Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
válasz TommyY2 #51931 üzenetére
Nem volt az akkunak semmi baja. Most jöttem be, leszedtem a testpontokat, akkusarukat, felpolíroztam, és kontakt-lemosóval ápoltam, többet nem tehetek érte. Az állófűtést augusztus végére vállalták, egy kicsit aggódom is e miatt, mert az üreg és alvázvédelmet meg pont szeptember elsejére. Remélem kész lesz a fűtés addigra.
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
válasz 2ozzmexy #51940 üzenetére
Nincs azóta baj vele, az akkut ha töltőre teszem, alig kell valamit töltenem és kész. A legrövidebb táv 12, a leghosszabb 25km és ez oda-vissza. Az autó full LED-es, minden ki lett cserélve benne, rajta. Szóval a fogyasztás sem őrületes. A nappali menetfény 2x9,5W ami megy szinte állandóan. Nem értem, értettem a problémát. Az akkuval várok még, alig fél éves. A töltést mértem az is rendben van teljes terhelés mellett. Várok egy darabig, de lehet, h tényleg az önindító xarakodott, nem is csodálnám, 10 éves autóról beszélünk.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Na, ma ismét nem indult a Splash. Most a jelenség, az, h teker mint az őrült, de b@...ik indulni. Hosszas indítózás után méltóztatott röffenni. Én ezt Q...vára nem értem. Mi lehet a baja??? Tulajdonképpen vagy nem kap szikrát, (mint Én) vagy nyálat? Nemtom merre induljak. Azt hiszem most első sorban kidobom az üzemanyagszűrőt és a pumpát.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz tboldi #52057 üzenetére
Szkópot utoljára vagy 10 éve kalibráltam itthon, eladtam. Multi van három is, de azzal mit tudnék mérni?? Nincs valami diagszoft, és hardvare ehhez a talicskához?? Annyira random az egész jelenség, h szerintem az lesz a vége, h ha bebukik a rendszer, akkor lehet csak megfogni. A múltkor csak nyöszörgött, alig tekert, most meg mint az állat úgy kergette az önindítót, ennek ellenére semmi. Tényleg nem értem, ráadásul tényleg nem egy űrtech.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz laca891 #52061 üzenetére
Amióta nálunk van, (múlt év október vége) csak MOL 100-as prémiumot kap.
TommyY2: Beindulás után 1000 körüli satbil alapjáratot produkál, néhány perc után viszont visszaesik és tartja a 600-as fordulatot, nem ingadozik, halkan egyenletesen jár.
2ozzmexy: Zúg benne valami, de, h pontosan mi, azt nemtom. A gyertyákat nem vettem ki, nem néztem meg, majd most a 7végén egy kicsit átnézem. Egyenlőre tájékozódnom kellene, h mit hol találok, és mi-mit csinál, mert kinyitom a gépháztetőt, de csak nézek ki a fejemből.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz TommyY2 #52084 üzenetére
...lehet, h 700 a hatszáz, a ló sem tudja pontosan megállapítani hisz nincs pontosan skálázva. Hidegen meg nem megy 1000 fölé, ha a klíma kapcsol akkor is megemelkedik az ezresre. Megnézhetem ezt a tanítás macerát, de mivel ez a "nem indulás" mindössze kétszer fordult elő (megjegyzem, h egy Suzuki-tól ez a legnagyobb szégyen) és más metodikával, így azt gondolom, h nem alapjárati macera lehet. Bár semmi sem zárható ki, így köszönöm a tippet!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz pető bá' #52089 üzenetére
...1xű a képlet, én még nem láttam Suzuki-t tréleren csak törötten, de útszélén ezt a típust "bütykölő" sofőrt sem. Ha Te ezt aránynak hívod, akkor legyen az! Akku hiba nem az autó hibája, ne tedd a sorba.
laca891: nem rossz ötlet, továbbra is keresem az erre megfelelő célhardvert és szoftvert. A randomitás és ennek gyakorisága nem utal valami nagy hibára (gondolom én). Jól megy, kicsi a fogyasztása, nagyon panaszra nem lehet okom. Ja, és nem az volt, h nem, csak nehezen indult. A VW szerelőmmel tegnap beszéltem erről, Ő első körben az üza ellátási zavarokra tippelt, azt elfelejtettem megkérdezni tőle, h van-e valami eszköze amit rá lehetne konnektálni a Splash lelkére. 1enlőre várok, majd meglátom merre mozdul ez a probléma. Holnap azért "átmozgatom" a kábeleket, megnézem a gyertyákat, megpróbálom kinyomozni a nagyfeszültségű oldalt. Jó lenne azért az üzaszűrőt is kicseréltetni annak ellenére, h élettartamra határozták meg az idejét. Továbbá az alapjárati tanítással is megpróbálkozom. Majd beszámolok, h mire jutottam, azért sejtésem van, h sok mindenre nem.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz pető bá' #52095 üzenetére
Persze igazad van, de azért mégis bosszantó. Én meg nem vagyok az a fajta aki belenyugszik, vagy csak hajtja és semmi mást nem tesz érte még a kötelezőt sem. A korához képes kevés 65k-s futással vettük, és ez mindenhol látszik rajta, és ezért is "fáj" 1kicsit!
beef: THX!!!Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Ha már kamera, jutott eszembe.
Rendeltem Viofo HW kittet, egyet és ötöt kaptam. Barátaimat már megszórtam, maradt egy fölösleg, ha valakinek kell, ingyen-ajándék!!, csak el kellene jönni érte. Ha esetleg még valaki hasonlón törné a fejét.Joe
-
simonjoe
senior tag
...nem mondjátok, ennyire Q...va drága egy gyertya-szett??!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz alex devil #52698 üzenetére
Árból nem nagyon szoktak engedni, inkább "extrákat" adnak. Szőnyeggarnitúra, gumik, ködlámpa ha nincs alapból stb.
Joe
-
-
simonjoe
senior tag
Waze, óra szerint 130 felett volt.
Szóval az a helyzet, h szép volt, de most, h írjátok tényleg hajazott a RAV4-re.
De jól látom, h ez közel 20milla????????????? Basszus!!! Nagyon gáz!! No meg hol voltam én eddig, h erről nem tudok!
Az a helyzet, h türelmesen várok egy Suzuki Plugin-ra, de ez így.......
Keveset futott 1-2 éves lesz belőle, talán úgy kevésbé lesz megterhelő.Joe
-
simonjoe
senior tag
Azért azt ne felejtsük el, h nem véletlen az azonos viszkozitású olajok óriási árkülönbsége. Az 1000HUF/l-es Tesco gazdaságos neve nincs nem fog úgy teljesíteni mint egy 4000 Forintos Mobil1 vagy Liqui Moly TopTech.
Ahogy írtátok, én is észrevettem, a gyári Ecstar hamar kezd "sötétedni" pedig abból is közel 10eHUF 4l, (pontosabban én ennyiért veszem). Az autó nincs hajszolva(a Zasszony nem nagyon szereti pörgetni, van is ebből vita, ha beülök mellé) az alany egy 1,2-es 11éves Splash. Csak táltos MOL nyálat kap, ennek ellenére olyan az olaj pár ezer km után, mint amiben leégették a rántott húst . Szóval megpróbálok váltani, még nemtom mire, van még pár ezer km a cseréig. Váltok márkát és meglátjuk mi lesz. Nekem az a meglátásom, h nem szabadna az olajnak ilyen hamar beadnia a kulcsot, egy benzines autó azért nem úgy viselkedik mint egy szarfosdízel. A Passat-ban az olaj már 100km után olyan mint amiben nem cseréltek, persze ez csak a színére vonatkozik.Joe
-
simonjoe
senior tag
...természetesen igazad van, de a brand mögött nem kevés munka, fejlesztés lapul. Ezt sokan képesek elfelejteni.
#52840AMD Power:
Erre azért ne vegyél mérget, ha bevizsgáltatnád a két terméket igencsak lenne meglepetés. Melyikben több a mesterséges adalék, ízfokozó, hitvány összetevő. A gyártó sem hülye! Ezt egy élelmiszeripari mérnök barátom mondta 1x, pontosan ment a disputa két "azonos" debreceni páros között, majd amikor a baráti társaság asztalára került a teljes elemzése a két terméknek, senkinek nem volt kedve az olcsóbbat vásárolni.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz dethroner #52943 üzenetére
Szerintem azért lehet kapni ennyiért, nem azt mondom, h csont nélkülit, de vállalhatót. Az is igaz, h nem lesz 1xű és gyors. Ha meg ennyi a keret akkor ennyiből kell gazdálkodnia. Az meg teljesen más kérdés, h még lassan a vételárat is rá kell költenie. Én a 16 szelepeset ajánlanám, bár sportos beütésről meg ebben az esetben sem beszélhetünk Szívből kívánok sok szerencsét a leendő márkatársnak!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
Többször hoztunk ki szalonból új autót. Nagyon jó érzés elsőnek birtokba venni, imádom a mai napig az új autó illatát. Te ismered meg minden rezdülését, minden nyűgét-örömét, ez azt gondolom nem nagyon lehet überelni. Mindezek ellenére azt vallom, h az új autó a gazdagok sportja. Ma már nem vennék, és már a többedik használt autót nyüstöljük. 1-3 éves garanciális újszerű keveset futott autó lenne számomra az ideális. Ebben a periódusban esik az áruk annyit, h talán rentábilisebb. Persze mindenki másként gondolkodik, és főleg mást engedhet meg magának.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Apró különbség a Suzuki tulajdonos és a "van egy ilyen autóm" tulaj között:
Egy Suzuki nem jön, vagy megy, hanem vonul.
Egy Suzuki vásárló nem alkudozik, hanem tárgyal.
Egy Suzuki nem leparkol, hanem megérkezik.
Egy Suzuki tulajdonos nem akar bizonyítani másoknak, elvégre minek?
Egy Suzuki nem hibásodik meg, legfeljebb gazdája elfeledkezett valamiről a karbantartások alkalmával.
Egy Suzuki tulajdonos saját igényei szerint választ típust, soha nem nagyzolásból.
Egy Suzuki tulajdonos már előre tudja, h a következő autója is Suzuki lesz!Joe
-
simonjoe
senior tag
..ezt csak úgy találtam, ráadásul nem is erre a márkára írták, csak én adoptáltam.
Többször hoztunk már ki szalonból null km-es autót. Nagyon jó érzés, és semmihez sem hasonlítható, amikor veled "nő" fel. Ismered minden porcikáját. De eljutottam odáig, h az új autó a gazdagok sportja. Nem panaszkodni akarok, de annyira elszálltak az új autó árak, h szerintem már sokkal jobban megéri egy-két éves keveset futott még garisat venni. Nagy az árkülönbség. Persze ez csak az én véleményem. A vélemény meg tudjuk milyen. Az is igaz, h a használt, levetett cucc nem kis rizikót tartogat magában. A Splash vásárlásánál ez nagyon előtérbe jött.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #53052 üzenetére
Folyamatosan karbantartott jó kezekben lévő autónak nincs szüksége ilyen úri huncutságokra. Egy Suzuki-nál meg főleg!!!! Én még a 2009-es 300k-t futott Passat CC-vel is neki merek ugrani egy Spanyol útnak, egy Adria pedig minden kockázat nélkül belefér. Jövőre tervezzük Norvégiát szárazföldön, nem lehet gond!
Joe
-
simonjoe
senior tag
...én mindent (is) komolyan gondolok!! (Splash-ben most xart be a klíma, mikor máskor ha nem most ebben a melegben )
Persze, h lehet gond, de azért amikor ez ember elzarándokol a világ másik végére, fel tud készülni dolgokra, gondolok itt pénzre amit visz magával valamilyen formában.Joe
-
simonjoe
senior tag
Megadta magát a Splash-ben a klíma. Hűtő és egy cső csere. A hűtő 50k, míg a cső 35. Plusz a töltés és a szerviz ára. Kassza cc. 150k!
Na, ez sem a régi olcsó fenntartható Suzuki.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz SyMbioTe #53218 üzenetére
"Viszont amin meglepődtem, ha csak az a cél, hogy a felvétel automatikusan induljon"
NEM!! Nem csak az a cél, a HW-kit megkímél a kellemetlen meglepetésektől, pontosan attól, h teljesen lemerüljön az akkud. Egy programozott küszöbfeszültségnél lekapcsol, (én labortáppal 12,1V-ot mértem). A Viofo kittnél ez az érték még állítható is. Ezt sokan elfelejtitek, nekem talán ez a legfontosabb. Ezzel működés során számolni is kell! Ha esetleg nem fog felvétel készülni, akkor nem biztos, h a kamera hibája okozta.
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot
- Hyundai DTB656DG8 6 terítékes mosogatógép