Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
véleményem szerint a gyerekülésnek hátul a helye.ha valaki menet közben akar igazítani a gyereken, inkább álljon meg. nagyon merésznek tartom azokat az anyukákat, akik a kormánytól elhajolva menet közben cumiztatnak stb...
20% befizetésével havi 40K/72 hónap lenne a részlet
mennyinek a 20%-a? és thm mennyire jönne ki kb?スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
innentől ez már gyereknevelés, amihez látszik, hogy én nem értek egyetértek, hogy a csönd szükséges a nyugodt és biztonságos vezetéshez, de az optimális szerintem az lenne, hogy apu vezet, anyu meg hátul elvan a gyerekkel. a mai világban ugye szép is lenne, ha mindenki így ráérne. ebben a megvilágításban viszont aláírom, hogy nem lenne rossz, ha minden autóban kikapcsolható lenne az utasoldali légzsák, de nekem akkoris idegen a gyerekülés az első ülésen (bezzeg ha majd apa leszek... )
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz bandiras2 #1395 üzenetére
Bővebben: link
nem baj, már úgyis régen voltスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Vukocska #1400 üzenetére
ez nyilván még egy gyerekbetegség lesz. ezért kapható nálunk már korábban, hogy mire a ''nagy Európában'' bemutatkozik, az ilyen ''apróságokat'' megszüntethessék (ha minden igaz, október óta ezen dolgoznak)
nagy fogyasztáson mit értesz számszerűsítve? ezenkívül a kézikönyv tesz-e említést bejáratásról?スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
neked csak nagyon halkan megsúgom, egy autóból nem kell általános érvényű következtetéseket levonni minden rossz szándék nélkül, nehogy félreérts!
szerk: helyesírás
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Bikeman #1416 üzenetére
kb 100 hsz-szel hamarabb beszéltük/tem le róla. igazából talán a csomagtartó az egyetlen pont, amiben jobb, mint a swift, de valahogy rám nem tett jó benyomást a kicsike. a tömegéhez képest gyenge 1.1-es motorral valami 2 699EFt-ért nem tudtam észérveket felsorolni mellette. persze ez tavaly júniusban volt, most őszintén megmondom, nem vagyok tisztában az árával, de bennem nev váltott ki még olyan kevés pénztárca-nyitogatási hajlamot sem, mint egy kalos... persze ízlések és pofonok...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Sikerült ma vallatóra fogni a kicsikét mintegy 2km csodálatos minőségű hazai aszfalton. Hát (háttal nem kezdünk mondatot..), nem semmi kérem! Nyoma sincs a régi swiftes zötykölődésnek, csendes, tágas, kényelmes, jól húz, úgyhogy tényleg csak annyit tudok mondani, hogy Suzuki Swiftet mindenkinek!! De lássuk csak egy kicsit bővebben: a beszállás kényelmes, az ülés a régi négyajtóshoz képest kevesebbet tart, bár a télikabát azért befolyásolt valamennyit. A térérzet nagyon jó, esküszöm, a Golf V-öt nem éreztem ennyire tágasnak. Hátul ülve valószerűtlenül nagynak tűnik a kocsiszekrény, kivéve, ha 3 fő foglal helyet, de kérem, melyik kocsiban nincs ez így ebben az árkategóriában? Három fejtámla és biztonsági öv, de hátsó-középső utasnak lenni továbbra sem jó. Igazából még egy S-klasse Mercedesben sem. A műszerfalon egy optikai csalódásnak lehetünk áldozatai, az anyaga ránézésre selymes, puha műanyag, de jaj annak, aki hozzáér! Koppan a köröm, szomorú a vezető. De ez legyen a legnagyobb baja. Ja meg még annyi, hogy az Ignisből gondolkodás nélkül importálnám a kormányt, de akár még a régi Swift ''négyküllős, puha biztonsági kormány''-át is, ehelyett a prospektus által ''uretán kormány''-nak titulált darab műanyag helyett. Persze mindig is mondták, hogy kritikus vagyok a kormányokkal szemben. Pozitívum viszont az üléskárpit anyaga, mely benyomásom szerint bőven túlélne egy 20 éves futásteljesítményt különösebb nyomok nélkül. A csomagtartó alaphelyzetben alig múlja felül az elődét, de variálhatóság szempontjából sokkal jobb annál, gondolok itt a 60-40% arányban dönthető hátsó üléstámlára, illetve a további bővítéshez felhajthatjuk az egészet ülőlapostól, így már hátra 2-3 színestévé befér dobozzal, tokkal-vonóval.
Eztán következett a legjobb rész, elindultunk. Sajnos a kísérőnek épp kezdődött volna az ebédidő, így sietősre fogtam a figurát, nem állítottam be teljesen kényelmesre az ülést, valamint előttem valószínűsíthetően még az én 174 centimnél is jóval alacsonyabb egyén ülhetett, mert nagyon magasra volt állítva az ülőlap, de sebaj. A kormány menet közben egészen megszelídült, hála a már a legkisebb felszereltségi szinten is alapáras szervokormánynak. Ez kell a városi műköröm-fél kiló vakolat-napszemcsi-szoli típusú cicababáknak, akár egy ujjal is gond nélkül tekerhető, bár ezt a manővert azért senkitől sem látom szívesen (nem, még tőlük sem). A váltó remekül kézreesik, és nem is jár hosszú utakon, a tesztautóban lévő 25 kemény km ellenére gond nélkül lehet gyorsan kapcsolgatni, és ahogy összekopnak a fogaskerekek, valószínűleg csak még jobb lesz. A pedálok a régi Swift után kicsit magasan vannak, idő kell, míg megszokja az ember, különösen, hogy a kuplung egész magasan fog. A fék viszont nagyon jó, egyből rá lehet érezni, mennyire kell nyomni a pedált. Se nem sok, se nem kevés, szerintem remek. A motor nem VVT technológiájú, kísérőm magyarázata szerint a Liana 92LE-s blokkját kapta a kocsika, ami máskülönben (furat, löket) megegyezik az Ignisben található ''istálló'' paramétereivel. Az igazat megvallva nem nagyon lehet észrevenni a különbséget, talán csak az 1500 és alatti fordulatszámtartományban, kicsit lomhábbnak tűnik az Ignisnél, de felette minden rendben van, nagyon ráillik a neve, menni akar, és ez nem baj. A rugózása teljesen a mai autók szintjén van, a kritikán aluli úton olyan csendben végezte a dolgát, hogy a szomszéd S80-as Volvója megirigyelhetné, és nem is pattog, érezni azért a 15 év különbséget a nagy elődhöz képest.
Most így hirtelen ennyi jutott eszembe, na meg el is kell menjek, ami még eszembe jut, majd leírom.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz luciferc #1450 üzenetére
főleg nem suzukiért... (mondja ezt egy suzukis) dehát, ilyenek az emberek. lehetőség meg tényleg adott a többi márkának, mert a Swiftbe nem a legjobbak a használtautó-beszámítási lehetőségek, meg ha nem lenne az Ignis, adhatnák olcsóbban is...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz luciferc #1455 üzenetére
hát, mi kérdeztük, új Swiftbe a régit csak az Eurotax alapján számítják be, Ignisbe ennél akár 400 000 Ft-tal (!) többért...
szerk: ja és arról ne beszéljek, hogy a két hónapja 3 milliós fullos Ignis 2,5 millióba kerül, a két akció összevonható. de végülis érthető, azonos feltételek mellett még úgy sem tudna mit kezdeni az Ignis, hogy lényegesen olcsóbb...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
ez már a te döntésed. viszont ami segíthet, hogy később az eladások serkentése érdekében jobb akciókkal is kijöhetnek, vagyis elég valószínű, hogy ki fognak jönni. szóval ha később veszed meg, jobban járhatsz (persze ha vársz 6-7 évet, még jobban jársz, csak addig nem lesz autód )
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
még egy pár hétig/hónapig semmit, utána meg semmi rosszabbat mint akár egy toyota yarisról... lassan már csak elfelejtik az emberek ezt a ''guruló koporsó''-analógiát,amiről megvan a véleményem, de inkább magamban tartom, mert mintha már kitárgyaltuk volna
Gismo: a futóműve tényleg pöpec, de a kisebb sebességérzet szerintem abból adódhatott, hogy több zajszigetelés van a kocsiban, mint az Ignisben, hiszen ez már egyértelműen arra készült, hogy Nyugat-Európában is megmutassák, ideje másként gondolni a Suzukira.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1575 üzenetére
véleményem szerint nagyobb a tér érzésre, mint az ignisben, direkt bele is ültem mindkettőbe, elöl-hátul egyaránt. gyanítom, a szélvédő kialakítása nagyban hozzájárul ehhez
szeke: tényleg, azt el is felejtettemスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
na én meg már azt hittem, hogy valami komoly konstukciós gondja van a motornak/kaszninak. ezeket amiket leírtál, csak újabban szokás gyermekbetegségnek nevezni, sajnos általános jelenség, hogy az elektronikus cuccokat általában olyanok irányítása alatt fejlesztik, akik a beosztottjaikról a havi/heti/éves jelentéseket még írógépen írják... hogy csak két példát emeljek ki hirtelen, az S osztályos mercik elég sok szoftverhibától szenvednek, ami sokszor az autó elindulását is gátolja, vagy ott van a 7-es bmw i-drive elnevezésű fedélzeti szuperszámítógépe, amihez képest a kis logikai zavar a suzuki kormányról vezérelhető rádiójában fel sem tűnik. reméljük azonban, hogy hamarosan azért ezeken a hibákon felülkerekednek az új swift esetében is, mert ez azért elég sok potenciális vásárlót riaszthat el, és innen is látszhat, miért döntöttek úgy, hogy nálunk hamarabb bevezetik, mint európában: hiába tesztelik sok tíz-százezer kilométeren át a próbaautókat, minden gond nem tűnhet fel a tesztpilótáknak sem.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
jó lenne érteni is
Bővebben: link ilyen is lesz belőle itthon is?...
szerk: fránya link...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
ezért külön megkövezném a VW-t, hogy kitalálta az ilyen kis hozzátoldások levédetését anno...
faterom állítása alapján amúgy nagyon nem értek egyet egy fentebbi hozzászólásal, hogy csak a fiatalokra lenne hangolva (vagy akkor fater is fiatal az 55 évével ), véleménye szerint idősebbek is bátran elkezdhetik, pedig ő aztán kifejezetten nem hajt sportosan, ''nehogy megbüntessék (sic!)''. bár az tény, az Ignis neki jobban bejön, de ebben azért befolyása van annak is, hogy lényegesen több extrát kapsz az Ignishez ugyanannyi pénzért.
szerk: a régi swift hatványozottabban pörgetős volt, mint a mostani, sokkal jobban kell taposni, hogy menjen, különösen a kisebbik motorral szerelt 1.0 változatot...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
a Liana a Suzuki berkein belül már kifejezetten nagy autó, a kisautóknál szokásos építési eljárásokkal (rövid tengelytáv, de viszonylag magas kasztni) és nem vártak eleve akkora sikereket tőle, mint pl az új Swifttől (na jó, vártak, de egy új modellt sosem azért mutatnak be, hogy aztán ne legyen sikeres...) a gyár elsősorban kisautókkal foglalkozik, érdekes megtekinteni a japán portfóliót, amekkora kocsikák vannak ott, azokhoz képest még az Alto is stretch limo
Bővebben: linkスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
Suzuki Ignis vs Suzuki Swift
összehasonlító teszt a totalcar oldalán.
igazán nem lehet okod panaszra, kedves divot, mire meglesz a kocsid, tele a net is mindenféle swift-teszttel
mondjuk ez a cikk is téged igazol, jó választás a swift (de mint megrögzött suzukis mondom neked, én már a nevéről tudtam, hogy ez nem is lehet másként )
Bővebben: linkスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
milyen?
na jó, egyébként a hosszabb távú tapasztalataidra leszek kíváncsi, miután már összeszoktatok, de azért folyamatosan várjuk a helyzetjelentést, nyithatnál akár egy swift-divot-blogot isスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
juteszembe fotomán hajlamaidat sikerült már kiélni? mert pár képet mintha ígértél volna, és az idő sem rossz már, és kíváncsiak lennénk rá. bár meglepően sok új swiftet látok már az utcákon (nyíregyháza)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz oceanearth #1769 üzenetére
igenis sok, legalább egy literrel kevesebbet kéne ennie...
Darken: talán a lambda-szonda lehet a bűnös, bár ez csak tipp...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
a lambda--szonda a swiftben a motor előtt található, ahol a kipufogóleömlők egybefutnak, és itt ellenőrzi a kipufogógáz oxigéntartalmát, hogy az injektor optimálisan állítsa be a benzin-levegő keveréket, hogy mind a fogyasztás, mind a teljesítmény a lehető legjobb legyen, és a környezetet is így terheli a legkevésbé. namost ha ez nem érzékel rendese, hamis adatokat szolgáltathat az elektronikának, ami így nem jól állítja be a keveréket és pazarolhat...
de mondom ez csak tipp, nem biztos hogy ez a baja, bár lehetスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
na ezt mondhattad volna hamarabb is ilyen kis távolságon sajnos ez teljesen természetes, hogy többet fogyaszt, hiszen hideg motornál nem tökéletes az égés, ergo több benzin kell az ugyanolyan teljesítmény eléréséhez. szóval vagy elviseled, vagy keress valami alternatívát, amivel részben kiválthatod az autózást.
Rencsi: valószínűleg lehet hozzá kapni beépítőkeretet, amivel szabványméretű rádiót be lehet szerelni. autóhifivel foglalkozó boltokban, vagy márkaszervízben érdemes kérdezgetniスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
ne legyél read-only az előző oldalon tildy nmár bevágta a képet a végleges változatról, de ha az nem elég, tessék, itt van még egy link, így fog kinézni, ez már biztos:
[link]
tildy: ez nem kisautó lesz, vagyishát kicsi, de a swiftnél jóval nagyobb (és csúnyább)スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz SzalaiG #2231 üzenetére
hm, ha ez igaz, lehetséges, hogy mégis lesz kupé-kabrió a swiftből is. ugyanis ha emlékeztek rá, egy cc tanulmánnyal mutatták be anno a jelenlegi swift formáját, és mondták is sokáig, hogy meg is fogják szériában is csinálni, csak aztán pár hónapja bejelentették, hogy az amerikai forgalmazás elmaradása miatt nem térülne meg a cc kifejlesztése, és így nem lesz. ha most mégis odamennek (gondolom a benzinárak is közrejátszanak ebben), akkor talán van esély mégis a kis kupé-kabrióra (már ha ez érdekel valakit egyáltalán)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz oceanearth #2260 üzenetére
ez jó. az a 93 ló megvan 6000-es fordulatnál. faterom az 1.0-ás swiftünket, ami még gyengébb, tehát még jobban kéne pörgetni, hogy haladjon, 3000 előtt kapcsolni szokta. ha ugyanígy tesznek az ignissel is, simán meglehet az 5-5,5, főleg ha nem álldogállnak dugóban vele... főleg hogy vvt...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
a splash új motorjairól mit tudsz? mind a kettő suzuki fejlesztés? mostani, vagy régebbi motor áttervezése? mert én nem értem, hogy minek kellett az 1.3 92 lovas mellé most egy 1.2 90 lovas, aminek ráadásul elég hasonlóak a teljesítményadatai.
ja és még egy dolog, ami foglalkoztat, amióta megvan az új swiftünk, a csúcsmodellbe miért nem lehetett 4 elektromos ablakemelőt rakni? külföldi modellekben van, de itthonra sehogy nem találtunk ilyet, és a szalonos fickó se tudta megmondani, hátha te többet tudsz erről
kösz előre is
szerk: ja meg hogy 4wd swift sincs itthon, ez az ignis miatt lenne?
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
oké a 4 elektromos ablak megvan, a német oldalon talált 4wd kavart be, abban anyni van, de az meg japánból jön.
a szivargyújtóra én is rácsodálkoztam, mondjuk mivel senkise dohányzik a családban, nem feltűnő a hiánya, legalább nem kell a kis bizbaszt hova tenni amikor tölt a telefon
viszont áldom az eszét, aki feltalálta az ülésfűtést
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison