Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #49477 üzenetére
Az tény, h 2019 elején 3.1-ért baromi jó vétel volt a kis 1.2-es GL swiftem.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz simonjoe #49578 üzenetére
Nem kötekedésből írtam. Insigniámhoz nekem is el van dugva egy ebay link, abban még hagyományos izzó a nappali menetfény, annak a helyére kell spec led, amire nem ugat a vas elektronikája. Majd valamikor megrendelem, bár nem csicsázás végett, csak abban a kocsiban katasztrófa égőt cserélni. Nem is értem, h akkora motorháznál erre nem tudtak figyelni tervezésnél...
-
ncc1701
veterán
válasz salieri. #49601 üzenetére
Ja, ha pénzzel akarod megoldani, akkor ja. Szerencsére kb nulla szakértelem, és tudás kell hozzá, csupán kis akarat, meg szándék.
Csáposra feldobod, lecsiszolod a rozsda nagyját. Utána 2 réteg korant, majd lemaszkolsz mindent, és hazamész aludni. Másnap fogsz 2-3 doboz Dinitrol 4941/car alvázvédőt, lefújod vele. Futómű elemekre meg nyomatsz fekete festéket. Majd mikor beszáradt, leveszed a maszkolást. Üregvédelmet nem feledni, ehhez általában ki kell venni a doblemezeket, h hozzáférj a kupakokhoz. Ja, szóval ez 2 nap, és piszkos lesz a kis kezed. Már nem egy autón csináltam, cserében hanyattesik, aki alulról megnézi, h wtf, ez nem így szokott 10-en évesen kinézni.
Ja, s sokkal egyszerűbb megelőzni a bajt, mint vívni a rohadással. Mert ott már kell hozzá eszköz, h kivágd a rohadó elemet, becsinálj hozzá ép lemezt, ezt nem akármilyen heggesztővel tudod megvarrni, utána pedig fényezhetsz flakonból. Úgy, h jó is legyen.
Vagy eladod a kocsidat pár évesen, és nem foglalkozol az egész témával.
[ Szerkesztve ]
-
-
ncc1701
veterán
válasz Pixelekkel #49676 üzenetére
Márkaszervízben észre sem veszik, h lecserélted a váltó olajat. Kék menetrögzítővel kend vissza a gyári csavart betekerésnél, és csókolom.
-
ncc1701
veterán
-
-
ncc1701
veterán
válasz TommyY2 #49809 üzenetére
Én csak abból tudok kiindulni, h az olaj akkor fárad, mikor, és ahol hőterhelést kap. Az meg a fékeknél van, ezért is van, h az első fékcsőből több retek jön, mint a hátsókból. És ahogy töltöm utána, úgy az abs kockába is muszáj, h valamikor, valahogy új olaj kerüljön. De ez csak az ócska paraszti logikám, érdekelne egy olyan ember tényállása, aki konkrétan tudja, mi-hogyan működik.
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #49878 üzenetére
Működni fog a pótkerekes trükköd szerintem. De azt is szokták, h út szélén levő víz elvezető vályu fölé állnak a kocsival.
Amúgy vannak elbaszott konstrukciók. Az inisignián plö csak csáposról, vagy aknáról lehet cserélni motor olajat, pontosabban annak a szűrőjét. Kapna tölem a f@szkorbáccsal, aki így tervezte a mocit...
-
ncc1701
veterán
válasz Chereiose #49905 üzenetére
Brutálisan jól zabál, de az mondjuk tény, h már nem vagyok sztrítrészer hüjegyerek. Egy dolgot nem tud, autópályán ne akarj 150-el szaladni, mert akkor 7-8L simán. De arra még mindig a nagy dízel való.
Dugóban meg ugye egy autó végtelent is ehet, mert nem halad, a moci viszont jár.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #49919 üzenetére
2019-es.
-
ncc1701
veterán
2 literes díel Insignia is 5L körül eszik városon kívül, szabályokat betartva. Dízel, és benzin nagyon más.
-
ncc1701
veterán
Jogos, sajna benne van a pakliban. Dpf, kettőstömegő, magas nyomású injektorok. Plusz ez még automata váltós is, szóval bonyolult dög.
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #49968 üzenetére
Az 1 éves, 27e km-t futott autóm nyöszörgő hátsó futóművét is pont ott szarták le, ahol volt. Nem kell hanyattesni a garitól, ha nagyon nagy kedved, és sok időd van, lehet pereskedni. Szerelő span tudna mesélni dolgokat, sokan nem tehetik meg, h éveket pereskedjenek, mert az autó munkaeszköz, ezért az első ilyen esettől kezdve már nem is visznek márkaszervízbe kocsit. Mert a maaszek olcsóbban tud karbantartani, folyadékokat cserélni. Mondjuk fele áron. Amit itt megspórolsz, abból évek alatt összejön egy elég szép pénz az esetleges javításokra.
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #50024 üzenetére
SUV = magas kasztni, nagy homlokfelület, nagy légellenállás, tolja a szelet. Csodák nincsenek, ehhez energia kell, az meg üzemanyagból kell. Tessék venni egy dízel kombit, az 5 litert fog enni.
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #50041 üzenetére
Mert a konnektoros hibridek 1.5 literes fogyasztásai vs a valós 8-9 literes fogyasztása is elég érdekes téma. Szerintem a gyári adathoz nyugodtan hozzátehetsz 50%-ot, és még az sem kirívó eset.
Lehet én vagyok a hülye, de hatásfokon nem nagyon tudnak javítani, van egy növekvő homlokfelület miatti romló légellenállás, adott a sebesség, amivel az user menni akar (és már régen volt az, h 90-et ment a trabi, mert most már mindenki fix 150-el akar közlekedni), és ez meghatároz egy fix teljesítményt, amit a mocinak le kell adnia. És akkor még jön a városi üzem, ahol a tömeg számít, itt azért vannak javulások, lásd az alap swiftem 840 kilóját.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #50118 üzenetére
Gajdán doki ide vágó videóját amúgy javaslom.
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #50120 üzenetére
Szerelő haver a saját kocsijában duplán cserél olajat. Lecseréli, majd másnap megint.