Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
Ja. Új swiftbe milyen fagyálló való? A rószaszín etilén glikolos jó? Most vettem észre, h nincs maximumra töltve gyárilag.
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #48938 üzenetére
Előző Yarisomat is 2000 körül elváltottam, nem toltam neki. A gépet 385ekm-el adtam le úgy, h a motorhoz hozzá sem kellett nyúlni, ugyanannyit fogyasztott, ugyanúgy ment, mint új korában.
Szerintem az gyilkolja, ha alacsony fordulaton nyomja neki az ember. Amikor nyomni akarom, mert menés van, akkor hagyom pörögni, 5500-6000-ig simán, de még tiltás elött elkapcsolok. Ha csak simogatom a pedált városban, akkor kb úgy váltogatok, ahogy a vas a nyilakkal kéri. Ezzel is tartom a forgalom ritmusát a városban.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #49008 üzenetére
A 2019-es GL+ swiftem papíron 840kg (ebben benne van a 80kg sofőr, folyadékok, és fél tank benzin, mert szárazon ezek nélkül csak 720kg), és 90 paci. Szóval, elég meglepően szedi a lábát
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #49026 üzenetére
Minden autóban, minden váltóban kell cserélni, a gyártónak nem érdeke, h sokáig használd a vasat. Élettartama 60ekm/4év. Beszélgess egy váltó szerelő szakival, nekem elég drága volt megtudnom, h szükséges a csere, tanulj inkább a mások kárán.
-
ncc1701
veterán
válasz SyMbioTe #49030 üzenetére
Élettartamnál plö oda szokták írni, h kuplung cserénél kell cserélni olajat benne. De aki engedett már le használt, égett, fekete, büdös olajat a váltóból 40-60ekm után, az centire tudja, h ennek nem úgy kell kinéznie. Swiftből is állat ronda olaj jött le 40ekm után.
-
ncc1701
veterán
válasz csubuka #49100 üzenetére
Ne vidd 15ekm fölé szerintem, nem éri meg.
Pálya sem egyértelmű, h 110km/h-ra gondolsz, vagy 180-ra, mert elég kevés olaj van a rendszerben, nem tudni a hűtő hogy van méretezve, simán megéghet az olaj. És sem olajnyomás, sem olajhőfok mérőd nincs gyárilag (egy qrva rejtett menüben eldughatták volna azért).
-
ncc1701
veterán
-
ncc1701
veterán
2019 áprilisi a vas, mingyá jön a 45ekm-es szervíz. És 3 autó van a családban.
-
ncc1701
veterán
ODB2 csatin elm327-es kütyühöz milyen appot ajánlotok, ami tud hibakódot kiolvasni/törölni?
-
ncc1701
veterán
válasz Szilágyi84 #49220 üzenetére
Csavard fel a zenén a hangerőt. Nekem jobb hátul nyüszög a futómű, de nem foglalkozom vele, pedig 2 éves sincs avas. Márkaszervíz sem foglalkozott vele, jó az úgy. Majd most havernál mikor olajat cserélünk, telibefújom szilikonnal a szilentet.
-
ncc1701
veterán
válasz Szilágyi84 #49225 üzenetére
Relatív, h új 2019 áprilisi. Hidegben úgy nyüszög a jobb segge, mint egy 20 éves csotrogánynak. Volt itt a fórumon még valaki, akinél ugyanez van.
Cégautó, úgyhogy én leszarom. Se a főnökömnek, sem nekem nincs idegrendszerem ügyvédezni, fenyegetni őket, úgyhogy az első 15 ezres márka szervíz látogatás volt egyben az utolsó is, könnyes szemmel megváltunk egymástól, azóta szerelő haverhoz hordom a kocsit. Nézegettük alulról a jobb hátsó futóművet, igazából egyszerű, mint a faék, egyetlen szilentet kellene kicserélni, de pont lesz@rom. Majd ha melegben is nyüszögni fog. Magasnyomásúval kimosva, szilikonnal befújva egy ideig csendben van. Szerelő span mondott enné cifrább sztorikat is, mikor a márkaszervíz nem tartotta be a garit, én még ezzel jól is jártam.
Majd ha lesz valami visszahívás gyári szám alapján, akkor kicserélik.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Szilágyi84 #49232 üzenetére
Ne érts félre, nagyon fasza, finom kis autó. És mivel sima 1.2 szívó, ezért egyszerű, mint a faék. És ami egyszerű, az többnyire megbízható is, nagyon szeretem ezt a vasat.
Az, h hátul nyüszög, nem téma. Ha nagyon zavarna, belekerülne egy másik szilent, munkával lehet vagy 25eft. Soha ne legyen nagyobb baja egyik autómnak sem. Nem lóg amúgy, nincs kiszakadva, elkopva. -
ncc1701
veterán
-
-
ncc1701
veterán
válasz pető bá' #49323 üzenetére
Szerelő haver úgy van vele, h régen ketten dolgoztak, de most már vagy 10 éve egyedül van. Gondolom az is segítség, ha tud valakivel dumálni. Pláne az, ha nem egyedül kell csinálnia.
Mondjuk a suzukin/yarison nincs sok teendő, csak a kopó-fogyók, meg a folyadékok cseréje.
De az insignia más, az ad mindig feladatot. Most a generátorral opok, időnként valamiért 14.7V helyett csak 13.7V van, asszem megint leszedjük a generátort, és visszaviszem a szakihoz, pedig elvileg fesz szabályzót is cserélt benne. Aztán rendeltem ebayről olajfelszívó cső tömítést (ez a konstrukciós hibája a 2 lityós dízelnek), de ez fém tömítés, nem gumi, ergo örök darab, de ehhez karter le kell majd. Utána meg észrevettem, h ül a segge, hátsó rugók csere, meg ha ott vagyunk, akkor tuti lesz 1-2 szilent is. Lámpákat is ki akarom venni polír+lakk rájuk fér. EGR szelep+környékét lebontani, takarítani, MAP szenzor, légtömegmérő, folytószelep, vagy mi dettó. Na, szóval, van mit tenni vele, nem egy japán autó. -
ncc1701
veterán
válasz simonjoe #49328 üzenetére
Van gyári, gyári dobozban. És van az a gyártó-beszállító, akitől a gyár is veszi, ez általában olcsóbban adja ugyanazt, max a gyári logó nincs benne. Vagy ki van csiszolva, mint plö a ford fiesta hátsó lámpából. Természetesen ugyanaz. De a bárdi/unix is jelöli, h milyen minőségi kategória az alkatrész.
-
ncc1701
veterán
Olajat, olajszűrőt, meg levegő szűrőt cseréltünk ma 45ekm-nél. Váltó-fék olaj megvolt 40e-nél. Na, amilyen fekete olaj jött le, tudom, h 20ekm a periódusa, de gondolkodom, h a 15ekm is sok neki.
-
ncc1701
veterán
Ezt én mind vágom, de meglepően mocskos volt. Van dízel vas is nálunk, az mondjuk brutális. Bár azzal megyünk évi 5 ezret, úgyhogy abban 5 ezrenként van cserélve.
-
ncc1701
veterán
Régen fikáztam az automatát, de azért közben rájöttem, h jó dolog az.
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #49439 üzenetére
Hát... Ez most pont nem nyert. Én is erre tippeltem volna, de nem. Melóhely miatt maglód -m0-m3 bevezető köröket nyomok, az 30km egy irányba, és 10-15km-nél kissebbet nem nagyon megyek vele. Az mondjuk tény, h olyan, h beülök, és lemegyek sopronig 140-el, mostanában nem volt.
-
ncc1701
veterán
válasz Nirvatti #49462 üzenetére
EU téves környezetvédelmi szabályozása (ugye zöld rendszámos 2 tonnás SUV az ok 50km vellany hatótávval, ami amúgy 10L alatt nem eszik, és sosem tölti a tulaj, de a sima szívóbenzin 840kilós swift a 4-5 literes fogyasztással már fújj-fújj), meg hát igazából eurós árat kell nézni, és a forint nagyon penge mostanában (1 év alatt 10%-ot gyengült).
[ Szerkesztve ]