Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
Amúgy a 100-as benyából mit lehetne várnom a sima 95-ös helyett?
Van aki plusz teljesítményt, van aki fogyasztáscsökkenést ér el vele + minőségibb az alapanyaga talán jobban tisztít, bár közvetlen a befecskendezés.
-
Danex
addikt
válasz Kornel #30832 üzenetére
Én az új konstrukció miatt, bár mindenből a faék egyszerű cucc ment bele azért ha jól tudom csak az első turbós motor még ha japánban már rég megy ez a mini turbó motor dolog, de egy önindító stb bármikor megállhat.
De már csak a lelki béke miatt is, illetve 4.5 évesen egyszerűbb eladni
-
Danex
addikt
Fuhh, na megvolt az első hosszabb, komolyabb utam a kocsival. (Miskolc - Krakow)
Hát ment a kocsi, de azért 4-fővel, klímával, csomagokkal, 130tempomatnál már kapcsolgatott vissza az automata az emelkedőn
Viszont amit nem tudtam, hogy valszeg van gyro szenzor az automatában, mert lejtőn lefelé, ha nyomtam a féket elkezdett visszakapcsolgatni, hogy motorfékkel besegítsen
Fogyasztásom szerintem elég szörnyű lesz így erősen terhelgetve, plusz erre fele nagyon hülyén vannak a sebességhatárok
-
Danex
addikt
válasz Tom1939 #31034 üzenetére
(#31034) Tom1939
BC szerint 6L, ami eddig 5 volt, de szerintem a valós fogyasztásom e felett lesz, majd szombaton lesz újra tele tankolva akkor tudok pontosan mondani.
(#31038) Tom1939
Hát akad jó néhány emelkedő, majd utána közvetlen lejtő, az S7-es út meg egy pokol Krakow közelében, 70-es táblák kb alig 1km-ként ha nem gyakrabban, minden helyi megy 110-el, de mivel nem ismerős a hely, ország sem ezért ugye betartós volt számomra.8-9 óra felé már a dugók is előjönnek, szlovákban nagyon sok az útfelújítás most.
(#31039) Sza_Sa
Meg vagyok vele elégedve, pontosabban teszi a dolgát egyetlen idegesítő pontja van, hogy az 1L-nél pont 50-51km/h-nál van a váltópont, így ha olyan van az ember előtt akkor ott kapcsolgat.De a régi 1996 opel Vectra is 52-nél váltott, meg a 2011 Jetta is, ez ilyen egyezményes faszság lehet vagy nem tudom.
-
Danex
addikt
válasz Sza_Sa #31065 üzenetére
Hát ugye a Jetta egy 7sebességes DSG volt így azt már nem mondanám nagyon butának, ott még az is ott volt, hogy 52-nél 6. sebesség és etesd a kettőstömegűt az 1150-es fordulattal.
És ugye itt is az a helyzet, hogy az 5. sebesség 50 alatt már valahol 1200fordulatnál lehetne keresni és a Jettával ellentétben nem is dízelről van szó.
Persze elhiszem, hogy lehetséges meg van is ilyen, de pl a VW Arteon is beváltja úgy a sebességet, hogy 1100-1200-as fordulatig visszaessen az RPM
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Na itt a fogyasztás.
Az alsóban tankolás Miskolc - Krakow - majd a lengyel határ.
Sajnos visszafele Nowy Targ irányában akkor dugó volt, hogy 60km-t vagy 2-2,5 óra alatt tettünk meg ami biztos nem tett jót a fogyasztásnak.A felső pedig a lengyel határtól végig a szlovák pályán Tiszaújvárosig Miskolcon keresztül. kb végig 130-al, néha játszadozva 160ig
Összességében tette a dolgát, olyan nem fordult elő, hogy ki kell nyomni a klímát vagy 5ezren forgatni, hogy tudja tartani a sebességet 1-1 emelkedőn.
DE. Azért lehetett érezni, hogy ez a dimbes dombos környezet nem igazán az övé, tehát azért agressziv vezetéshez már taposni kellett volna a szemét főleg így 4 fővel. Szóval 1.4T vagy valami dízel biztos otthonosabban érezte volna magát.
Kornel
Majd írj mi volt a SW-vel, szóltak, hogy elérhető vagy mi? -
Danex
addikt
Sikerült az AA-val próbálgatni valamit?
-
Danex
addikt
Kornél azt hiszem te írtad hogy filcet tettél a kalaptartohoz. Pontosan mely részeire tetted?
-
Danex
addikt
oks, kösz!
-
Danex
addikt
válasz zolnagy #31318 üzenetére
- ködlámpák: ha úgy adja, hogy iszonyat nagy ködben kell menni és éppen, hogy 2 csíkot látsz ott a ködlámpa jól tud jönni, hogy látod az út szélét
- fűthető külső tükör: kis távra nem, de hosszabb távra jó lehet, hogy nem kell karistolni / fújkálni jégoldóval a kicsi tükröt.
- érintőképernyős kijelző: telefont rá lehet kötni majd navigációnak, így nem kell az ablakban megfőnie, beépített kihangosító
- ülés fűtés: igazán hidegben amíg a motor nem fúj meleget indítás után szerintem elég jól jön majd, aztán persze ki lehet kapcsolni, hogy menet közben ne menjen.
De ha csak városon belül, néhány percre van a kocsi akkor tény, hogy egyik sem egy hűha (bár az ülésfűtés szerintem ekkor lehet a legjobb)
-
-
Danex
addikt
válasz Kornel #31409 üzenetére
Amúgy akkor ha jól értem az Acea C1 lenne a legjobb olaj amit belerakhatnánk a motorba?Ű
Mert akkor az Acea C fajtánál minél kisebb a szám annál szigorúbb a szabályzás és csökkentett a "szemét" tartalma, az A/B-nél meg minél nagyobb és ott az A5/B5 a best.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Danex
addikt
válasz Kornel #31682 üzenetére
Elvileg kb az összes C működhet.
Az A3/B3-nak ugyan az a HTHS megkötése mint a C3 C4-nek.
Azonban az A5/B5-nek megegyezik a C2-vel illetve a C1-el HTHS követelmény alapján, viszont a C1-nek a legkisebb a hamutartalma.
Olajos táblázatom
Amihez nincs külön kiírva az C2-es olaj.Ezt meg az olajdoki írta anno:
A C1/C2/C3/C4 előírások, leegyszerűsítve, az A5/B5 teljesítmény szint mellett alacsony SAPS- (szennyezőanyagok) tartalmú olajokat takarnak, ami a részecskeszűrők élettartam-megóvásában fontos.[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz Motion_Blur #31685 üzenetére
Amúgy pontosan így van, de jó az ha csamcsog az ember valamin, ha meg 10%-nyi haszna is van akkor... de a lényeg, hogy legalább viszkozitás jó legyen + 10k/1év
Jöhetnénk azzal is, hogy elvileg a tolatókamera elállítódik idővel, de mindenkinek már csak utána képe van és nem tudni, hogy csak be beszélték-e az emberek vagy gyárilag így volt
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Az ilyet én se értem, vagy előzzön meg vagy maradjon le tisztes távolságra.
Ő is feszült lesz, én is semmi értelme.
Ha 90 helyett 80-al mennék + nagy a szembeforgalom akkor még talán megérteném az "ösztönzést" ,hogy nyomja az ember.
De így szimpla taplóság és felelőtlenség.
Legutóbb azon nevettem, hogy lámpánál mellettem állt egy ricer boy, csajjal az anyósülésen. Mi 4-en a Crossban, indulásnál olyan hangja volt a szomszédnak ,mint ha 500paci harcolna, de kb negyedgázon nyomtam neki,de nem gyorsult így se jobban mint mi...
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
-
Danex
addikt
-
Danex
addikt
Na elvileg egy emberkének már frissítették a szoftvert az Scrosson szervizben. Kornélnak válaszoltak és 1840-et kapott az illető. AA-t még nem próbálta ki.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Linux kezdőknek
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mozilla Thunderbird
- További aktív témák...