Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7656 üzenetére
az nagyon sok, nekem a csuklóval együtt került anyniba egy oldal (8k a csukló, 4k a munkadíj)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7874 üzenetére
fú az nagyon sok, nekem a 4wd fogyasztása alakul így:[link]
mondjuk ha csak városban használod, akkor végülis érthető
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7922 üzenetére
Ha semmilyen hibajelző nem világít, akkor ott minden ok.
erre csak annyit, hogy tesóméknak is rakoncátlankodott az 1.0 swiftjük, nagy sebességnél nem mindig akart menni, hibakód nem volt, de végül egy üzemanyagszivattyú+befecskendezőcsere oldotta meg a dolgot...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7924 üzenetére
mindent lehet, csak kérdés, milyen szerszámaid meg környezet áll rendelkezésedre.
egy tankleszereléshez akna, vagy inkább emelő ajánlott, akkor a tankról le tudod venni a benzinszivattyút, megnézheted hogy nem sérült-e az előszűrője, meg a tankból ki lehet a szutykot takarítani. a tank után jön az üzemanyagszűrő, az a bal hátsó kerék tájékán található, nem tudom az volt-e cserélve, de ártani nem ártasz ha kicseréled. a csöveket túlzottan nem tudod manipulálni, ezután meg már csak a befecskendező marad.
a befecskendezőre először mi se gondoltunk, csak aztán miután kicseréltük a benzinszűrőt, és még mindig csinálta a hülyeségét, és gyújtás minden rendben volt, hibakódot nem tárolt, kimértük a befecskendező szelepet, és meglepetésre volt hogy az előírt értéket mutatta a multiméter, volt hogy semmit. vagyis szakadás volt benne valahol a műanyag házon belül, és gondolom a rezgések miatt néha elment a kontakt és akkor nem szállított üzemanyagot.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
amikor először cseréltetek gyertyát, milyen színűek voltak a kiszedett gyertyák? nagyon fekete, szürke, esetleg barna?
másik, ha az olajszint-ellenőrző pálcát kihúzod, milyen színű az olaj, és mikor volt cserélve?スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7945 üzenetére
nem a szintje miatt kérdezem, hanem az olaj színe miatt, hogy mennyire lehet kormos a motor, de abból amit leírtál, eléggé sajnos. én is hasonlót tudok javasolni, mint t1 kolléga, hogy huzamosabb ideig magas fordulatszámon történő haladással kicsit visszaadni a motornak az életkedvét. igazából egy hosszabb távú autópályázás segítene talán a legjobban, lehetőleg 5.be nem kapcsolva. ez a 2000-nél elváltok sajnos nem benzinmotoroknak van kitalálva, a nem optimális hőmérsékletű égés miatt elég sok koromképződéssel jár, ami aztán okozhat a tiedhez hasonló tüneteket. főleg hogy javarészt városban, kis távokon használod, ami során be sem melegszik rendesen, ez meg a motor kopását is fokozza, de ez már egy másik kérdés
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Davidof92 #7963 üzenetére
a 4wd-nek is van hátul stabrúdja, és ahogy teamswiften nézegettem, elég sok gti tulaj vágyik egy 4wd bódéra a hajtás miatt, van aki meg is csinálta és meglehetős elégedettséggel nyilatkozik róla, úgyhogy lassan nekem is beszerzésre kerül egy gti motor
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Davidof92 #7967 üzenetére
1.3 4wd 5 ajtós. én azért nem csak a fórumoknak hiszek. mondjuk egy gti motoros + váltós fwd-t nem hiszem hogy lenyomna az én konfigurációm, de a 4wd-nek is hasonlóan rövid váltója van, ha meg nem ideális az útfelület, jobb az, ha mind a négy kerék kapaszkodik a gyorsulás engem annyira hidegen hagy, inkább egy jó kis csapatás valami kanyargós úton, még ha ez egy suzukival elég perverz gondolat is
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #8002 üzenetére
Azt mondja a szaki, hogy ha injektor, vagy lambda szonda lenne, akkor jelezné a lámpa.
azért ez a suzuki még nem mai autó, hogy mindent kijelez a lámpa. az a szaki nagyon szaki lehet, ha ilyeneket mond. tesóméknak is injektor volt rossz a swiftben, és nem volt semmi hibajelzés, mégsem volt jó az injektor... ott is vakarta mindenki a fejét, aztán édesapám rámért az injektorra, és kiderült, hogy kontakthibás, ha csak simán rámért, szakadást jelzett a multiméter, ha egy kicsit mozgatta, akkor meg jó volt. ezt csak azért mondom, hogy ha nem világít, attól még nem jó minden.
fel akartam tölteni a hibakódok listáját, abban is látszik, hogy nincs az injektornak hibakódja, csak most rendetlenkedik a ph képfeltöltője.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #8014 üzenetére
szervizként talán velük kéne felvenni a kapcsolatot, bár érden vannak. vagy nyíregyházán még lenne egy szerviz akit ajánlani tudnék, bár ők főleg bmw-vel foglalkoznak.
ez a mentalitás dolog szomorú sajnos, de sok szervizre igaz. de a másik oldalról is sok példát lehetne mondani, amikor bemegy az emberünk, és elvárja, hogy beszerzési ár alatt még be is rakják az alkatrészt, még ha fél napos munka is. ez nem rád vonatkozik, csak úgy általánosságban igaz sajnos, én is bementem egyszer egy lakatoshoz, akit sokan dicsértek, hogy mennyiért kasztnizná ki a trabimat, de azt mondta, hogy kis értékű autót nem vállal, mert járt már úgy, hogy megcsinált egy ezeréves szakadt valamit, megbeszéltek egy árat, de sajnos több lett a munka mint látszott, és utána a fickó nem akarta kifizetni a munkáját, inkább otthagyta a kocsit. és hiába mondtam neki, hogy akár előre is leteszem a pénzt, és még rá is fizetek, ha nem lenne elég, így se ment bele...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #8020 üzenetére
az valóban nem kevés, és persze garancia itt sincs hogy megtalálják a hiba forrását. hát a te döntésed, mondjuk én a honlapjuk alapján szívesebben vinném ide a kocsimat, mint bárhova. gondolom a problémádat előadtad nekik, vagy csak egyből mondtak egy árajánlatot?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
én is ide próbáltam volna eljutni, nem merném egyértelműen kijelenteni, de valószínű ez a gond. új injektor ~48 000 Ft, ilyen értékű tanácsokat nem szeretnék adni jó lenne, ha ki tudná egy másik injektorral próbálni, akkor egyértelmű lenne (bár így is majdnem az )
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Vesztor87 #8070 üzenetére
alapvetően nem az ajtók száma határozza meg a vezetési érzetet, vagyis félig igen. 1.0-hoz nincs stabilizátorrúd. 1.3hoz elöl van, 1.6hoz és 4wd-hez elöl és hátul is van, az útfekvésben érezhető különbséget jelent. anyagvastagság viszont kiviteltől függetlenül nem valami nagy. csomagtérben abszolút nyerő a sedan, abban még egy gáztartály vagy mélyláda beszerelése után is marad elég hely, a többi csomagtere nem túl sok, a 4wd-é meg annál is kevesebb.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
az enyémben olyankor kb 8 liter marad, meg volt régen a családban egy 1.0, azzal még 150km-t pályán is el lehetett menni amikor a vonalhoz ért. de szerintem 60-at tuti elmegy bármelyik. majd próbáld ki, mennyit tudsz rátankolni, és akkor ki tudod következtetni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Vesztor87 #8145 üzenetére
ég és föld, az ignis az egy toldozott kicsit megemelt wagon R, olyan mintha sámlin ülnél a swift után, és mintha 10 évet mennél vissza időben. a swift hozzá képest, mintha egy bunkerben ülnél amit nem lehet lerugdosni az útról, nagyobb autókhoz is hasonlítható futóműve van. sokkal jobb a hangszigetelése, a váltója, viszont a csomagtere kisebb. motorikusan kb egyformák, a fogyasztás meg abszolút lábfüggő, szóval a 9 meg a 6 liter is hihető mindkettőtől (teljesítmény nem lesz a levegőből)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Vesztor87 #8156 üzenetére
ha jól tudok még olvasni, azokhoz szólt a kérdés, akik vezették mindkettőt szüleimnek 2007-es swift van, hajtottam sokat, előtte meg egy vérbő 1.0 régi swiftet (2002) öt évig, meg most nekem van egy 1.3 4wd régi swift. ignist hajtottam egy párszor amióta megvan az új swift, szóval van összehasonlítási alapom.
fogyasztásra meg annyit, hogy 2007-es swifttel pályán nyíregyháza-keszthely óra szerint 130-140, 3 személy + csomagok két hétre, klímával 6,8 liter, pesten a város ritmusában haladva 7 liter, pest-nyíregyháza a régi 3-ason 100-110 körül 5,2 liter. nekem. faternak több, pedig nem nyomja neki
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
elvileg a fék kopásjelzője ad ilyen hangot, legalábbis a mienk ilyet adott amikor elfogyott a fékbetét. van benne egy kis fémlemez, a kopóréteg vége felé előbukkan, pont azért, hogy szóljon hogy cserélni kéne a fékbetétet.
a váltóolajra meg annyit, a kézikönyv azt írja, 2 év vagy 40 000 km után (amelyiket előbb eléri) cserélni kell. ennyi idő alatt a váltóolajban a hosszú szénláncok a nagy nyíróerő hatására szétesnek és elveszti a kenési tulajdonságait az olaj, ami fokozott kopáshoz vezet. általában az olajok szavatossága rá van írva ugyanúgy, mint mindenre, én azt mondom, ha már megvetted, ne álljon ott magának, észre fogod venni a cserét.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
pedig csalnak, a tengelyre a műanyagot a zégergyűrű rögzíti. be kell nyúlni vagy egy vékony csavarhúzóval, vagy valami vékony szövetcsíkkal az ablaktekerő alá és megemelni vele a zégergyűrűt, hogy le lehessen húzni a tekerőt.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
hálisten itt is volt hó, meg is tornáztattam a vasat
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Davidof92 #8401 üzenetére
én inkább lecseréltem a sarut, és beleraktam egy normális akksit, úgyis nagyobb a választék az ilyen vastag sarushoz valóból. igaz csak 45Ah, de elektronyos ablak, tükör, központi zár, ködlámpa, 4 hangszóró, van mi szívja a kraftot, meg mostanában sokat is használom városban. ja és asszem a fogyasztásom 10 liter fölötti lesz nekem is, de ilyen időben sajnálom állni hagyni a négykerekest, ilyenkor érzi magát elemében
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
a gagyi tárcsa hatása, hogy vetemedik és eléggé ráz fékezéskor, mondjuk nekünk az 1.0 újkora (értsd 0km) óta ilyen volt...
mondjuk azért 100k-nál féktárcsa csere az elég koraiスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Mercutio_ #8577 üzenetére
utángyártott ac van 13 körül, ami jó a swiftbe. a hiba okoja mindazonáltal nem biztos hogy az lenne, mert általában az ac gondoknál azt lehet észrevenni hogy folyamatosan egyre erőtlenebb, mivel nem tudja a megfelelő üzemanyagnyomást előállítani, ami a befecskendezett mennyiség alapja. nem mondom hogy nem ez a baja de az injektor könnyebben lehet gond sajnos, az viszont alaphangon egy 50 mivel nincs utángyártott belőle sajnos
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
az még jó is,nekem fél évesen már szét van repedezve...egyszer már visszavittem,de sajna nem sok időt ígértek az utángyártottnak,a gyári meg nem biztos hogy rámegy a csuklóra,ha nem az a fajta.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
de azt ne ott töltsd be, van neki rendes nyílása, ráadásul a szintet is tudod vele ellenőrizni (ha megindul kifelé az olaj, akkor elég). és csak egy fél méter vékony gumicső meg egy tölcsér kell hozzá
(#8662) kornelka: ezt nehéz megmondani, minden annyit ér amennyiért megveszik. felszereltségben nem valami jó, de a gázszett azért valamennyit dob rajta árban. szerintem nézegesd a hasznaltauto.hu-n, mennyiért adják a nagyját az olyanoknak gáz nélkül, aztán fejeld meg egy százassal, meg még vagy ötvenet tegyél rá az árra, hogy legyen miből alkudozni
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
rámenni rámegy minden 13"-os gumi, viszont. a 165 jelzi a futófelület szélességét mm-ben, a /70 jelzi az oldalfal magasságát, ez viszont nem mm-ben van, hanem százalékban, a futófelület méretének 70%-a. ez azt jelentni, hogy a két gumi közt 14mm magasságkülönbség van, ami elvileg nem sok, gyakorlatilag okozhat a nagyobb átmérőből eredően túlzott csapágyterhelést, futóműgeometriában eltérést, ezek azonban nem annyira érezhető különbségek, de érdemes tisztában lenni vele. továbbá a sebességmérőd sem valós értéket fog mutatni, mivel egy kerékfordulat alatt a gumi több utat tesz meg, és kevesebbet fog mutatni az órád, mint amennyivel mész.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
ahogy már előttem is leírták,ott a baj ezzel,hogy a kerék és a 'váltó' (ami valójában a váltóból kijövő hajtótengely) fordulatszáma azonos.ha fordulatszám alapján szeretnéd a sebességet meghatározni,tudnod kell az egy fordulat alatt megtett utat,azonban ez eltérő átmérőjű kerekeknél különböző lesz
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
olajcseréhez milyen olajat ajánlanátok? eddig castrol 10w-40 ment bele, de gondolkozom 5w-40-esen is, mégiscsak szintetikus. forrás is jöhet ha van 99-es 1.3ba kellene
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
az a baj, hogy az nem dekorációs célra lett kitalálva, de sajnos sokan annak használják. itt le van minden írva, hogy mi merre hogy lehet(ne hivatalosan, aztán persze itthon sose így megy semmi)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz Davidof92 #9071 üzenetére
10 perces meló megcsinálni, itt le vagyon írva a mikéntje
szerk: és amit a hozzászólásoknál írnak, tényleg vigyázni kell amikor a kar anyáját húzod meg a végén, mert könnyen reped.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
km mennyi van benne óra szerint? nekünk most fordult 50000-be a 2007-es swift, de semmi baja, csak a kulcsnélküli rendszer nem szereti a gyengélkedő elemet, de azt hiszem ezt ki lehet bírni, ahhoz képest amiket te leírtál...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz BigBlackDog #9314 üzenetére
a helyes működése az lenne, hogy gyújtás ráadás után hatot villog és elalszik. az én autómban is így van, és a szervizkönyv is ezt írja normális működésnek. (bocs hogy ilyen régi dolgot hozok fel, de ez szembetűnő volt)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
mivel eladó példány van annyi, mint a szemét, én azt gondolom, érdemes első tulajdonos magánszemélytől venni, és úgymond megfigyelni. hogy beszél a kocsiról, milyen körülmények között él, és érdemes megkérni hogy vigyen el egy körre, abból azért látni is hogy milyen igénybevételt kapott kb volt két nagy visszahívásuk, a csomagtér beázott, ezzel kapcsolatos volt mindkettő, arra érdemes rákérdezni hogy visszavitte-e. szerintem érdemes megnézni sokat, mivel van jócskán eladó.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
elvileg ő lenne az (szerk: bal oldalon a 7-es számú kis karika), én 2 hónapja cseréltem, mert kb fél liter olaj elment ott két olajcsere közt (a váltóházon állt az olaj), valami 300ft volt, de sokalltam azt is érte
cserénél jelöld össze az elosztóházat a szelepfedéllel, és ugyanúgy rakd össze, sok szenvedéstől kíméled meg magad vele.elosztófedél/rotor csere röviden: ha szarakodik a gyújtásod és a kábelcsere nem segít
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
bocs, de ezt most nem nagyon értem, hova ment volna ki az olaj az elgondolásod szerint?
szerintem ez a felújítókészlet felesleges lehet neked, de így látatlanba nehéz megmondani, látni kéne hogy milyen állapotban van az egész, de ha nincs gond a gyújtásoddal, akkor én nem tartom szükségesnek. amire elmondásod szerint szükséged lehet, az egy O-gyűrű, 33278-54E10 cikkszámmal keress rá, 3-400ftért kapsz rá találatot. esetleg még a fedél tömítése is cserés lehet, de látni kéne a probléma pontos okát. azt a 33324-86510 számon találod meg, de keress nyugodtan, ez csak egy példa amit belinkeltem.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Windows Insider Program
- Milyen légkondit a lakásba?
- iPhone topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobilinternet
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- További aktív témák...