Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Most múlt 7 éves az autóm, mikor érdemes ezekben akksit cserélni és milyenre? Még a gyári van benne
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10087 üzenetére
Érdekes dolgot tapasztaltam: elhasználtam két tank 95 V-Power-t, és végig rángatott tőle az autó, utána egy másik Shell kútnál tankoltam sima 95-öst, egyből ahogy eljöttem a kútról éreztem hogy teljesen megszűnt a rángatás. De korábban ugyanez előfordult már fordítva is... Amióta megvan az autó (2,5 éve) azt tapasztaltam hogy nem a márkát kell nézni, illetve az alapján nem lehet dönteni hanem meg kell keresni azt a kutat ahol a legfaszább a benya az autónak. Én a Szfvári TESCO parkolójában lévő Shell kúton tankolok, ott a legjobb a nafta. Nem csak olcsó, hanem általában bevásárlás után tankolok és kapok egy -10 Ft-os kupont is szal minőségi üzemanyagot tudok tankolni talán a legolcsóbban. Ami persze még így is kurva drága, de ez van..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10120 üzenetére
Bődületes OFF, de ha én most cserélnék akkor 2006+os évjáratú 3-as BMW-t vennék, 3 misi környékén már vannak korrektebb darabok
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Hali!
Szeretnék valami komolyabb hifit az autóba. De nem nagyon értek hozzá... egyik haveromnak úgy csinálták meg hogy kicserélték a hangszórókat meg a fejegységet + ment egy aktív mélynyomó az anyósülés alá. Mondjuk neki fontos volt hogy ne vegyen el helyet semmi a csomagtérből. Nekem viszont mindegy lenne. Mit tudtok ajánlani? Kb. 120-130K-m lenne rá első körben.
mod: Swift MK4-ről van szó (2006)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Hali!
Gondoltam hogy Rád számíthatok ilyen témában
Amit írtál, ezekről van saját tapasztalat is? Ez az Audio System kicsit noname-nek tűnik nekem, persze nem vagyok hozzáértő Erről az oldalról érdemes akkor mindent egyben megrendelni ugye?
Yt videó nincs a rendszeredről? Ha meglesz nekem is a cucc, talizunk
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Megpróbálom érthetően megfogalmazni a gondomat: van egy fekvőrendőr a munkahelyem mellett amin minden nap áthajtok. Ha kb. 15km/h-val teszem meg mindezt, akkor az első lengéscsillapítók (azok??) érdekeset "nyekkennek", ha teljesen lelassítok és semmit nem kell be-, illetve kirugóznia az autónak akkor semmi hang. Ez tuti nem normális, mert a rakás autót megnéztem, meghallgattam és zéró hanggal mennek át ugyanazon a buckán. Olyanok is mint az enyém (Swift MK4).
Az autó 7 éves és 105e km van benne. Mi adta meg magát? Mit kell cserélnem? 1 éve volt műszakin és akkor minden okés volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Szplöttyy #10387 üzenetére
Nem lehet hogy toronyszilentek?
1 éve mondta már a szerelő hogy érik a csere, és idén olajcserénél is mutatta hogy mozog a kerék.. csak mindig elmaradt. A 195-ös gumi és a nagyobb nyomtáv úgy látszik kinyírta a szilenteket, remélem csak ennyi a baja!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Lett volna lehetőségem lecserélnem az autót egy 2 évvel fiatalabb hibátlan állapotú G Astra-ra (családtagé, egy az egyben). Kipróbáltam, a csomagteret és a lágyabb futóművet leszámítva a Suzuki minden tekintetben oda-vissza veri azt az autót... motorikusan, váltóban és ergonómiában is!!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Mercutio_ #10426 üzenetére
Belső tér sokkal elavultabb, design nulla és kopnak a műanyagok, hiába puhák. Zaj minimálisan kevesebb jön be, de a kuplung és a váltó egy vicc benne. Mondjuk '98-as, csak sokáig gyártották ha jól tudom a mai napig is.
Nálam 7 év és 100.000 km után is olyan a beltér mintha a szalonból jött volna ki: [link]
Mondjuk ha jobban megnézem a motortér is olyan: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10456 üzenetére
Nem gondoltam komolyan természetesen
Most telenyomom mert kíváncsi vagyok hogy a téli gumi mennyit számít. Kisebb a futófelület ugyan (195->175mm), de tuti nagyobb a gördülési ellenállása és szinte teljesen újak még. Remélem ki tudom hozni 6 liter alatt
na azért sokkot ne kapjál bazze
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz bod101 #10475 üzenetére
Az okosok azt mondják hogy akkor kell cserélni ha megadja magát. Ami persze nem a legjobb mondjuk egy -20 fokos reggelen munkába indulva... én is le akarom cserélni, az enyém 7 és fél éves. Csak azt nem tudom hogy Ah-ban érdemes-e nagyobb kapacitásút venni mint a gyári, mert elég nagy az árkülönbség pl. 44 és 52 Ah között.
Neked is ezek vannak: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Hy!
2006-os Swift II-n szeretném kicseréltetni a hátsó ablaktörlő lapátot. Pontosabban leszakadt róla a gumi, de olyan infót kaptam hogy csak az egészet lehet cserélni egyben. Ezt csak márkaszervizben lehet? Mennyit kóstálhat?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz domojko #10514 üzenetére
Voltam ma a Suzuki König-ben és vettem csak gumit, már ki is cseréltem
mod: csak egy tipp: soha semmilyen vegyszerrel ne takarítsátok az ablaktörlő gumicsíkjait, mert én gumiápolóval végig mentem rajuk és utána azt hittem dobhatom őket a kukába... hangosak voltak, akadoztak, csíkoztak... aztán most hogy sokat mentem esőben és vagy 3-4x letisztítottam, most már olyan mint eddig volt..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10568 üzenetére
Szerelési könyvében benne van hogy pontosan mit kell csinálni. Swift II-nél elég szűkös ott a hely és elég erős a rugó ami a helyén tartja az izzót. Én anno amikor először csináltam eléggé megszenvedtem vele, de most már 3 perc alatt kicserélem a kettőt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Gratula
Mértem egy teletankos fogyit a friss téli gumikkal: 6,0l/100km
1/3 város, 2/3 közút óra szerint 60/100km/h, de volt egy-két 160-170 is benne és viszonylag sok hidegindítás mert 20 nap alatt ment el az egy tank és reggel, este használom kb. 20-20km-re
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10806 üzenetére
Kérdés hogy az autóm milyen adatokat tud szolgáltatni, mert a kütyü tuti hogy okosabb
simán elképzelem magamról, hogy hazaérek melóból, és este 10kor nekiállom nézegetni a telemetriát
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hossszú #10810 üzenetére
Ez kevés az üdvösséghez, kérni kell szervizben egy klímatisztítást ami nem merül ki annyiban hogy tele fújják habbal a rostélyokat, már ameddig ugye beér a cső. Én is próbálkoztam ezzel de nem megoldás ősszel és tavasszal egy-egy ilyen tisztítás megoldja a gondot, mondjuk nem olcsó mulatság azt tudom. De mivel én nagyon allergiás vagyok ezért muszáj kiadnom ezt az évi majd 20e Ft-ot.
kornelka: köszi az infot!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Hali!
Ha rendelek netről ködlámpa szettet, azt kb. szerintetek mennyiért rakják be nekem? 20K-ért néztem ezt: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10871 üzenetére
Ez hány éves autó hogy ennyi mindent kell rajta csinálni? Ha jól emlékszem Te sem vagy az a talpalós fajta.
Nekem 7 év és 100.000 km után kellett betéteket cserélni de a tárcsa még annyi jó állapotban volt hogy felesleges lett volna cserélni. Jakoparts betéteket vettem, asszem 8K volt. A kötelező olajcserén kívül összesen ennyi szervizköltsége volt az autónak eddig
Nekem is ContiPremium Contact gumim van nyárra, brutál vízen viszont nagyon hamar megkeményedett az anyaga, 4 év alatt.. nincs kirepedezve de már nyoma sincs a kezdeti puhaságnak.
Szerintem én is megrendelem a ködlámpaszettet, remélem a beszerelést egy 10-esből megúszom.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hossszú #10876 üzenetére
Enyém 7,5 éves. Szervizkönyve alapján 1x volt cserélve benne váltóolaj, fékolaj, gyertya még soha. 108e km.
Minden évben mondom a szervizben hogy lehet hogy kellene cserélni ezt-azt, de azt mondják hogy felesleges. Nagyon régóta ismerem őket, nem sufni kis otthoni szerviz én hiszek nekik.
A másik véglet ha elviszem egy full ismereten Suzuki szervizbe, ott meg cserélnek mindent, még azt is amit nem kell és én meg dobom a hátast a végösszegtől
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz AMD Power #10973 üzenetére
900kg/92LE - ha cserélsz, ilyenre
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz AMD Power #11016 üzenetére
1 órán keresztül akkora hófúvásban mentem hogy csak tippelni tudtam merre van az út, és az autó az orrával törte a havat, szerencsére finom porhó volt, és úgy mentünk át rajta mint kés a vajon, lassítani nem mertem mert felült volna az autó. De kell az ilyen is
Grat az eladáshoz!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #11069 üzenetére
tényleg jó drágán vetted de gondolom rögtön kellett..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section