Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
Jelentkeztem vitara teszt vezetésre ,Suzuki kitette Fb oldalára. Nem kell azt nekik tudni ,hogy nem szándékozok most vásárolni de minden esetre nagyon kiakarom próbálni.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18325 üzenetére
Egy suzuki se a szervizigenyessegrol híres. Swift kb annyira szervizigenyes mint az ignis.
Swiftnel szokott a valtonal probléma lenni neha neha , de ha van vezetett hiteles szervizkonyve akkor ez is kiszűrhető.
En swiftet vennem. Hallgass asszonyra mindig igazuk van
Amúgy az valóban igaz h kicsivel többet eszik meg nem annyira stabil mint a stift pld. De magasabb is
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18327 üzenetére
Mármint a swiftet vagy a igniset?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18339 üzenetére
Kedden lemérem neked mert pont most vittük karosszeriashoz. Keddre tudok választ mondani felemelt üléssel es leengedettel is. Hat ha fel van emelve akkor nekem a 2 meteremmel is felkel ülni egy minimálisat. De ha lent van akkor se nagyon kell kinyomni magam es nagyon jo ülése van szerintem es eleg jol tartja a gerincet. Ha az en nagydarab testemet megtartja kanyarokban mindenhol muter swiftje akkor elhiheted
Keddre tudok neked adatot mondani.
Viszont az ignis magasabb tény de cserébe nem tart olyan jol. Mas fajta az ülései.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18341 üzenetére
Gc t valóban ne vegyél az nagyon alap. Minimum glx. De gs a jó választás ha jol tudom az a legmagasabb szint.
Amúgy 1,2 ert ha nem enged 100at az ember sztem akkor is jo vétel lehet. 2006os gs ek e körül mozognak.
1.3 v 1.5 ös?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
En másodikat választanám szerintem.
Nekem nagyon bejön formája plane ezeknek a " facelifteseknek". Szerintem 3 ert elhozhato annyiért meg bőven megéri sztem egy uj autót venni. Ennyi mindennel.
Mondjuk nekem túl magas
Nekem az tetszik ha kinyitom az ajtót es a kezem mar a betonon van
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz roti86 #18381 üzenetére
Ja... Azt tudom csak nem volt egyértelmű nekem.
Hááát.. Te döntésed de én egy 12 éves TDI-t már nem vennék halál nyugodtan.. Lehet pár fokkal komfortosabb az octavia, meg belülről dizájnosabb (bár a régi skodák sem a belső/külső szépségről voltak híresek) de azért mérlegelj vételár,megbízhatóság,fogyasztás,fenntartási költség,és lehetséges meghibásodások illetve javítási költségei alapján is..
Ha 16v suzid van akkor szerintem az még dinamikusabb, fürgébb mint egy 1.9 tdi egy bizonyos sebességig..Kérdés,hogy ez a szempont mennyire mérvadó.. Ha sokat utazol pályán,stb lehet ,hogy megéri.. Ha nem akkor én hagynám a suzit.. És akkor cserélnék ha tudnék fiatalabbat, jobbat venni..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Voltam ma tesztvezetni a vitarat(gl+)
Megmondom őszintén nekem nagyon bejött.
Ilyen csini értékesítőcsajjal mentünk kocsikázni. Hely benne,legalábbis elől az tűnt fel,hogy nagyon nagy.. Tehát nekem előre kellett húzni egy kicsit mert nem nagyon lehet optimálisan elérni pedálokat,kormányt ha teljesen hátra van tolva.. Szélességre, hosszúságra mélységre is elég nagy.. Ülés az mint egy nagy fotel.. Elég széles,hogy nagyobb daraboknak is kényelmes legyen, meg tényleg kényelmes ,tart is..
3ezer fölé nem pörgethettem, mert célozgatott a csaj,hogy nem kéne mert még csak 2000km van benne
Nagyon szépen lehet vele váltani,vajsima kuplung,vajpuha fék.. Ezt megkellett mondjuk szokni a swiftem után,hogy éppen rálépek és már meg is fogja az autót.. Gázpedál is elég érzékeny szerintem, plusz normálisan veszi dinamikusan a gázadásokat..Fogyasztás: Mivel nem mehettem 3 ezer fölé ,így ehhez viszonyítva tudom mondani.. 5.-be 120nál volt 6,1l fogyasztás ami szerintem elég jó. Gondolom ha pörgettem volna akkor evett volna 7,5-8at de cserébe húzott is volna.. Amíg nem mondta a csaj h ne nyomja 3 fölé addig egyszer kipróbáltam,hogy húz... Szerintem teljesen jól és kényelmesen.. Nem paszíroz bele az ülésbe, de tud menni ha kell..
Hátam mögött is elfértek volna... Megnéztük a multimédiás részt is.. Hangszórók nagyon szépen szólnak, Mutatta a csaj a mirrorlinket is.. Akkor mondta,hogy gl+ban nincs gyárilag felteleptett navigáció de 3x elmondta,hogy van rá lehetőség,hogy meglehessen oldani.. Illetve a telefonod navigációját is tudod használni mirror link segítségével(én ezt csinálnám speciel)...
Ami egyedül nem tetszett(lehet glx be más vagy nem tudom),hogy 120 fölött kezd kicsi hangja lenni autópályán.. Lehet,hogy ez normális de én azt hittem,hogy 150ig nem is hallok semmit,közben 120nál már lehet hallani nem szélzajt hanem motorzajt.... Ezen kívül amúgy 100ig semmi hang nincs..
Csomagtartója is elég nagy és magas..
Összeségében az róla a véleményem,hogy jó -modern autó, hozza az elvárt szintet a kategóriájához mérten, árát megéri a gl+ ,konkurenciánál (duster) szerintem sokkal jobb, szebb és dizájnosabb meg modernebbnek tűnik meg szerintem az is, de nyílván nem szabad egy felső kategóriás városi terepjáróhoz hasonlítani mert azért még olyan szinten nincs a vitara.. Viszont duster illetve ilyen vételár körüli városi terepjárokon belül szerintem jó döntés.. Én tuti vennék magamnak egyet ha lenne rá pénzem.. 4,1m a gl + , csaj célozgatott rá,hogy erről még lehet tárgyalni.. Szerintem ha úgy vesszük,hogy kp ra akkor 3,8-3,9 ért tuti ellehet hozni a gl+t ami nagyon megéri szvsz, ha beszámítatunk autót (olcsóbbat) autócsereprogram akció keretében akkor viszont ilyen 3,3m ra jön ki ami mégjobb..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz hentes555 #18413 üzenetére
Az a baj,hogy nem.. Igaz 3x elmondta, hát a gl+ban nincs gyárilag telepített navigáció de megoldható. Ezen kívül nem mondott semmit.. Gondolom ha adja át a kulcsot plusz pár tizesért előrántott volna pult alól valami sd karit. Vagy nem tudom..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
roberto211
őstag
válasz tboldi #18423 üzenetére
Akkor ezért ja. Engem nem ismernek. De szerintem fognak mert ha suli után elkezdek melozni akkor akarok venni egy új suzit.
Gondolkoztam es arra jöttem ra h a viszonylag "olcsóbb" új autót ,érdemesebb venni mint egy 5+ eves használtat amire a különbözetet ugy is ralocsolod idővel.
Ezért (is ) akarok majd új autót.
Mondjuk nekem egyelőre túl nagy a vitara sztem egy s cross vagy swiftet vásárolok majd ha odakerulok.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #18431 üzenetére
Nekem mondjuk 3 ajtós kene de gondolom ez nem akadály nekik . Nem tudom gl felszereltség be mivan benne de gondolom ilyen alap dolgok h légzsák elektromos ablak , rádió , kormányról vezérelhető dolgok , stb egy 2015ös kocsiba mar benne van.
Ha viszont 2,5m akkor lehet olyan lesz majd nekem is. Uj Swift.
Viszont ahog észrevettem swifteknek jobban esik az áruk mint pld sx4 ,régi vitara ,splash ,ilyeneknek.
Gondolom azert mert több van belőlük.
Amúgy ha azt veszem ,hogy tegyük fel 1,2m ert veszek egy fullos 2005-6os swiftet ami lassan 10 eves.
2,5 ert meg egy par km es uj verdát akkor sztem inkabb az uj kocsi(Swift ) nyerobb választás.Es 9 évig biztosan tudod használni.
Nővéremék anno eg ignist vettek zsír ujonnan es majdnem 10 évig használták hibamentesen.
Ha vége lesz a sulimnak az lesz a cél minél előbb vegyek egy uj kocsit suzinal.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Mercutio_ #18437 üzenetére
Hat de elvileg az az ellenfél s azt akarja lenyomni a suzi a vitaraval.
Szerintem sikerülni is fog neki.
Amúgy azt elismerem dusternek jobb a terepképességei meg egy vitara nem szép sárosan de aki igazi terepjárót keres nyilván nem Duster vitara juke meg ilyeneket fog nézegetni Hobby crossoverek.
Amik közül nekem vitara tetszik legjobban elfogultság nélkülRange Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Mercutio_ #18439 üzenetére
Na most ez a masik. En 2015be egy klíma nélküli kocsit ki nem mernék adni.
Szerintem jobban fog eladásilag is teljesíteni a vitara.
Gondold el. Egy duster klímával meg par apró extrával ami kb az en 15 eves swiftembe is van (par kivétellel pld ABS ,meg kipörgésgátló ilyesmi ) 3,2m Ft.
Egy gl+ vitara 4m Ft de cserébe az alap dolgokon kívül (elektr ablak stb ) van tolatókamera ,lejtmenet vezérlő ,akkor olyan vezérlő is van benne ha emelkedőn indulsz el(nem jut eszembe most a neve ) ,digit klíma ,navi,bt kihangosító , stb stb stb.
Ez melle szépre megcsinálták tehat elegge figyelemfelkeltő szerintem kívülről plane kettónosú festésbe ,és belül is pofás. Mellesleg egy eleg megbizható motor van benne ami egy dci rol nem minden esetben mondható el , benzines meg nem valami jol húzza a dustert ahogy láttam.
Ennek ellenére nincs bajom a dustert el mert biztos jo választás de sztem ha valaki nézi ezeket a szempontokat is akkor nem azon a 800ezren fog spórolni ha mar uj autót vesz , maximum az 1 misit behitelezi.
De ez csak az en álláspontom persze.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Ha végsebességet célzom meg pályán akkor en se váltok fel 4esnél magasabbra mert 5ösbe mar nem forog 5500at.
Ezért szoktam visszatenni neha neha 4be es ami kifér a csövön. . 162 volt eddig a vége nem rég.
De amúgy ritkán megyek ennyit. Általában 120-130 abszolút eleg.Szerintem literes swifhez kepest nem rossz abszolút.
Ez egy régebbi kép
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Amúgy igen . Én még a kis ezresemre se mondom azt ,hogy lomha mert abszolút nem az csak pörgetni kell.
Most nem rég "tisztitottam" töltöttem bele adalékot ,ami segít a kiegetesben meg egy hosszabb távra elmentem. Azóta kicsivel megnőtt a végsebesség.
Szoktak nézni belsoben mikor dízel skodakat meg ópőlöket villogom le 150 nél
Persze ez csak ritkán van.
Ugy volt tegnap elott h megnezek ma egy gti t. De rájöttem ,hogy meg élni akarok gti nel meg nem bírnám visszafogni magam.
Szerk: Abszolút. Ez a Hungaroringen volt ,es csak egy Skoda meg Opel volt rajta. Hogy képzeled h autopalyan megyek ennyit?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #18456 üzenetére
Kalaposoknak Skoda kell.
Amúgy tényleg változó azaz régi Swift meg régi Swift között is van különbség. Mert anyám 94es 1.0 gl swiftjebe anno 90folott eleg húzós volt meg érezni lehetett sebességet. En 2000 utáni GLS em meg mintha sokkal könnyebben menne , illetve kevésbé érezni a sebességet ennél ,94es gl nel meg lehetett rendesen. Tehat érdekes.
Most megcsinaltattam a klímát benne. Városban abszolút jo tehat elviselhető ,lehet mellette közlekedni.
Autopalyan ECO módra kapcsolok es ott ha nyomok egy padlót addig kikapcsolja.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Rázás az sok mindentől lehet. Nekem régen 130nal elkezdett rázni mint állat. És kiderült tehermentesitok ami volt benne töröttek voltak. Mióta kicsereltem azóta semmi. Ha végsebességet akarod megcélozni akkor 4 a legoptimálisabb.
Sx4 az bírja. Nagy kasztni , lehet rajta nagy kerék is ,stabil futomu viszonylag akkor van súlya is. De ide mondjuk kell az 1.6 os ha igy akar menni az ember
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz dioka7 #18461 üzenetére
Elvileg ha ac n van akkor mindig bekell legyen kapcsolva.
ECO meg az h ha pld elozol vagy ilyesmi es taposod a gazt akkor egy par mp múlva érzed h kikapcsol addig a klíma ,igen. Ha visszavetteda gazt utána vissza kapcsol. Elvileg a gázpedál alatt van Vmi kapcsoló.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz dudika10 #18484 üzenetére
Én azt nem vitatom,hogy a régi Swift biztonságos , mert valóban nem biztonságos.
De nem is egy kat. pld golf6 al. Nyilván a légzsák , merevitesek,energiaelnyelő zónák stb ezek mind számítanak.De nem is erről volt szó , meg ezt mar párszor kitárgyaltuk hogy régi kisautókat főleg ha köze van a Japánhoz nem a biztonságért szeretjük
Most mar valóban mas a helyzet. Swift II, splash , vitara,sx4 ezek már szerintem eleg biztonságos autók.
G astra nyilván nem egy kategória a régi swiftel inkabb F astra. Sztem F astraban max egy hangyanyival van több esélyed mint egy stiftben. Es idesorolnam B corsat is.
Kornelka: Szerintem ezt senki nem bizonyitgatta. Lehet vele menni rendesen plane 1.3 16v vel akar ugyanugy mint egy g astraval ,régi civicel,stb csak mas az érzésed közben , mas a komfortkörnyezet.
Ezt senki nem vitatja h g astranak jobb a törése mint a swiftnek lehet most ide linkelgetni[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Hat nem en dramatizalom túl elhiheted
Nekem ugy bejön a régi suzi ahogy van csak sokan itt 5csillagos teszteket várnak ,meg 16x légzsákot , 100merevitessel egy 400ezres autótól.
Mondtam mar. Ha biztonságos régi auto kell.
Akkor megane I. Kategória legbiztonságosabb autója. Lehet 300x megáll alattad,lehet letilt a comp,lehet havonta kell futóművet csinaltatnod de biztonságos. És meg itt sincs kizárva h az ember túléli benne.
Nem rég volt pont egy ilyen megane balesetezett s meghaltak benne. Ha mar valaki 100folott karambolozik itt mar csak az égiek tehetnek vmit h kiszáll e egy keztoressel v jönnek érte.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Mercutio_ #18501 üzenetére
Jojo persze. Igazad van. Beszélgettünk tudod , erre fel valaki nem is tudom ki felhozta megint a törést....
Ha csak nyomnam a gazt mint a hülyegyerek akkor mar nem itt írogatnek hanem valamelyik hullaházban lennek es nem miattam de ne zavarjon. Hanem olyasmi miatt mint te aki feltartja az egész sort es a mögötte levő kénytelen belemenni veszélyes manoverekbe.
Eddig 3x akartak szarrá törni. Egyszer leakart szorítani egy 3,5t, ha nem védtem volna ki osszeroppantott volna. Egyszer besatufekeztek előttem. Egyszer meg halál nyugodtan csak kijöttek elem kb 5el miközben 60korul jöttem(uram bocsáss 10 el megleptem a sebességhatart)
Na igy nyomom a gazt mint a hülyegyerek. Mind a háromszor rajtam múlt h vagy tk vagy valamit csinálok.
Tehat ennyit az általánosításodról. Ezt mind azok mondjak akik szedulnek 100 felett.
Vagy van egy jo ötletem. Állítsd meg vagy villogd le az összes 140nél gyorsabban közlekedő kisebb autókat es egyesével mond el nekik ezt.
Mert neked csupán annyi jött le az egészből ,hogy mióta megvan nekem 2x vagy 3x kipróbáltam mi a vége de emlékezetem szerint oda írtam h 130at nem szoktam túllépni pályán. Mintha mas nem próbálta volna ki lényegtelen milyen autoval. Vagy mintha mas nem ment volna 130nal többet pályán egyszer sem.
Hagyjuk mar az allszenteskedest
Dudika: Abszolút nem nyugtatom magam ezzel ,tisztában vagyok milyen a régi swiftnek a törése. Neked meg ezt nem kell leírni sokszor. Karamboloztal mar 100 fölött amúgy h ilyen jól tudod vagy mi ?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- Készül a Galaxy S24 FE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
- Videó stream letöltése
- Ukrajnai háború
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Keresek! Motorkerékpár
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt