Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #54152 üzenetére
Jól látod!!! Az idegesít ebben, h a Suzuki fénye kezd erősen mattulni! Árban, az újak már megbízhatóságban is , a szervizháttérről meg már ne is tegyünk említést.
#54151mefistofeles:
Igaz nem Suzuki, de amikor a Passat CC-t megvettük nekem is ez volt a legnagyobb gondom. Márkaszervizben ellenőrizve rendben találták! Kézbe vettem a dolgokat, félig megtankolva, iccaka kiautóztam egy tiszta egyenes placcra és egy imbuszkulcs segítségével beállítottam a nekem megfelelő magasságot. Nem ment elsőre, mert annyira feltoltam, h sokan villogtak rám. Akkor ismét állítottam. Azóta faxa. Szervizben mindig nyomatékosan felhívom a figyelmüket, h lámpához nem nyúlni!![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Gyöször #54165 üzenetére
...szerintem is van. A szintező meg a hátsó felfüggesztésen, ott figyeli mennyire mozog a kasztni, annak függvényében változtatja elöl a lámpa magasságát. A VW-ban kicsit bonyolultabb a lámpa, mert dupla kanyarkövető, (azon kívül, h fordul a foncsor ha tekered a kormányt még egy dinamikus kanyarkövetés is van a fejben, amit mostanság átraknak a ködlámpába, az is bekapcsol kanyarodáskor). Tehát mozog vízszintesen és függőlegesen is, DE mindkét irányban tudom egy-egy csavarral manuálisan is állítani.
Joe
-
simonjoe
senior tag
160-at gurultam a Splash-el pályán, sietős volt a dolgom, és még nem volt pirosban a perdületmérő
Joe
-
simonjoe
senior tag
Az a baj,, h valahogy f@..szul vannak bekötve az emberek. Amikor a Splas-el megyek, olyan "alja" kategóriába kerülök, h az már tényleg vicc kategória. Mindenki előzni akar, előzékenység, segítség abszolúte nulla. Engem egy kicsit idegesít, de mivel a Zasszony tekeri többségében benne a kúrmányt, így Őt jobban érinti ez, de azt mondja, h csak mosolyog rajta. Minap egy szakadt H Astra füstölögve, erőlködve próbált leelőzni Budakeszi után, csak nyomta, küzdött, segítettem, lassítottam, sikerült neki. Azt az önelégült gennygombóc arcot, Ti olyat még nem láttatok! Besz@...rás, de ez van.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Gyöször #54614 üzenetére
Robogózni, kerékpározni nem csak a fővárosban életveszély, úgy általában az egész országban. Én kerékpározom, heti szinten 2-3 alkalommal, ha tehetem, alkalmanként 60-80, esetleg 100km feletti távokat. Ritka vagy egyáltalán nincs olyan utam, h valami atrocitás ne érne egy-egy út során. Annak ellenére, h Q...vára kerülöm a forgalmas utakat.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Gyöször #54617 üzenetére
Kétszer ütöttek már el, első alkalommal leszakadt a vállam, a másodiknál olyan agyrázkódásom volt, h nem voltam magamnál. Kihagytam több mint két évet, de hiányzott nagyon a tekerés, visszaültem, de két év után azt látom, h xarabb lett a helyzet. Igen, jól látod, sokan csak kib@...szásból, brahiból kegyetlenkednek, ha meg történik valami tragédia, csak pislognak és jön a "nem úgy gondoltam" szöveg. Én bevásároltam egy csomó pár száz Ft-os kulacsot és bizony ha közel jön, van lehetőségem, hozzá is b@...szom a kulacsot! Na, ebből vannak problémák, a másik kategória meg sem áll.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz mefistofeles #54626 üzenetére
Én ha legközelebb új autót veszek az tuti, h körbefóliáztatom miután kihoztam a szalonból és le lesz tudva a dolog. Sajnos a fényezés az elég kényes dolog, főleg itt a balkáni viszonyok közepette.
Vannak jó waxok, az autóápolási topikban segítenek.
Én ezzel szoktam évente kétszer az autókat leápolni. Azt kell, h mondjam, Q...va jó.
[link]
Kicsit macera de megéri.Joe
-
simonjoe
senior tag
Való igaz, nem olcsó. A nanotech-es "öngyógyuló" fóliára 10 év gart adnak rá. Ha jól fel van téve azt ugyan nem kell cserélni, max ha kinyírod a kézi mosóban. A Passat orra ezzel van fóliázva, 80eHUF volt, a gépháztető hagyományos kőfelverődés ellenivel az csak 20e. De az első lökhárító öt év alatt kétszer volt fényezve, mert az itthoni viszonyok mellett nagyon le lett amortizálva. Ma már egy elem festése egy jó fényezőnél, ahol nem csalódás a munka 50e HUF vagy több! Plusz a karosszériás amiért leveszi, vissza teszi, esetleges elöregedett rögzítő elemek cseréje. Számomra ez hosszútávon rentábilis lesz. A többi része vaxolva van. Én azért írtam, h ha legközelebb új autóm lesz (remélem), úgy kalkulálok, h 5-7k legyen a teljes körbefóliázásra. Sajnos itthon tényleg nagyon balkáni viszonyok vannak. Felverődő kavicsokból, fűkaszás amortizátorokon át a kátrányig van itt minden.
#546342ozzmexy:
Itt ajánlotta valaki, de annyira jó. A mosóban nem marad meg rajta a hab. Az a baj, h kellett hozzá vennem egy kézi polírozót, mert kézzel nehéz felvinni. Viszont sokáig elég, már négyszer nyaltam körbe a Passat-ot, most a nejem Splash-ét, és még mindig van benne bőven. Nem ragad rá semmi. Érződik, h tényleg kezelve van a felület.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz mefistofeles #54671 üzenetére
...fóliáztasd már le, vagy engedd el mert ebből még bajod lesz!
Azt viszont bizton tudom, h minél jobban aggódsz, annál több sz@r ér, pontosabban a kocsid. Én is így voltam vele, kezdtem betege lenni a dolognak. Hiába óvtam, vagy volt kőfelverődés, olyan is, h a pályán kaptam kavicsot a szélvédőre a mellettem lévő sávból, vagy hiába álltam Q..va messze egy áruház bejáratától, valaki rányitott az oldalára. Majd elengedtem, és onnantól egy karc nem lett.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz szotadi #55106 üzenetére
2010-es Splash-t vettünk a nejemnek, 1,2-es motorral. Múlt év november végén. Viszonylag kevés, 65k-s futással. Látszólag teljesen rendben volt, ennek ellenére még 300eHUF-ot rá kellett locsolni az 1,6 millás vételárra. Közel egy év és 15k futás után egy hiba volt, kilyukadt a kipufogó. A nejem szereti nagyon, a fogyasztása meglepő 5-5.5 között. Kényelmesnek szerintem nem mondható, de nem én használom. Szerintem nem rossz autó.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
Reggel felcseréltem a négyévszakos gumikat a Splash-en. Hátsók kerültek előre és fordítva. Néztem a kezelésit, ahol 85Nm-es nyomatékot írnak a meghúzásra. Nem kevés ez egy kicsit??Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz mefistofeles #55502 üzenetére
Én ha a nyugati határ szélén laknék, biztos, h kivinném szervizeltetni az új autót. Itt a környéken a Skoda tulajok többsége kihordja Szlovákiába szervizeltetni, garos és az azon túli talicskákat is.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz SyMbioTe #55516 üzenetére
Én nem nézek le senkit, de a tények közhelyesen makacs dolgok. Azt sem írom, h a kinti szerelők szentek egytől-egyik. De az biztos, h nem jellemző egy osztrák szak vagy márkaszervizre, h "okosba" megoldanak dolgokat, jobban meg vannak fizetve, nem nagyon vannak rászorulva, meg az egész mentalitás más. Csak egy apró momentum, érdekes módon a szalonok szervizek nincsenek bekerítve. Vajon miért??
Nekem és a közvetlen környezetemnek csak pozitív tapasztalatai vannak. A barátomat folyamatosan átba...szták a Pap.....s-nál, a 30millás mercijével, olajcserét nem csinálták meg, eltörtek dolgokat a kocsiban és szó szerint a szőnyeg alá söpörték, berakták a törött alkatrészt az anyósülés előtti szőnyeg alá. Volt olyan, h megkínálták kávéval, majd a szervizszámlán szerepelt a kávé. Sorolhatnám. Neki (is) elege lett és kijár Bécsbe, azóta semmi gondja. Főleg garanciás autók javításánál vannak gondok. Bár a szomszédom ezer éve Skodát hajt és azóta a Szlovák Komáromba jár szervizeltetni garanciás időben és azon túl is. Na, nem győzködni akarok én senkit, mert mindenkinek van tapasztalata és a szerint dönt, nincs ebben semmi kivetni való.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Gyöször #55554 üzenetére
Elhiszem, és nem reklámozni akartam Őket. Nekem semmi gond nem volt ezidáig, kb. 3 éve rendelgetek tőlük. Volt úgy, h én néztem be és rossz alkatrészt küldtek, volt, h ott ba...ták el a rendelést, de minden flottul ment ezidáig. Ezért mertem ajánlani, bár már egyre nagyobb százalékban olcsóbbak a Kaiffer-nél.
Kinek milyen a tapasztalata, nincs ebben semmi.
Én pár hete vittem egy olyan céghez az autót javítani (jobb hátsó központi zár javítás) ahol az égig magasztalták Őket, szinte csak pozitív értékeléseik vannak. Na, nekem úgy elb@....ták a kocsit, h máshol kellett megcsináltatnom. Nekem Ők már nem pálya, ennek ellenére másnak még bejöhet, lehet, h nálam csak rossz napja volt a "mesternek".Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
válasz zsolt19900 #55742 üzenetére
...Én is benne vagyok, itt lakom mellette, szóljatok, és intézem!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz dethroner #55754 üzenetére
..ne tessék általánosítani! Bár már korántsem tekerek annyit mint régen, az idén mindössze 7000km-re volt időm. Kétszer volt komoly balesetem, elütöttek. Mindkét alkalommal pusztán figyelmetlenségből. Ennek ellenére nem általánosítok, h Q...va autósok. A kerékpározás sem egy olcsó, kiadásmentes dolog, annak ellenére, h nem kell biztosítást fizetni, pontosabban nem kötelező. Nekem van felelőségbiztosítással egybekötött biztosításom. A hátsó lámpám, "csak" 75e HUF volt, de most vettem belső gumikat a következő szezonra kassza 10e/db.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz dethroner #55757 üzenetére
Fölösleges ebbe bele menni, de, nem azt írtad, h némely! Hanem azt, h "Qrva bicikliseknek". Valóban nem olcsó a kerékpárom, sőt, egyik sem az, ennek ellenére mint írtam, van felelőségbiztosításom is van. Látom, csak olvasod, de nem értelmezed.
#55756beef:
hát biz a Garmin Varia anyi, ha átb@...tak, ha nem. Azon kívül, h Q...jól világít, még nappal is, radar van benne, minek segítségével látom, h hány autó jön mögöttem, sőt még azt is jelzi, ha valaki nagyon nagy sebességgel közeledik.
Mivel mindkét oldalt ismerem és művelem, én meg azokat a sofőröket rühellem, kik vezetnek és azt hiszik, övék a világ, hova tovább életében nem futott vagy gyalogolt még öt métert sem, bringát meg csak kiskorában, seprűnyéllel a seggében. De, tudja osztani az észt cefetül.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Napfénysüti #55769 üzenetére
+1
Idejét nem tudom mióta bringázom, mellette 1987 óta van jogosítványom és intenzíven vezetek. Pont a minap számolgattam, h olyan 2-2,5mill km körül járhatok, de valszeg több lesz az. Mindezt csont nélkül. Kerékpárral nem ennyire rózsás a helyzet, de a baleseteim előtt 150km-es etapjaim voltak átlagban, nem ritkán 200, 300, a király pedig egy 600km-es út. Többnyire külföldön, itt mellettünk Szlovákiában, de EU szerte fellelhető voltam. Ma már csak napi 80km körül, ha néha 100 fölé megy az már nagyon extrém. Pont ezekből kifolyólag van rálátásom mindkét oldalra. Az biztos, h senki sem szent. Én magam is szoktam szidni a bringásokat, főleg a fővárosban. Az is biztos, h itthon nincs türelem, tolerancia. Ezért keresek olyan helyeket ahol biztonságban tudom magam kerékpározás közben. Az épülő bringautak ebben nagy segítséget nyújtanak.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Memmaao #55773 üzenetére
Erdőbe a vadak valók. Evezőpadom van, (azon tartom a fürdőköpenyem)
#55775dethroner:
városban ép eszű ember nem bringázik.
Egyébként meg pont ma láttam, Biatorbágy és Etyek között a forgalmas út mellett kiváló bringautat rittyentettek, de az tényleg Q...va jó lett, példaértékű. Erre a gyökszi kocabicós kint vergődik a forgalomban. Na, ilyen is van.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz 2ozzmexy #55913 üzenetére
Ne legyél Lézer János!! Csak gondolkozz reálisan!
És persze nem kell, h 1et értsünk sőt!
Ha egy kezdő fiatal, jó szakmával de lehet akár orvos is diplomával, mennyi idő kell neki egy új SX4 megvételére?? Ja, és fontos, h nincs semmi hátszél, rokon, szülő stb.
Persze vannak olyanok is akik nem tudnak spórolni, az egy más tészta.
Azt is el kell, h mondjam, és ezt akár vehetnéd dicsekvésnek is, h amit meg akarok venni, nem kell néznem az árát, megveszem. De van bennem alázat és tisztelet. Az utcaseprőnek előre köszönök, a postásnak kinyitom az ajtót, végtelenül tisztelem az embert aki ezek mögött van, és én konkrétan erre a kategóriára gondolok. Tőlük kell megkérdezni, h mennyire olcsó avagy túlárazott a Suzuki.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #56056 üzenetére
Ennyire nem bízol magadban?? Én kb. 20 éve nem fizetek Casco-t, még a szalonból kihozott új autókra sem fizettem. Egyedül akkor kötök gjmű asistance biztosítást ha hosszabb ideig vagyunk külföldön, de azt is csak akkor ha "őrültek" országain is keresztül megyünk, olasz, török stb.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #56058 üzenetére
Jó-jó, de én optimista vagyok, ha az ellenkezőjére gondol az ember akkor azt általában be is vonzza, ráadásul mint írjátok pénzbe is kerül.
Egyébként ez a része tényleg nem érdekel, szerintem kicsi a valószínűsége mind az elemi mind a vad kárnak. Még így is hogy domborzatos erdős környéken lakom, sőt, sokat járok hegyekbe külföldön, és ebben nem kevés éjszakai vezetés is van. Ellenben van Siren7 a kocsin, de csak azért mert kaptam, drága volt, és Q...va jól néz ki. (pontosabban míg fel nem raktam)Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #56061 üzenetére
Ha jól tudom, de javítsatok ki, ha nem így van, létezik rész casco is. Kifejezetten lopásra és elemi kárra. Akkor tartanék a lopástól ha igazán egyedi és nagy értékű autóm lenne, de akkor sem casco, sokkal inkább pajzs.
#56062roti86:
Erre van a 70eHUF-os pufis jég elleni takaró ponyva, ami állandóan a csomagtartóban van, használtam már.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
...semmi gond! Ti úgy, én így. A ponyva nem mászik fel valóban az autóra. A kisebb értékű kocsi a Suzuki nem is nagyon érdekel a Passat-ra van jobban figyelve, az garázsban, útjaink úgy vannak szervezve, h olyan szállodákba megyünk ahol nem szabad ég alatt van. Azért az meg Ti is aláírhatjátok, a jég nem jön csak úgy. Annak vannak jelei, és elég jól elő is jelzik. Egyébként meg volt már olyan, pont a Spanyoloknál, útközben kapott el, még időben fel tudtam tenni a takarót és szerencsénk is volt mert egy áruház parkolójában meg tudtam állni, mi annak fedett részében meg tudtuk várni az eső végét. Nem is kellett volna, bár volt benne jég, de elenyésző. 86 óta vezetek, azóta csak ez az egy eset fordult elő, pedig mi a nejemmel rengeteget autózunk. De, tényleg nincs ebben semmi ha Ti így gondolkodtok! Nekem az a biztosítás egy tank üzemanyag 1300-1400km. Számomra az bír nagyobb súllyal. Persze nem jelenti azt, h csalánba nem üt a ménykű, mérnök ember vagyok, a számok, statisztikák világában hiszek. Nem szeretem a "mi lenne ha" gondolkodást. Ez lehet fura számotokra, de korántsem vetem meg a más fajta hozzáállást, gondolkodást, és nem is akarok senkit "megtéríteni" Elfogadom. És akkor le is zártuk, mindenkinek kívánok gondtalan mosolygós autózást!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
Jó reggelt!!
Na, most láttam élőben. Itt volt nálam egy barátom aki szervizvezető egy márkakereskedésben és most ők tesztelik. Azt kell, h mondjam, kívülről Q...va pofás. A képek nem adják vissza. Szerintem jól sikerült, ami képeken úgy fest, h csak némi vonalvezetés módosítás az így élőben nagyon határozott és pofás. A külső alapján szívesen elfogadnám. Hátulja nagyon szép! A technikai háttér is parádés, csak sorolta a srác mennyi mindent raktak bele. Viszont, a belső anyaghasználat számomra botrányos. Nagyon látszik pl. a kesztyűtartónál, a váltógomb anyaga, a könyöklő alatti tároló. Egy csomó helyen keményen kopogó borítás. A műszerfal is hányadék. Azt meg külön felháborítónak tartom, h több mint tíz évvel ezelőtti modellek kapcsolói is megtalálhatók benne. Állítólag az ülése bőr borítású, nekem nagyon nem olyan hatása volt. Szóval ha összehasonlítom a 2009-es Passt CC vel, (tudom, h nem egy kategória) de annak anyaghasználata és minősége még mindig fényévekkel van az S-Cross előtt van! A csomagtartó sem valami nagy, már nem is emléxem mennyit mondott a srác, de kicsi! Ja, és az amivel volt az a full-full valami 10milla! Na, nekem ez már sok. Egy városi rohangálós autónak ezt a kategóriát luxusnak tartanám, hosszútávon utazni sok csomaggal meg kevésnek. Bár vezetni nem akartam, szaros havas minden, de állítólag nincs szégyenkezni valója a motornak méretének ellenére.
Gyorsan leírtam nektek míg friss az élmény.Joe
-
simonjoe
senior tag
..nemtom mennyire igaz és mennyire urban legend, de azt hallottam, h szoktak macskaalmot zokniba tenni és azt a kocsiba, jó a pára ellen. Természetesen tisztát!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz bigdigit #56149 üzenetére
Nekem volt egy kollégám, igaz Ő Opel fan volt, mindig új autókat vett, és soha sem vitte egyiket sem kötelező szervizbe. Nem volt baja velük, és ennek ellenére is el tudta adni, sőt volt olyan, h márkaker számította be új vásárlásába. Nekem nem sokszor csupán háromszor volt új autóm, amit szalonból vettünk, de tényleg egyszer sem volt egyikkel sem baj.
Nem tudjátok mikorra jelentették be a teljes hibrid-et?Joe
-
simonjoe
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Xbox Series X|S
- Ford topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Milyen autót vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.