- Konzolokról KULTURÁLT módon
- No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
- Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
- Warhammer 40.000
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Dead Island 2 - Már elérhető a SoLa DLC
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- PlayStation 1 / 2
- PlayStation 5
- Dragon's Dogma 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
xmad
őstag
válasz Kornel #10683 üzenetére
nem menne egyiksem. Pont ez a tipikus magyar gondolkodas módszerint amit szplötty is irt ( ne haragudj nem megbantani akarlak) mint irta ő 5 gurigáért nem suzukit venne..
Pedig mindenki tudja h egy jó autó, sőt nagyon jó autó de közbe mindenki mondja h ő annyi penzer nem suzukit venne.. Miert nem? Amikor nagyon jol tudja mindenki h nagyon megbizhatóak. Szerintem itthon a regi swift miatt amit mindenki lenéz pedig egy nagyon megbizható autó.mondja a nagytobbseg h szar a suzuki.. Es ez a gondolkodas mód valahogy az új suzukikra is igaz, pedig azok fényévekkel jobbak mint egy régi swift. És mégis sokan mondják h huu draga a swift 3 milláért ő annyiér nem azt venne, inkabb corsa vagy clió..mer azok aztán annyira jók egyik egy fos francia a másik német,de a japánok még mindig jobbak
szóval valahogy nem értem ezt a gondolkodást, az emberek cikinek tartják azt hogy ők suzukiban ülnek? Mert az van ráirva..szerintem mindenkinek saját magának kell megfelelnie nem másoknak hogy ők mit gondolnak.engem pl totál nem érdekel ha valaki lenéz mer suzukiban ülök, az egy primitiv ember, ennyi. Ha új autót akarnék simán vennék új swiftet ha lenne rá pénzem, kivül belül nekem nagyon tetszik es tudom hogy egy megbizható autóm van.
Clio corsa inkabb hanyagolnám. Suzuki helyett toyotát vagy mitsubishit vennek de azok meg dragabbak. (kiveve az új colt, az jófele)
szoval a dragabb suzukiknak ezert nincs piaca itthon mer annyier nem veszi senki mondvan h annyit nem ad egy suzukier. Az ilyentől a falnak megyek
a kizashi új ára tenyleg eleg draga, de attól még egy jó autó, kulfoldi oldalakon az audi a4 es az E mercik ellenfeleként tekintik.
-
xmad
őstag
válasz Kornel #10694 üzenetére
nekunk van a rokonoknal egy sx4. Teljesen jó autó,a felszereltseget tekintve is
kornelka: kulfoldre mesz vegyel egy grand vitarat :d
uj swift 2,5 er tenyleg nem rossz. Ha lenne folos annyi kp-m olyat vennek, de csak a japan benzin motorost.. A fiat dizel motor nem kene.
Nekem egy regi swift van. Haverom a bárdiban dolgozik, amikor vettem ott olajszurot,legszurot, benzin szurot akkor mann filtert vettem ( egyik legjobbak) aztan kerdezi h a suzukihoz minek draga szürő, ahoz jó a szar is.. Ezeket a kerdeseket is imádom
vagy miert lakatoltatom ki a kocsi aljat 15-20 ezerer meg mer alvazvedőztetem le..ez csak egy suzuki....://de marha egyszerü a valasz, mivel semmi más baja nincsen es nem is lesz penzem a kozel jovoben új autóra ezer minek adjam el? jó pár évet elmegy még..ilyenkor meg jön a szokásos hogy hülyének néznek hogy egy regi swiftre aminek ezenkivul semmi baja, koltok penzt, mer h ez csak egy szar suzuki.
De küzbe ő aki vett egy az enyemnel is regebbi bmw-t és az árának a háromszorosát már rá koltotte és még mindig szar az autó az nem gáz mer az egy bmw
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Szplöttyy #10697 üzenetére
en konkretan az 5 milkos gondolat menetre ertettem
9 millió egyebkent szerintem is sok a kizashiert, viszont egy nagyon jó autó es ha nekem az jobban tetszik mondjuk egy mercinel akkor is a suzukit vennem mer az tetszik de nincs akkora imidzse mint egy mercinek..es akkor ott tartunk megint h ennyier suzukit?en amugy a francia autokat alapbol nem szeretem. :S
se citroen se renault se peugeot nem kene. Csak német vagy japan..de inkabb japan.Suzuki, toyota, honda.. Johet barmi
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
nekem maszek szervizben 1 eve 15 ezret mondtak...
De a suzuki motor egyszeru mint a faék.. Én 2 ora alatt kicsereltem magamnak, szerintem bárki kitudja cserelni ebben a motorban akinek van egykis affinitasa hozza (persze a szerelesi gepkonyvet nem art elolvasni elotte)
a vizpumpat en se csereltem ki pedig mar egy eve is kotyogott a tengelye..es most is olyan de elobb utobb mostmar kicserelem..talan majd tavasszal
a szij cserenel a görgöt is csereltesd.
De mondom ezer a munkáér a 15 ezer nagyon lehúzás..5 ezer az inkabb mar realisabb lenne -
xmad
őstag
van egy toronymerevitom elado. 8 ert :-)
-
xmad
őstag
válasz AMD Power #11592 üzenetére
az enyem elado ha erdekel :-) es semmit sem kell rajta kicserelned mivel teljesen hibatlan :-)
a vezerles 10 ezer km-el ezelott lett cserelve. most van az autoban 110ezer. fordulatszammeros ora. 1.0 motor. 2000-es evjarat. masodik tulajtol.
450 korul adnam el.
de erre tenyleg nem kell ra kolteni semmit, be ulsz tankolsz es mesz.
a fekek 1 eve voltak cseresek. -
xmad
őstag
a swiftemmel kapcsolatban kérdeznék most, hátha valaki tud nekem segiteni.
az a helyzet hogy rossz úton kopogást lehet hallani előlről. ha lassan megyek a rossz úton ha gyorsan.
egy 2 szerelővel nézettem eddig a futóművet, aztmondták hogy a gömbcsuklók nem lógnak, a szilentek is jók, gyakorlatilag a műszakin is átmenne most.
de valami mégis kopog. mi az ami még kopoghat rossz úton?
-
xmad
őstag
passz :-S honnan lehetne biztosra tudni hogy az?
-
xmad
őstag
nekem más is hallja az a cink
de eszrevettem ha hirtelen engedem ra a kuplungot indulasnal szinten hallok egy ugyanolyan koppanast, meg neha alapjarat kozeli fordulattartomanyban is amikor egyhelyben allok. és a jobb kerék felől.. az a kerék alá tették be azt a nyúzópadot is vagy mit ami mozgatja a kereket.. de lógni lötyögni a szerelő szerint semmi nem lötyögött vagy lógótt volna
-
xmad
őstag
ha egyszer leveszem a szelepfedelet ugyanazt a gumi tömitést fel lehet mégegyszer használni?
-
xmad
őstag
köszi
a hidrotőkéknek van néha hangja. ( nem gyáriak) és vissza akarom rakni a gyári tőkéket..
főleg hogy most megtaláltam a nem gyári hidrotőkék dobozát.. és ezen az van hogy hydraulic lifter ISUZU STYLUS...... :
tehát ez egy isuzu stylusba való hidrotőke.. én nem is értem miért ezt rakták bele amikor ötször elpofáztam az autó motorkódját is...
és sajna a neten sehol se találok semmi infót erről hogy ez jó lenne suzukiba is.. pedig kinézetre, méretre ugyanaz
-
xmad
őstag
ez az autó amit néztem. látom mostmár 400 helyett volt 350 mostmár 300 ér árulják.
mi a véleményetek róla? baleno
ennek volt felújitott váltója, a motorban, főtengely csapágy, hajtókarcsapágy, gyűrűk, tömitések cserélve. szép hangja is van a motornak..
de második fokozatban mikor vissza vittem a kocsit és lassan motorfékkel gurultam dadogott.rángatott. de más fokozatban ezt nem vettem észre.
egy gond van csak a balenoval a bölcső rohadás ami a lengőkarokat tartja, és egy új bölcső bárdiba 74 ezer. alánéztem nekem igazából a képen láthato a bölcsőtől hossz irányban hátramenő lemez szúrta ki a szemem hogy iszonyat rozsdás.. ami a lengőkarokat tartja ez nem annyira.. talán csak felületi.. nememlékszem annyira már de az nemvolt annyira rozsdás mint azon a lemezen.
véleményem szerint ami az autón cserés most, azok a gumik, kirepedezettek, kopottak, a féktárcsák vállasak, a kipufogó dob is lassan kezdi megadni magát, a hövédő lemez az már porlad rajta. a szerelőt az osztálytársam volt aki csinálta a motort, váltót. azt mondta 4 évet állt a kocsi egy garázsban mikor megvették.
véleményetek?
-
xmad
őstag
válasz Mercutio_ #12044 üzenetére
köszi a fék, kipufogó dob, cromaxba 32 ezer lenne összesen.
a bölcsőt viszont csak a bárdiban láttam eddig. 74 ér :S az már 100.. + a gumik 140-150 + az átirás, de az ugye minden autónál van.. szóval kb 450 körül lenne, de akkor új bölcsővel ami 10 évet elmegy megint..
más autók közül a honda civic tetszik még
-
xmad
őstag
ma kicserélték a hidrotőkét. vissza a gyárira.. szebb lett a kocsi hangja. DE! kettesben ha kicsit oda lépek neki elkezd rángatni. a többi fokozatnál ez nem jelentkezik.
a másik, szar a szelepfedéltömités engedi az olajat. holnap veszek egy másikat, azt szerintem én is kitudom cserélni. kell hozzá tömitőpaszta is? vagy simán felteszem azt a gumi tömitést, csavarok meghúz és ennyi?
-
xmad
őstag
válasz Dark Archon #12068 üzenetére
nekem ugyanez volt. a fékbetét megvan szorulva a féknyeregbe. szedd ki tisztitsd meg, esetleg csiszold meg a sarkait kicsit hogy jobban csússzon a féknyeregben.
-
xmad
őstag
2008 as swiftben a valto olaj. csere hany km-enkent esedekes? es abba is 75w90 kell?
-
xmad
őstag
válasz Kornel #12216 üzenetére
a facelift elötti az mit takar? hogy úy néz ki mint a legújabb? 2008-as a gép.
de nem az én kocsim, csak aki vette azt se tudta hogy kell váltó olajat cserélni benne.
és próbálok neki minnél több infót össze szedni neki hogy tudja mit mikor hogyan kell
de azt mondta nem az a legújabb van neki hanem az egyel régebbi. tehát gyanitom kinézetre ugyanolyan lehet mint a 2005 ös
-
xmad
őstag
régi swiftre van eladó stabilizátor rudam. gyári GTI de bármelyik swiftre jó.
első és hátsó.
homokszórva, szinterezve (rozsdát nem találsz rajta) a szilentek és a gömbcsuklók is jók rajta
12 ezer egyben a kettő.
-
xmad
őstag
valaki látott már ilyen suzukit magyarországon?
cappuchino a neve.. 660 ccm-es dupla vezérműtengelyes motorral
-
xmad
őstag
az mennyire normális, hogy így mozog az első kerék meg a lengőkar? mindkét oldalon.
lengőkar szilent csere az volt kb fél éve. VIDEO
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
az mitől lehet hogy az új fékek (első) nyikorognak? menetközben.. de ha rá lépek a fékre akkor elhallgat. nagyon idegesitő
-
xmad
őstag
ma voltam a szervízben, tényleg a lengőkar hátsó szilent volt a rossz, teljesen fém perselyestűl kijött a lengőkarból, nem gyakran látnak ilyet a szerelők azt mondták, azt meg végképp nem értik, hogy lehetett ez a hiba fél évvel ezelött is
-
xmad
őstag
Ez mennyire lehet igaz? Az 1.0 csörgés miatt kerdezem
A 3 hengeres 993 ccm esetében hidegen erős kopogó fémes hang. Miután a motor bemelegszik, a zaj teljesen megszűnik. Sokan a hidraulikus szelepemelőre gyanakodtak, de valójában a dugattyú elülső része ér hozzá a hengerfejhez. A javításhoz módosított gyári dugattyút kell beszerelni, vagy az eredetileg szerelt dugattyúból lemunkálni 0.2 mm-t. A hengerfej leszedése után látható, hogy a két felület hol találkozott.
-
xmad
őstag
Elkepzelhető.. Vezerlést még nem.néztem meg.
Bontott motor semmiképp.
Zsákbamacskát nem veszekRegebben is csinalta majd vezermuszij csere utan egy ideig abba maradt...majd megint elkezdte es hirtelen eleg sokaig abba hagyta...majd allt a kocsi par napot azervizben valto javitas miatt es azota elkezdte megint de most sokkal erolteljesebben
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
Csinaltam rola videot belinkelem majd ide..
Sok.embernek van ugyanez a gondja a swiftel ahogy olvasgattam.
Hajtokarcsapagyag kizarnamValaki szerint a tulzott dugattyu teto elkokszosodas lehet..
Vezerles mitol mászhat el?Amikor regebben szet volt szedve valoban egy fel foggal arrebb volt...mert nyúlt a dayco szíj...ha beallitottam hogy minden a jelen legyen mar nem lehetett vissza tenni a szíjat mert nem adta ki a fogai.
Elsokorben csak a vezerlest nezetem meg, lehet azzal lesz gond.
De ez csak tipp[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
Hidrotőke allitja a szelephézagot, de ez nem hidrotőke hang az tuti. Mert talalkoztam rossz hidroval mar es az masmilyen volt
Csak hidegen..par perc jaratas es megszunik.Azt probaltam hogy egyesevel leszedem a gyertya pipát..nem valtozott kozbe semmi..ugyanugy csörgött
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
Mk5 swiftnek galvanizalt a karosszeriaja ?
-
xmad
őstag
2011 es swift el ami osztrak piacra keszult miert csak 66kw os a magyar pedig 69??
-
xmad
őstag
K12B 1.2 -es motorral rendelkező autója van itt valakinek?
olajból 5w30 vagy 0w20???
kinti szervízben 5w30 at raktak bele végig.. itthon pedig a 0w20 at mondják...
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Gyúrósok ide!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Robogó, kismotor
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Elektromos cigaretta 🔞
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Honda topik
- További aktív témák...