Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz Montesantos #44521 üzenetére
Amikor anyának néztünk kis autót, akkor nagyjából leszűkült a kör swiftre, yarisra. Végül yaris lett, ott egy picit rugóztam rajta, h az 1.33-as auris mocis legyen, 6-os váltóval, de szembe jött egy klasszikus 1.3-as, nagyon kevés (valós) futott kilóméterrel, szép állapotban, kihagyhatatlan volt. Most már örülök neki, akkor még nem borult az 1.33-as bili kifele.
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #44535 üzenetére
A Yaris st-ben is 1.8 vvti van, nem?
Egy bontott mocc számomra mindig is nagy lutri volt. Szétszedni, kicserélni, amit ki kell, összerakni máris ott a fél milla lazán. Nekem a megbízhatóság a legfontosabb egy autónál, bontott motornál már nem bíznék benne annyira, h küldfölre elinduljak vele. Plö.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Nirvatti #44565 üzenetére
Ok.
Sárfogót tuti pitiáner dolog felszerelni szerintem, de az oldalcsíkot könnyű elbökni, és nem lesz szimmetrikus. Ha nem akarod elbökni, akkor belekerül simán egy órádba. Ez utóbbi igaz lehet a sárfogódra is, amit érdemben csak úgy tudsz felszerelni, h kiveszed a kerekeket, azaz máris emelőzheted a kocsid. Megéri? Nekem nem érné meg.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Tigerclaw #44581 üzenetére
Már pár éve abszolút vállalhatók a jó 4 évszakos gumik, itthon nincs gyakorlatilag hó. Jégen meg csak a szöges gumi nem csúszik.
Én most vettem 4 télit, de ha lekopik a gyári nyári szett, akkor lejárom nyáron a télit, és váltok 4 évszakosra. Már vagy 8 éve 4 évszakost használok a kocsijaimon, teljesen jók. -
ncc1701
veterán
válasz Napfénysüti #44686 üzenetére
Fotóm momentán nincs, mert a swiftemet még nem tekertem körbe, de lehet válogatni. Ezek direkt kormányra valók, markolászásra.
-
ncc1701
veterán
válasz Napfénysüti #44695 üzenetére
Előző yarisom műanyag kormányos volt, arra simán feltekertem. Gondolkodtam a bőrözésen is, tudom, nem egy összeg, csak állat lusta voltam vele foglalkozni.
Bicaj nyergemen kellene bőröztetni a felületet, kezd elfáradni a rajta levő valami. -
ncc1701
veterán
válasz gyenesmartin #44796 üzenetére
Ugyan yaris, de volt olyan, h tankoltam, majd beálltam az iszonyat dugóba. Mire kiértem a városból (bp), 11L körül mutatott a gép. Pedig annak a 380ekm-es átlaga 5.3L volt.
-
ncc1701
veterán
válasz AMD Power #44809 üzenetére
Az egy fiatal autó. Az enyém 1994-es, valós 180ekm-el. Muternál pihen ponyva alatt a fűtött pincében. Csak szép időben veszem elő. Tudom, nem egy dodge charger r/t, de ez van. Igaz, én a ritka használat miatt csak shell vpower 100+-t öntök bele, évi pár 100km-re nem számít.
-
ncc1701
veterán
-nem akar várni
-nem turbósA magyar többségének nem kell a turbós mocc, mert csak felesleges probléma lehetőség. Maradnak a szívó benzinnél, amíg lehet.
És lássuk be, 20ekm-el egy garázsban tartott, karcmentes autó az gyakorlatilag új autó. A haver esőben, hóban ki sem vitte a fűtött garázsból, a kocsi mindig patika állapotban volt.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Hát. Kisturbósnak kiderült, h túl sok értelme nincs, kevesebbet sem eszik, csarébe bonyolultabb.
Részemről inkább Dodge Charger, R/T 5.7V8, 1969 körülről.
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #44872 üzenetére
Ha az a mazda teljesen rendben van, akkor én troli vagyok. Az összes ilyen mazda6 úgy rohad, h egy nagyobb fékezésnél fél kilóval lesz könnyebb. Mikor asszonynak néztünk használtat, akkor úgy voltam vele, h csak suzuki, vagy toyota, és elöbb vennék egy franciát, mint mazdát. A rohadó kasztnival már egy lakatos sem akar bíbelődni, inkább a töröttekkel foglalkoznak. Ami így rohad, az bontóba való, és annyit ér, amennyi a súlya. És ezzel közlekedni közúti veszélyeztetés. Nézd már végig, olyan szinten szét van rohadva az alja, h csoda, h nem esik ki a kereke. Rendszámot le kellett volna venni róla ott, ahol van. És az összes ilyen balesetveszélyes bontószökevényről is.
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #44876 üzenetére
Anya 8 éves Yarisát anno 3 éve megvettük 1.5-ért (valós 89000km-el), azóta összesen nem költöttem rá 250-et a kötelező márkaszervizekkel együtt sem, pedig az nem olcsó. Hibátlan a kocsi.
Alul kezdődő felületi rozsda volt csak, kapott 3 réteg korantot, és 3 réteg fekete festéket a futómű, az alváz pedig 3 réteg bitumenes festéket szpréből. Haverom emelőjén állt a vas, ráment 3 napom, nekem megérte, de így senki nem csinálta volna meg nekem pénzért. -
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #44881 üzenetére
Akkor alapjában véve egyetértünk.
Nem, a yaris nem ütött autó, direkt nem a kínálat aljára lőttem. Van a lökösökön pár kissebb karc, de az ugye műanyag, és nem érdekel, mert hát anya is szokott "érdekeseket" művelni, ezért meg sem csináltatom. Műszakilag patent, belülről patent, kasztni nem rohad sehol, nem volt törve. Nálam ezek alap dolgok, mikor kocsit veszek, cserébe elfogadom, h egy szép állapotú, (valóban)keveset futott autó drágább, mint a gatya.
Új hozzászólás Aktív témák
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős
- TEKA TZ 6415 elektromos főzőlap
- Suzuki Vitara 17"-os felni eladó