Új hozzászólás Aktív témák
-
xmad
őstag
fordulatszameros km órák eladók
1db fekete számlapos
1db kék számlapos+
eladó még egy hibatlan szürke gti kormany is. Mk3 as
a km óra 3 ezer.
A kormany 7 ezer
-
xmad
őstag
horse power dugattyu es goetze gyürük jó minőségüek? Hallott rola valaki valamit?
-
xmad
őstag
EZ KÉNE --nekem meg az ára is
-
xmad
őstag
ez a zene brutális XD kiváncsi lennék mi játszódhatott le a csávó fejébe amikor ezt megirta
-
xmad
őstag
ezt talaltam meg a hidegen csörgö 1.0 suzukiról. A 3 hengeres 993 ccm esetében hidegen erős kopogó
fémes hang. Miután a motor bemelegszik, a zaj teljesen
megszűnik. Sokan a hidraulikus szelepemelőre gyanakodtak,
de valójában a dugattyú elülső része ér hozzá a
hengerfejhez. A javításhoz módosított gyári dugattyút kell
beszerelni, vagy az eredetileg szerelt dugattyúból lemunkálni 0.2 mm-t. A hengerfej leszedése után látható,
hogy a két felület hol találkozott. Ez mitol johet elő?(azon kivul hogy gyarilag rossz a
dugattyu) egyszer meg jó utana meg mar nem.
Okozhat ez barmi komoly mechanikai kárt a motortban?
Vagy csak zavaró a hangja? -
xmad
őstag
válasz shootme2 #10231 üzenetére
koszi
erdekes az tény. Valoszinuleg rossz széria volt. Erdekes mert anyam suzukija is elkezdte ezt. Pedig abba csak 67 ezer km van 2001 es. Ez tuti mer zsir újan vettük.. Persze a márkaszerviz szerint gyürü hang... Óh esélyes igen...de azt elismerték hogy volt erre egy visszahivás.
De mitol erhet ossze? Vastag koksz lehet a dugattyú tetőn?
-
xmad
őstag
válasz shootme2 #10236 üzenetére
az igen durva
szoval ha egyszer ilyen lett akkor ilyen is marad?
Amugy meg olvastam h az euro 3 as swiftek ha nem hajtottad akkor elkormolodtak annyira h megkellett bontani őket.
Nem ertem h a márkaszervizbe miert gyürü hangot mondtak es azt h amig nem eszi az olajat ne foglalkozzak vele...köcsögök
de amugy akarhany szerelonek voltam mindegyik mast mondott.
Markaszerviz gyürü hang
2es szerviz: dugattyu szoknyva van elkopva
3as szerviz: dugattyu gond nem lehet mer ez nem kopog hanem csörög,de gyürü hiba se lehet mer akkor enne az olajat, ha meg a kompresszio gyürü lenne kopott akkor gyenge lenne a motor es nehezen indulna.
4es: ennek semmi baja, ők nem hallanak semmit
5os: hordosra van kopva a henger es billeg a dugattyu, motorfelujitas kelligen total hihető hogy a 67 ezer km-t futott swiftben is hordósra kopna a henger.
Bar anyamnal siman kinezem h kormos a motor.rovid tavon hasznalja es 50 nel mar 5ik be rakjaszoval nevetseges az egesz
de van 2 videom a hangrol. Belinkelem ide ha akarjatok[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz shootme2 #10241 üzenetére
és elég drága.
levenni a hengerfejet még hagyán. de kell új hf tömités.. 4 ezer (ajusa)
szelepfedél tömités 1500 (ajusa)
hf csavarok csak gyári van. darabja 2000ft.és akkor még a szerelő munkadija.
mindez azér hogy megnézzem
egyébként
horse-power dugattyú + goetze gyűrűk 22 ezer lenne. + a tömitések. a szerelőm munkadija 25 ezer lenne. kb 50 ezer lenne.
lemunkálni tényleg olcsóbb lenne
tegnap voltam győrbe, 100-110 el mentem. azóta kicsit halkabban csörög. lehet valamennyi le égett belőle.
gondolom ez is bizonyitja h nem gyűrű hang.
anyám kocsija meg rendszeresen karbantartott gép, ha benyúlsz az olajbeőntő sapkán és végig húzod az ujjad belül a szelepfedelen semmi fekete szemcse nem lesz az ujjadon. mondhatni patika a motor.
-
xmad
őstag
válasz shootme2 #10251 üzenetére
persze
en abbol indultam ki amit 1-2 bontós mondott h nem papirozhato.
De amugy persze nagyon jó lenne egy 1.3 motor
de a sok macera meg sok penz majdnem annyi lenne mintha felujitattnam gepmuhelybe a motorom. Es akkor gyakorlatilag uj motorom lenne
de most egyikse aktualis, hagyom igy.majd elvalik mi lesz vele.
Padlolemezt kene befoltoztatnomkasznisnal 15 ot mondtak a lakatolasra
meg hogy alvazvedoztessem is le akkor
az +25 lenne.Az sok?
-
xmad
őstag
van egy 4 kullos legzsaknelkuli kormanyom eladó.
Normal allapotu
5000ft.Kicsit koszos mert mar egy ideje egy raktarban porosodott.
-
xmad
őstag
van egy eladó 3 hónapos Alpine CDE-120 fejegységem.
hibátlan, karcmentes. előlapi védőtokkal.
22.000
-
xmad
őstag
válasz Miamiquake #10262 üzenetére
nyilvan nem fogjak azt le irni hogy sok koszt be enged. Meg ne vedd
mert ők eladni akarjak. Tehat csak jót irnak róla.neha olyat is ami nem igaz.Direktszuro a versenypalyara valo nem az utcara.
Miert?
Versenyen fontos h az auto minden korulmenyek kozott teljesitsen, ott nem gond ha besziv ezt azt a motorba a lenyeg hogy a versenyt kibirja az autó.Utcai autoba azer van papir szuro mer megszür rendesen mindent es egy utcai autot hosszu tavra terveznek.
-
-
xmad
őstag
válasz Miamiquake #10297 üzenetére
20.000 km után valószinüleg nem. de biztos hamarabb be adja a kulcsot.
hiába nem hiszed el, de sok port besziv a direkszürő.. az maximum a galambokat meg a gólyát nem engedi át.
olvass utána a total caron. rengeteg ilyen kérdés volt már.
ott is le irják hogy utcára felesleges, amugyse kapsz annyival nagyobb teljesitményt hogy megérje azt hogy közbe szivja a motor a port és jobban kopjon. -
xmad
őstag
válasz Miamiquake #10314 üzenetére
igen, de kb még az 1000km is sok. poros úton haladva NAPONTA olajozni.
és akkor a drága olajról ami hozzá kell már nem is beszélek[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
sracok! Van valakinek ötlete az alabbi hiba jelensegre?
Regi swiftrol van szó.
Keves benzinnel ( a vonal alatt kicsivel)
nagyon gyakran vagy sokat teker az onindito mire beindul.vagy beindul konnyen de utana le is all a motor.hiba jelzo lampak nem vilagitanak. Talan csak az akksi lampa ha jol emlekszem.de az akksinak nincs baja.Elegge idegesito jelenseg h szinte mindig leall keves benzinnel.. Menetkozbe szerencsere meg nem allt le eddig soha.
Keves benzinnel viszont az ac pumpanak is fura hangja van, nem az az egeszseges bugo hang hanem inkabb mintha nehezen szivná a benzint, meg mintha szürcsölné lehet ez kicsit hulye megfogalmazas. Benzinszuro nemreg lett cserelve.
Most vagy eldugult vagy az ac kezd meghalni?
A vezermuszij teren annyi a helyzet h kicsit megnyult mar es kb 1 fognyi elteres van a vezerlesbe. Ezt csak erdekesseg kepp irtamaz ac pumpanak ez a nehezen szivo hangja keves benzinnel regota megvan de eddig nem allt le soha
-
xmad
őstag
válasz anonymus89 #10400 üzenetére
E betu tetejen van a mutato.
Ac pumpa azt a hangot h nehezen szivja a benzint mar a vonal folott produkalja
-
xmad
őstag
válasz anonymus89 #10402 üzenetére
elvileg 5-6 liter van még benne. Volt olyan h a vonal alatt volt a mutato es csak 33 liter ment bele
de ha a mutato folott van a szint akkor is hallani h nehezen szivja a benzint..legalabbis a hang olyan
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
ha kifogy a benzin a tankból akkor az karosithatja az injektort vagy az ac-t?
Jart mar valaki ugy hogy kifogyott a benzine? -
xmad
őstag
válasz anonymus89 #10441 üzenetére
mer en igy jartam.km orat kellett cserelnem mer a regi elromlott es annal kitapasztaltam hogy amikor a mutato az E betu kozepen van akkor is vigan mentem a kocsival..ennel a masik oranal epphogy elerte az E betu tetejet es kifogyott
valoszinuleg akkor ezer allt le a motor sokszor inditast kovetoen..mielott kifogyott volna akkor mar mikor megalltam alapjaraton is leallt. Szerencsere a legkozelebbi tesco parkoloig elgurultam -
xmad
őstag
válasz anonymus89 #10444 üzenetére
az szep lett volna
mikor leallt utana parszor még feléledt par percre akkor lehetett neki nyomni aztan igy lett egykis lendulet es elgurult a parkoloba
-
xmad
őstag
-
xmad
őstag
mennyi annak a nitronak a literje?
-
xmad
őstag
december elejen lesz 40 ezer erzsebet utalvanyom.
Elcserelnem 30ezer kp ra
-
xmad
őstag
az normalis jelenseg ha ezekben a reggeli fagypont koruli hidegben ha be inditom a kocsit utana 20-30 masodpercel kesobb feher fust vagy vizpara? Jon a kipufogobol szinten kb 20-30 masodpercig..majd utana semmi
-
xmad
őstag
tegnap lefujtuk bitumenes alvazvedovel a kerekjarati iveket. Aztan ma eszre vettem h veletlenul jutott a katalizatorra is. Legalabbis a hővédőlemezre biztosan. Nemfog felgyulladni?
Azt hallottam h ebbol a cuccbol a kipufogo rendszerre ne nagyon keruljon mer kigyulladhat -
xmad
őstag
a ventinek mikor kellene bekapcsolnia?
Ma este vettem eszre h egy rovidebb varosi ut (5-6km) a huto teljesen forro volt de a venti nem ment. Hosszabb utat kene megtenni h bekapcsoljon?A masik, feszesre allitották a vezermuszijam, hallani a hangjan.lehet valami baj igy?
-
xmad
őstag
ma mentem kicsit hosszabb utra. A huto tovabbra is tüz forró. a venti nem indult el. Van neki biztositekja valahol? Vagy egyszeruen elromlott es vegyek masikat?
-
xmad
őstag
válasz karakpecze21 #10615 üzenetére
na ugynezki megoldodott a gond, keveset mentem vele. Ugy latszik nalam sokara kapcsol be. :/
más.
Kicsereltem a vezérmüszijat.Az előző 10ezer km alatt nyúlt annyitt hogy 1foggal arrébb ment a vezerlés es nem lehetett rendesen beallitani mer nem adta ki a szíj. Egy fél fok elteres akkor is volt benne. Most az uj szijjal tokeletes. Szebben is jár a motor.
Dayco szíjról mik a tapasztalatok, velemenyek?
-
xmad
őstag
nem akarom elkiabálni de amióta kicseréltem a vezérműszíjat, és beállítottam minden jelölést hogy koppra a jelen legyen(mert elvolt menve majdnem 1foggal), azóta egyszersem csörgött hidegen a motor. mint amivel eddig problémám volt és össze vissza mondtak rá mindent.
remélem igy is marad
-
xmad
őstag
válasz Kornel #10654 üzenetére
de volt egy széria amit rossz dugattyúkkal szereltek, itt nálunk azt mondták abból elég sokat cseréltek.
arra gyanakodtak elöször, majd meghallgatták a kocsi hangját és mondták h ez gyűrű hang.persze egyszer halkult, egyszer erősödött, de megszünni soha nem szünt meg.
mostanáig