Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz trassher #14222 üzenetére
Igen csak ehhez mindig jön a szlogen.A német autókat nem a fogyasztásukért szeretjük.
Amíg át megy rajta a benzin tulajdonképpen mért kell cserélni.A tank aljában buvár cső van a kosz simán leülepszik,ha nem fogyasztod ki teljesen,tehát tankolásnál nem keveredik fel ,nincs azzal baj.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Kornel #14329 üzenetére
Régen engem is érdekeltek,sőt most is,előző swift ben simán kicseréltem a kuplung bovdent az út szélén.De 1500 ös ladában volt olaj nyomás mérő,de minek sosem ment fel a nyomás a megadott értékre még 170 nél sem.Ha látnád az olaj hőmérsékletet mennyivel lenne jobb úgysem tudnál beiktatni egy olaj hűtőt.Ha ennyire fontos ez a diagnosztikai kütyü mért nem szereltetsz bele egy mikró kapcsolót,vagy teszed át a tápot az "1"biztiről egy másikra amelyen gyújtás nélkül nincs áram.Én nem akarlak lebeszélni semmiről.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #14351 üzenetére
LLámpád van kigyullad ha túl meleg a víz talán sípol is.ilyet én is tudok.Urvezeto átveszi az új trabi hykamatot es megkérdezte hol a kuplung. Szervizes. Né foglalkozzon vele majd az automata kapcsol.Fazon lement 7 óra alatt egyesben szegedre várta hogy az automata kapcsol.
-
pjen
félisten
válasz trassher #14357 üzenetére
yAz olaj pont azért több fokozatú hogy ne keljen melegíteni.Egyébként ha nem melegíteni állva nagyon gyorsan felmelegszik.
Kornélia.Látod hogy a felmelegedés miatt kell a hőmérő.Ha porgeted a motort felmelegszik az olaj. Es elmegy a kenes.De a modern autók már nem hagyják magukat az enyém például 6000 nél elhatárolja megvédi magát.
[ Szerkesztve ]
-
-
pjen
félisten
válasz trassher #14371 üzenetére
Azért abba az idősebb suziba ne tegyél nagyon vékony olajat,legalábbis ne vékonyabbat mint amit a gyár előír.Kopottabb motor higabb olaj alacsony nyomás könnyen leszakadhat az olaj film.Nem véletlen öntik a szervízesek is a Swift 2006 utáni szériájába is a castrol 10w40 magnetiket.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #14364 üzenetére
Csak gondolat ébresztőnek:
Kenőolajok : Motorolaj Shell Helix HX7 AV 10W40 1L
Motorolaj Shell Helix HX7 AV 10W40 1L
Cikkszám: 10001
Motorolaj Shell Helix HX7 AV 10W40 1L
Értékelése: 4 csillagRésszintetikus motorolaj.Ajánlott az összes benzines Suzuki 15.000 km-es olajcsere periódushoz.
API SL/CF
Suzuki gyári ajánlás
Speciális tisztító adalékkal.
1L-es kiszerelés.Ára: 2 200 Ft.
Vissza KosárbaHalonló termékek
Termék Leírás
Dokumentáció
Vásárlói értékelésMotorolaj Shell Helix Ultra Plus 5W40 1L (Suzukik gyári olaja)
Motorolaj Shell Helix Ultra Plus 5W40 1L (Suzukik gyári olaja)
Ára: 2 921 Ft.
Részletek
Kosárba 1db
Motorolaj Shell Helix Ultra Plus 5W40 4L (Suzukik gyári olaja) Akciós
Motorolaj Shell Helix Ultra Plus 5W40 4L (Suzukik gyári olaja)
Ára: 11 695 Ft.
Részletek
Kosárba 1db
Motorolaj Shell Helix HX7 AV 10W40 4LAkciós
Motorolaj Shell Helix HX7 AV 10W40 4L
Ára: 7 495 Ft.
Részletek
Kosárba 1db
És ez csak a Shell -
pjen
félisten
"igen csak azt ne felejsd el hogy mindég az a gyári olaj akivel épp szerződés van.."igen szerintem ez a nagy igazság,azért írtam hogy gondolat ébresztő.Viszont szerintem és például a totalcar olajdokija szerint is kompromisszumot kell kötni.Ha megfelel a gyári olaj a motornak,márpedig megfelel akkor teljesen felesleges extra minőséget bele önteni.Autót azért vesz az ember,hogy közlekedjen nem pedig pénz temetőnek.
A 0w olaj pedig minden autóba igenis jó, a meleg oldali viszkozitás az ami nem mindegy...:ezzel tudnék idézni egy pár ellen véleményt,de hát ez erőteljesen függ a mindenkori marketingtől.
-
pjen
félisten
válasz Mercutio_ #14385 üzenetére
Hát Tudod nem véletlen mondják hogy a suzukit agyon se lehet verni,ha 15000 ként olajat cserélsz még a szervizesek is azt mondják nem romlik el.Nővérem az előző Swift jét 98 as kiadás kinaiaktól vette,két évesen 200000 volt benne+nővérem 6év alatt még 200000Km és a motorjának semmi baja
Doze:nincs ezzel baj,én beleteszem amit a gyár előír,ha ezzel is elmegy 300000Km et minek költsek mégegyszer annyit feleslegesen.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Kornel #14388 üzenetére
Én nem sértődöm meg és nem is állítok valótlant,ezt ki kérem magamnak.Viszont én elfogadom ha a szervíz 10/40es olajat önt bele,15000Km et simán elmegy vele,nem kell ezt ennyire tul lihegni.Ha vissza olvasol látod belinkeltem a shell ajánlását.Nem biztos hogy nekünk okosabbnak kéne lenni.Én azért vettem suzit mert olcsó a fen tartása,ha így is elmegy 300000 Km et akkor én elégedett vagyok.AZ AUTÓ EGY KÖZLEKEDÉSI ESZKÖZ SEMMI MÁS.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #14397 üzenetére
Szia.Valóban nem a shell,de az autók a shellel sem rohadtak halomra,nekem budapest egyik legnagyobb márka szervize cserélt tavaly olajat és castrol 10/40est öntött bele.Más kis hazánkban hol van mínusz 20 fok.De mondom Te azt öntesz bele amit akarsz.én inkább járok vele.
-
-
pjen
félisten