- Xbox Series X|S
- World of Tanks - MMO
- Dragon's Dogma 2
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Limitált ideig ingyen kipróbálható az Assassin's Creed: Mirage
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 24
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Fallout 4
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
AMD Power
titán
Ezt is felhívtam. De a hölgynek nem jó mert Anyák napja van holnap.
Az egyik szerelő ismerősöm azt mondta ,hogy ő nem ajánlja a 5W40 olajat a kocsihoz. Én mondtam neki ,hogy a sok "rövidtáv" miatt én inkább azt venném de le akar beszélni róla. És szerinte maradjak a 10W40-nél.
Én erre gondoltam. TOTAL Quartz 9000 5W-40 (4 L)
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Felhívtam az ember aki ezt árulja. Nagyon jó volt!
Kérdezi tőlem maga nem kereskedő ugye? Mondom nem. Mert írta ,hogy azok ne hívják. Szóval nem vagyok az. Mondom nem, nagyon jól tudok olvasni és nincs szövegértési problémám. Az autó hibátlan! Ezt mondja. Ahhoz képest már a képen látszik ,hogy fújva volt a motor belsőtere. Mondom mióta használja az autót, mióta ön a tulaj. Erre ő... minek akarom ezt tudni? Miért fontos ez nekem? Erre elmagyaráztam neki és szépen elköszöntem.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Ezt meglátogattam és egyben megvolt az első élményem az 1.3 Swift Powerrel.
A srác. A "tulaj". Kb 20 éves,jogsi nélkül, lejárt műszakival. A Forgalmi nem is az ő nevén volt. Maga az autó nem volt olyan nagyon rossz állapotban. A jobb első taposó rohadt. De amúgy eléggé egyben volt. Elég nehezen indult. Utána kicsit toltam neki! 4000-ig... De szerintem nem volt stim vele valami, Olyan érzésem volt mintha dadogott volna. A kuplung is érdekes volt. Fékhatás az szinte none, de nem is vártam többet. De jó volt végre egy 1.3 is meghajtani. Minél többel megyek és próbálok ki annál több lesz a viszonyítási alapom.
-
AMD Power
titán
Megnéztem őket.
Ő volt az első. Szimpatikus tulaj. Az autó belseje nagyon szép és igényes volt. Kimondottan szép. A motor jól húzott főleg a reggeli Swift után. A váltó és kuplung is és a fék is rendben volt. Aránylag elég sokat mentem vele. De viszont a rozsda.. az nem kevés volt. Az a baj ,hogy egy-két helyen főleg az ajtók alatt ahol "emelik" az autót ilyen lyukakban volt mér rozsdás. Olyan érzésem volt mintha belülről lenne a rozsda. Megütném és beszakadna az alja. 2 éve nem volt hozzányúlva az autóhoz. Se olaj, se szerelő se semmi.
A második versenyző.
Ez sajnos mindenhol rohadt. Nagyon durván. Az autóból folyt az olaj. Cseppekben állt a motor alján. Belül is igénytelen volt. Annyira nem tetszett ,hogy ki sem próbáltam.
-
AMD Power
titán
Íme, az új Suzuki szedán!
Authentics helyett Aliviónak hívják -
AMD Power
titán
Az a terv ,hogy még megnézek egy pár 300e kategóriás Swiftet. Kedd,szerdára le is beszélek egy párat. Utána megnézek egy 400e kategóriát is. Lassan de biztosan elválik a dolog.
-
AMD Power
titán
Hatalmas duma van ehhez a Swifthez.
Teletankolva
-
AMD Power
titán
Vége a mai túrának.
Ő volt az első alanyom ma. Igazi 10Ft-s kereskedésben volt. Az autó katasztrófa volt. Küszöbök szép szürkére frissen lefújva. Ki sem lett próbálva. Még bele sem ültem.
Utána jött ő. Külsőre az elmegy kategória. Nem rohadt vészesen. Viszont a hátsó ülések között , volt valami ismeretlen szakadás,rohadás ahol már a kézifék bovdenjét is látni lehetett. Ezt megtekertem. Szólt is a srác aki oda hozta (nem ő volt a tulaj) ,hogy még hideg a motor. Ugyan az volt az érzésem mint a múlt heti XI keres Swiftnél. Valami nem volt stim a motorral. Messze nem ment úgy mint kellett volna. Hátul valami kopogott is benne nagyon durván.
Az utolsó versenyző ő volt. Az autóban 6 évvel ezelőtt motorcsere volt. A nő csak annyit tudott mondani ,hogy a szerelő ezt tanácsolta neki. Az autó látványosan rohadt. Szinte mindenhol. A belseje szép volt. De külsőre. Finoman szólva is csúnya. Annyira el ment a kedvem tőle ,hogy ki sem próbáltam.
A reggeli "Garantált" km , indulás előtt kb egy órával hívott ,hogy az autó elkelt.
Jövőhétre nézek még egy ilyen 300e kategóriás Swift túrát. Utána megnézek majd még egy 400e napot is. És ott majd meglátom ,hogy egyáltalán van-e érdemi különbség a 300e vagy a 400e kiadások között. Bár a 400e széria még alkuval is kb 500e mire kész van. Annyiért már nem biztos ,hogy erre a Swiftre van szükségem. De majd kiderül idővel. Időm van bőven.
-
AMD Power
titán