Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Kicseréltem a hagyományos helyzetjelzőket LED-esre, a difi:
Régi:
Új:
De felkapcsolt lámpa mellett is nagyon erős fénye van, simán nappali menetfény
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #27134 üzenetére
Ennyi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #27147 üzenetére
Elölről tetszik, hátulról picit gyagi Balenos beütése van.
De a legrosszabb az ára lesz majd...
jó lenne ha 3M körül lenne már használt Kizashi, simán érdemes lenne elgondolkozni rajta... nekem tökéletes autó lenne, pont ilyen kategóriájú autót akarok és mindenképpen benzinest, ami legalább 2 literes. Accord és Kizashi játszik ha a minőséget is nézem.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #27151 üzenetére
Az a baj hogy egy korrekt darab 4 misi, németből meg inkább 4,5.
Ez elég messze van a 3-tól és 4M-ért már olyan Accord van ami megszólal.. [link]
Gondolom alkatrészek is aranyárban vannak a Kizashihoz.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #27286 üzenetére
Megy a nagy sírás hogy milyen szegény ez az ország... aztán kb. minden nap látok a környéken zsír új, N-es rendszámú autót. Ez a 25%-os növekedés elég brutális szám. De látom is az utakon.
Vitarákat úgy viszik mint a cukrot és nem a fapadot... ahol 4-5 misit kicsengetnek egy új autóra, ott már ne sírjon senki hogy mindjárt éhenhalunk...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Levegőszűrőt amúgy ha nem koszos (vagy ha igen akkor átfújatom), kell állandóan cserélgetni? Mert én minden évben kicserélem, csak azt nem tudom hogy minek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Köszi, akkor cserélem továbbra is, csak kíváncsi voltam de akkor a gyári előírás se 15e km/ 1 év
Most lesz majd olajcsere, ~ 14e km után. Kivárom majdnem a 15e-t, ha már aranyárba ment bele a Sustina. Most is az megy majd bele, de 5W30 helyett 5W40.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboy93 #27296 üzenetére
Én az olajfogyásból arra következtetek hogy a melegoldali már híg a motornak. Bár valszeg tök normális hogy 13-14e km alatt a nívópálca min és max jele között kb. 1/3-ad úton van a szint. De eddig még ennyit se evett, pedig 5W30 volt eddig is adva neki, de ugye a Sustina magasan a leghígabb 5W30-as olaj. Nagy gond nem lehet szerintem, amig nem 10W-vel kezdődik a történet olyan meg úgyse lesz soha...
Olajszűrőből csak gyárit veszek már, múltkor is szar volt a Mann, másodszorra nem volt méretpontos.
hány km van az autódba? én most értem el a 175e-t
mod: céges autóm most írta ki hogy service, megnéztem a füzetét, 30e km-el (és másfél évvel) ezelőtt volt benne olaj cserélve, 1.5 dCi 120 ló - Nissan
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Hmm nem is tudtam hogy létezik ilyen viszkozitás Milyen márkából vettél ilyen olajat?
Már megvettem a Sustinát amúgy.
+ vettem ilyen ablaktörlőt, mert a kezdetben általam is dícsért Bosoko pár hónap alatt gumiból műanyaggá keményedett és vállalhatatlan lett így a tél középére... nyárra jön majd AeroTwin, addig jó lesz ez a Valeo, remélem..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #27308 üzenetére
Nálam olaj is fogy, meg a hűtővíz is
Utóbbi dühít is, amióta átmostam a rendszert és lecseréltem a 11 éves löttyöt, azóta már 1x lement maxról minimumra és azt a pár decit utána kellett töltenem. Nem értem hogy miért... mindezt kb. 8 hónap és 10e km alatt.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz domojko #27317 üzenetére
Igen, erre is gondolok.
Ha hengerfejes lenne a motor akkor az olajszint stagnálna vagy nőne.. meg miért is lenne az?Ha kifele tartunk majd a mínuszokból, átnézek mindent hogy nincs-e valahol nyoma szivárgásnak, de többször meg szoktam nézni a garázsban a járólapot az autó alatt, nem látom semmi nyomát szivárgásnak.
5W30ról visszamódosítottam a rendelést 5W40-re, kornelka megijesztett
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz wertigo1984 #27365 üzenetére
Ott van az említett hsz-ben is: [link]
Az én autóm 1.3-as.
domojko: korábban már volt erről szó itt a fórumban és az volt a megállapítás hogy nem megy sima kijelzőcserével, ezek szerint mégis
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Elmúlt 2 napban tudtam mérni egy korrekt vegyes fogyit:
20% város
30% közút (100 km/h)
50% pálya (120 km/h)3. tank Shell VP N+ illetve friss 5W40 Sustina - jól megy most az autó nagyon
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz domojko #27435 üzenetére
Tisztellek a vállalkozószellemed miatt, én nem bírom már az ilyesmit idegileg. Nagyjából:
1. szabály:
Az "ott bassza meg a kurva anyja!" mondattal minden munka befejezettnek van tekintve!
------------------------------------------------------------
2. szabály:
Erőkifejtés közben a fogaid között elsziszegett "a kurva anyád!" megtöbbszörözi az erődet!
----------------------------------------------------------
3. szabály:
Minden szerszám, ami szar, az egy "kínai geci"Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboy93 #27450 üzenetére
A kolléga nem olyan, csak szeret bütykölni
Hétvégén nézek megy egy teljesen ugyanilyen verdát: [link] csak első gazdis és fél misivel lejjebb van. Ha nem is lesz deal belőle, a Swift előbb-utóbb most már menni fog.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Igen, van ára és 9 éves autó.
De az egyik legbiztonságosabb autó a világon és olyan extra listája van amiről egy Suzuki álmodni sem merhet. És az ember egy idő után elér oda hogy kényelemre vágyik. Nagyon szeretem a Swiftet mert első autóm, de már 7 éve megvan és 12 éves lesz idén. Hosszú útra már nem kényelmes és nem is érzem magam benne biztonságban. És már gondolnom kell olyanra hogy gyerek, babakocsi stb.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Vannak, utánanéztem.
Volt Saab márkakereskedés tulajáé, egygazdás szalonautó.
Mindenre rögtön tudott árat kérdezni Pestről.De nyilván mindig kételkedni kell és fogok is mert ilyen vagyok. Át lesz nézetve és gondolva rendesen.
mod: amúgy C Vectra alkatrészei nagy részben csereszabatosak
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tothgera30 #27490 üzenetére
Azért nem mindegy hogy 2M vagy 2,8M... az nem kis difi.
De úgy néz ki hogy - legalábbis egyelőre - nem jön össze a Saab projekt.
mondjuk a linkelt Focust nagyjából semmit nem tud, főleg egy Saab-hoz képest - de tény hogy viszonylag új
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Teljesen megadta magát az ABS kocka az autóban, jégen darált egyet pár napja, akkor beesett a pedál és azóta se keményedett fel.
Ezzel a céggel van alakinek tapasztalata?
Ők lennének legközelebb hozzám.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ide viszem az autót pénteken, mert ez csak 40km-re van tőlem. Majd megírom a tapasztalatokat.
Viszont egyre inkább azt gondolom hogy inkább veszek 4-5M között egy új autót, minthogy vegyek egy 6-8 éves használtat 2-3M között.
Lehet addig kellene meglépni amíg van az 1.6 szívó Vitara, azaz nyárig.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz CoolBoy323 #27599 üzenetére
Ez teljesen normális, turbós autóknál jóval nagyobb a különbség város és közút/pálya között.
Gondolom, megy mint a disznó...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #27659 üzenetére
Egy jó barátom azért váltott Suzukiról, mert se a Vitaraba, se az Scrossba nem fér be egy babakocsi a csomagtartóba. Ha belefért volna, bármelyiket kihozta volna szalonból.
Ez is szempont (lesz előbb-utóbb). Főleg a Te korodban
Amúgy az Scross GL+ 1.0 boosterjettel nagyon jó vétel lenne. Ha nem lenne ilyen csúnya
Sok a lenne sajnos...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
ABS kocka kicserélve, fékfolyadék csérje + légtelenítés tisztességesen megtörtént. Egyelőre minden rendben van, remélem így is marad Fék nagyon szépen fog ott és úgy ahogy az meg van írva. ABS-t daráltattam párszor + még fogom is.
65 rugóba fájt, de evvan. Így jár aki hisz a pékeknek
Így legalább megtaláltam azt a Suzuki szerelőt akihez nyugodtan merem vinni az autót később is bármivel mert lelkiismeretesen és tisztán dolgozik.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Halver #27686 üzenetére
Igen, cserélve lett, de egy bontott felújítottra.
Maga a felújított kocka 55e volt, illetve a ki-beszerelés fékfolyadék cserével egy 10es.
160km-el többet kellett volna autóznom azért hogy Csömörön csinálják meg ugyanezt egy 10-essel kevesebbért, de nem éreztem biztonságosnak így pályára menni az autóval.
mod: az autó 2005.07-es, fékfolyadékot először másfél éve cseréltettem benne... késő volt nagyon...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #27722 üzenetére
Egy minimum GLX felszereltségű, rendes gazdás megkímélt 10 éves Swift-ért még mindig el lehet kérni 1,2 misit.
Egyik barátom 1,5m-ért adta el 2008-as GS-ét. Pár óra alatt...
Amúgy nézegetem az új S-cross-t, 1.0T GL+ nagyon jó vételnek tűnik... jobban felszerelt, igényesebb belülről mint a Vitara. Csak ne lenne ilyen csúnya az eleje
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Az én 2005.07-es GLX CD AC-mre lenne vevő bármikor 1-1,1M-ért.
Csak azt nem tudom még elönteni hogy hozzak ki egy új Vitarát/S-Crosst, vagy nézzek valami használtat max. 2,5M-ért. Oda még nem kéne hitel...
De olyan autót amit meg szívesen megvennék használtba, az 8-10 éves...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
1.4T motorral Scross-ban van már tapasztalat fogyasztásban?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboldi #27774 üzenetére
FB csoportban az egyik tagnak van egy új és városi használat mellett 5.6-ot mutat neki a BC. Amit én nem tudok elhinni, kb. 7 liter lenne a valós, tojásokon lépkedve 6.5.
1 litert szokott csalni a BC? Inkább felet nem?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Mindenki csak találgat, senki nem tud semmit.
Sok Suzukis a Mobil-ra esküszik, más meg Motulra, vagy ENEOS-ra. Szerintem ha be van tartva a 15e km/év, akkor nagyjából mindegy hogy mit öntesz bele. Sőt, ha lecseréled 12-13e km után, az a tuti. Én az ENEOS Sustina-t locsolom bele már évek óta, valszeg tök feleslegesen, vagy mondjuk 0.001%-al kevésbé kopik a motor tőle...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Hogy lehet valaki ennyire igénytelen? Így meghirdetni valamit...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section