikor vette a mazda6-osát. Valami 2 évente viszi vissza. Bővebbet nem tudok. Nyilván úgy kezdődik, h valami alap polírt kap a történet.
Az opelom meg jó ha van 3 hetet utcán egy évben, arra max viasz megy. Jövő héten megyünk szlovéniába (onnan horvát tengerpart-olasz üzletek, a minőségi kaja miatt), kerül bele vagy 2ekm.
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #61248 üzenetére
Japán autóknak vékony hagyományosan.
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #61258 üzenetére
Mondok egy csúnyábbat. Itthon a kertben 2 autó áll egymás mellett: yaris II 2008, swift 2019. A swiften van 7-8 pukli a jégtől, a yarison egyse. Mondjuk az 200 kilóval nehezebb is. Festék, lakk is masszívabb rajta.
-
ncc1701
veterán
válasz tboldi #61260 üzenetére
Jó is az, férfias munka. MI ilyen időben csináltuk a tetőt, az is fincsi volt, sok árnyékot nem kaptunk. Utána nyáron tettem a tetőtérbe a kőzetgyapot szigetelést. Annyira meleg volt a tetőtérben, h kellemetlen volt fogni az alu létrát.
Yarison nem tudom a rétegvastagságot, nincs műszerem.
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #61267 üzenetére
SOkan csinálják azt, h a gyári új autó mociháztetejére fényezővel még rányomatnak pár réteg lakkot.
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #61316 üzenetére
A második olajcserénél jeleztem a márkaszervízben, h nyöszög valamelyik szilent jobb hátul (30ekm-ről beszélünk). Ekkor közölték, h az nem garanciális gond. Én arra számjtottam, h elnézést kérnek, és megcsinálják.
Na, innen a szerelő havernál van szervizelve a kocsi, be is pecsételi, ügyvédek szerint sem kötelező márkaszervízbe hordani a vasat a gari miatt. Én is nyugodtabb vagyok, mert egy profihoz viszem a vasat, nem egy alulfizetett alkalmazotthoz.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #61329 üzenetére
Baromira nem érdekel. Én pont olyan ember vagyok, akik rohadtul vigyázok a kocsimra. Nem megyek gödörbe, ilyesmi, ez szimpla gyártási hiba, elvárom, h elnézést kérjenek, és csinálják meg. Azóta a szerelő haver mondott cifrábbakat is, és leesett, h a gyári gari lófaszt sem ér.
Elmagyaráztam nekik, h az előző cégautóm egy toyota yaris volt, az 13 éves koráig, 385ekm-ig volt nálam, végig márkaszervízben volt szervizelve, tegyék össze a matekot, szerintem anyagilag megérte volna egy 8eft-os szilentet kicserélni. Szög egyszerű a hűtsó futómű, ennél faékabb már csak egy trabant/lada. Nem egy 6 lengőkaros alu független mekperszon csoda. Most tessék, bukták a karbantartásból befolyó pénzeket. Ezt sztem méltányosságból is megcsinálhatták volna.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #61349 üzenetére
Szerintem nem pénz kérdése, csak nem akarja, h kókányoljanak a szép új kocsin.
-
ncc1701
veterán
válasz Cunaja #61356 üzenetére
Tetszik.
Bár a gyári felnivel még mindig nem tudok megbékülni, nekem nem gyerebe. A két ajtó között jól látom, h van gumi? Enyémben még nincs.
Ja, a műanyagokat is ápold valamivel, ne mattuljon le. Holnap indulunk a tengerparta az insigniával, én is viaszoltam ma szépen, a lámpákra 3x rámentem. A kilátszó gumi alkatrészeket szilikon zsírral átkentem, gumikat gumi áploóval befújtam, műanyagokat műanyag ápolóval átkentem. Asszony csak fogja a fejét, h mi a sz@rt tudok szöszölni egész nap az amúgy patika tiszta kocsin.
-
ncc1701
veterán
Milyen autó, mennyi ideje van nálad?
Amúgy a szűrőkön, ilyesmin én nem spórolnék. De 15e-nél kb csak olaj+szűrő csere van, kivéve, ha megvolt az 1 év, mert akkor levegő+pollen szűrőt is illene cserélni.
Kevesen tudják, de nem feltétele a garinak az, h márkaszervízbe vidd, egy általános szervizes szakember is pecsételhet a füzetébe. És ott a szám is kicsit más lesz. -
ncc1701
veterán
válasz Cunaja #61569 üzenetére
Ezt a tolást nem eröltetném, ilyen kis gyöszöket forgatni kell, hogy rendesen menjen. Bár ugye minden relatív.
Nekem kell egy kis idő, míg az opelből átülve hozzászokok, h ez a bizony nem megy. Úgy. Azzal nem gond pályán gyorsulni, a suzukinak kell a lendület.
Havernak van egy nissan gt-r-je, még húzott is rajta pöppet, mert a gyári mittomén 550 paci kevés volt, és nem ment. Szerinte.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Szerelő haver azóta hanyagolja a bárdi/unix párost, h az az alkatrész, amit én beszereztem autodoctól 51-ért, neki 65e-ért akarták adni. Meg rengeteg ilyen példát mutattam már neki.
Btw tuti nem ingyen szállítanak a fentiek sem házhoz, mert ő speciel el szokott menni reggel a cuccért, ha kell. -
ncc1701
veterán
A 2019-es K12C motoros swiftnél mennyire reális az a 120ekm-es vezérlés csere? Érdemes előrébb venni, van erre tapasztalat?
-
ncc1701
veterán
-
ncc1701
veterán
válasz racerx #61714 üzenetére
A 2.0 dízel insigniám is evett már egy 250km-es szakaszon 4.7 litert átlagban. De az egy 90-es limites sík szakasz volt, tempomat 100-ra állíva. Kiváncsi voltam, hát kiálltam mégegyszer tankolni.
De ez kb az abszolút minimum, ennél vagy 2 literrel több lehet az átlaga.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz zsolt19900 #61717 üzenetére
Igen, az ember várja a menést, csak az nem jön el. Nekem is kell pár nap, míg átszokok a dupla paciról erre.