Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
válasz Motion_Blur #28425 üzenetére
Brossurában van az 1.6 szívóhoz hasonlítva mindkettőről
-
Danex
addikt
Hasonló lehet az elv mint a rendes klímáknál, megy a kompresszor egy ideig, lehűti a levegőt nagyon, majd egy ideg leáll amíg fel nem melegszik az adott hőátadó felület(radiátor). Majd újra.
Kocsiknál lehet mindig ugyan annyit kapcsolgat, ezt már nem tudom, de kompresszor nem szokott folyton üzemelni.
-
Danex
addikt
válasz Motion_Blur #28495 üzenetére
Hát igen, 200körül bejön a kettős tömegű, DPF, injektorok, (turbó benzinnél is van).
-
Danex
addikt
SCross 1L AT fogyasztás
Pályán 140 tempomattal, 6-6.3körül eszik.
Kicsiváros, kicsi falu, kicsi főút 4-4.2L -
Danex
addikt
válasz Kornel #28744 üzenetére
kitudja... biztos sokat lehet segíteni rajta, ha 1-2 hetente van neki padlózva egy gyorsítás (ne rakódjon le a közvetlen befecskendezés miatt) persze csak üzem melegen.
Leállás előtt hagyni neki, hogy kicsit visszahűljön.
Start-stop ésszel való használata.
Induláskor hagyni ugyan úgy egy fél percet járni és utána indulgatni.
Olajcsere amúgy is 10K a gyártó szerint, azt nem hiszem, hogy érdemes tovább csökkenteni.
-
Danex
addikt
válasz Kornel #28802 üzenetére
Automata miatt ugye más a feedback, de teljesen élhető csendes motor.
Főútra, városba szerintem tökéletes motor. 5L -el elmegy átlagba. Kigurulva, finom gyorsítással 4-hez van közelebb
Mivel higgadt sofőr (meg 2 éves jogsis), nem szoktam eszetlenül előzgetni, de 4fővel, megpakolva klímával egy buszt már csak 120%-os biztonsággal előznék azért
120ig szépen megy, majd onnan a 140 is rendben van, de onnan már előzésbe ne menjen bele az ember. Múltkor néztem 160-n az ami után már csak szenvedve menne tovább.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz fireman123 #28820 üzenetére
Számomra a fékrendszer az amin nem spórolnék ha nem kötelező. Elég ,ha egyszer beszar... és akkor nem 50 lesz a költség
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
-
Danex
addikt
Amúgy mennyire fújjátok a kerekeket?
Gyárilag elég magas volt a nyomás mikor megvettük, plusz azt vettem észre, hogy a keréknyomás érzékelő alapból magasabb nyomást mutat, mint a "külső" analog mérők.
(Mikor megvettük a TPMS szerint 320kpa volt a keréknyomás ami 3.2Bar ugye, az ajtóra meg az eco-hoz is max 2.6Bar van ha jól emlékszem)
-
Danex
addikt
Ez ennyit csinál, hogy "imitálja" a Start-Stop gomb megnyomását, azaz motor indítása után automatikusan kikapcsolja azt (mintha megnyomtad volna a gombot).
(#29129) Harkovz
kb egy ezresből meg lehetne csinálni, egy mikróvezérlő meg egy tranzisztor kell ami gyujtás után X másodperccel ad egy rövid jelet. -
Danex
addikt
válasz benczeb #29425 üzenetére
Pályán nagyon nem használtam, de a szabályos sebességig normálisan húz, 100-nál forog kereken 2000-ret a motor a többit már könnyű számolni.
Menetzaj elnyomja a motor hangját, oldalszélre viszont már csak a kialakítás miatt is érzékenyebb.
Pályás fogyasztásról csak 1-2 rövidebb utam van, ott is jelentősebb szembe szélnél, 140 tempomat 6L körüli fogyasztás volt.
Kicsi falu, kicsi főút, kicsi város 5.1-5.2 most az átlagom, de most fogom majd megnézni a valós nem kompjuteres fogyasztást.
A-ból B-re szerintem megfelelő, élhető autó, de ha pályán akarod használni akkor lehet nem suzuki kéne, legalábbis a Jetta után erős visszalépés volt a menetzaj tekintetében ami főleg pályánál már előjön.
Rezonancia megvan, ez gondolom a 3 henger sajátossága, de nem úgy kell elképzelni mint ha egy mosógépen ülnél plusz amúgy is menni kell vele, akkor meg szinte hallani se lehet a motort.
Tojáson vezetve, nagy követési távolsággal és szép kigurulásokkal 4 hez közelebb lehet a fogyasztása az ilyen falu,főutas helyeken.
-
Danex
addikt
válasz benczeb #29436 üzenetére
nem tudtam, de mivel rajtam kívülálló okok miatt csak az automata játszott így vaktába bíztunk a váltóba.
Ahogy már írtam régebben nem egy DSG szintű váltó, illetve elég ECO-ra van programozva de szerintem rendben van, ha meg előzni akarsz akkor a kormányváltóval visszapöcögteted ahogy szeretnéd.
(Persze magától is visszakapcsol ahogy nyomod neki, de ott jobban szeretem ha enyém a kontroll)
-
Danex
addikt
válasz blakey #29438 üzenetére
Abban a komfortmódban én is reménykedtem, de annyit jelent, hogy télen / nyáron ha a beállított hőmérséklet átlépi a határt akkor elindítja a motort, hogy legyen mivel fűteni/ tudjon menni a klímakompresszor.
Eco-nál meg gondolom nagyobb eltérést tolerál mielőtt beindítaná magát.
-
Danex
addikt
Más:
Ma hazafele rám hozta a frászt a kocsi, bal kanyaroknál véletlenszerűen csippant a műszerfal, lenézek sehol nem világít semmi.
Már fejben rendeztem a napjaimat mikor vigyem a szervizbe, meg nekem nehogy beálljon a kormányzár egy kanyarban.
Majd egyszer észrevettem, hogy egy nanosecre felvillant bal fent egy piros ikon... aki kitalálja mi okozta kap egy gratulációt
-
Danex
addikt
Kéziféknél még a középső kijelző is pirosan világítana, be voltam kötve és egyedül ültem a kocsiba. Az ajtók is rendesen be voltak zárva.
-
Danex
addikt
A laptoptáskám az anyósülésre volt rakva és bal kanyaroknál a centrifugális erő pont annyival nyomta jobban az ülésben az érzékelőt, hogy azt hitte ül valaki benne. De ezt ügye a másodperc tört részéig volt így emiatt nem láttam az ikont, viszont a csipogás meg végig lejátszódott, hogy nincs bekötve a laptoptáska.
-
Danex
addikt
-
Danex
addikt
Kornél, ajtózsanért (a fekete összekötő) neked is száraz? Én most néztem hogy eléggé azok voltak, kaptak egy kis wd40-et.
-
Danex
addikt
válasz Motion_Blur #29644 üzenetére
Amint tudok nézek oda való "szert", azt hiszem ez a fajta kell oda
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer