Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
igen, szervizciklus 15ezer km. hogy mit kell cserélni? asszem könnyebb ha a táblázatot illesztem be a kézikönyvből (sajnos csak telefonnal készült, nem volt kéznél épp scanner de olvasható nagyjából), CS a csere, E az ellenőrzés, de szerintem adja magát
egyik oldal
másik oldalvan még egy fokozott igénybevételre tervezett táblázat, két másik oldal, ha kell azt is berakom
erre az évre megújultak a swiftek, az első és a hátsó lökhárítónak más a szabása, valamint a hátsó lámpák a régi modelleknél "egybepiros" az egész, az újaknál viszont tagolt és ilyen érdekes szürkéspiros az index és a helyzetjelző (és szerintem sokkal csúnyább)
ett-nek: szerintem is jól jársz a gs-el, nekünk is olyan van, decemberben cseréltük a régi ezres varrógépet erre (mondjuk én azt is szerettem), kellemes járgány, szedi a lábát, mondjuk azt nem értem, hogy egy fullosnak nevezett autóban hátul kézzel kell tekerni az ablakot 2008ban (meg úgy egyáltalán mennyivel kerülne többe négy fel-le automata ablakemelő ennél...), de máskülönben minden téren elégedett vele a család, még a fogyasztás se eget rengető
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
ja tényleg, a csomagtartó, na az is egy jó nagy hülyeség, még szerencse hogy a mienk a régebbi szériából való. az elektronikus gázpedált nem értem, a kézikönyv és a fülem szerint is az van benne, van egy érezhető késése ami a réginek nem volt.
egy olyan mintapéldányt swiftből nem lehetne valahogy összeeszkábálni külön kérésre? (esetleg 4WDvel?)
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
akkor feldobom kicsit hétvégén értünk haza balcsiról, 1051km javarészt autópálya, egy kis országút meg némi pesti dugós ácsorgás, 6.9es légkondis fogyasztással, 130-150 között mentem végig a pályán, 3 személy + csomagok. szerintem nem is rossz egy városi kisautótól
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
én meg még sokallom is persze csak viccelek, de a régi egyliteresünk ugyanezt (igaz klíma nélkül) 6 liter alatt megoldotta, na jó az sokkal könnyebb volt meg kisebb meg minden szerintem 8-ból mindenképp el fogsz járni, de ha kicsit odafigyelsz rá, megy az lejjebb is, csak ésszel kell csinálni, és akkor lehet veretni is neki, én is úgy szoktam
képet most hirtelen egy nagyon rosszat találtam csak, és az előbb mentek el vele, ha hazatérve még nem lesz nagyon mocskos, lekapom.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
na amíg még láttam, csináltam két képet, de nem volt valami rózsás a fényviszony, szegény telefon meg az olyat nem szereti, látszik is, na mindegy
hát azért a feliciánál biztos jobb lesz a fogyasztás
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
mármint a kuplungpedál recseg? az nekünk is megvan, az 1000es szervízen nagy flegmán annyit mondtak rá, hogy egy kis olaj kell neki, adtak is, jó is lett olyan 50km-ig. ha neked jobban megcsinálják, áruld el a titkot kérlek
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nekem meg pont az tetszik benne, hogy tempósabb kanyarban szépen fordul a hátulja is utána, eddig ezt kevés autóban vettem észre, és azok kicsit drágábbak és sportosabbak voltak
az elektromos gáz engem is zavar, bár nem annyira mint a pedálok elhelyezése, iszonyat kényelmetlen és a heel&toe gyakorlatilag nem is megy benne. ehhez képest a haverom l200asában elég jól meg lehet csinálni, szóval ha csak enyém lenne a swift, biztos okosítottam volna valamit már a pedálon, így családi autónak azért még elmegy
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
gratula hozzá km mennyi van benne? a kattogás lehet a féltengely vagy pedig a fékbetét kopása miatt. nekünk az utóbbi miatt kattogott, így jelzi hogy elkopott és cserés. ára nem egy földhözvágós összeg, még ha tárcsát is kell cserélni akkor se, a szerelő munkadíja lehet több lesz
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nekünk volt egy ezres varrógép újonnan, 2002 őszétől, azon tanultam meg vezetni, én szerettem, leginkább azért mert sose volt vele semmi gond, és annyira alacsonyan voltak a határai minden tekintetben, hogy túlzottan nem volt veszélyes nekem se friss jogsival aztán tavaly karácsonykor lecseréltük szegénykét, a szívem szakadt meg hogy nem tarthatjuk meg, de a kereskedő 500ezerrel többet adott érte mint amennyiért el tudtuk volna adni a piacon, ráadásul nem nagyon kapkodtak után pedig több helyen volt hirdetve. szóval csere lett a dologból, 1.3 gs, tele minden földi jóval nagy váltás volt igazából, egy teljesen más világ, mondjuk én nem sokat adok a komfortra, de el kell ismerjem sokkal jobb benne lenni mint a régiben volt. ami tapasztalat fogyasztással kapcsolatban: nyáron ezerfokban nyíregyháza-kaposvár autópályán 6.9 klímával persze, a legális sebességhatárok és a trafipax által készített fényképek alapján büntethető sebességértékek között lavírozva. ami mindenképpen pozitívum, hogy habár az egész bódé sokkal nagyobb mint a régi, a motor korántsem olyan halott, igaz ahogy írták, a száguldozást azért számonkéri a benzinszámlában, viszont, itt vidéken is azért kell sajnos álldogálni néha dugóban, ennek ellenére 6,5 alatti fogyasztást igazából nem nehéz kihozni városban (jó ez azért nem pest, aláírom). országúton az 5 liter se elérhetetlen, ekkor azért már fel kell tartani az ifákat, vagy olyan időjárási körülmények kellenek, egyébként olyan 5,5 liter az teljesen reális. szerintem ahhoz képest ez korrekt, amit ad a régihez képest, meg úgy általában is kényelem, biztonság terén. (most pedig megyek és felmarkolom a magyar suzuki rt-től a pénzecskémet
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
De tényleg a legjobb az lenne, ha autó kijelezné egy tetszőleges Km nullázás óta az átlagot...
nekünk már kijelzi, részben erre támaszkodva, részben tankolások közti út és üzemanyagból számolva jöttek ki ezek az adatok, annyi csalóka lehet hogy nincs olyan hogy tisztán városi meg tisztán országúti használat, de most itt nagy útfelújítás volt, 50-60-al lehetett haladni a két város között ahol lakom meg tanulok, meg gyakran meg kellett állni mert félpályás lezárás volt, és így jöttek ilyen 5,5 körüli adatok. szerintem nektek ha nem dugóztok pesten, nagyjából hasonlóan kéne alakulni a fogyasztásnak.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz (Kolombusz) #5584 üzenetére
de meg ilyet, hogy a mostani swift lomha lenne? hát oké, aláírom, egy impreza sti biztos röhögve körbealázza akárhol, de mutass már 2-3 másik 1.3 (legyen 1.4 is) kisautót ami így megy, én nem nagyon találkoztam ilyenekkel, pedig adott esetben szeretek játszadozni és sokan be is kóstolnak a fogyasztást aláírom, ilyenkor azért bőven szeret öblögetni benzinnel, de normálisan közlekedve az a 6 liter se álom vidéken... nem autóskártyázásból mondom, egy éve ilyen van a seggem alatt szinte napi használatban (1.3 gs), azt hiszem lassan sikerül kiismerni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz (Kolombusz) #5600 üzenetére
nem mennék bele a kötekedésbe, de azt írtad, a nagyobbik motorral is lomha aláírom, az 1.5 az 1.3hoz képest semmit nem nyújt, csak +1 litert fogyasztásban, mentem már azzal is. a másik meg, nem tudom te milyen autókhoz vagy szokva, gondolom 2-3x ekkora lökettérfogatúakhoz, de hát nem vagyunk egyformák, és gondolom arra gondolsz, hogy kis fordulatról nem húz, hát akkor tessék kamiont venni . mellesleg nem nyomatékszegény ez, csak a technikából adódóan forgatni kell, és akkor van nyomaték is
szerk: na szóval hogy az az egész lényege, hogy aki swift kategóriában gondolkozik, annak szerintem az egyik legjobb ajánlat, főleg ha a menetteljesítmény is érdekli, ennyiért kap 1.2es rezsót meg fóccvágent, aztán mehet vele az ifa mögött nagykanizsáig...
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
érdekes, ezek szerint ahány kereskedő, annyiféle hozzáállás? nekünk annyi volt a dolgunk, aláírtuk a régiről a papírokat hogy igen, nekik eladjuk vagy mi, az újról meg a szokásos dolgokat, a bank küldött utána egy levelet, beállították a csoportos beszedésit, és kb ennyi, a régiről azt se tudjuk azóta mivan. (mondjuk én azon tanultam meg vezetni, kicsit kötődtem hozzá, vicces ezt egy suziról elmondani, ráadásul 1.0 odabaszósról, de ez van)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nekem inkább túl könnyű, azért akartam volna érvényesülni hagyni a többieket is na jó akkor nézzük, a kis kuka vagy hamuzó jól elbújt ott a váltókar mögött, amin szép a szoknya, és igencsak csillog a kerek szellőző körül a kis karika. amúgy meg rossz szögben fényképezted
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
gratula hozzá, sok gondmentes kilométert kívánok hozzá a fogyasztás lesz még jobb szerintem, ha ráérzel hogy hogy ideális vele közlekedni, meg ha kicsit bejáródik a szerkezet, összekopnak a dolgok
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Mr.Grincs #5720 üzenetére
vagy 1.3 vagy sport az 1.5nek nincsen túl sok értelme, csak többet eszik, meg egy leheletnyivel gyorsabb, de annyit nem ér meg. ha már haladni akarsz, akkor sport, igaz az drága, viszont futóműből annyival többet ad, hogy ha tehetném én is elcserélném a családi vasat egy olyanra (nekünk 5 ajtós 1.3 van).
csigi, as_Rock: akkor volt a frissítés, megismerni a frissített változatot a hátsó lámpáról, hogy szerintem csúnyább lett, a régi az sima piros búra, az újból meg nagyon kilátszik az index meg a tolatólámpa. na és az újban ilyen érdekes kétrétegű csomagtartó van, amit nagyon nem értek, hogy mért kellett. esetleg érdeklődd meg ett-től hogy hogy lehet kikapni belőle.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nekem csak azért fura, mert így elvesz a térből, meg a mienk még olyan, hogy a hátsó ülés ledöntése után az egészet fel lehet hajtani az első ülés mögé, és így lesz sík a csomagtér, és lényegesen nagyobb, mint ha csak a támla lenne lehajtva és azzal a kis betéttel lesz egy síkban. vagy a tiedben is fel lehet hajtani az ülőlapot?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
igen, nem akartam felsorolni az összes változást, ennyiből is meg lehet ismerni nekem jobban tetszik a régi, főleg ha le lenne sötétítve, jól mutatna a feketével.
komolyan a frissítés előtt bowdenes volt a gázpedál? mi 2007 decemberben vettük, de a szalonban állt pár hónapot, szóval még a frissítés előtti, de a kézikönyv hozzá már a frissítetté ezek szerint, mert elektronikus gázpedált ír. tényleg, meg lehetne tudni valahogy a pontos gyártási dátumát?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Mr.Grincs #5729 üzenetére
egyszer már leírtam, de nagy hitetlenkedés fogadta, úgyhogy mondok 10 litert, annál biztos mindenkinek jobban eszik azért az hozzátartozik, hogy elég messze lakom pesttől, a forgalom azért itt se kicsi, de egész más a ritmusa. ott biztos többet enne nekem is, így egy kicsit azért barátságosabb, meg rá lehet érezni arra a gazdaságos vezetésre, amikor 2esben lepadlózva kiírja neked a 30 liter pillanatnyi fogyit
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
de a rádió gyári? mondjuk ha jól emlékszem glx cd ac-t vettél, akkor annak benne kéne lennie a kézikönyvben, a mienkben legalábbis benne van. szerintem mindenképpen hajtsd be rajtuk a rendes kézikönyvet
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nem tudom, volt-e már:[link]
bár nekem is lenne ennyi pénzem meg szabadidőm de az biztos hogy piszkosul fog menni, főleg keresztbe
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
...de erre biztos nem lesz visszahívás.
nekem is fulladozott az első időben néha, de nekem a kuplunggal van bajom, egyszerűen nem sikerült megszokni hogy olyan magasan fog. azt mondták a hidraulikus szerkezet miatt van, de pl haver l200asában is az van, és ott mégsincs ilyen gondom vele, de ez úgy látszik egyedi gond.
más. ett, nem tudod hogy ilyen navigációt itthon mért nem lehet kérni bele?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
a kézikönyv azt írja rá, hogy elvileg évente a szervizen kell ellenőrizni, ha nagyon odavan akkor cserés, ha csak kicsit, akkor kifújják. egyébként kösz a leírást ett, én is meg fogom csinálni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
na, úgy látszik mégiscsak lesz kizashi, ha a hír igaz... meglátjuk
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz hossszú #5969 üzenetére
esetleg bontó? mondjuk egy normális márkakereskedés felajánlana szerintem valami megoldási lehetőséget, sajnos ezen a téren nem sok jó tapasztalatom van, pedig suzukisok vagyunk már vagy 7 éve...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
a 3-as lenne az vagy az 5-ös? ha egy kb méretet mondasz róla, megpróbálok nézni egy hasonlót, esetleg bontóban én is körbekérdezek
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nekünk még a frissítés előtti gs van (2007 szept körül), de nem világít az illumi cancel
másik, van ez az új hello. jól látom hogy az első lámpája nem ez az ezüst betétes, hanem valami sötétebb, vagy csak a hirdetés csalóka? olyan van külön is? még amikor bemutatták a swift sportot, akkor azon olyan volt a lámpa, de mire gyártásba került, ugyanez lett mint a sima swifteken...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
volt alattam 5 évig ilyen swift, 40-45 az még harmadikban is kínzás neki na jó azért ez túlzás, de 2000 alatt nem igazán érdemes használni (ez negyedikben kb 60km/h) talán csak ötödikben, de ha gyorsítani akarsz innen, kettőt vissza kell tenni könyörtelenül
7000nél tilt, szóval nem kell izgulni ha forog, de remélem olajcsere meg vezérműszíjcsere megvolt már (hiába csak 35ezer km, 9 év alatt elég sokat öregszik a vezérműszíj, gyár szerint 5 évente tanácsos lecserélni. még ha le is cserélték 5 év után, lassan megint ott van, és bár legjobb tudomásom szerint nem ér bele a szelep a dugóba szíjszakadáskor, de nem túl izgalmas télen éjszaka amiatt várni valakit hogy segítsen, mert épp elszakadt ha meg belever, nem 15ezer lesz a kár)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
na lenne egy olyan kérdésem a tisztelt urakhoz, hogy mostanában az ilyen mocsok párás időben tökre bepárásodik a sas (2007es swift gs), még légkondival is tök nehezen jön le, meg persze ha kikapcsolom, egyből vissza is párásodik, pedig mindent úgy csinálok, ahogy a kézikönyv írja...
másik, esedékes lassan olajcsere, tudtok valami jó áron olajat bele, meg szűrőket?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nekünk anno a régi swiftben a szintjelzőn egész az E betű középső szára alá ment le a mutató, akkor ment bele úgy 38 liter de nem teljesen pontos az a mutató, ni is mindig inkább a napi számlálóval számoltuk hogy mikor kell menni tankolni. ha meg bizonytalan vagy, állj be egy kútra, szerdától úgyis megint drágul a benzin...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Yushchenko #6483 üzenetére
gratula! milyen évjárat, motor, felszereltség?
szerintem a vezérműszíjat ha nem bízol a tagban, és megteheted, inkább cseréld le görgőstől, mint utána nagyobb baj legyen... ha nem, inkább várj vele de próbálj meg gyűjtögetni, félretenni rá, még mindig olcsóbb mint utána újrafűzetni a motort, vagy másikat keríteni beleスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Yushchenko #6488 üzenetére
ez jól hangzik, leld sok örömöd benne!
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Yushchenko #6788 üzenetére
a nagyon kevés benzinnel vigyázz, mert az üzemanyagszivattyú elég kényes rá, ha levegőt kap, könnyen baja lesz, és azon legtöbbször a csere segít csak, szóval nem érdemes nagyon szárazra járni
#6796: nekünk volt egy ezres paripa sokáig, új kora óta 90 körüli fékezésről elég rendesen berezgett, általában akkor szokott ilyet, ha hullámos a tárcsa, de ez új korától ilyen. "ez harci helikopter, ez így tud leszállni " viszont ha már elég régi az autód és nem tudod mikor volt féktárcsa cserélve, nézesd meg valami szakemberrel, mert ha az előírt méret alá ment a tárcsa vastagsága, egy nagyobb fékezéstől könnyen megrepedhet, sőt el is törhet, és akkor viszont sokkal nehezebb lesz megállni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Yushchenko #6803 üzenetére
sajnos a legtöbb esetben csak azok a hibajelenségek, amik ugyanúgy utalhatnak a gyújtásra, prüszkölés, kihagyó vagy elerőtlenedő motor (főleg magasabb fordulaton, amikor több benzint kéne szállítson a szivattyú, bár elég jelentősen felül van méretezve). a benzincsőre csatlakoztatható nyomásmérővel megállapítható hogy jól szállít-e a szivattyú, bár nem egy másodperces művelet megmérni (ha érdekel, el tudom küldeni a menetét). szerintem ha csak üres környéki tanknál csinálja, elég valószínű hogy baja nincsen, csak egy kicsit "enni kér" a másik, általában ha üresen jár a szivattyú, átég a tekercse, olyankor pedig csak simán nem működik, tehát nem indul az autó stb, a tiednek nem hinném hogy bármi baja lenne.
#6804 és #6809: igen, egyformák, megfelelő lökhárítóval a 96 utániak lámpája is felrakható tudomásom szerint
#6806: már volt róla szó nemrég, nem mindegy hogy fordulatszámmérős vagy a nélküli műszerfalas kocsiról van szó, nekünk annak idején fordulatszámmérősnél az E betű középső száránál ment bele valami 34 liter, de a fordulatszámmérő nélkülieknél szépen le lehet menni E betű alá is
#6810: hivatalosan 40 liter, nekünk eddig 40,5 liter volt a legtöbb ami belement, annál tényleg nem lehet sokkal több
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
mondjuk ezt az átnézést minden újonnan vett autón a kötelező szervizek alkalmával meg kéne tenniük. ott is csak azért ilyen alaposak, mert ha találnak valami nem márkaszerviz által, vagy nem megfelelő utasítás szerint elvégzett javítást, ugrott a garancia, az átrozsdásodásra legalábbis
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
sajnos nem pesti vagyok, de ahogy előttem is írták, oda kell kérezkedni mellé. ha meg nem lehet, keresni kell másik szervizt, van belőle egy pár
értem hogy nem akarod kiadni a kezedből, de inkább szívsz vele, mint hogy akár ingyen megcsinálják? fura ez nekem
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Vesztor87 #7454 üzenetére
ha vigasztal, a lanos az E kadettre épül, ami meg szintén bőven 80-as évek tervezése, jóval a törésteszteknek megfelelő autók építése előtti korból. mellesleg tizenpáréves autóknál kissé nehezebb biztonságról beszélni, hacsak nem egy alaposan megkímélt, rozsda-és törésmentes jószágról van szó. egy régebbi top gearben volt egy törésteszt, egy hibátlan és egy törés utáni javított (szakszerűen!) focust engedtek egymásnak, a törésmentesben túlélte volna a sofőr kisebb zúzódásokkal, a javítottban viszont meghalt volna, annyira összecsuklott a kaszni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
2001-es 1.0 swiften az üzemanyagszivattyú cseréje, ha csak magát az elektromos egységet szeretném cserélni, nem pedig az egész tankba lógatott kócerájt, menynire macerás és kivetelezhető otthon? tank leszedés nem gond, meg kijön a sok csavaros rögzítés, és utána van még valami buktató, nehézség?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7653 üzenetére
az nagyon sok, még munkadíjjal együtt is.
mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy nekem vissza kellett vinni a kocsit, mert lecserélték a bal féltengelycsuklót, és egy hónap alatt szétrepedt a gumiharang rajta. mondjuk kérdés nélkül cserélték, persze díjmentesen. ezekre is legjobb tudomásom szerint egy év jótállás kell legyen.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Aliexpress tapasztalatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gyúrósok ide!
- Autós topik
- PlayStation 5
- Canon MILC: EOS R és M topik
- További aktív témák...