Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz tomi5244 #22911 üzenetére
Igen.
Én amikor vidékről jártam be napi 2x25km-t, szintén kb. 2km-es várossal, akkor volt a fogyim 5,7-6 liter között. M13A-val, aminél majdnem 1 literrel jobbat tud az új 1,2-es motor.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Akinek aktuális:
METRO-ban
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Milliárdos olajhamisítás: [link]
Shell, Mobil, Elf, Castrol, BP, Elf, Liqui Moly
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Mitől?
Én tegnap políroztattam át az első és hátsó szélvédőt + mindenhol kicseréltem az ablaktörlő lapátokat újra. Illetve meg lett polírozva és pasztázva szélvédők közötti feketére festett műanyag + ami az A oszlopon van az is. Tele volt karccal és meg volt kopva, most olyan mintha új lenne, elcsúszik rajta a légyszar, vagy hogy szokták mondani
Első szélvédőről is eltűnt a Rain-X áldásos mellékhatása a fátyolosodás, ami már szinte balesetveszélyes volt esős-ködös időben.
Tavasszal még átpolíroztatom az első lámpabúrákat is és próbálom megőrizni az állaptot.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #22973 üzenetére
Bírom hogy minden webshopban ott van a 100% eredeti plecsni. Aztán lehet a 80%-uk hamis... nem tudjuk meg soha, mert egyébként is olaj van benne, csak noname fehérorosz lötty.
Én utóbbi két évben itt vásároltam: [link] nem hiszem hogy van tuti recept arra hogy kerüld el a hamisítást..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz meroly #22978 üzenetére
Lehet, én még nem csináltam de pl. egy kicsit jártasabb ismerősöm simán kitakarította magának.
"Az alapjárati motor nem szétszerelhető alkatrész, megbontani csak roncsolással lehet, így a bemenő és kimenő levegőcsatornákba juttatott tisztító folyadékkal (például féktisztító spray) kell felvenni a küzdelmet a lerakódások ellen. Ugyanis a levegővel bejutó kis porszemcsék és a szívócső irányából érkező benzinpára, továbbá az öntvényfalon hidegben kicsapódó pára lassan lerakódásokat képez, ami akadályozza a szelep mozgását, illetve a tökéletes zárást. Ha a tisztítás folyamán barnásszürkés lé folyik ki az alkatrészből, akkor jó helyen tapogatózunk.
Amikor már tiszta folyadék távozik, abbahagyhatjuk a tisztítást és visszaszerelhetjük a szelepet."
Ez a lényege, hogy ez most adott típusonként hogy változik azt nem tudom, szerintem nagyjából egységes lehet ez az eljárás.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Érdekesség: 2014-hez képest tavaly 35%-al nőtt a prémium benzin értékesítése, és ugyanilyen mértékben csökkent a 98-as oktánszámú nyál eladása. Persze nagyságrendileg mások a bázisok is...
link: [link]
az mondjuk meglepő hogy mennyire elenyésző a prémium benzin szelete a tortából..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ezekről az adalékokról mi a véleményetek?
Dízel fronton ódákat zengenek róluk, benzinmotorhoz van értelme használni? Valóban lehet tisztító hatásuk?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #22997 üzenetére
95-ös és 100-as V-Power között nem érzehetsz különbséget, én előbbit tankolom mindig.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz meroly #23000 üzenetére
Nekem is egyre többször jön elő, minél nagyobbat fékezek pl lámpánál annál jobban lezuhan a fordulat kb. 450-500ra, aztán visszaáll kb. 650-700 közé. Mióta városban használom kis távokra és ilyen retek hideg idő van, azóta jött elő gyakrabban.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Hátsó lámpákat cserélném izzóstól, mindenestől. Akku negatív felét kell lekötni ilyenkor?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
"Itt nem volt tiszta kosz alatta?"
Ó dehogynem, a füvészkert teljes repertoárja megtalálható volt a lámpa alatt, fél kiló por és sár kíséretében
Többek között ezért is tartott a csere 10 perc helyett másfél óráig de tényleg szebb így + sokkal erősebbek a fények
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
vgate obd-t szabad innen rendelni?
gyanúsan olcsó
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Nálam 10 év / 160e km alatt:
- sebesség jeladó (10K-s tétel)
- JE, BE szilentek, de ezt a gyáritól elérő ET-s felnikre és a 195-ös gumikra írom (szélesebb nyomtáv)Féktárcsa még a gyári, 1x lettek cserélve fékbetétek. Motorféket részesítem előnyben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Megnéztem hahun az autóm árfolyamát és meglepődve láttam hogy 1 milla alatt szinte nincs is autó, az átlagár olyan 1,1-1,2 milla
6 éve vettem az autót 1,4-ért
Vajon csak ezek a típusok mentek fel az elmúlt 1-2 évben, vagy minden használt autó drágább lett
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Köszi, ezt jó tudni
fagyálló témában találtam egy régebbi postot, megoldást erre azóta se olvastam:
"Ma vettem észre-olajcserénél-, hogy nincsen kellő mennyiségű fagyálló folyadékom.Sőt éppenhogy nem volt üres a tartály.
Gyorsan bementem az első boltba-norauto- ahol mondtam newswift (2010) fagyálló kellene- válasz itt van az új XY típus direkt ALU hoz tömény- ezt öntsem rá.
Igen ám de nekem méregzöld a fagyállóm és régi emlékeim szerint nem sazbad keverni a fajtákat-színeket.
Mondom, hogy nekem zöld kellene-mire abból csak NEM alu motorokhoz van fagyálló.Mikor mondom , hogy sztem nem szabad keverni a színeket sem, mert különböző összetevőkre utal/hat akkor Ő is azt mondta, hogy így tudja, de nekik csak rózsaszín van.
Mivel nem akarom cserélni az egész rendeszert, csak jövőre, így most nem tudom mit tegyek/tehetek bele??? Máshol is csak direkt ALU hoz csak rózsaszínbe volt.
Rokony autójában(WR+) is gyárilag zöld van...Milyen gyárilag a hűtőfolyadék ami benne van (szín/milyen márka)?Csak ALU-s fagyálló jó?Mit önthetek rá?Szín tényleg számít(keverés)?"
Aki cseréltette, vagy cserélte már a gyárit, az milyen színűt rakatott bele?
Nekem most nincs időm elvinni az autót és lecseréltetni (ott kéne hagyni hogy lehűljön a motor), de mivel minimumon van, kéne rá önteni egy kicsit.[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nekem 6,5-ös van 195-ös gumikkal R15-ben.
Toronycsapágy, szilent problémák lehetnek ha szereted kanyarokba beejteni. Nekem eddig 6 év alatt egyszer kellett cserélni őket. Nem nagy összeg.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
Lehet tudni hogy a gyári acélfelni + gumi és a GS-es alufelni + gumi mekkora súlyt nyomnak?
Én most elmértem: a 6,5x15-ös felni + a 195/55-ös Conti gumi 15kg/db. Nem tűnik soknak
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #23193 üzenetére
Én 20+kg-t híztam mióta megvettem az autót, észre is veszem fogyiban..
Amúgy mióta városba költöztem és napi 2-3x 5km-t megyek 90%-ban, sok hidegindítással, még így is 7 liter alatt marad a fogyi
Ha van benne pár hosszabb utazás, akkor 6,2-6,5-re lemegy.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ez nem e-pénisz. Nekem is volt ismerősöm aki szintén 14-es alufelnit vett az autójára, hát azt hittem felrúgom annyira bután néz ki vele
Nézz meg egy gyári GS-t, amin 15-ös felni van mennyivel jobban néz ki.
Nem leszólás akar lenni, félre ne értsd. Csak nekem is bántja a szemem.
kornelka: viccűtem
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Az nem kitörés, csak sérülés olyan a színe mint a kavicsnak a háttérben, de az ugye jóval messzebb van, mert a másik oldalán támaszkodik a felni.
Jadro: téged is vár a szemorvos
t1: ennyi
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ha valaki rábólint én rendelek egyet innen
Néztem megint egy olajat, kevesebb fogyott mint amire korábban emlékeztem: [link] 10e km után, ez a fogyi már normálisabb azért, nem?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Szerintem ha megvan a felni és viszed gumishoz, ők tudnak bele rakni neked. Legalábbis nálam így volt. Pontosabban egy darabig anélkül ment, meg kellett rendelni a gyűrűt. Anélkül is tudod használni, csak ugye nem fekszik fel az agyra és nagyobb a nyomás a csavarokon.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #23269 üzenetére
Én is hasonló dilemmában vagyok. 10 éves az autó, jövőre tervezem lecserélni, legkésőbb 2018-ban. Nem azért mert baja van vagy kicsi... egyszerűen csak másra vágyok már, 6 éve van nálam.
Új autónak egy 5 ajtós SS-t vennék, amennyit nézem egyre jobban erre az irányba megyek el.
Használt autóból jelenlegi piacról 3-4 max 5. éves KIA Ceed, Hyundai i30, Volvo S60/S80 jöhetne szóba. Nagyjából ebben a sorrendben. 3,5m körül bár ki lehet fogni nagyon jó használt autót, de szeretnék egyszer az életben egy szalon autót...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Erről az olajról van valakinek tapasztalata: [link]?
kornelka:
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Megmérettem a fagyállót, -14 fokos. Pár napja öntöttem rá 2 dl desztvizet, nem hinném hogy ez higította fel ennyire, a gyári -36 fokról ennyit veszített 10 év alatt.... tavasszal csere
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #23331 üzenetére
Köszi, ez hasznos cikk
Szívesen megcsinálnám most is de nincs aknám próbálok helyben keresni olyan szervizt ahol rendesen megcsinálják, mert ugye az úgy néz ki hogy megvárjuk míg lehűl a motor, leengedés után átmosás stb... ezt szerintem egy szervizben nem csinálják meg.. leengedik, megy bele az új és ennyi.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #23389 üzenetére
Faternak az A6-ban Skyguard van, nagyon drágra (100k/év), de ez az egyik legtutibb megoldás.
Nekem ha lesz új (vagy közel új) autóm, Pajzs tuti lesz rajta + Casco.
Most semmi nincs de gondolkozok egy csak lopásos Casco-ban, 4-6000 Ft /év. Napközben város közepén nagy fizetős parkolóban áll az autó, este/éjjel meg itthon a zárt garázsban. Szal napközben tudják csak elvinni, azt meg nem nagyon szokták ennyire forgalmas helyen (kopp-kopp..).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
UV markerezés nem segíthet a tolvajok elijesztésében?
Az fel van tüntetve a két oldalsó szélvédőn is minimum.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Foxwell NT301 - OBDII/EOBD hibakódolvasó / törlő / diagnosztiaki eszköz
- Philips Gyümölcscentrifuga HR1855/70
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek