Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Váltóólaj: [link] 2,4 liter fog belemenni
Fékolaj: DOT4 legyen igazából ez a lényeg, azt nem tudom menni megy bele (ATE, Ferodo egész jó árban vannak)
Magad csinálod mind a kettőt?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Lenullázott Swift: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Pikkolo^^ #24882 üzenetére
Pár ezer forint azért mert nem viszed el a leengedett olajat? Ez valami vicc?
Nekem 2e Ft-ért lecserélik a vitt olajat, számlával, korrekt munkával, nem elsietve..
Amiért most valszeg először a 6 év alatt márkaszervizbe viszem az autót az azért lesz mert pár dolgot le akarok rajta ellenőriztetni:
- ABS diagnosztika
- hátsó fékek kitakarítása
- első tárcsák + betétek cseréje (viszem az EBC-ket)
- EGR tisztítás
- szelephézag állításEzeket azért a szakszervizzel nézetem át de csak azért mert ismerem őket, anno az egyik ottani srác szerezte nekem az autót + velük fújattam le + rakattam fel a hátsó szárnyat is. Meg persze okosba megoldható minden.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz Luck Dragon #24922 üzenetére
Én meg inkább egy 4-5 éves Accordot vennék 4M-ből, ha új autót szeretne és Suzukit akkor a Vitya adja magát.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Gombóc Swiftben szerintetek hogy lehet elérni a klíma hőcserélőjét (elpárologtató)? Ugyanis hiába az ózonos tisztítás, fizikailag a büdös mocskos retek még ott marad amit aktív habbal kéne eltávolítani.. utastérből a pollenszűrő mögül elérhető szerintetek?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Sport már 4,5 főleg ha 5 ajtósat szeretnél.
De nálam ez lenne az ideális autó jelenleg, imádnámde hogy realisták legyünk: lopják őket és drága az alkatrész hozzá - bár erre is van megoldás: pajzs, illetve el kell adni 4-5 éves korában
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Baleno bejáratós fogyi: [link] ha fél literrel több a valóság, akkor se rossz az
Ettől persze maga az autó nem tetszik.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Wiz Khalifa #25003 üzenetére
Ezt majd 10 év múlva tudjuk meg. Új autónál ezt nem lehet megmondani.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #25012 üzenetére
"az alapváltozatot a 94 lóerős 1,2 literes benzines hajtja. Ez a K12C jelű motor nem azonos a Swiftben lévő, szintén 1242 köbcentis, de K12B jelű négyhengeressel, amelynek a sűrítési viszonya a Balenóban igen magas, 12,5:1 arányú, míg a Swifté 11,0:1-hez"
Nagyon tetszik ez a kis turbós ezredes, de maga az autó egyáltalán nem jön be.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Dob + tárcsa állapot:
Ma bevásároltam a hétvégi felújításra, ezt a festéket választottam: [link] remélem jó lesz, sprayt nem szerettem volna, soha nem lesz olyan időtálló mint az ecsetes festés. Majd rakok fel képeket ha végeztem vele.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboy93 #25031 üzenetére
Szerinted akár a fénynyerget is be lehet vele kenni? Mert ugye azon is van rendesen és a drótkefe + csiszolópapírral nem nagyon lehet odaférni mindenhova.
Ez az Iron X meg olyan hogy befújnak fele mindent a felni mögött és a nyereg visszakapja szinte az eredeti színét. Csak nem szívesen adnék érte (kiszállítással) 6K-t..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Akkor mivel kéne lefesteni? Mert nem találtam olyat amit valaki ne szidna.
Sokan Hammerite-al kenik át, de annak meg tényleg nulla a hőálló képessége. Dob melegszik annyira hogy ledob egy kályhaezüstöt?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Mennyiben kerül munkadíjjal együtt a kuplung csere?
Adjátok itt az ötleteket...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Megmértem tolómérővel a féktárcsákat, 17,5mm a vastagságuk.
Gyárilag 20mm, a tűrés 18, szóval cserések.. kérdés hogy 35K-ért EBC, vagy 25K-ért Ferodo Premier. Állítólag utóbbi garantáltan nyüszít. Igaz lehet ez?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz negroo #25164 üzenetére
Egy majd 5 éves hsz-re válaszoltál.
Korrektség level99
amúgy pont jókor hoztad el a témát, holnap próbálom ki ezt az adalékot, bár nekem nem ennyire egyértelmű a hiba - de ártani nem fog az tuti. Hondás körökben hallottam jóságot erről a cuccról
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Álljunk már meg gyerekek...
Vagy ha más oldalról közelítem meg, így legalább pár megmondóemberke kiélhette magát. Már-már társadalmi munkát végeztem itt...
Gondolom senki nem tankolt még adalékolt benzint sohasenem. Mert az eredmény kb. ugyanaz.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #25196 üzenetére
pedig szép az a Honda. illetve lesz, Type-S ráccsal az elején...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
EBC-k berendelve, reméljük minél hamarabb érkeznek
fekmester-től rendeltem, így 35K-ban megvan.
Valaki használ ilyet Suzukira? Vagy én leszek az első?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Accord - 2.0 benzin - ültem benne megy mint a disznó és a kényelemre nem lehet egy rossz szót se mondani. 2004-2007 2-2,5M között mozognak, ha szerencséd van találsz 2,5-ért egy fasza kis 2.4-es Type-S-t.
Nekem a levegőben lóg egy 2.0-ás, gyárilag ültetett nagyon szép Sport, szeptemberben dől el. Civicet nem vennék. Az Accord karakteresebb, klasszikusabb. És jobban megy
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Jövő héten viszem szervizbe az autót mert hétfőn megjönnek az EBC tarcsák + betétek.
Dobfékekkel mi legyen szerintetek? Kérjem a szétszedést + takarítást? Még sohasenem volt ilyenbe része az autónak
+ kb. mennyibe kerül egy futómű mérés/állítás? gondolok itt pl. dőlésre, kormányközépre
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Köszi srácok! Akkor mindenképpen kérem a dobok tisztítását + a futóműállítást.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nyiszog a kuplungpedálom, nem mindig de sokszor
Olyan mintha a motortérből jönne, kívülről is hallható. WD40? ha igen, akkor pontosan hova fújjam?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Alapos mosás + waxolás (Collinite 915) eredménye: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Én 2x mostam le egymás után Sonax fényező koncentrátummal.
Ragacsokat meg addig csiszatoltam a mikroszálas kesztyűvel amig le nem jött.Amúgy ezek a cuccok a legjobbak autóápolásban: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz tomi5244 #25404 üzenetére
- Olajcsere a legkevesebb, 10-15e az anyagköltsége és 2-3e Ft-ért lecserélik, 15km a periódis, de mondjuk 12e km után illik ledobni, főleg ha sok a város és a hidegindítás
Szíj nincs, mert láncos a motor
- Fékbetét szett első tengelyre kb. 10e Ft. Tárcsák is 10e/db, de pl én most cserélek először, 167e km után. Betétek is csak egyszer voltak cserélve
- Váltóolaj csere 45e km-ként, ha csak város akkor lehet 35e km-ként. Az kb. 10-12e Ft munkadíjjal együtt. - --- Fékfolyadék csere 2 évenként, 5e Ft körüli összeg[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Suzuki márkaszervízből elhajtottak az EBC tárcsáimmal és betéteimmel, mondván nem tudnak rá garit vállalni így nem csinálják meg.
Honda szervízben 15K-ért csinálják meg. Hátsó dobok tisztítása +5K.
Reális ár?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #25518 üzenetére
Székesfehérvár.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Szépen csillog
Nálam is megtörtént a nyaralás előtti szerviz első lépése:
- első tárcsák/betétek cseréje (EBC)
- hátsó fékdobok kitakarítása
- klímagáz feltöltéseA klímagáz 50%-on volt, a többi elszökött a 11 év alatt. Ami teljesen normális, de 32-33 fokon szinte megszűnt a hatása, alig lehetett érezni az utastérben. Most 7 fokos levegőt fúj
Ami még hátravan:
- első toronyszilentek cseréje (195-ös gumi + a nagyobb nyomtáv miatt)
- kormányközép belövése (kb. 1 fokkal eltér)
- futómű mérés/állítás
- kuplungpedál nyiszogó hangjának megszüntetése (tűzfal mögül jön)ps: a dobtisztításnál húztunk a kéziféken is, de lehet picit túl sokat. maximum 5-öt kattan és ahogy megmozdítom a kéziféket rögtön kezd fogni. szerintetek jó így?
Amúgy a fékek cseréje, tisztítása + klímatöltés 20K volt. Fék anyagár 35K.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Sencor SVC 190W kézi porszívó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND