Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz villifog #28339 üzenetére
Nem megengedett,csak ajánlott.Amíg zöld a táblázat addig mehet,utána is ha befér a kocsi alá és elfordul,maximum kényelmetlen,például,ha nagyon peres.Felniről nem volt szó,de az enyémen is 175 ös van a 165 ös helyett,a gyári felnin.Szerintem egy gumisnak is meg kéne nézni,például Autómax.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
Csak kíváncsiság,lehet nem is jó hely.Gondolkozom,hogy lecserélem a Swift-t et.Valami márka kereskedésben beszámíttatom.11éves,kb 100000km,nyeles tengely csapágy cserélve,téli nyári gumi és felni szett.benzin,1,3 as motor,klíma.Viszont a jobb elején a lökös patent sérült.Inkább próbáljam a szbad piacon?
-
pjen
félisten
válasz Impair1980 #28637 üzenetére
Ha elég elszánt vagy a motorház tetőt alulról ki lehet nyitni,vagyis leszereni a zárat.Vagy átnézni a kapcsolási rajzot,valahol a fesz szabályzó,indító motor körben nem e tudod alulról megtáplálni.
-
pjen
félisten
válasz fireman123 #28820 üzenetére
Szintén 2006 os swift nekem a második kötelezőn már cserélték a fék olajat.Viszont a 105k gyertya csere intervallumra kiváncsi lennék.Lassan időszerű.Használta valaki tovább,volt valamilyen hiba?
-
pjen
félisten
válasz Kornel #28842 üzenetére
Ha bele gondolsz az autó megáll a hibás kockával is,legalábbis ezt írják.Kollégának 150k nál esett be a fék pedál,lehet anyagilag jobban jár a javítással,mint a két évenkénti cserével.Főleg annak fényében,hogy lehet akkor is tönkre megy a kocka,ha cserélik az olajat.A mai óra visszatekerős világban senki nem tudja mennyi van egy autóban.(persze ez csak lehetőség).Viszont a nyeles tengely csapágy csere és olaj összefüggés óta eléggé pesszimista vagyok.
-
pjen
félisten
Nemkell nekem esni,én cseréltettem,bár aki legutobb csinálta(nem pék volt)nagyon ellenezte.A refraktó méterrel szerinte tökéletes volt és ami ki akart belőle válni az már kivált.Ahogy én tudom nem egy biztin múlik az ABS,kiveszik a kockát és átkötik a csöveket,úgy müködik mint egy hagyományos fék rendszer.
Fireman123:Új kora óta Tiéd a kocsi?Ha nem biztos,hogy 150K van benne,biztos,hogy nem volt csere,bár kötelezőn kellett,hogy cseréljék.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz fireman123 #28857 üzenetére
Bocs,félre értettél,csak megpróbáltam körbejárni.Fórum társnak 11 év után esett be a pedál,kicserélték:2 évenkénti olaj cserével,10 évig biztos jó lesz felkiáltással.Olaj csere nélkül 11 évig volt jó!Nyilván cserélni kell előírás szerintcsak ahogy a váltó csapágy is tönkre megy olajcserétől független,lehet,hogy az ABS kocka is,picit alul méretezett.
-
pjen
félisten
válasz Zoleee83 #28864 üzenetére
Most néztem használatiban,nekem egyértelműen 2 év a csere periódus.Nincs is vele semmi bajom,csak nehogy úgy járjak mint a váltó olajjal,vagy ha én nem, akkor rengeteg lelkiismeretes suzukis.Hiszen a legöregebbek is csak 12 évesek és már iparág van a javításra.Pedig szerintem az első vagy a második kötelezőn mindenkinek cserélték.
-
pjen
félisten
-
pjen
félisten
válasz Kicsirics77 #28920 üzenetére
szurkolunk Neked.
-
pjen
félisten
Nem is mondtam,hogy nincs igazad.Azt írtam mikor bevezették,ment a tiltakozás ezerrel.Példákat hoztak fel,azért égett benne,fulladt meg mert a bizt övet nem tudta kicsatolni.Az ABS ről most is vitáznak és már nem egy esetben bizonyították,hogy nélküle esetleg hamarább megálltál volna.Gumi nyomás ellenőrző,lehet hasznos is.5 év múlva lehet mindenki azon fog szörnyülködni,hogy lehetett nélküle élni,micsoda baleset veszély.És tényleg,nem mindenki figyeli,és nem állandóan,3-4 tized egy tengelyen már érdekes lehet fékezésnél.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #29265 üzenetére
A lengés csillapító is felhasználó függő volt, enyémnek például nem volt semmi baja.Menj el Szentendrére ahol az enyémet is cserélték,abból él egy műhely.Csak nem mindegy,hogy 100K után lengéscsillapító csere,vagy esetleg 20K után széteső váltó.Egyébként mindenki leírta aki számít,hogy konstrukciós hiba,csak a suzi nem vállalja be,hisz rontaná a renomét.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #29265 üzenetére
Típushiba a magyar Suzukik váltójában
ZÁCH DÁNIEL
KÖVETÉS
2013.08.16. 11:23 MÓDOSÍTVA: 2013-08-16 11:23:46A Magyarországon gyártott Suzuki Wagon R+, az Ignis és a 2005-utáni Swiftek ezerháromszáz köbcentis, benzines verziójában rendszeresen tönkremegy a váltó. Az ok az egyik csapágy problémája. A gyár és a márkaszervizek tíz éve tudhatnak a hibáról, a bontókban slágertermék a használható váltószerkezet, még sincs hivatalos segítség, a gyár szerint ez nem típushiba.
De,hát gondolom ezt Te is olvastad -
pjen
félisten
válasz tboldi #29278 üzenetére
Én azért még emlékszem,és Te is vissza olvashatsz:mikor a Splash od volt párszor leírtad,hogy pont az SWIFT váltó hibája miatt vettél Splash-t.Mindegy is, ezen nem múlik semmi,Reméljük a mostani vissza hívás arról fog szólni,olyan szélvédőt tesznek amiről leperegnek a döglött legyek.
-
pjen
félisten
Szivaccsal én sem,otthon simán slaggal szoktam,valahogy nincs lelkierőm neki ereszteni a magas nyomásút.Kézi mosóba akkor viszem ha belülről is takarítani kell,az valahogy nem az én utcám.Max kiporszívózom.Bár vannak igazán finom szőr kefék aminek a végébe bele megy a slag,azzal finoman lehet mosni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- További aktív témák...
- Euforia kétszemélyes kanapé
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!